Totul despre membri

De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde cip02 » 20 Mar 2014, 19:37

Explicatiile nu au fost deloc puerile si au fost bine argumentate si exista si multe alte argumente dar nu mai scriu alte "romane" aici. Asta cu explicatiile puerile referitoare la subiect e parerea ta de om total dezinformat in domeniul "auto"(parerea mea) , nici eu nu ma pot considera informat dar vreo 2-3 lucruri am mai citit/vazut/testat/inteles.
Tocmai pentru a argumenta fiecare parere am scris mult , altfel ziceam si eu "nu cred ca e asa " ca sa fie usor "citibil" DAR neargumentat si neconcludent . Am vrut sa fiu cat se poate de explicit ca sa inteleaga toata lumea care citeste , asta bineinteles daca si vrea sa inteleaga . Nu poti combate argumentele , chiar si "puerile" cu "eu nu cred ca e asa" , de altfel acesta nefiind un argument ci doar o impresie .

( Chiar daca nu trebuie sa facem lectie de gramatica aici:
LIZÍBIL, -Ă, lizibili, -e, adj. Care poate fi citit (cu ușurință); citeț
LIZÍBIL adj. v. citeț, clar, deslușit

mesaj "citibil" chiar daca incorect gramatical = usor de citit , deslusit , clar ...si se poate inlocui cu lizibil fara probleme , nu trebuie neaparat sa ne referim la un scris de mana cand folosim lizibil ... exista si alte variante pentru "citibil" dar nici "lizibil" nu e gresit spus. Un text ilizibil poti avea si pe monitor sau telefon daca ai o rezolutie foarte proasta sau probleme la display ... si toate astea fara sa fie scris de mana .
Declar subiect inchis "citibil"-lizibil pentru ca e muuult offtopic. )

Ciuntesti 2 mesaje sa ajungi la concluzia ca aberez eu cand de fapt e exact invers .
Tu: "Optionale de inclus in pret mi se par sisteme de sonorizare mai bune, trapele electrice, o tapiterie de piele, scaune incalzite, volan cu sistem de ventilatie, piele, nu ce am enumerat eu."
Eu am raspuns: "Daca ar fi pus optionalele tale in pret ar fi sarit la 20.000E"
Sunt eu vinovat ca nu stiu sa scriu sau tu ca nu stii sa citesti/intelegi ???

Din pacate exista o vorba "Romanul e bun la toate!" ... asa suntem noi romanii , credem ca le stim pe toate fara sa ne informam in prealabil ... asta pana la proba contrarie . Ar trebui sa citim mai mult si sa ne dam cu parerea mai putin.

Aia 50-100-200-300E cat costa detaliile inseamna o alta pierdere suplimentara si deja sunt rau de tot pe minus ... ei se bazeaza pe vanzarea de piese peste X ani ca perspectiva de viitor a firmei ... daca ar fi cheltuit cateva sute de E suplimentar probabil ar fi pus de ex. un ambreiaj mai prost ca sa isi recupereze banii dupa 4 ani nu dupa 5 ani din piesa A si sa compenseze piesa B ... pe o firma care vinde in profit ai tot dreptul sa fii suparat ... raman cu 3000E din start la o masina vanduta si se calicesc la un led ... aici la ford e deja stransa cureaua muuult .

-Daca sistemul dezaburire e pe alta parte si se putea monta corect , atunci da e o eroare sau o prostie ... aici pot sa fiu de acord ... daca insa au existat alte motive atunci e discutabil.
-Despre consum erai ferm convins ca te minte ford tot din nestiinta . Pe langa diferentele de consum practica vs declarat ce sunt logice in anumite situatii , exista si diferenta masina noua vs rulata (rodaj) ... dupa primii 5.000km mai scade consumul in general. Ma bucur ca esti multumit acum si te-ai lamurit. Metodologia consumului declarat(NEDC) o sa se schimbe in curand si datele din fise vor fi mai aproape de realitatea din practica. Asta nu e vina fordului ci a celor care au lansat o metoda proasta de calcul a consumului , in mod uzual in practica ai consum declarat + 20-30% (accelerezi mai brusc,uneori franezi...etc) ...dar se poate ajunge si la consumul declarat pe fisa , mai greu e insa sa gasesti toate conditiile favorabile si sa accelerezi ca un melc obosit.
-Despre tetiere sper ca te-ai lamurit ca sunt facute "incomode" cu un scop , chiar daca probabil se puteau face mai multe s-a tinut cont intai de siguranta, daca erau facute mai drept(confortabile) trebuia intarit si scaunul(sa ajunga la acelasi joc la impact) si erau alte costuri ... sunt tot felul de "detalii" de genul asta considerate "puerile" din nestiinta.
Probabil o sa te lamuresti si despre restu' aspectelor pe parcurs , in timp ce te informezi...asta daca o sa vrei sa te informezi.

Admit ca exista "scapari" la orice producator , nu doar la ford, si mereu e loc de mai bine ... calitate mai buna , spatiu mai mare interior in aceleasi dimensiuni exterioare DAR trebuie si tu sa te informezi sa vezi de cati factori trebuie sa tina cont un producator , atunci o sa intelegi de ce au crescut asa mult dimensiunile masinilor fata de acum 10-15ani si inca mai cresc , de ce a scazut vizibilitatea interior-exterior ...si altele . Poate nici mie nu imi convin multe dar ma informez si incerc sa inteleg de ce au fost luate aceste decizii. Daca pana nu demult lucrau la caroserie doar ca aspect , acum e extrem de stricta aerodinamica , extrem de stricta siguranta pasagerilor ... si ca sa fie tacamul complet trebuie sa fie extrem de sigura siguranta pietonilor pe care ai putea sa ii lovesti la un moment dat ... practic cel putin 3 aspecte de baza enorm de importante la proiectare , pe langa care se mai adauga vreo 10-20 mai mici ... in '94 cand aparea acel audi pe care il aveai tu ecuatia era extrem de simpla pentru producator spatiu pasageri+bagaje + aspect ok ... e normal cand te concentrezi doar pe 1-2 aspecte nu pe inca 20 sa ai o eficienta mai buna la acele aspecte.
Dimensiunile masinilor au crescut in ultimii 10-15 ani in medie 20-30cm , tocmai pe criterii de siguranta+aerodinamica+dotari disponibile ... in mod normal toate aspectele conteaza dar fiecare producator are "scapari" la 2-3 aspecte ... nu exista perfect ci perfectibil. In general trebuie sa analizezi aspectele ce conteaza pentru tine si sa iti alegi modelul in functie de aceste aspecte , e oarecum normal sa vrei totul perfect dar trebuie sa fii realist ca nu exista asa ceva , indiferent de buget/pret platit la achizitie .

Cu cat asteptarile sunt mai mari cu atat dezamagirile sunt mai mari ... poti cumpara masini de 30-40-50k euro sa vezi acolo dezamagiri la unele aspecte , mai ales cand te gandesti ca ai platit suma x si ai crezut ca e masina perfecta . Si in clasa premium exista probleme si uneori mult mai frecvente si mai costisitoare pentru ca ei sunt pionierii tehnologiilor in general ... sa vezi dezamagire atunci cand iti cade un sistem nou implementat ce costa vreo 3000E la o masina premium si simti ca ai fost cobai nu client premium al unei masini de 30-50k E ... in rest nimic de zis confort, materiale premium , lufturi mici si egale , fara greierasi sau oricum apar destul de rar , spatii de depozitare ... DAR nici macar pretul mare platit la achizitie nu garanteaza fiabilitatea sau masina perfecta. Un luft , un greieras,un led ...etc astea sunt lucruri de trecut cu vederea daca masina e ok tehnic ... inevitabil problemele or sa apara indiferent de marca pentru ca ford sau alti producatori auto nu fabrica ei toate piesele ci au contract cu firmele X,Y,Z si muuulti alti furnizori pentru fiecare piesa ... daca un lot a fost slab calitativ la furnizorul X pentru marca Y atunci apar problemele ... vina teoretic e a celor de la ford ca ei au pus stanta pe piesa furnizorului si se presupune ca au verificat aceasta piesa dar practic vina e a furnizorilor ce au fabricat piese slab calitative . Concurenta exista si pe piata furnizorilor si daca producatorul auto incearca sa reduca la max costurile pieselor ca sa ofere un pret de vanzare accesibil inevitabil va opta pentru piese accesibile venite de la furnizori ... urmeaza mana de lucru care trebuie platita altfel si selectata pentru un rezultat bun ... si urmeaza si strategia producatorului sau cat profit vrea si cum isi doreste sa il obtina. Aici vw pare o firma ce doreste profit la max , lucreaza mult la aspect interior pentru a te atrage dar pe partea tehnica au scazut mult calitatea in ultimii 10ani ... la ford e altfel , nu te minte nimeni cu un ambalaj colorat , mai scartaie una alta uneori , lufturile mai mari si alte culori intre plastice DAR s-au concentrat o idee mai mult la partea tehnica/fiabilitate ... si sa nu mai zic si pretul cu >2000E mai mic la ford cu dotari egale ... focus are avantaje pret mic achizitie/aspect placut/fiabilitate ... vw are calitate la interior ... eu si altii am ales ford stiind ce cumparam , chiar daca probabil am avut si avem pretentia ca ford sa creasca mult si la calitate+imbinari ... si ford la mk3 a crescut putin calitatea si la interior ... si probabil or sa o mai creasca in limita bugetului disponibil pentru a putea mentine un pret decent de achizitie.
Repet , nu sunt fanatic ford dar am ales ford pentru ceea ce ofera ford si ii accept si defectele alea relativ mici pe care le are . Cunosc foarte bine si defectele celorlaltor marci si asta ma va face(probabil) sa imi inlocuiesc cele 2 ford-uri cu altele 2 mai noi, chiar daca stiu ca ford nu e masina perfecta . Ca design sunt si masini mai frumoase decat focus mk3 , poate si cu un interior mai calitativ dar au alte defecte mai greu de trecut cu vederea.

