Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

06 Aug 2014, 18:42

Pai ce argumente sa iti mai dau daca la prima serie ai ajuns la concluzia ca am dreptate ... sau nu esti consecvent?

Motorul cum "il scoate ford din fabrica" inseamna cu acel "bloc" si cu acele "interne" ... accesoriile de fabrica sunt limitari pentru noxe,consum,zgomot...etc.
Puterea motorului "de fabrica" inseamna maximum din acel bloc cu acele interne ...restul sunt accesorii ce se pot modifica pentru randament,consum ...etc.

Cand elimini sau modifici accesorii + soft elimini limitarile (sau adaugi dupa caz/preferinte).
Cand ajungi sa ranforsezi blocul si sa modifici "interne motor" atunci maresti "puterea de fabrica a motorului" !!!

Pana sa ajungi acolo tu avansezi DE LA "adaptarea motorului cu anumite accesorii pentru consum, randament, noxe" PANA LA "puterea de fabrica a motorului".

Nu este deloc o regula pentru un motor "de fabrica" de 150cp sa reziste la modificari pana la 180-200cp sau chiar peste ...poate foarte bine sa duca si "doar" 165cp ... producatorul nu se gandeste la rezerva de putere daca e 10 sau 20-30% daca modifici motorul (bloc si interne) , el iti lasa uzual marja de 10-20%(mai putin decat ducea motorul) din soft+accesorii .
Fiecare motor(limitat pe o masina) castiga un alt procent de putere si din accesorii+soft DAR si din "bloc ranforsat"+ "modificari interne".

Pe scurt , in caz ca nu ai rabdare sa citesti varianta explicita , ca argument suprem, daca nu ai modificat bloc+interne la motor si ai ajuns deja la 150+ cp e evident ca motorul "de fabrica" are peste 150cp !
Sper ca ai inteles mesajul , eventual reciteste integral decat sa intelegi gresit ... practic am repetat ce scrisesem deja si cu care , cel putin atunci, erai perfect de acord.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

07 Aug 2014, 00:13

Cip, sa-ti traiasca familia ta de baiat frumos si destept, nu am priceput nimic :)) bine, tocmai am venit de la meci si sunt cam buimac. Nu mai bine te inregistrezi pe iutub :)) si imi dai linkul...... tot ce am inteles este " 150 cai, interne, bloc motor, il scoate ford de fabrica si ceva cu noxe"

Ce sa zic, sunt posesor de Ford de 150 cp :), tu esti bun sa te angajezi la vanzari la ei ce sa mai. Sebi de la Racing code parca a scris ceva mai sus dar vad ca mai trebuie adus o alta persoana. Pacat ca e mort nenea henry ca jur ca il sunam sa ne lamureasca el. Ori il iau la spiritism ori mai vin cu cineva ca nu ma las mai cip nu ma las pana nu te aduc pe drumul cel bun.

Ps. Stiai ca Focusul de 1.6 100 cp are defapt 170 ca motoru lui are ceva componente de mustang gt. Mi-au zis unii mie ;) Nu ai observat cand ii dai gaz si nu ai AC deschis ca are o tendinta sa te bage in scaun ? E dovedita treaba :))

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

07 Aug 2014, 02:16

Hai sa nu o dam in "WOW BIZZ" ... o sa intelegi perfect cand o sa citesti cu atentie !
Puterea unui motor nu sta in catalizator , toba finala , IC sau soft ... subiectul deschis de tine a fost despre "motorul 2.0tdci" si cati cai are din fabrica ... raspunsul este ca poate avea usor peste 150cp daca nu l-ar limita din accesorii+soft .
Simplu si usor de inteles, pentru cine isi doreste asta.

