Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
14 Iun 2007, 15:18
daca ar sti ca vine masina mai repede, cred ca s-ar duce...pan' la BV nu-i asa mult...
14 Iun 2007, 16:10
$1 scrie:$2at a costat cu totul pana la urma?:)
La mine a fost initial 15500 DDP si datorita reducerii importatorului am primit inapoi ~ 800.
Standard e 12490 CIP + optionale de ~ 500 CIP.
Deci m-a costat 14700.
14 Iun 2007, 16:14
nu cred ca am scris despre o chestie care e destul de nasoala in aglomeratii si cand tre sa te intorci, parchezi ... raza de bracaj intre borduri la o fiesta normala e de ~ 9 metri. la st e de 11 metri. rotile nu se bracheaza la fel de mult. volanul are cursa completa de 3 ture (1,5 ture stanga si 1,5 dreapta) si masina raspunde la cea mai mica atingere. Probabil datorita directiei sport, discurilor de frana marite ...
dar e ok, se poate trai cu asta
14 Iun 2007, 16:19
alta chestie destul de nasoala este ca ai si 150 de cp dar cred ca se poate trai si cu asta
15 Iun 2007, 01:28
referitor la raza de bracaj, chiar daca a mea e o fiesta "normala", si tot mi se pare mare.....de multe ori ma trezesc ca as mai vrea sa virez si nu mai pot.....dar se poate trai cu asta, intr-adevar....
marius, in seara asta ti-am vazut ford-ul pe la Tic-Tac, dar nu erai tu la volan....probabil tatal tau...cui l-ai dat ?
15 Iun 2007, 01:36
ei nu se poate vira?? tragi frumos frana de mana.....i iei tare pana`ti aluneca poponeata....si dai drumu la frana......si intorci in 4m

(inca nu am incercat asa ceva.....dar e plauzibil

)
15 Iun 2007, 01:42
Pai ST-urile nu sunt facute ca sa mergi cu ele in parcare, bre'!
Pentru asa ceva cumperi un Ka, un Smart, etc...
15 Iun 2007, 01:44
din pacate mai tre' s-o si intorci...
15 Iun 2007, 01:46
Pamantul este rotund. Punct.
Nu ai nevoie sa intorci.
15 Iun 2007, 02:03
pe unde merg eu, pamantul e limitat si tre' sa si intorc
restul e asfalt
15 Iun 2007, 11:16
Bine spus Mihai.......asa e.....aia nu e facuta sa faci stanga`mprejur in 5m.....dupa cum am mai zis....cu masinuta aia trebe sa te joci....adik tragi frana de mana si se intoarce singura....
15 Iun 2007, 11:24
Intr-adevar e cam nasol cu manevrele cu ST-ul. Fara sa exagerez pot spune ca unde intorceam megane-ul dintr-o singura manevra, cu ST-ul fac cel putin 2.
In schimb am fost ieri pana la SIBIU. Un plin dus, un plin intors... dar a meritat fiecare litru.
15 Iun 2007, 14:02
@tt@ck..ce consum mediu iti arata calculatorul la drum lung? Iti afiseaza si viteza medie? Ai facut un calcul pt tine cam ce consum ai oras/afara? Si la ce regim de condus?
Referitor la bracaj..e maricel...pt o masina din clasa mica. Dar nici cu megane nu mi-e rusine..e tot in jur de 10,3 - 10,7 in functie de versiune. Deci diferenta e nesemnificativa.