Din pacate producatorul nu obisnuieste sa isi justifice fiecare decizie luata la proiectarea masinii catre fiecare potential client ... e constient ca sunt multi care nu pot/nu vor sa o inteleaga si oricum are si alte lucruri mai bune de facut , respectiv alte masini . Ei primesc feedback din piata , estimeaza nr. vanzari si daca nu isi fac targetul isi dau seama ca au gresit destul de mult la proiectare ... uneori in functie de parerile unor oameni avizati corecteaza si cateva aspecte la noile modele chiar daca vanzarile au fost bune (ex. multe butoane si mici la focus mk3 -> la face-lift au corectat , antifonare slaba mk2-> mk3 are un plus aici...etc) . In general la orice model daca o sa cumperi varianta face-lift ai sanse mai mari sa fii multumit si sa eviti "bolile copilariei" , cand cumperi primul ceva nou aparut(model masina) nu exista inca TSB-uri pentru el si esti expus ... unele probleme se rezolva pe parcurs iar restul se rezolva la face-lift . Cu toate astea mereu mai raman cateva lucruri de pus la punct si la ford dar si la altii .

Dvd+statie nu prea am vazut ... cu atat mai greu e sa gasesti si dedicat focus mk3 . Statia in general ocupa ceva spatiu si probabil e mai greu de integrat ... dar nimic nu e imposibil .
Navigatie dedicata cu tot ce vrei in afara de statie ... camera pentru R , Tvtuner DVB-T, internet, BT , USB/SD ...etc o sa gasesti destul de usor . Uite un ex intamplator: http://www.dvd-navigatii.ro/navigatie-w ... model-2013
Fişiere ataşate
FordFocus-Specifications_EU.pdf
Specificatii Ford Focus 3
(683.13 KiB) Descărcat de 276 ori
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde mirceaZL » 20 Mar 2014, 22:22

Explicatiile nu au fost deloc puerile si au fost bine argumentate si exista si multe alte argumente dar nu mai scriu alte "romane" aici.
Cat despre restul, am mai zis o data ca nu iti mai raspund. Chiar ar fi cazul sa o fac.
Noapte buna.
mirceaZL
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 01 Dec 2013, 23:48
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 115 CP, Trend

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde cip02 » 21 Mar 2014, 14:35

Nu trebuie sa imi raspunzi nimic ...tu ai avut cateva nelamuriri si eu am incercat sa te ajut sa intelegi de ce sunt lucrurile asa.
Daca din tot ce am scris nu ai inteles nimic , nu vrei sa intelegi nimic si nu esti de acord cu nimic ... e dreptul tau .
O zi buna !
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde TOY » 24 Mar 2014, 10:23

Oameni buni, nu va mai certati:))
Incercati si voi sa inchegati posturile, ca asa, dupa primele 300de randuri cititorul oboseste!!!
Avatar utilizator
TOY
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 16 Noi 2013, 22:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford PUMA

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde mirceaZL » 27 Mar 2014, 14:14

Am avut ieri placerea, chiar placerea nu sunt sarcastic, sa imi platesc impozitul la masina pe anul asta. 56 de lei, cu reducerea de 5 procente pentru plata anticipata (pe Salaj e de doar 5%). La Audi aveam vreo 210 parca. L-am auzit pe taica-meu, cu Opelul de 1700 cmc ca el plateste 170 si am fost foarte curios sa vad de ce e diferenta asa de mare intre cubaje atat de apropiate. Credeam ca fiindca e mai noua a mea, e Euro 5, are filtru de particule, iar a lui taica-meu e de doar Euro 4 si fara DPF. Vezi-ti de treaba, pur si simplu de la 1600 cmc in sus pana la 2000 cmc intri in alta categorie de pret per suta de centimetru cub, adica sare de la 8 lei la 18 lei suta de cmc. Nu stiu daca Dacia mai face masini de 1.6 benzinare, am impresia ca nu, dar din momentul in care nu va mai face nici Ford, cred ca ni se va schimba si noua grila aceea si vor fi si masinile de 1501 - 1600 cmc in marja de pret de 18 lei pe 100 de cmc. Ca eu doar ca o alta taxa protectionista o vad grila asta arbitrara, alta justificare (de mediu spre exemplu) nu ii gasesc.
Oricum, deocamdata ma bucur ca am trecut la cubaj mai mic. Sa vina Ford din Rusia cu linia de productie de acolo pana nu i-o rechizitioneaza/nationalizeaza Putin si sa faca la Craiova masinile alea. Ca uite ca le facem si autostrazi (s-a razgandit Ponta).
mirceaZL
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 01 Dec 2013, 23:48
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 115 CP, Trend

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde andrei0241 » 27 Mar 2014, 16:02

Nu cred ca era vreo impartire intentionat gandita pentru a proteja productia interna.
Oricum, diferenta intre 56 si 210 ron nu mi se pare vreun criteriu in a'ti alege motorizarea masinii.
Abia ce depaseste 2000cc si mai ales 3000cc devine o suma mai importanta, mai ales ptr o masina de buget.
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2572
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde cip02 » 28 Mar 2014, 02:03

Impozitul se calculeaza pe cmc :) ... asa a fost mereu . Diferenta e ca din 2007 se calculeaza la 200cmc (nu 100cmc cum ai tu impresia) si nu se mai calculeaza la 500cmc cum era pana atunci .
Speculatia cu 1501-1600 e deci nefondata .
Impozitul auto nu tine cont de benzinara-diesel iar pe intervalul 1401-1600 exista si multe diesel .
Impozitul nu are treaba cu mediul/emisiile...e ceva logic ... ce la casa te intreaba cand platesti impozitul cam cat gunoi faci pe an ? Te intreaba cati m2 are. Din impozite si taxe se genereaza bugetul pentru administratia publica. De aici si serviciile gratuite in spatiu public ... bune sau proaste cum sunt ele.
Dacia inca face masini 1.6 benzina (e o impresie gresita a ta) ... dacia si ford nu dicteaza piata si nu au monopol , mai sunt si alti producatori/importatori , cel mult o pot influenta in general cand e vorba de mediu si poluare , nu cand e vorba de taxe si impozite ... tind sa cred ca nu vor modifica prea curand grila la impozite(doar cresc tarifele) ... tot ce e sub 1600cmc o sa mai beneficieze de impozit accesibil ceva ani .
Linia de la craiova e pe 2 dupa koln ca tehnologie , nu cred ca avem nevoie de linia din rusia ... mai ales ca rusia e o piata destul de buna . Da , ford o sa dezvolte in urmatorii ani fabrica de la craiova ... modelul fiesta 8 (2017) urmeaza sa se fabrice acolo.
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde mirceaZL » 28 Mar 2014, 11:07