Nu ai cum sa ma deviezi de pe acest drum cu argumente de "wow bizz" .
Tu cand vorbesti de "cat poate motorul 2.0 tdci" si cand vorbesti despre ce teste si masuratori au facut cu "motorul tdci limitat la 136".
Ti-am mai spus ca un motor ce "poate doar 136cp din fabrica" nu o sa atinga nici macar 140cp chiar daca ii pui "burlan de hota" la admisie si evacuare "de locomotiva"... sau IOS in loc de soft ford ;) .
Nu este cazul acestui 2.0 tdci ce a trecut lejer de 136cp fara modificari fizice aduse "la motor" .
In general stiu ca daca cineva nu intelege mesajul din 1-2 mesaje , al 3-lea e inutil pentru ca e clar ca nu vrea/nu poate sa o faca . (de baiat bun si insistent dau si mesajul3 ;) )

"adaptarea motorului 2.0tdci pe focus2" are 136cp pentru ca ea reprezinta versiunea "castrata" a motorului 2.0tdci , daca ai un focus 2.0tdci atunci masina are motor de 136cp ... daca ai doar motorul el poate peste 150cp daca este "adaptat" sportiv , NU eco !

-Crezi ca motorul de logan 1.6 8v 85 cp are " doar 85cp din fabrica" ... si pana nu demult avea 90cp ??? Crezi ca au conceput alt motor cu "doar 85cp din fabrica" ?
Daca nu intelegi fenomenul de "castrare" a unui motor din accesorii+soft pentru normele EURO/consum/silentiozitate , degeaba dau eu 20 de exemple.
Strict "motorul de fabrica" poate creste uzual cu >10-20% peste varianta "motor castrat" , asta pentru ca majoritatea motoarelor sunt castrate.

-Ai idee cate motoare de 1.4 , 1.6 , 2.0 au fost fabricate cate 15-20-25ani si doar adaptate la noile norme cu "scheme" in soft,rpm,accesorii...etc ???
Cam cat de nou crezi tu ca e motorul 1.6 100cp ce a fost disponibil pe focus2 pana in 2011 ? Cauta singur ca daca iti zic eu o sa zici ca "te mint" ;) .

Asta cu "bagatu' in scaun" e sa te impresionezi singur ... mereu dieselul turbo o sa te bage in scaun mai mult pentru ca are stilul smuls-pauza-smuls ... nu trage liniar ca un benzinar aspirat si nici aproape liniar ca un benzinar turbo bine-facut ... eu zic sa urmaresti kilometrajul nu smuciturile , ca asa , legat la ochi in masina, 2.0tdci o sa para mai rapid decat 2.0 turbo benzina dar in realitate e mult mai lent ... mie imi plac masinile rapide, nu cele care "par rapide" , din acest motiv raman fan benzinara turbo!

PS Daca nici din incercarea nr3 nu ai inteles ideea poti sa o lasi asa si sa ramai la parerea ca "motorul 2.0tdci are fix 136cp" dar DOAR din "intamplare" al tau are peste 150cp(170cp) fara modificari "la motor" ... asa , ca e special. =))
Nu inteleg cum el poate doar 136 dar duce 170 :) ... poate am eu probleme cu logica , una e adaptarea si alta e strict motorul... daca poate doar 136cp , la 137cp cedeaza unele componente "ale motorului".


Declar subiect inchis , cine a avut urechi sa vada si nas sa auda ce scrie aici, bine ...cine nu , iarasi bine ! ;)

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

07 Aug 2014, 07:18

Cip, este corect ce spui tu acolo. Este logic si firesc si nu contest nimic. Problema a plecat NU de la ce ai scris tu ci de la faptul ca ABSOLUT toate focusurile cu motorul asta daca lei pui pe dyno iti scot 150 cp de fabrica. Si asta pentru ca valoarea de 184 de cai a celor de la Exl este valabila doar a unui motor ca de 320d spre exemplu. Daca tu imi spui ca iau aleatoriu 10 masini stock de pe strada cu 2.0 tdci si absolut toate dau dyno aprox 150 cp inseamna ca trebuie sa se lase de meserie multi tuneri. Aici e problema mea.

Masina facuta de Exl are un grafic cel putin dubios pentru o masina stock. Daca eu la 167 cp sunt maxim in safe mode ca de la 172 175 dau fum maxim, ala cu 185 trebuie sa fie locomotiva....... si nu ma refer la Tgv ci la una diesel facuta prin 85 la craiova.