Trebuie luat in calcul ca se cistiga la directie, e o directie ferma care bate tot la clasa ei, e chiar peste multe masini din clasa medie la acest capitol.
15 Iun 2007, 14:56
$1 scrie:$2ntr-adevar e cam nasol cu manevrele cu ST-ul. Fara sa exagerez pot spune ca unde intorceam megane-ul dintr-o singura manevra, cu ST-ul fac cel putin 2.
In schimb am fost ieri pana la SIBIU. Un plin dus, un plin intors... dar a meritat fiecare litru.
deci.. "cel putin 2" nu cred ca ai cum sa faci ca nu reusesti sa castigi nimic. Poate faci cel putin 3...
15 Iun 2007, 19:22
Ludicass:
-la dus: 10.5- mers sportiv (210 pe autostrada, constant 160); pe valea oltului depasiri cat a tinut ( fiecare treapta dusa pana la capat); viteza medie 43??? am stat mult pe loc la un stop pe valea oltului si am stat cu motorul pornit. mentionez ca aerul conditionat a fost pornit in permanenta
-la intors: 10-11 pe valea oltului si 9.5 pe autostrada (mers constant 140, cu reprize pana la 170-180) ac pornit.
In oras: intre 13 si 14... AC pornit 65% din timp.
Ma oftic ca mi s-a aprins iar martorul de la sonda lambda... dar probabil rateurile de pe evacuare nu ii plac
15 Iun 2007, 20:07
@tt@k..ms de raspuns dar cred ca nu e relevant. Tare imi e ca tu ai niste probleme cu sonda lambda si evacuarea. Din ce auzisem eu, tu nu mai aia evacuarea originala..si nu mai ai catalizator. Faza e ca rateurile alea sint cauzate de sonda lambda defecta, si nu invers..nu rateurile afecteaza sonda. Desteptul care a facut tuningul, a scos catalizatorul si acum sonda inregistreaza eronat. Sonda incearca sa regleze amestecul benzina-aer dar tot sistemul e decalibrat si de aici rateuri, consum mai mare, uzura motorului....N-o lasa asa ca nu-i de gluma..oricum, la ce consum iti tragi, iti pui 3 sonde si 2 catalizatoare ..
15 Iun 2007, 20:12
Nu e chiar asa. Evacuarea magnex asa este conceputa... acumuleaza putine gaze si detoneaza (e foarte misto sunetul). Sonda lambda nu mai afecteaza mersul motorului datorita noului soft ( optimizat dupa montarea evacuarii). Prostia a fost ca s-a lasat sonda pe circuit si nu s-a anulat printr-un gizmo( nu mai stiu acum cum se cheama) care se pune pe fire in locul sondei si trimite semnale cum ca totul ar fi ok
MI-au confirmat si cei de la Ford ca nu afecteaza cu nimic de cand a fost resoftata.
15 Iun 2007, 20:25
@tt@ck..bun, si fara sonda, cum se regleaza amestecul? Normal, sonda are rolul de a regla amestecul aer-benzina..ea comanda calculatorului in ce proportie sa se faca amestecul...asta in functie de cit oxigen iese pe evacuare. Daca tu scoti sonda definitiv, cum mai stie calculatorul ce amestec trebuie facut? Merge pe un amestec constant indiferent de sarcina motorului?...
15 Iun 2007, 21:59
Sonda lambda este luata in considerare numai la mers relativ constant si uniform, atunci ECU intra intr-un mod "Closed Loop" in care regleaza benzina in functie de ce zice sonda.
Sonda nu poate da un raspuns instantaneu la schimbarile de concentratie a amestecului benzina/aer si de aceea nu este principalul factor in reglarea cantitatii injectate.
La accelerari (puternice) se introduce un supliment de benzina astfel incat amestecul sa fie mai bogat, masina sa aiba demaraj. Daca ar lasa amestecul soichiometric 14.6 : 1, masina ar avea un demaraj foarte slab. Cat se suplimenteaza, depinde pana la urma de cat vor cei care au proiectat softul pentru ECU, in incercarea de a obtine un echilibru intre poluare, consum, demaraj, solicitarea motorului.
Cantitatea de benzina se stabileste practic in functie de cantitatea de aer pe care-l trage motorul si intentia soferului (accelerare - mers constant - decelerare), prin urmatorii senzori:
- MAF (mass airflow sensor)
- MAP (manifold absolute pressure)
- TPS (throttle position sensor)
- IAT (intake air temperature)
- ECT (engine coolant temperature) - se imbogateste suplimentar amestecul cand motorul este rece.
Masinile Renault mai vechi, Euro 2, nu aveau decat MAP, IAT si ECT, spre exemplu...nu aveau TPS !
Ca sa obtina un control si mai bun al amestecului si sa se poata incadra la o norma de poluare mai buna, s-a adaugat TPS si MAF, pentru a aprecia mai exact cat aer trage motorul.
MAF este un senzor destul de scump din cate am auzit.
L.E.: Alti senzori care intra in calcul:
- VSS (Vehicle Speed Sensor)
- CKP (Crankshaft position sensor) - pozitia arborelui cotit - da si turatia motorului
- CPS (Camshaft position sensor) - pozitia axului cu came, de obicei se foloseste pentru comanda aprinderii
16 Iun 2007, 01:48
Daniel...Ideea e ca pt mine si Marian, datele furnizate de @tt@ck (consum, viteza, etc) nu mai au nici o relevanta. Marian are un ST din fabrica, fara remapari, modificari, etc..iar al meu va fi identic. Revenind la sonda lambda, iti spun ca eu am schimbat una..si primele simptome au fost cele enuntate de @tt@ck...pe tester mi-a afisat clar..sonda nu lucreaza..adica lucra, nu lucra..crescuse si consumul simtitor...plus ca nu tragea masina.. Ce nu-s lamurit eu, e daca eliminarea functiei sondei prin excluderea ei din sistem, afecteaza sau nu viata motorului, functionarea lui, consumul...Ma gindesc ca totusi sonda a fost pusa acolo cu un scop.
Vezi si
http://www.prezentonline.ro/article_det ... rticle=929
16 Iun 2007, 19:16
Sonda nu a fost eliminata. La mers constant regleaza parametrii pentru ca este in continuare pe circuit. Pentru cine nu crede ca masina merge bine... va iau la o tura.
22 Iun 2007, 21:59
Salutare tuturor...
Off topic dar nu pot sa nu va zic una buna...din colectzia.."ce a mai inventat dealerul meu drag"

Am trecut zilele astea pe la dealerul din Bacau - "celebrul" Neco Motors sa vad ce se mai aude de masina mea. Surpriza: domnii si mai ales domnisoarele de acolo citesc forumul nostru! Si nu pareau incintati de criticile mele. Dar incearca sa indrepte lucrurile pe cit posibil. Sa nu ziceti ca nu-s receptivi la critici...