http://autocatalog.ro/utile/calculator-impozit-auto-2014.aspx
Eu de aici am luat informatia, iar aici scrie in partea stanga a tabelului de jos, ca preturile difera in functie de capacitate. ELe se calculeaza la 200 de cmc, dar este pret diferit pentru fiecare 200 de cmc, in functie de capacitatea vehiculului.
Speculatia cu 1501-1600 e deci nefondata . Grila se poate oricand schimba. Ce e nefondat? Asa cum a fost pusa total arbitrar de la 1600 la 2000, tot asa se poate modifica maine sa fie de la 1500 la 1800 si de la 1801 la 2000 alta categorie. E doar o speculatie, dar in contextul in care banii la statul asta roman nu ii ajung in veci ... poate fi si o posibilitate.
Dacia inca face masini 1.6 benzina (e o impresie gresita a ta) Eu pe pagina Dacia gasesc doar Noul Logan si la ala nu scrie de si deci nu cred ca se face motor de 1.6, doar de 0.9 si cel de 1.2. Tu de unde iti iei informatiile? Esti sigur ca e inca in fabricatie vechiul Logan? Ca la oferta de pe site-ul oficial nu e.
dacia si ford nu dicteaza piata si nu au monopol , mai sunt si alti producatori/importatori , cel mult o pot influenta in general cand e vorba de mediu si poluare , nu cand e vorba de taxe si impozite ... tind sa cred ca nu vor modifica prea curand grila la impozite(doar cresc tarifele) ... tot ce e sub 1600cmc o sa mai beneficieze de impozit accesibil ceva ani . Nu stim noi toate negocierile care au loc intre investitori si guvern. Pentru mine intr-adevar nu conteaza sau nu a contat motorizarea, asa cum zicea si andrei, caci diferenta e mica. Dar poate pentru cel care face un efort mare ca sa apuce sa isi ia un Logan cu aer conditionat la 8500 de euro aproximativ (poate chiar cu credit), poate pentru acela sa conteze si diferenta de impozit si diferenta de asigurare. Iar statul s-ar fi putut gandi la asta, cand a stabilit aceste grile, caci ele sunt vechi.
Linia de la craiova e pe 2 dupa koln ca tehnologie , nu cred ca avem nevoie de linia din rusia Eu sunt de parere ca avem nevoie de orice investitie posibila.
Impozitul auto nu tine cont de benzinara-diesel iar pe intervalul 1401-1600 exista si multe diesel . Nu a zis nimeni asta.
Impozitul nu are treaba cu mediul/emisiile...e ceva logic ... ce la casa te intreaba cand platesti impozitul cam cat gunoi faci pe an ? Te intreaba cati m2 are. Nu are dar poate sa aiba. Uita-te ca in Paris au facut ca la noi pe vremea lui Ceausescu si au permis circulatia masinilor alternativ, numerele pare, respectiv numerele impare. Deci daca imi poluezi orasul, atunci trebuie sa platesti taxe mai mari, ar putea fi o logica pe care guvernantii sa o descopere in curand. Iar despre capacitatea cilindrica, cine zice sau unde scrie ca de la 1601 fix incepe clasa de lux? E o chestie arbitrara, care la fel de arbitrar se va modifica incet-incet, pe masura ce cilindreele se vor micsora si producatorii din Romania (cei doi pe care ii avem) se vor adapta si ei.
mirceaZL
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 01 Dec 2013, 23:48
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 115 CP, Trend

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde cip02 » 28 Mar 2014, 15:12

$1 scrie:$2Vezi-ti de treaba, pur si simplu de la 1600 cmc in sus pana la 2000 cmc intri in alta categorie de pret per suta de centimetru cub, adica sare de la 8 lei la 18 lei suta de cmc. Nu stiu daca Dacia mai face masini de 1.6 benzinare, am impresia ca nu, dar din momentul in care nu va mai face nici Ford, cred ca ni se va schimba si noua grila aceea si vor fi si masinile de 1501 - 1600 cmc in marja de pret de 18 lei pe 100 de cmc.
Sa vina Ford din Rusia cu linia de productie de acolo...


Aici ziceai de categorie de pret "per suta de centimetru cub" si vorbeai de 1501-1600cmc . Total fals .
1401 sau 1599 cmc sunt motoare ce platesc acelasi impozit deci se calculeaza la 200cmc , exact cum am precizat .
Intrebai de Dacia si de motorizari 1.6 benzina ... DA, Dacia inca le fabrica ... Logan nu e singura masina fabricata de Dacia in caz ca nu stiai.

$1 scrie:$2
1.ELe se calculeaza la 200 de cmc, dar este pret diferit pentru fiecare 200 de cmc, in functie de capacitatea vehiculului.
2.Speculatia cu 1501-1600 e deci nefondata . Ce e nefondat?
3.Dacia inca face masini 1.6 benzina (e o impresie gresita a ta). Eu pe pagina Dacia gasesc doar Noul Logan si la ala nu scrie de si deci nu cred ca se face motor de 1.6, doar de 0.9 si cel de 1.2.
4.Linia de la craiova e pe 2 dupa koln ca tehnologie , nu cred ca avem nevoie de linia din rusia. Eu sunt de parere ca avem nevoie de orice investitie posibila.
5.Impozitul auto nu tine cont de benzinara-diesel iar pe intervalul 1401-1600 exista si multe diesel .Nu a zis nimeni asta.
6.Impozitul nu are treaba cu mediul/emisiile...e ceva logic ... ce la casa te intreaba cand platesti impozitul cam cat gunoi faci pe an ? Te intreaba cati m2 are.[/color] Nu are dar poate sa aiba. Uita-te ca in Paris au facut ca la noi pe vremea lui Ceausescu si au permis circulatia masinilor alternativ, numerele pare, respectiv numerele impare. Deci daca imi poluezi orasul, atunci trebuie sa platesti taxe mai mari, ar putea fi o logica pe care guvernantii sa o descopere in curand.


1. Cum vine asta :D ... poti sa calculezi pretul la 200cmc dar totusi sa ai acelasi pret ? Eu zic ca nu ;) .
2. E nefondat intervalul de 100cmc ... mai avem ceva ani de tras cu 200cmc.
3. Dacia nu inseamna DOAR Noul Logan , daca gasesti pe pagina Dacia doar Noul Logan inseamna ca nu stii sa cauti.
4. De acord ca avem nevoie de investitii dar nu neaparat de linia din Rusia , oricum in Romania fabricile aduc tot ce e vechi, aruncat din alte tari si scoate productie mica per luna . Avem nevoie de productie buna , tehnologie noua si rentabilitate. Avem tehnologie cel putin cat rusia deci nu vad marele avantaj ... in schimb mutarea pentru fiesta 8 de la koln , tehnologia lor(koln) + dezvoltarea liniei pentru fiesta 8 direct la craiova mi se pare o evolutie si o miscare mult mai buna decat sa primim ce arunca rusia .
5. Ai zis ca daca dispar benzinarele de 1.6 (probabil)se modifica impozitul, creste pe 1501-1600. Nu ai luat in calcul ca exista si multe diesel , si nu doar de 1.5 ci si de 1.6 la multi producatori . Pentru a se putea realiza asta trebuie modificata si grila catre 100cmc si trebuie sa dispara deja multe masini diesel si benzina ...si asta e mai greu si dureaza ceva ani... in china(si altele din zona) e bariera accesibila la 1.500cmc , la noi cred ca o sa ramana la 1.6 inca cel putin 3-4 ani.
6. Cum ziceam impozitul nu are treaba cu emisiile ... poti sa ai 1.4 de 80cp cu emisii mici sau poti avea 1.4 200cp cu emisii mari , e acelasi impozit dar poluezi mai mult . Impozitul ca idee e gandit pentru administratie... masina ocupa un spatiu pe domeniul public , merge pe strazi ce trebuiesc semnalizate , maturate,spalate,iluminate ... pe sosele ce trebuiesc asfaltate ...etc . Chiar daca mergi sau nu cu ea sau chiar daca mergi rar intretinerea asta tot trebuie facuta , indiferent de emisii . Daca o luam logic trebuiau taxate la impozit dupa dimensiuni si dupa greutate , nu neaparat dupa motorizari ... dar asta e alta discutie . Celelalte taxe au venit ca dublare si triplare pentru acelasi lucru ... mai degraba nu sunt de acord cu celelalte decat cu impozitul , adica nu vad de ce sa platesc taxa in benzina+rovinieta+taxa autostrada+taxa pod cica pe motiv ca "poluez" da, DAR am platit deja si taxa de poluare sau timbru de mediu cum ii zic acum ... si platisem si impozit inainte .
Din punctul meu de vedere era suficient impozitul + taxa de poluare in benzina ... cu cat mergi mai mult sau mai repede poluezi mai mult (logic,evident) ... restul sunt aberatii ca sa ne stoarca de bani.
Ce spui tu de masura din Paris e pentru reducerea traficului si logic/evident/implicit reducerea poluarii... ei nu taxeaza masina pe CO2 cum o facem noi .
Exista in Londra "Congestion Charge Zone (CCZ)" o taxa mult mai veche ce e menita sa reduca traficul/poluarea si sa incurajeze traficul cu mijloacele de transport in comun , la fel ca cea din Paris.
Ambele taxe au treaba cu poluarea si traficul , nu cu impozitul ... sunt lucruri diferite.