Motorul duce 150 cp stock, nu e greu, daca Fordul taxa mai scump 2.0 il duce la 150 cp dar el a fost gandit sa faca 136 din considerente de taxe si alte nebunii.

Ps. Azi iau masina din service cu suspensia bilstein pe ea si abia astept sa vad cum trage masina, mai ales ca toata lumea imi zicea ca pierdeam putere mare fara suspensie. Ma dau cu 528i ul diseara sa vad diferentele before and after ca fara suspensie eram cu botul la usa fata a lui.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

07 Aug 2014, 10:19

Cati cai iti da suspensia?

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

07 Aug 2014, 11:52

Salut Mircea, imi scot 5 cai dar d'aia rai. Masina acum este in cea mai proasta configuratie ever, amortizoare stock (curse, hartanite) si arcuri HR noi. Cand accelerez brusc, masina se ridica de bot, astfel cu ruliul asta pierderea este mare, ca si putere pusa pe asfalt. Cel mai bun exemplu l-am vazut live cand un amic cu un Golf 2 2.0 aspirat avea suspensie stock si era Ok masina, nimic de zis dpdv al comportamentului DAR, nebunul si-a pus suspensie KONI, gasita la super pret, dupa care a inlocuit toate bucsile cu uniball si powerflex, totul din poliuretan. Masina tragea altfel, bine, era cart, ce cart si in carucioru de la Kaufland stateai mai confortabil DAR...... cand tragea ziceai ca pleaca toata masina, efectiv fiecare componenta din masina aia zici ca punea umarul la forta de tractiune. E o senziatie super, dar e bine sa o tina altii, eu doar sa ma plimb, nu sa fac la asa ceva ca daca iei o groapa, nu cred ca exagerez dar rupi caroseria in doua ca nu mai are ce sa amortizeze, e cam de unica folosinta. Una peste alta smechera senzatia.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

07 Aug 2014, 12:01

That's why FWD sucks!
Vrei sa spui ca ai tangaj mare la plecarea de pe loc si rotile din fata pierd aderenta, ruliu reprezinta inclinarea laterala..

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

07 Aug 2014, 12:02

Da tangaj, dupa ce am scris mi-am dat seama ;) corect

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

07 Aug 2014, 12:04

Cea mai tare discutie am avut-o azi a fost cand vorbeam cu un amic care si-a luat un L200 si zicea ca trage bine si l-am intrebat daca ne dam pe o linie dreapta si el mi-a zis ca da, cum sa nu dar alege el terenul. Criminal la faza aia :))) Mircea, ne vedem we asta la mare ?

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

07 Aug 2014, 12:07

Deci te dai cu barca cu alte cuvinte. Am scris pe topicul de prezentare al masinii mele ca urmeaza sa iau si eu kit de coborare eibach, doar pt look, dar de aici pana la suspensie sport e cale lunga.
Am avut un 325i cu suspensie sport de fabrica, pe curbe era vis dar atingea orice , borduri etc, cam nasol...

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

07 Aug 2014, 12:14

Stiu cum e, cand deschizi usa si sunt borduri langa si le atingi, etc. Pretentios. Dar pe viraje, pe circuit, AMCKART de exemplu e naspa rau fara amortizoare, se inclina rau de tot, o sa pun niste poze, efectiv ai rau de mare si cand ai viraje succesive o pierzi rau. La cupa pe 1 Decembrie, uscat pe jos, (dar foarte frig) am avut viraj stanga, dreapta si iar stanga de viteza si cand am iesit din al doilea m-am invatit.

La mine problema e alta. Cu rotile pe 19, fiecare denivelare (eu nu mai am amortizoarele stock in parametrii, sunt curse, terminate) o simt grav de tot ca atinge in direct in capul amortizorului. Am cumparat si flansele ca daca tot o schimb macar sa fac o treaba calumea. E inuman sa conduci ca te si sperii, iei o denivelare, TROOOOONC, poti sa juri ca ai rupt roata. De multe ori am oprit ca am zis ca am pana. Nu mai zic de drumuri cu gropi cand troncane ca la balamuc. Sper sa merg si eu confortabil acum, asta e cea mai mare bucurie, nu neaparat performanta.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

07 Aug 2014, 12:17

Aici e cheia, sa ai si confort,

Vii in CT? cand? poate ne auzim si in functie de programul meu..