Am avut parte de alte bilbe si explicatii referitoare la promotia oferita de importator. Ei zic acum ca stiau, dar nu au vrut sa imi spuna ca nu cumva sa nu ma incadrez si sa ma supar ca nu primesc discountul..Asta e ultima explicatie oficiala....Si cea mai tare...
Aaaa, si se pare ca nu mi-am batut gura de pomana..astazi am fost anuntat ca statusul masinii nu s-a schimbat inca (prima data de cind am semnat contractul)..dar ma vor tine la curent periodic. Bun si forumul asta la ceva...
PS: e timpul sa invete si dealerii de auto ca nu "toti e prosti"..si ca incepe romanul sa se destepte, pune intrebari, se informeaza..Cine vrea consultanta pt achizitionare auto nou, firme leasing, asigurari, negociere pret, sa ma contacteze...ofer gratis...
22 Iun 2007, 22:44
chiar citesc?
tre sa descoperim ce nick au si asa ii luam la baza
22 Iun 2007, 22:45
super tare faza.....ar trebui sa ne inarmam cu fluturasi....si sa promovam forumul si la dealeri....ca poate asa se vor destepta de cap.....si nu`si vor mai bate joc de noi!!! ca vb aia...noi le dam de mancare
22 Iun 2007, 22:47
asta de la bacau poate sa stea linistit
daca citesc aia din bucuresti sar cu paru la nooi daca le calcam pragu
23 Iun 2007, 03:21
Marius...DA, angajatii dealerului din Bacau chiar citesc. O prima schimbare in bine e ca in sfirsit nu a mai trebuit sa-i sun eu sa aflu statusul masinii. Oare e asa greu sa dai copy paste si sa trimiti un mail unui client privind statusul masinii? Il tii si pe client "in priza"..conectat..(cica programelul acela cu statusul e secret pt client, nu are voie sa-l vada). O fi la Bacau, la BV Marian a primit pas cu pas fiecare modificare de status a masinii. Bine ar fi sa citeasca si proprietarii firmei...pt ca lor cred ca le pasa intr-adevar cum merge firma. Poate se schimba ceva din tehnicile de vinzare, se trece la o abordare mai prietenoasa a clientului si invata si angajatii masinile alea de sa le viseze si noapte (sint o mina de masini, ce naiba) si nu se trezesc ca stie clientul mai multe decit ei despre marfa lor...
Sa stii ca in Bucuresti concurenta e mai mare, si asta ii cam stringe in spate. La Bacau inca se mizeaza pe ideea ca vezi doamne pretul e fix, nu se negociaza, pretul e acelasi peste tot in tara (gresit), clientul nu trebuie sa stie prea multe..afla el dupa ce semneaza contractul..dar atunci e deja prea tirziu. Tie ca si client, ti-e teama de dealer?! Marius..ei traiesc de pe urma noastra, nu noi de pe urma lor...Ai de ales..Iasi, Focsani, Bacau, Piatra...Eu am masina inca comandata..si nu mi-e teama..nu cred ca vor sa le para rau ca le-am calcat pragul. Daca insa voi fi multumit, ii voi felicita in mod public...dar pina acum nu am motive.
Alecs..super abordareaa ta..Felicitari! Asa trebuie pusa problema...
Marian..sorry ca postez aici..cam off topic...Da-mi un semn pe telefon urgent pls. Multumesc.
26 Iun 2007, 21:45
am implinit astazi 2500 si am fost la prima revizie
nici o problema
M-a cam speriat insa dealer-ul cand mi-a spus ca revizia la 15.000, 30.000 ar putea ajunge pana la 9 milioane.
Asta in conditiile in care la casa auto brasov revizia la o fiesta "normala" ajunge la 7,5 milioane.
26 Iun 2007, 21:54
asta cu urmarirea forumului nostru de catre dealerul din Bacau e tare de tot....faza zilei...
26 Iun 2007, 23:59
Marian..iar ma bag pe topicul tau..ce zici, hai sa vedem si niste tarife pt revizii la service-uri din tara. Sigur sint forumisti care au facut deja revizia de 15.000km sau chiar 30.000 la fiesta "normala"...Ne puteti spune niste tarife platite si dealerul? Daca e ST e si mai bine..
27 Iun 2007, 08:19
Marian, eu am facut revizia de 15k la a mea si m-a costat undeva pana in 5 milioane (cu tot cu atentiile de dupa pentru stabilirea unei relatii de prietenie).
Si eu auzisem tot felul de mituri cu 9-10 milioane dar la colina m-a costat cat ti-am spus mai sus.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.