Ma bucur ca ai descoperit carioca rosie sa subliniezi ce am scris ... de parca am zis vreo prostie .
Informeaza-te inainte sa atragi atentia cuiva !
Hai sa nu ne corectam din "impresii" ... mai ales false.
E vina mea ca tu nu stiai dupa atitia ani in care ai detinut o masina ca impozitul se calculeaza la cmc si mai precis la 200cmc , ce reprezinta el si ca nu are treaba in general cu poluarea ???
E vina mea ca nu stii sa cauti pe site-ul Dacia si ca tu consideri ca Dacia = Noul Logan si ATAT ???
E vina mea ca acum 2 mesaje vorbeai de impozit calculat "per suta de km" si acum spui ca se calculeaza la 200cmc cu o afirmatie non-sens "ELe se calculeaza la 200 de cmc, dar este pret diferit pentru fiecare 200 de cmc" ???

Repet , daca nu esti consecvent si coerent , nu te informezi si nu ai habar despre unele lucruri "just ask information" !!!
Ca sa corectezi cu mult rosu mesajele cuiva se presupune ca tu esti profesorul si el corigentul ... nicidecum invers .
Incearca sa analizezi mesajele dupa continut , nicidecum dupa cine le scrie ! ... am inteles ideea ca nu iti convine nimic in afirmatiile/informatiile mele , dar hai sa le corectam corelat la realitate si informatii din surse oficiale nu la "impresii" personale false sau rau-intentionate .
O sa recunosc si nu ma supar daca ma corectezi unde am gresit(toti gresim uneori) dar in ultimul mesaj chiar nu era cazul ... nu am zis vreo prostie mare acolo sa necesite 7 randuri de rosu .
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde mirceaZL » 31 Mar 2014, 00:23

Ma bucur ca ai descoperit carioca rosie sa subliniezi ce am scris ... de parca am zis vreo prostie .
1. Cum vine asta :D ... poti sa calculezi pretul la 200cmc dar totusi sa ai acelasi pret ? Eu zic ca nu ;) .
E vina mea ca acum 2 mesaje vorbeai de impozit calculat "per suta de km" si acum spui ca se calculeaza la 200cmc cu o afirmatie non-sens "ELe se calculeaza la 200 de cmc, dar este pret diferit pentru fiecare 200 de cmc" ??? Scriam cu culoare diferita doar pentru o evidentiere mai usoara intre afirmatiile tale si ale mele. Chiar nu te-a dus mintea la atata lucru? uita-te te rog la cele 2 afirmatii ale tale si vezi ca se contrazic. Oricum, in cea de-a doua in care reusesti sa fii mai coerent, iti spun inca o data, pentru grile diferite, exista pret diferit pentru cele doua sute de cmc. Reusesti sa te concentrezi putin si sa interpretezi un tabel? Evident ca nu in cadrul aceleasi grile, e pretul diferit. Si mai uita-te ca scrie ca pretul e la 200 cmc sau fractie din aceasta. Deci poate (nu stiu sigur ca nu lucrez la finante) ca pretul e chiar la fiecare centimetru cub, sau nu stiu la ce se refera fractia aceea.
Logan nu e singura masina fabricata de Dacia in caz ca nu stiai. Uoau, se poate mai putina infumurare, domnu'? Mea culpa cu motorul de 1.6 de la Dacia. Am cautat mereu masini diesel si uite ca am scapat din vedere ca se mai pastreaza la Duster acest motor.
5. Ai zis ca daca dispar benzinarele de 1.6 (probabil)se modifica impozitul, creste pe 1501-1600. Nu ai luat in calcul ca exista si multe diesel , si nu doar de 1.5 ci si de 1.6 la multi producatori . Pentru a se putea realiza asta trebuie modificata si grila catre 100cmc si trebuie sa dispara deja multe masini diesel si benzina ...si asta e mai greu si dureaza ceva ani... in china(si altele din zona) e bariera accesibila la 1.500cmc , la noi cred ca o sa ramana la 1.6 inca cel putin 3-4 ani. Am luat tot in calcul, doar ai interpretat tu gresit ce am scris eu acolo. Coroboreaza disparitia de pe Logan a motorului de 1.6, precum si cu informatia ca viitoarea gama Focus (cel putin despre asta stiu) va avea motoare de 1.5, atat la benzinare, cat si la diesel si spune-mi atunci, unde sunt anii aia multi de care vorbesti pana la disparitia de la producatorii romani a motoarelor de 1.6
La punctul 6 iar esti incoerent si nu interpretezi corect ce spuneam. Da' ma rog, incoerenta vine si din faptul ca ti-e greu sa imi dai dreptate, chiar si atunci cand imi dai dreptate, sigur nu in cuvinte directe, ca ti-ar scadea smantana sa faci treaba asta, ca vad ca ai dezvoltat un hobby personal sa imi ataci posturile.
Nu am zis nicaieri ca impozitul are treaba cu emisiile, am zis doar ca poate ar fi mai logic. Poate nu ar fi si poate ar trebui impozitat dupa puterea masinii, caci asa cum spui si tu exista masini chiar de 1 litru, care au 125 de cai si altele de 1.9, care dezvolta doar 90 (sigur, productii cu ani diferiti, la care mai intervine si norma de poluare si poate nici asta nu e buna ci ar trebui sa fie ceva care sa le combine). Sau poate ar trebui si alte criterii luate in considerare, dar in orice caz, spuneam ca doar cilindreea luata in considerare, este total arbitrar.
Ce spui tu de masura din Paris e pentru reducerea traficului si logic/evident/implicit reducerea poluariiVezi ca parizienii pana nu au fost innabusiti de smog, nu s-au gandit ca sunt cam congestionati cu traficul, deci e cum am zis eu. Masura a fost luata pentru reducerea poluarii, traficul, venind pentru ei pe locul 2 (logic/evident si implicit, cum te exprimi tu cu caracteristica-ti emfaza)
Informeaza-te inainte sa atragi atentia cuiva !
Hai sa nu ne corectam din "impresii" ... mai ales false.Ingamfare, insolenta ... a.k.a. cip02 Calmeaza-te! O sa faci apoplexie.
O sa recunosc si nu ma supar daca ma corectezi unde am gresit(toti gresim uneori) dar in ultimul mesaj chiar nu era cazul ... nu am zis vreo prostie mare acolo sa necesite 7 randuri de rosu .Cred ca ai inteles acum cum sta treaba cu culoare rosu, vezi ca am inversat-o ca sa te ajut sa nu mai intrepretezi gresit, dar pe de alta parte sunt foarte convins ca o sa te superi, la fel cum te-ai suparat si la mesajele anterioare in care eram chiar mai putin acid, chiar si cand tu ma atacai cu specifica-ti de acum licenta epica, atunci cand e vorba de mesajele mele
Iar acum as dori sa ma adresez moderatorilor, care sper ca citesc aici. As aprecia daca urmatorul post al lui cip aici (caci sunt pro in principiu la dreptul la replica) ar fi si ultimul. "Domnul" cip poate sa isi deschida un topic propriu pe care sa il intituleze "Fordul meu si cat de tare este el in comparatie cu restul planetei" pe care sa il populeze cu tot ce vrea dumnealui. Aici nu face decat sa aiba o atitidine de Gica-contra, "ca asa vrea muschii lui" si nu exprima nimic constructiv. Daca ar face-o nu as ridica o astfel de pretentie. Dar nu e cazul si sper sa vedeti si voi asta. Multumesc anticipat de raspuns, oricare ar fi el.
mirceaZL
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 01 Dec 2013, 23:48
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 115 CP, Trend

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde cip02 » 31 Mar 2014, 17:20

1. Reusesti sa te concentrezi tu sa scrii coerent? ... era greu de zis "se calculeaza la 200cmc respectand grila" ?... pana acum credeai ca impozitul e taxa pe poluare si acum esti doctor in impozit si explici ce si cum pe aici. Imi place ca explici cum se calculeaza chiar daca nu stii cum se calculeaza :) .
Hai sa iti explic eu , poate intelegi ceva.

