Totul despre membri

Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde laurentiugm » 14 Aug 2014, 09:33

:) interesanta ideea Sorin, cat despre Skoda, nu vreau sa mai aud de ele la cate probleme am cu masina de la munca :) o imping pe calea victoriei si ii dau foc :)
Ford FIESTA 1.4 Duratec DOHC 16V - B78KLY
laurentiugm
1nsane Member
 
Mesaje: 1273
Membru din: 07 Ian 2008, 16:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta mk6 facelift 1.4i;

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 14 Aug 2014, 12:55

$1 scrie:$2reau sa vin cu o initiativa.

Cu cine trebuie sa vb sa facem pe clubford un topic special despre SWAP?! (transplant motor).


Astept pareri



Sorin, sustin si eu initiativa ta si mi se pare ca ar trebui sa ajungem sa discutam cu un inginer de la ford europa pentru treaba asta... o sa ma interesez la avocatul ford romania care mi-a fost coleg de banca in liceu sa vedem daca poate sa ne dea vreun contact
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Top Cat1 » 14 Aug 2014, 15:39

Suna bine, dar ai o mica foarte mare problema ... motorul nu este conceput pentru Focus si deci trebuie sa te duci la RAR pentru omologare speciala.
Avatar utilizator
Top Cat1
Gold Member
 
Mesaje: 723
Membru din: 30 Dec 2010, 01:50
Localitate: Europa & Brasov
Maşina: Ford Focus 2006, Duratec 1.6, 101cp & Duratorq TDCI 2.0, 136cp

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 14 Aug 2014, 19:13

Asta sa fie problema mea. Sa reusesc eu sa montez motorul si sa mearga bine ca numai la asta NU o sa ma mai gandesc eu. De vandut masina sigur nu o vand ca sa imi trebuiasca indetificare RAR iar la rar-ul mobil, slabe sanse sa se uite ala la motor (tot in 4 este) si sa il ia la puricat. Numai daca are pont sigur sau cont pe clubford :)
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 14 Aug 2014, 20:50

Haha ...cum ar fi sa te amendeze rar-ul direct de pe forum :) .

Daca nu intra 2.2 tdci ... e musai sa "tacane" ? ...ma gandesc la un 2.0 ecoB (ff3 st) 250cp-270Nm ...cu ceva modificari e posibil sa atingi lejer peste 300Nm si chiar si peste 300cp ...si un 0-100 in 5.x sec ceea ce cred ca e mai greu pentru 2.0-2.2tdci ...iar la peste 100kmh sigur faci legea cu 2.0ecoB.
Poate gasesti vreun motor intreg de pe o masina dauna totala si reusesti adaptarea(e greu dar nu imposibil) ...mult succes cu acest proiect !
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 14 Aug 2014, 21:13

Cip, nu sunt fan benzinare. Pentru mine o masina pe benzina inseamna 400 cp +. Am vazut suficient de multe dieseluri care efectiv umilesc multe aspirate cu renume. Diselul are un potential fantastic, repere ieftine (VAG evident). Spre exemplu Ibiza 1.9 tdi (haplea) vs bmw e92 M3 4 din 4 a castigat dieselul (inclusiv de pe loc). Sunt multe dieseluri in romania care scot pe 402m 11.5, 12.0 12.5 in comparatie cu un Audi Rs5 care scoate stock 12.6 sau un M3 care scoate 13.3. Exemple iti pot da fara numar. Un Focus 2 Hatch cu motorul macar de mondeo 2.2 155 cp sau 2.2 200 cp odata pus este bomba atomica. Iti arat fiste dyno de 300 + cp la motorul de 155 cp cu nos si w/m injection.

Problema este ca nu prea se baga nimeni pe swap la Ford ca nu a fost facute iar cine face primul il duce fff mult manopera si chinuiala mecanicilor si improvizatiile.

Nu stau sa le insir aici dar am cam gasti solutii la cadru motor daca nu pica perfect (dar sigur pica), la planetare, la sincronizarea calc motor calc confort, la can bus, si la multe altele. Motor am gasit la 4500 roni. Timp si curaj imi trebuie dar intai incerc sa il duc pe asta cat de mult pot pana il bubui.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 14 Aug 2014, 22:11

Aha ...am inteles ...e musai "sa tacane" ! :) . Totusi eu ziceam de 2.0 turbo benzina , nu de "aspirate" ...si eu zic ca 2.0ecoB >2.0tdci ...nu cred ca o sa fie invers nici macar dupa ce sunt "modificate"... poate 2.2tdci sa se apropie de el(2.0ecoB 250st3).