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

07 Aug 2014, 13:22

sambata si duminica stau. Nu am facut nicio combinatie cu rotile dar macar vin cu suspensia, tot e ceva. Eu mai vin si la Streetmaniacs, adica 12-14 sept si atunci sigur sunt incaltat cu ce trebuie. Deci o facem in doua reprize, Tur si Tur (ca returul tot pe terenul tau se joaca :)) ).

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

07 Aug 2014, 15:54

Bilstein ramane bilstein. E crima si pedeapsa suspensia. In norocul meu binecunoscut ma costau 108 roni/buc flansele de amortizor + manopera + sa-mi fixeze eleronu + sa-mi faca centura ca nu mai mergea. Total pana in 400 roni. Iau 400 roni si cand ajung acolo imi cere 200 roni toata treaba. Sigur ? Sigur ! Bun asa. M-am dat cu masina si e altceva. Chiar daca nu castigi cai cum spune Mircea macar ii recuperezi pe toti pierduti pe tangaj. Iar franele cu adevarat se simt. Sincer credeam ca discurile cu striatii si placutele yellow stuff nu prea sunt eficiente dar acum cu suspensia chiar se simt. Este o totala modificare a tot ce inseamna caracter dinamic, frane, acceleratie si alti factori. Pacat ca am gunoaiele alea de roti pe 19 de Rs, chiar acum ma duc sa imi pun 17 inapoi.

Astazi presimt ca o sa am acel zambet tamp pe fata. Ce observ ca daca intrii in curbe peste 120 vad ca scartaie si cred ca tre sa fac din nou unghiu de fuga. Logic asa ar fi.

Concluzia. Arcuri sport cu amortizoare stock sucks ! Decat asa mai bine niste Ta-Tehnix sau JOM sau cum se numesc.

Daca nu ma dau peste cap cu ea revin cu noi impresii si poate cu un filmulet :)

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

07 Aug 2014, 16:33

succes :)

ce discuri ai pus? vreau si eu cu striatii fata spate :)

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

07 Aug 2014, 17:56

@ Rzf. Am fost la un amic de aduce asa ceva si ma orientasem catre Brembo Sportline care erau pe la 850 roni bucata. Numai ca atunci au aparut Zimmermann (nu mai stiu modelul) si le-a luat prima data amicul meu si s-a dat la Nurburgring cu ele. Omu are un Civic R (cei care stiu despre cine e vb s-au prins) si s-a declarat super multumit de ele asa ca din acelea mi-am pus si eu. Am facut o poza acum cand mi-am pus jantele pe 17 la discuri si amortizoare. Eu sunt multumit, le-am luat cu niste placute EBG Yellowstuff. Consider ca le-am luat cam scump dar acum stiu clar de unde sa cumpar mult mai ieftin.

Cel mai multumit sunt de suspensie. E un baiat din craiova, Daniel se numeste si aduce la super preturi suspensii si multe alte piese. (nu dam nume ca ii facem reclama).

Acum cand le am pe toate pe masina se pun in valoare toate. Uite, eu nu prea eram multumit de frane pana acum, consideram ca nu sunt prea mare diferenta intre discuri profi si etrierii masinii sau sa fac cum au facut unii sa imi pun etrieri, pompa frana si discuri de ST. Dupa ce am pus atunci discurile, sincer, ma gandeam ca mai bine imi puneam etrieri si discuri mai mari de ST, pentru ca neavand suspensie sau mai bine zis amortizoare, cand franam, toata greutatea masinii se muta in fata si nu frana eficient. Acum, e mai mare fericirea pe capul meu sa franez ca toata masina se simte ca un intreg si franeaza foarte eficient.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

07 Aug 2014, 20:29

$1 scrie:$2ip, este corect ce spui tu acolo. Este logic si firesc si nu contest nimic. Problema a plecat NU de la ce ai scris tu ci de la faptul ca ABSOLUT toate focusurile cu motorul asta daca le pui pe dyno iti scot 150 cp de fabrica.