Pretul e la fiecare 200cmc sau fractie ... tot ce e sub 200cmc inseamna 200cmc ... nu e greu de dedus daca stii sa citesti .
NU, nu "este pret diferit pentru fiecare 200cmc" ... este pret diferit in functie de motorizari(acea grila) ... daca tu ai motor de 3200cmc nu platesti acei cmc pana la 1600 cu un pret si urmatorii cu alt pret cum se deduce din afirmatia ta .
Daca ai 3200cmc inseamna 16x200cmc deci 16 x pret 200cmc incadrat in grila (respectiv >3000cmc , deci 290ron ) = 16x290= 4640ron ... deci toti acei 200cmc au acelasi pret !!! Incadrarea se face diferit , nu doar diferenta se suprataxeaza ci toti cmc !!!
Daca ai 3002 cmc sau 3200cmc platesti aceeasi suma de 4640ron , la asta se refera acea fractie.
Si nu lucrez la finante ca sa inteleg un tabel... si nici nu am aflat de curand cum se calculeaza impozitul.
Afirmatia ta "este pret diferit pentru fiecare 200cmc" avea alt sens ... dincolo de acel tabel cunoscut de multi cu praguri - 1.6 - 2.0 - 2.6 - 3.0 - la autoturisme.

2. Tu mereu scapi multe din vedere si comentezi fara sa te informezi ... ti-am atras atentia initial ca inca exista motoare de 1.6 dacia ... in continuare ai raspuns ca nu exista, ca nu sunt pe site-ul oficial , ca nu imi iau eu informatiile de unde trebuie(aluzie) . Cum era sa te conving ca nu ai stiut sa cauti ?
Hai sa iti dau un exemplu elocvent despre cat de bine te informezi dar comentezi.

Pe site-ul Dacia exista 7 modele de masini ... 4 din astea 7 (majoritatea) au motoare de 1.6 benzina disponibile Duster, Lodgy , Dokker si Dokker Van .
E clar care e capacitatea ta de a te informa daca dupa 2 "informari" tot la o concluzie ireala ai ajuns ... nu doar la Duster au 1.6 !

3. Chiar daca dispare de la ford si de la dacia motorizarea 1.6 , asta nu inseamna ca in secunda 2 se modifica grila cu impozitul masinilor . O sa vezi ca grila cu 200cmc o sa tina cel putin pana in 2017 si or sa creasca eventual tarifele la cele peste 1600cmc . Nu trebuie sa imi dai dreptate acum , o sa te convingi singur dupa 3 ani.
Cum zicea si Andrei grila impozitului "nu este intentionat gandita pentru a proteja productia interna" . Statul beneficiaza si de taxarea importatorilor auto(alte marci) , nu se bazeaza doar pe productia interna.
Acum e dreptul tau sa ai o alta parere .

4. Cand interzici sa circule numerele pare/impare in primul rand se reduce traficul si abia apoi (implicit)poluarea ... oricum ai fi gandit tu miscarea ... daca o gandeai prioritar ca reducere a poluarii atunci permiteai accesul masinilor in functie de CO2 , sau taxai masini cu Co2 mare , deci nici acolo nu am zis vreo prostie.
Indiferent daca e poluarea sau traficul motivul din paris tu nu ai inteles ideea de baza ... si anume ca impozitul nu are treaba in mod direct nici cu poluarea si nici cu traficul ... e suficient sa detii o masina si , chiar daca sta doar in parcare, impozit tot platesti la ea .
Rovinieta , taxa de pod , taxa din benzina , taxa de aglomeratie(centrul orasului) ,taxa de autostrada , RCA-ul sau altele in schimb nu esti obligat sa le platesti doar prin prisma faptului ca o detii.

Dupa cum ziceam , toti gresim uneori ... am scris "km" in loc de "cmc" din viteza si , chiar daca era mai sus mesajul citat si contextual era vorba de cmc deci probabil era usor de dedus la ce ma refeream, imi asum asta ... AM GRESIT , am scris km in loc de cmc . Nu imi e deloc greu sa recunosc ceva evident sau demonstrat cu argumente reale . ;)

Nu lucrez la ford,nu sunt subiectiv si nici nu sunt fanatic ford ...sunt obiectiv in schimb , nu subiectiv ca nu am fost atent la achizitie daca un focus "chel" are led-uri in interior sau tetiera reglabila si acum am pretentia sa aiba ... daca nu => ford e cea mai slaba masina.
Ford e de vina ca nu e prea dotat al tau focus , nu tu ca ai fost zgarcit la achizie si nu ai fost atent la dotari si la ce cumperi .
E mai usor sa dai vina pe altii decat sa te analizezi !

Eu nu o sa deschid un topic sa laud ford cum ai deschis tu un topic special sa critici ford si eventual sa lauzi audi ... niciodata !!! Avem alte interese si nu toti sunt subiectivi .

Exista buton "citeaza" pentru a cita in mod corect exact mesajul colegului ... in forum scrierea cu culoare rosie,font mare,bold sau CAPS LOCK inseamna de obicei ca atragi atentia asupra unui lucru. Ea nu se foloseste la fiecare mesaj doar pentru a cita un alt coleg. Se poate folosi lejer si " ... " pentru a cita un alt user . Daca te informezi o sa afli mai multe , daca nu o sa ramai cu "impresiile".

$1 scrie:$2hiar nu te-a dus mintea la atata lucru?
Uoau, se poate mai putina infumurare, domnu'?
Ingamfare, insolenta ... a.k.a. cip02 Calmeaza-te! O sa faci apoplexie.

Iar acum as dori sa ma adresez moderatorilor, care sper ca citesc aici.


:-t :-t :-t Este cel putin al 2-lea sau al 3-lea mesaj cu atac direct la persoana in care culmea mai strigi si la moderatori la final sa te apere .
Nu stiu cat o sa ma mai abtin sa iti raspund decent la mesaje de acest gen . Si eu sper sa citeasca moderatorii acest post al tau sau chiar topicul integral si sa ia masuri .
Concentreaza-te la subiect , nu ne povesti despre cum crezi ca este x, y si z ca persoana , indiferent daca(x,y,z) sunt sau nu de acord cu mesajele tale .
Caracterizarile de useri nu isi au rostul pe un forum , chiar daca eu sau altii care au renuntat deja sa mai scrie pe acest topic si-au dat seama ca nu iti pot schimba impresia despre anumite lucruri , indiferent de date tehnice sau alte argumente ... totusi nici eu si nici colegii nu ne-am apucat sa scriem cum esti tu daca nu intelegi unele aspecte , daca tu comentezi si analizezi mereu in necunostinta de cauza , daca nu te informezi nici dupa ce ti se atrage atentia sau daca nu poti sa te informezi .
Singurul motiv pentru care am mai scris pe acest topic este dezinformarea pe care o poti produce pe forum cu anumite "impresii" spuse drept informatii , fara "Eu am impresia ca ... , Eu tind sa cred ca ... " .
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde alyn_acn » 31 Mar 2014, 20:50

Consumul excesiv de litere, dauneaza grav nervilor!! =))
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3865
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Mondeo Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFKxxxxx

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde mirceaZL » 31 Mar 2014, 23:04

Hai sa iti explic eu , poate intelegi ceva. - Multumesc, dar nu era nevoie (chiar nu era nevoie). Eu intelesesem din prima.
Pe site-ul Dacia exista 7 modele de masini ... 4 din astea 7 (majoritatea) au motoare de 1.6 benzina disponibile Duster, Lodgy , Dokker si Dokker Van .
E clar care e capacitatea ta de a te informa daca dupa 2 "informari" tot la o concluzie ireala ai ajuns ... nu doar la Duster au 1.6 ! - Asa, si din astea 4 cate se fabrica in Romania? Ca despre asta era vorba.
3. Chiar daca dispare de la ford si de la dacia motorizarea 1.6 , asta nu inseamna ca in secunda 2 se modifica grila cu impozitul masinilor . O sa vezi ca grila cu 200cmc o sa tina cel putin pana in 2017 si or sa creasca eventual tarifele la cele peste 1600cmc . Nu trebuie sa imi dai dreptate acum , o sa te convingi singur dupa 3 ani. - Aha, deci la tine 3 ani insemnau multi ani in viitor cand se va schimba impozitarea. Inseamna ca ne gandeam cam la aceeasi cifra (eu as zice 2 ani), insa percepem diferit timpul.
La punctul 4 las-o balta. Chiar e de prisos orice comentariu ca oricum nu lasi dintr-a ta. Stii bancul cu cercetatorul care spuen purecului sa sara, iar purecele sare. Ii rupe un picior, iar purecele sare inca la comanda. I-l rupe si pe al doilea, iar purecele evident nu mai sare la comanda cercetatorului, iar cercetatorul noteaza ca dupa ce se rup picioarele purecelui, acesta nu mai aude. Cam asa esti tu, din ambitia de a nu lasa de la tine.
Eu nu o sa deschid un topic sa laud ford cum ai deschis tu un topic special sa critici ford si eventual sa lauzi audi ... niciodata !!! Avem alte interese si nu toti sunt subiectivi . - Am pus la fiecare post, mai putin la replicile la posturile tale, desi uneori chiar si in unele din acestea, puncte pozitive ale Fordului si am precizat de multe ori ca masina este una buna. Inca o data iti spun sunt multumit de masina in proportie de 95%. Sunt 5% care imi stirbesc placerea totala a condusului si care asa cum am mai spus-o nu vreau sa le inteleg niciodata. O politica de marketing, prin care mi se cer o caruta de bani, pentru lucruri gratuite sau aproape gratuite nu ar trebui sa o intelegi nici tu. Activare monitorizare presiune roti (care o face si dgalexandru), programare butoane pentru geamurile electrice, ca sa nu stai cu degetul pe buton ca fletzul sa cobori si sa ridici geamul sunt chiar lucruri gratuite. Celelate aproape gratuite le-am mentionat anterior. Dar fiecare cu parerea lui, asa cum spuneai. Si da, sunt de o parere diferita de cea a ta si a lui Andrei, dar Andrei a scris 2 randuri ca sa imi spuna asta. Tu scrii doua pagini.
Exista buton citeaza, etc. etc. E mai usor sa dai copy-paste si sa aplici culoare diferita pentru evidentierea dialogului diferit. Si asta e o problema? Cu ce culoare sa scriu pe viitor ca sa nu fie considerata ... nu stiu cum o consideri, ofensa sau cum? Sunt doar impresiile tale, ca vad ca tare iti place cuvantul asta si mai spui apoi ca tu nu stii de ce te atac, dar probabil ca trebuie sa ma intorc din nou la limitarea de care vorbeam anterior, ca vad ca ai impresia ca aduci elogii sau ceva de genul, atunci cand scrii asa acuzator de vreo 2-3 ori intr-un singur post, ca "astea sunt impresiile tale".
Este cel putin al 2-lea sau al 3-lea mesaj cu atac direct la persoana - Citesti mai sus ca sa iti dai seama de ce am raspuns cum am raspuns. Calmeaza-te ! Si vei vedea de la mine posturi binevoitoare. Schimba tonul atunci cand critici si iti voi accepta parerea, chiar daca nu voi fi intotdeauna de acord cu tine.
Cat despre restul ... lasa lamentarile, cand "hotul striga hotul".
mirceaZL
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 01 Dec 2013, 23:48
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 115 CP, Trend

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde cip02 » 01 Apr 2014, 00:58

O sa mai beneficieze de impozit accesibil ceva ani = la noi cred ca o sa ramana la 1.6(bariera) inca cel putin 3-4 ani = o sa tina cel putin pana in 2017 ... unde nu sunt consecvent ?
"multi ani in viitor cand se va schimba impozitarea" asta e doar o formulare tendentioasa a ta , ca si celelalte ... eu nu am scris asa ceva .
Peste 10 ani nu pot sa iti spun ce o sa fie (poate o si vinzi pana atunci) , prin 2020 o sa fie in mod sigur probleme cu emisiile si se vor modifica mult unele aspecte (cel tarziu) pana atunci , probabil o sa avem taxa de poluare de platit in fiecare an, taxa autostrada ...etc . Pana in 2020 romania nu o sa faca mari progrese economice deci e posibil sa recurga la alte sisteme de taxare dupa CEL PUTIN 3-4 ani , mai devreme de atat nu cred . (asta e parerea mea)
In romania mai repede mai apare inca o taxa decat sa o modifice pe cea veche .
Daca iti cumperi o masina in 2013 nu ai cum sa iti faci planu' ca in 2017 e posibil sa se modifice grila de impozite si o sa platesti putin mai mult ... vorbim de sume sub 100ron deci probabil o scumpire de filtre sau de ulei ar fi fost mult mai greu de suportat decat o scumpire de impozit ... sa nu mai zic de RCA. Nu e un criteriu de baza impozitul la achizitia unei masini , el reprezinta doar un avantaj , un mic plus/an.

Nu am folosit deloc un ton agresiv si nu te-am jignit , a fost chiar invers ... am scris in primul mesaj cateva randuri si destul de concis ... nu ai inteles nici ce reprezinta impozitul , nici daca are treaba cu emisiile si nici cum se calculeaza exact . Nu ai crezut nici ca Dacia fabrica inca 1.6 , nici dupa ce ai verificat.
Ai raspuns cu un mesaj dublu ca si caractere in care nu erai de acord cu nimic . Ti-am adus argumente si am scris explicit ce si cum si mai ales de ce se intampla asa . Tot degeaba . Ai recurs la "ofense" cand ti s-au limitat cuvintele , ca tot aduci vorba de limitari .
S-a vazut cum ai inteles tu tot din prima . Daca am scris ca afirmatiile gen "dacia nu mai face motoare de 1.6" = "o impresie gresita de-a ta" atunci am si demonstrat asta prin argumente. Chiar daca a fost mai greu cu tine ca "intelesesei din prima" .
95% multumit de o masina e un procentaj excelent , avand in vedere ca masina perfecta 100% nu exista .
Strategia de marketing exista la toti producatorii , toti au mai multe variante de echipare si la toti o sa fii mult mai multumit de varianta " full " ca dotari sau de varianta "chel" ca pret.
Daca esti "roman" si vrei "full fara piele" la pret minim atunci trebuie sa cumperi ceva sh cu km "fara numar" , la masinile noi diferenta de dotari se plateste destul de mult , indiferent de marca.

Sunt foarte calm , tu sa nu mai faci caracterizari altora, sa adresezi ofense sau sa vorbesti de "limitari" cand chiar tu declari ca ... sunt lucruri(5%) pe care "nu vreau sa le inteleg niciodata" .
Da , spre deosebire de Andrei eu am fost mai ingaduitor si am zis sa iti explic , poate - poate ... dar daca esti chitit pe "stiu tot fara sa citesc nimic" , imi explici degeaba ca "nu vreau sa inteleg" , citesc degeaba pe site-uri ca "nu vreau sa inteleg" sau "nu pot sa inteleg" ... atunci e clar ca mi-am pierdut timpul aici.
Mai repede citesti o informatie decat bancuri cu purici ... si eventual sa o si intelegi mai repede ... o sa te ajute mai mult pe viitor.
Nu este nicio ambitie , unde am gresit si exista argument concludent, specificatie tehnica , informatie oficiala , ceva negru pe alb care sa ateste ca eu sunt cel care a gresit si nu e invers ...atunci in mod cert o sa recunosc asta . Pana una alta din discutiile cu tine nu am primit niciun argument , ci doar "pareri irelevante" ca sa nu le zic impresii false. In schimb eu am incercat , ce e drept in multe randuri (prea multe) sa aduc argumente pentru tot ceea ce am zis .
Acum ca nu poti sa intelegi si mai ales ca nu vrei sa intelegi dupa cum abia acum declari ... DA , e timp pierdut cu tine ... de unde sa stiu eu ca tu asa esti setat din start ? Nu aveam de unde.