Pai ai contestat ce am scris eu si pareai sa te certi cu mine ca nu am dreptate(de 2 ori chiar dar nu pentru mult timp :) ) . :-??
Eu ce am scris, am scris pentru ca afirmatia ta , pe care am citat-o mai sus cu 2 mesaje, este falsa ... respectiv:

$1 scrie:$2Vorbeam de faptul ca Ford scoate din fabrica motoarele la 150 cp, fapt care este sustinut de multa lume, fapt care este o aberatie.


Strict motorul (bloc+interne) iese din fabrica la peste 150-160cp ... ulterior este "castrat" si testat ... sau cum ar zice ei "optimizat" pana la o valoare care sa impace si capra si varza ... consum decent / noxe decente /demaraj bunicel /fiabilitate buna ...etc.
O sa recitesti si o sa vezi ca am spus mereu ca versiunea castrata are 136cp si e normal sa dea aceasta valoare pe teste ... DAR daca elimini elementele "eco" montate stock ajungi la puterea motorul(100%) ... putere care este peste 150cp SIGUR deci NU "este o aberatie" !

Se pare ca, din cand in cand, observi ca eram deja "pe drumul cel bun" ;) .

( Si inca ceva , referitor la franta , acolo sunt "cai fiscali" nu "cai putere" ... dar toata lumea face confuzia asta ! Drept urmare , masini identice dar cu motoare diferite ca putere or sa plateasca aceeasi valoare la de ex: 4 - 10 cai fiscali ... aia e un fel de taxa de inmatriculare si o platesc doar la achizitie ... acei cai fiscali mai mult se raporteaza la "clasa" masinii ... daca e mica gen matiz ai mai putin , daca e masina de lux sau sport ai mai multi cai fiscali de plata.
In franta e un sistem mai idiot ca la noi ... :D ... chiar nu stiu cum au reusit sa ne depaseasca la sistemul idiot de taxare ... te doare capu' numai pana iti calculezi cat ai de dat ... la noi te doare doar inima cand ii dai :) .

Si daca o sa te referi la RCA sa stii ca si la noi exista diferente in functie de puterea motorului la unele firme de asigurari, si exista de peste 4 ani foarte multe(peste 10) criterii in stabilirea tarifelor RCA deci mare diferenta nu e , ba chiar stam mai prost raportat la nivelul de trai.
Din pacate nu mai este ca acum 10ani, ai motor 1.201-1.400 platesti suma x , deci nici la noi nu se mai plateste "la cilindree" de ceva ani. )

E normal sa alegi arcuri+amortizoare sport daca vrei sprint sau circuit cu ruliu si tangaj mici ... chiar si asa , eu cred ca nu vorbim de un castig prea mare la sprint 0-100 ca performanta(doar din amortizoare schimbate) ... asta daca nu erau praf-prafff cele vechi .
Ai incercat vreodata combinatia arcuri mai mari si mai tari si amortizoare stock ? Sa vezi acolo senzatia de instabilitate :)) ... ai balans si sus jos nu doar ruliu si tangaj =)) ...

PS Cred ca uzezi prematur amortizoarele stock cu arcurile sport.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

07 Aug 2014, 23:21

Cip, amortizoarele veci erau ale masinii din 2005, vai de mama lor. Acum e bine. Dupa 100 roni de carburant bagat azi ma declar satisfacut. Sta mult mai bine in curbe si e incredibil de stabila. Si chiar am luat niste curbe stranse. Abia astept etapele de campionat.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

13 Aug 2014, 08:28

Aseara am pus portocala langa alte dieseluri si am ramas cu niste impresii placute si neplacute.

Placute ca am batut tot ce era de batut, neplacute ca nu am batut cum ma asteptam eu. M-am dat cu un volvo v50 2.0 - 136 cp (acelasi motor ca al meu) si un audi a3 coupe 2.0 tdi 140 cp.

Acum masinile alea sunt departe de a fi stock, pentru ca a3-ul a batut o octavia 2.0 170 cp tdi (stock cei drept) si sofer foarte foarte slab.
Inca o dovata ca pe hartie nu este ca in realitate....

Ambele masini aveau jante pe 16 aliaj si cauciucuri corespunzatoare.

Configuratia mea este din rau in mai rau :)), am pus suspensia dar dintr-o conjunctura nefavorabila am ajuns sa am pe fata niste resapate care ma trag rau de tot in jos, sunt si mai grele si nu sunt aderente sub nicio forma. In plus de asta am cele mai grele roti din galaxie.

Din pacate, cu mircea nu m-am dat ca nu am mai ajuns la mare pentru ca in we trecut toata populatia romaniei s-a aflat la mare, si nu am gasit cazare decat la niste preturi duble. Dar........ pana pe 15 septembrie se face :)

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

13 Aug 2014, 10:40

:) de facut i-ai facut dar nu atat de bine ca sa te multumeasca din ce inteleg eu.
Eu unu zic ca pe langa o masina buna tre sa ai si un soferache destept ca altfel degeaba ai tspe cai. :D

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

13 Aug 2014, 11:13

Sorine ... no offence, dar observ ca iti place sa faci experimente, dar care nu au rezultatul pe care il astepti.
Ce ar fi sa cumperi o suspensie buna cap coada + jante usoare si gume noi si ai rezolvat treaba, stiu ca te va costa putin mai mult, dar macar sti o treaba si ai masina gata de rock&roll.(parerea mea)

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

13 Aug 2014, 14:11

@TopCat1 - corect. Numai ca suspensie am si sunt extrem de multumit de ea. BilsteinB12 (abia montata), gumele ma asteapta in garaj la un amic, Toyo R888 195/65/16, jantele de tabla ma dispera ca mi-au picat cu tronc cele cu buza cu 5 spite, dar vb unui amic, le-am negociat pe OLX la 100 roni bucata de la 130 roni si acu a vazut ca se vand scumpe si nu le mai da ala :)). Acum vad ca nu mai le are pe OLX, ori le-a dat ori sa fie sanatos cu jantele lui. Am cantarit jante 16 tabla + gume normale si dau undeva la 16 kg. Eu pe 17 cu cauciucuri cred ca sar de 25 lejer. De cand am vazut jantele in 5 spite nu ma mai intereseaza cele "normale" si sunt convins ca daca le iau pe cele normale pentru ca nu am de ales, sigur imediat apar cele in 5 spite si nu o sa mai stau sa le vand pe alea de tabla.

Laurentiu, vineri pe la 22:00 ne strangem la biblioteca cu cei din grupul meu si daca poti ajunge mi-ar face placere. Ma vad si cu 2 St-uri, unul Orange si unul Sicilian Orange (vopsit ca si portocaliul de pe aventador). O sa facem si niste sedinte foto profi ca vin cu un fotograf din targoviste. Invitatia este deschisa oricaruia doreste sa ne onoreze cu prezenta :)

Ce sa mai, o punem de un fresh la biblioteca :))

@ TopCat - Nu sunt fan experimente dar am prins niste resapate la 120 roni bucata pe 17 si am zis sa le tin daca doamne fereste am vreo pb si nu mai stau sa caut cauciucuri si tot schimband jante ba 19 ba 17, baietii de la service mi-au zis ca gumele pe fata sunt crapate rau pe interior si am renuntat la ele, chiar daca mai aveau "carne pe ele" si le-am pus p'astea de nevoie. Sincer, cred ca spun cea mai mare aberatie dar daca imi plac semi-slikurile pe 16 cu jante de tabla raman cu ele pana la iarna. Astfel las pe balcon 1 set pe 19 si 2 seturi pe 17. Mai e cineva cu 4 seturi de roti la masina ? :))) si sa mearga cu 16 :))) de tabla :)))
Ultima oară modificat de db50rin pe 13 Aug 2014, 14:18, modificat 1 dată în total.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

13 Aug 2014, 14:13

@ zvoni, te intereseaza pe 24 august la Cetate (Dolj) etapa de Time Attack, circuit 5 km cu jaloane ?