Facem un pact , te las sa scrii orice "parere/presupunere" chiar daca e sau nu apropiata de realitate, nu o sa mai comentez nimic aici pe acest topic daca nu ma ataci DAR nu mai face vreo aluzie la mine , nu mai cita mesajele mele si cel mai important FARA ofense in mod direct sau indirect ... toate mesajele ce vor avea printre altele si referire sau aluzie la persoana mea sau afirmatiile mele vor avea un raspuns , pentru ca uzual afirmatiile mele au anumite argumente . Sper sa reusesti sa faci asta .
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde zvony » 01 Apr 2014, 08:06

Va recomand sa va linistiti amandoi, sa reveniti la scopul acestui topic, sa abandonati subiectul impozitarii si sa lasati timpul sa ne arate cine a avut dreptate.
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde mirceaZL » 24 Iun 2014, 08:36

Am un miros urat la gazele de esapament. Asa imi mirosea la Audi dupa ce mi-am anulat egr-ul. Stie cineva aici la Focus ce ar putea fi? Sa intreb reprezentanta?
Multumesc anticipat.
mirceaZL
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 01 Dec 2013, 23:48
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 115 CP, Trend

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde mirceaZL » 08 Oct 2014, 08:12

Efectuat concediu. Consum Romania, Macedonia (am alimentat la iesire, dar am uitat sa imi iau kilometri de la bord), Grecia, plimbat prin Grecia si in zona Salonic si in Paralia Katerini si in zona Kalithea, intors inapoi si alimentat la intrare in Macedonia. Pe vreo 1375 de km. parca, am avut consum real, de la plin la plin de 5,15. Nu e rau, insa era mai bine, daca masina nu ar consuma atat de mult pe autostrada. SI am verificat consumul pe autostrada in Macedonia, adica am realimentat la iesirea din Macedonia, si pe cei 161 de kilometri de la intrare la iesire, am avut 6,7 litri consum la suta de kilometri. Urias. Am vazut eu imediat ce ma urcasem pe autostrada la sarbi, la mersul incolo, ca masina cum o ia de la 110 in sus incepe sa imi arate niste valori de te doare capul, dar 6,7 nu as fi crezut. Am venit apoi pana acasa la Zalau si am alimentat din nou si pe vreo 800 si ceva parca de km (am pastrat hartiile pentru analize ulterioare dupa concediul de anul viitor) si am avut 5,3 litri consum. Am fost 2 adulti si un copil de 3 ani, cu portbagaj relativ plin. Adica plin pana sub copertina portbagajului, dar bagaje cu haine, nu bagaje grele.
Computerul de bord imi arata circa 4,9 consum, iar pe Macedonia unde am facut acel consum in regim de autostrada, am avut pe bord 5,7.
Adineauri am venit de la Cluj. 190 de kilometri, 3 adulti si 2 copii (1 si 3 ani) la dus cu bagaje de vreo 70 de kilograme, ca i-am dus la aeroport si le-au cantarit. Consum 5,45. Computer zice 5,0.
Concluziile le trage fiecare, caci impatimitii de marca Ford vor spune ca e consum normal. Pentru mine sunt consumuri mari cele de regim de viteza. Foarte mari. Daca aveam la o masina second asa consum vindeam masina. Asa ca e noua ... nu imi permit, ca pierd foarte mult. Vorba unui coleg: noroc ca nu avem autostrazi (cel putin aici in partea noastra).
mirceaZL
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 01 Dec 2013, 23:48
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 115 CP, Trend

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde andy » 08 Oct 2014, 12:30

Pai spune si ce viteza medie ai avut ca nu ne dam seama. Daca ai mers constant cu 140-160km/h, un consum de 5-5.5 nu mi se pare mult deloc, in conditiile in care masina e incarcata. Eu am la benzina cam 7.4 la 120-140. Si in oras, avand in vedere ca mai nou in Cluj se circula bara la bara tot timpul, mi-a crescut consumul la 13.
Ford Fiesta, Duratec 1.3, Comfort, Verde Apple
Ford Focus Sedan 1.6 Ecoboost Titanium
andy
Gold Member
 
Mesaje: 614
Membru din: 05 Noi 2006, 13:19
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Ford Focus Titanium Ecoboost 1.6 150 CP

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde mirceaZL » 09 Oct 2014, 08:57

Am circulat doar regulamentar. Autostrada la sarbi si macedoneni este de 120 km la ora. Am circulat cu 120-125 pe ac/ La greci, cea mai mare parte pe unde am umblat e drum expres, de 110 km la ora. Putin, spre Paralia, am circulat la 130. Ma uit pe hartii mai tarziu, ca am notat si viteza medie pe care mi-o dadea computerul.
Cat despre consumul asta de Cluj, nu e foarte mare, e acceptabil. Ar fi putut fi mai mic, caci nu am avut trafic, doar am circulat la 3-6 noaptea. Dar deja am inceput sa ma ... "obisnuiesc" cu cifrele astea. Ala de 6,7 in regim de autostrada de doar 120 la ora ma supara. Ma supara rau. Poate la 30.000 de km, adica anul viitor, sa mai scada, dar e foarte sus, asa ca imi dau seama ca nu vor scadea cat mi-as dori eu. Macar de as ajunge la 6.
mirceaZL
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 01 Dec 2013, 23:48
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 115 CP, Trend

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde Sorin-T » 09 Oct 2014, 11:01

La 120km/h consumul instantaneu e 6,7 sau calculat la pompa?
Daca mai pui jumatate de litru ala e consumul meu...si uita-te ce motor am!!!
Sorin-T
1nsane Member
 
Mesaje: 1201
Membru din: 27 Aug 2013, 20:33
Localitate: Bucuresti/Turnu Magurele
Maşina: Ford Focus 2 facelift hatchback 2008, 1.6 benzina, 101cp

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde mirceaZL » 10 Oct 2014, 08:38

E consumul d ela plin la plin. Cel instantaneu arata peste 7. Uneori arata si 6, dar de cele mai multe ori arata in plaja 6,9 - 7,3.
Din pacate nu am notat chiar pe acea portiune de Macedonia viteza medie. Pentru mersul celorlalte doua medii de consum am avut 62 km/h pentru consumul de la Zalau-Macedonia-plimbare Grecia si granita intrare Macedonia dinspre Grecia de 5,15 l/100 de km si 64 km/h pentru consumul de la iesire macedoneni la Zalau de 5,3 l/100 de km.
Pentru consumul de autostrada Macedonia am reusit sa vad orele de alimentare si am facut cei 161 de km in 2 ore si 10 minute. Dar mi-am adus aminte ca am oprit la un moment dat pentru toaleta, sandwich, cafea si cat s-a jucat fetita cu un caine de prin preajma bodegii unde am oprit. Probabil un 30 de minute.
Ce e surprinzator e ca pana sa ma urc pe autostrada la sarbi, la plecare inspre Grecia adica, am fost placut surprins sa vad ca am avut un consum pe bord de 4,2, deci un 4,6 real, pe care eu l-as considera bun. Imediat ce am urcat pe autostrada, vedeam cum scade vertiginos acul indicator de la rezervor. Sper ca poate mai trebuie sa isi dea drumul motorul, insa asa cum ziceam mai jos de 6 nu cred ca o sa coboare la viteze din astea. Asa o fi Fordul? Asa or fi toate common-rail-urile? Asa or fi astea cu DPF? Beats me.
mirceaZL
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 01 Dec 2013, 23:48
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 115 CP, Trend

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde capricosti » 10 Oct 2014, 11:02

Consumul de combustibil mai mare in Macedonia se datoreaza probabil faptului ca autostrada are traseu prin munti si e normal ca la urcare motorul sa faca efort in plus si deci are nevoie si de combustibil in plus.
Orice masina consuma mai mult in conditiile alea.
Mai conteaza si viteza de deplasare si bineinteles incarcatura (pasageri, bagaje)...
Avatar utilizator
capricosti
1nsane Member
 
Mesaje: 1181
Membru din: 06 Iun 2009, 14:40
Localitate: Arad
Maşina: Ford Capri MK3 2.0 DOHC

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde ajaccio » 10 Oct 2014, 12:01

Ai un motor mic pe o caroserie in doua volume adica cu un coeficient mare aerodinamic.Fie ca e vorba de hatchbak sau break adica caroserii in doua volume coeficientul aerodinamic este mai mare comparativ cu o masina in 3 volume (sedan). Unde se simte asta? se simte acolo unde viteza creste adica pe autostrada.Cam orice compacta (Golf,Focus,A3...) cu motor 1.6 diesel la o viteza de 130km/h deja o sa inceapa sa consume cat o berlina (Passat,A4) echipata cu 1.9 sau 2.0 diesel. Aici nu poti da vina pe Ford e pur si simplu vorba de fizica..si la alte marci este la fel. Unde castigi cu motor mic? In oras si pe drumuri nationale unde viteza de deplasare este mai mica => poti scoate si cu 1L mai putin fata de un motor de 2.0
FORD Focus MK4 Wagon ST-Line X 1.0T mHEV 155CP M6 - 2022
FORD Focus MK3 Hatch 1.6 Tdci 115cp Titanium - 2014
Avatar utilizator
ajaccio
Ford Freak
 