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

13 Aug 2014, 14:20

Dar eu am auzit de OZ ca ar face niste jante foarte usoare ... ce parere ai?

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

13 Aug 2014, 14:47

@Sorin maine plec din Bucuresti si revin luni seara, deci pica :(. Sa pui pozele :D aici sa le vedem si noi

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

13 Aug 2014, 14:59

@ TopCat1 Ambele seturi pe 17 pe care le am sunt OZ. Un set este Oz futura 2 si altul nu mai stiu exact. Cele futura care sunt si modulare sunt usoare DAR se stramba repede si au niste suruburi pe la care rasufla si pierd presiune. Trebuiesc desfacute si facute din nou cu silicon. Dar nu stau de ele.

Cele despre care vorbesti tu Superleggera sunt scumpe si nu le vad rostul la ce fac eu. Prefer 16 de tabla la 500 roni decat 17 superleggera.

@ Laurentiu, Pacat. Le punem, nu e pb :)

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

13 Aug 2014, 20:55

$1 scrie:$2m cantarit jante 16 tabla + gume normale si dau undeva la 16 kg. Eu pe 17 cu cauciucuri cred ca sar de 25 lejer.)

Am jante de aliaj originale cu anvelope Continental si au fix 16,5 kg. Am si jante de focus ST pe 18" tot cu anvelope Continental si au 21,5 kg. Am avut si un model rar pe 17, tot original si aveau vreo 17 - 17,5 kg. Deci nu prea inteleg cum alea de tabla au 16 kg :-??
P.S. jantele de ST sunt de vanzare daca te intereseaza. ;)

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

13 Aug 2014, 21:29

Alyn, nu ma intereseaza, multumesc frumos. Am cantarit jantele pe 19 de RS si au 23.3 kg cu cauciuc 225/35/19.

Pe masura ce montez 16 spun cat au in greutate cat si cele pe 17. Personal imi par mai grele cele pe 17 + gume, probabil ca sunt resapate si resapatele oricum cantaresc mai mult. Pe mine ma intereseaza pe 16 sa fie cat mai light.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

14 Aug 2014, 00:26

Stiu ca jantele de RS sunt mai grele decat cele de Wolf pe care le am eu, dar nu stiu cat de mult ... am tot vrut sa le cantaresc, dar am tot uitat. In Octombrie cand trec iarasi pe jantele de iarna le voi cantari si voi spune cat au.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

14 Aug 2014, 09:16

Vreau sa vin cu o initiativa.

Cu cine trebuie sa vb sa facem pe clubford un topic special despre SWAP (transplant motor). Eu m-am saturat de motorul asta pentru ca am ajuns sa pierd mult timp pe niste lucruri care se pot realiza foarte usor la alte marci.
Cum la VAG, la BMW a devenit aproape o simpla formalitate sa pui alt motor & cutie & accesorii de sa nu se poata si la Ford. Spre exemplu este un motor de 2.2 200 cp de Mondeo. Sunt curios daca incape si merg pe rationamentul ca daca 2.2 intra pe S-max intra si pe Focus Hatch. Partea naspa e ca ford lucreaza cu multi producatori de piese si schimba total tehnologiile de la modele lla modele astfel incat nu se mai potriveste nimic la nimic. La VAG nu prea e asa. Eu unul mi-as pune motorul de 2.2 200 cp, care se duce doar din soft la 245 cp, sa nu mai vb de alte modificari.

Ca sa evit discutiile inutile, da sunt constient ca abia dupa transplant apar problemele, incompatibilitati electrice si multe altele, dar tocmai de aceea e bine sa vina toti cu idei astfel incat sa ii dam de cap. Poate asa, usor usor, orice posesor de focus 2 diesel (chiar si 1.6...... in acte) poate trece usor de pragul celor 200 cp si dezvoltam si noi un model deosebit de frumos cum este FF 2 sa rivalizeze cu Skodatoys care scot constant 250 cp din 1.9 tdi-ul lor.

Astept pareri
Răspunde