Mesaje: 197
Membru din: 13 Ian 2008, 03:47
Maşina: FORD Focus wagon ST-Line X 1.0T mHEV 155CP M6
VIN: WF0PXXGCHPNU71317

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde mirceaZL » 12 Oct 2014, 21:57

Fosta masina, A4 combi din 1999, cu 1380 kg. in certificatul de inmatriculare, deci cam aceleasi cu actualul, motor 1,9 si 90 CP, m-a dus in Italia (Prin Austria, ca nu stiam atunci in 2007 drumul prin Slovenia) si in Croatia cu 5,1-5,2 litri la suta de km. Aceeasi pasageri, mai putin fetita de 17 kg. Sa zicem 30 cu bagajele ei cu tot. Munti sunt si la croati, munti sunt si la austrieci si la italieni. Masina consuma mult si ma gandesc doar daca nu cumva motorul de cilindree mica sa fie de vina. 1,6 sa se chinuie mai tare ca un 1,9, chiar daca are cai mai multi.
As fi curios sa vad daca si altii, de ex. pe autostrada Soarelui sau cea Pitesti - Bucuresti a fost curios sa vada cat consum acest motor, 1600 TDCI, in regim de autostrada. O fi doar la mine sau e la fel la toata lumea?
mirceaZL
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 01 Dec 2013, 23:48
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 115 CP, Trend

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde mirceaZL » 12 Oct 2014, 22:05

Capricosti, masina imi arata valorile alea instantanee, inca de la sarbi. Si mi le arata de ex. si pe autostrada Transilvania. Imediat ce o urc in viteza, te sperie consumul. O fi si drumul pe urcare nu zic, dar mai si cobori. Si asa cum am zis, munti mai au si altii. La un moment dat voi repeta traseele de Italia si Croatia si cu actuala masina, dar eu unul sunt deja convins de consumul mult mai mare pe care il voi inregistra.
La audi aveam la 130 de km/h 3000 rpm. La Ford am 2400 rpm la aceeasi viteza si totusi masina arata valori mari la consum. Alimentarea am facut-o tot de la Mol ca pana acum si nu cu motorina premium. Iar la macedoneni au doar motorina normala sau eco. Nu au premium. Si oricum, la intrarea pe autostrada la sarbi eram cu motorina romaneasca in rezervor si vedeam acul scazand la fiecare 20-30 de km.
mirceaZL
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 01 Dec 2013, 23:48
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 115 CP, Trend

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde capricosti » 13 Oct 2014, 20:31

$1 scrie:$2m circulat doar regulamentar. Autostrada la sarbi si macedoneni este de 120 km la ora. Am circulat cu 120-125 pe ac/ La greci, cea mai mare parte pe unde am umblat e drum expres, de 110 km la ora. Putin, spre Paralia, am circulat la 130. Ma uit pe hartii mai tarziu, ca am notat si viteza medie pe care mi-o dadea computerul.
.........................
Ala de 6,7 in regim de autostrada de doar 120 la ora ma supara. Ma supara rau. Poate la 30.000 de km, adica anul viitor, sa mai scada, dar e foarte sus, asa ca imi dau seama ca nu vor scadea cat mi-as dori eu. Macar de as ajunge la 6.


Da, intradevar, 6,7 l/100km in regim de autostrada, cu viteza legala de 120 km/h e mult si pt un benzinar de 1,6 in conditii normale. Eu am adus cateva masini din Germania in general benzinare de 1,6 (altele 1,2 sau 1.4) si am avut consum mai mic decat ai avut tu la diesel (recunosc insa ca nu aveam bagaje nici pasageri). Am observat ca pe bord consumul instantaneu era mai ridicat la aceiasi viteza (nu am trecut de 120 km/h, pt ca nu voiam sa am surprize neplacute daca forjam motorul la masinile alea) pe portiunile de drum din Germania, Cehia sau Austria unde autostrada era in zone mai inalte.
Din ce ai spus tu inteleg ca ai avut consum mediu corect (4,2 l/100km) pe unele sectiuni de drum.
Eu continui sa cred ca din cauza drumurilor preponderent in urcare ai avut consumul mai mare in Macedonia...
Avatar utilizator
capricosti
1nsane Member
 
Mesaje: 1181
Membru din: 06 Iun 2009, 14:40
Localitate: Arad
Maşina: Ford Capri MK3 2.0 DOHC

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde mirceaZL » 14 Oct 2014, 08:25

Pe Macedonia l-am masurat. Dar consum mare am observat imediat ce m-am urcat pe autostrada la sarbi, spre Grecia, precum si pe toate autostrazile pe care m-am mai urcat, macedoneni si greci. Consum corect de 4,2 am avut pe traseul de Romania, deci fara autostrada. Nici la Arad-Timisoara nu m-am urcat pe autostrada.
mirceaZL
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 01 Dec 2013, 23:48
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 115 CP, Trend

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde mirceaZL » 27 Oct 2014, 10:11

Asa cum am scris si la sectiunea de Focus 2011- prezent, am efectuat service-ul de 1 an. Am schimbat uleiul, filtrul de ulei, filtru aer motor, filtru polen si garnitura de cupru la busonul baii de ulei. Cost vreo 428 de lei. Nu am schimbat filtru de motorina, ca era inca vreo 140-150 lei cu montat cu tot si ei recomanda schimbarea pe la 40.000 Nu il voi schimba la 40.000 ci il voi schimba la anul pe la vreo 30.000, eu facand cam 14.500 de km anul acesta, deci ceva asemanator va fi si anul viitor.
Din ce am pe factura, filtrul de polen a costat foarte mult. 85 de lei filtrul si 25 de lei manopera la el. Restul nu mi se par exagerate. Ba chiar decente fata de ce vedem pe aici pe la altii.
Nu am primit insa raspuns la bataia ce se aude cand schimb vitezele, mai ales in panta. Initial, cand am facut programarea si le-am zis la ce mai vreau sa se uite, mi-au zis ca poate e de la volanta, ca au mia schimbat vreo doua volante la modelul acesta. Cand am ajuns acolo mi-a zis ca e un joc normal intre cutie si planetare si aia se aude. Am lasat-o cum a zis el, ma rog spunandu-i ca acolo nu trebuie si nici nu cred ca e vreun joc si ca daca va crapa masina voi suna la asistenta rutiera pe care o am si prin prisma faptului ca am facut servicul la ei si prin prisma garantiei de 5 ani ce am platit-o la cumpararea masinii.
Am intrebat si de update de soft, caci consumul mi-e mare si nu imi apare afisajul mono la aerul conditionat. Au zis ca daca masina nu are erori nu umbla la soft. La verificarea cu testerul nu a dat nici un fel de erori si deci nu au facut nimic in privinta celor mentionate.
Am primit si 1 litru de concentrat de lichid de parbriz de iarna, pe care ei il comercializeaza cu 15 lei (se amesteca in proportie de 1 la 1 cu apa distilata, in principiu, dar si cu apa normala e ok).
Am gasit la ei si am si comandat un creion corector pentru caroserie. Saptamana aceasta urmeaza sa ajunga si sa vad daca e bun de ceva. A costat 39 de lei. Iar nu mi se pare o suma mare, daca isi va face intr-adevar treaba.
mirceaZL
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 01 Dec 2013, 23:48
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 115 CP, Trend

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde bobutza » 27 Oct 2014, 11:32

Exista creioane de corectare la ford pentru fiecare culoare?ca si eu as fi interesat de unu aa merg sa intreb.

numai bine si km multi fara probleme.
bobutza
Gold Member
 
Mesaje: 630
Membru din: 19 Ian 2010, 20:02
Localitate: Viena
Maşina: Mondeo mk5 2.0 tdciTitanium
VIN: WF0EXXWPCEFK28939

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde mirceaZL » 27 Oct 2014, 14:36

Da. Mie imi da pe Midnight Sky-ul meu. Dar nu cumpara inca, pana nu vad cum se comporta. Ca mai au si ceva si sub forma de spray. Eu am comandat creionul. Mai asteapta sa auzi recomandarea dupa ce imi vine.
mirceaZL
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 01 Dec 2013, 23:48
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 115 CP, Trend

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 42 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 42 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 42 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 42 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login