Compari mere cu pere ...ca orice fan diesel :) , respectiv turbodiesel cu benzina aspirat si turbodiesel tunat cu alte benzinare stock. Hai sa fim corecti si sa comparam 2.0ecoB cu 2.0tdci ambele stoc sau ambele modificate la max si hai sa punem si un m3/rs5 modificat pe langa acel ibiza 1.9tdi modificat ... e logic ca , in afara de plecarea de pe loc specifica diesel si avantajul masinii mai usoare pe 0-50kmh, o sa ramana in urma .
Am vazut si eu multe modificate gen golf1,2 , dacia ,tico , trabant...etc ce au castigat liniute dar nu inseamna ca raman cu impresia ca astea au potential si cele care au pierdut (audi,bmw...etc ) nu au . Ori le compari stoc , ori le compari modificate la maxxx ... asta daca esti corect si impartial.
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 14 Aug 2014, 23:52

Cand am scris textul de mai sus stiam ca Cip o sa lase un coment argumentat. Bravo. Iti daram argumentatia maine :*
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Mircea-Si » 18 Aug 2014, 09:33

Asteptam cu interes..
Ai fost la mare?
FORD FOCUS TITANIUM 1.6 ECOBOOST 2014 ~ 200CP - SOLD
FORD C-MAX TREND 1.5 TDCI 2015 120CP
Avatar utilizator
Mircea-Si
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 16 Dec 2013, 11:52
Localitate: Constanta
Maşina: Ford

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 18 Aug 2014, 15:58

@ Mircea, la mare nu am fost pentru ca nu am gasit cazare si toti cei care vroiau in perioada aceea cereau preturi aproape duble, doar ca era full si ca meritau si ei un oarecare "deranj". Asa ca am dat pass, dar nu e pb ca vin in we 2 din septembrie, (13-14) pentru ca e streetmaniacs, deci de vazut ne vedem.
@ cip (ahh ce imi place sa iti sciru) - TOATA ARGUMENTATIA MEA pleaca de posibilitatea unor motoare diesel sa fie duse mult peste niste limite prevazute de producator. Acum, dupa cum am scris pe paginile celelalte, un diesel dus pe la 230 cp din 2.0 (orice producator) este o adevarata placere sa il conduci. Spun asta din experienta proprie. Acel sentiment cand conduci o masina diesel bine gandita (si ma refer aici la un ambreiaj sport bun, cel mai probabil batut in kevlar) si ai de la turatii mici un cuplu imens pe mine cel putin ma face sa nu imi doresc altceva. DA, stiu, mereu gasesti altceva mai bun, dar tinand cont de pret/intretinere/tuning, un diesel este cel mai indicat. Poate un 1.8 T (VAG) sa il mai modifici relativ ieftin.

Tu ai perfecta dreptate in ceea ce spui, nu imi permit sa te contrazic, DAR, hai sa iti dau un caz concret.

Un amic tocmai si-a luat un Leon2 BKD, (deci cel cu 2 axe si 140 cp), a dat pe el vreo 5500 E parca si acum cu o investitie de 2000 E (turbina 2.7, intercooler, soft si tubulaturi si furtune) are pe dyno 225 cp si 430 nm (safe mode). Ambreiaj stock. Urmeaza acum un ambreiaj sport si spera sa ajunga mult mai sus.
Masina fuge grav de tot.
Asadar, cu un buget de 7500 - 8000 E (masina inclusa), iti faci o racheta cu consum de max 6%. Acum, din pacate, la Ford este ceva mai complicat si ne luptam cu greu sa ajungem la 200 cp (cu motorul 2.0 tdci).
Deci, prima concluzie, un hatch diesel dopat este ideal raportat la pret/consumabile/taxe.

Referitor la comparatii, iti dau din nou dreptate, nu compari EcoB cu tdci, DAR, un ST ecoboost costa niste bani, (inca multi acum), si zic ca nu compari ca tdci nu este inca pretabil (nu iau in calcul noile generatii ca nu le cunosc) la modificari, DAR daca il poti duce cum se duce TDI-ul, sincer, ii dadeam emotii mari ST-ului ecoboost, dar acum, stam in banca noastra.
Cand fac comparatie intre M3, RS5 vs TDI ti-am dat un exemplu referitor la faptul ca si dieselul se poate duce un cai multi, cat sa bata niste masini de referinta. Consider ca totul trebuie privit ca un prag, depinde ce vrei, daca vrei 500 cp iti iei clar benzina, daca vrei o masina day by day, consum mic dar puternica, eu clar aleg diesel (dar nu ford :))) ).
Inca ceva, un RS5 modificat sau M3 modificat (cand zici modificat te referi la un compresor) si DA, il duci la 650 - 800 cp dar cu costuri de peste 15.000 E. Amicul meu cu Rs5 vroia sa isi puna compresor la audi si il ducea vreo 9000 E doar compresor si alte anexe. Deci....... pas.
In 15.000 E iti faci un diesel de sub 10.5 sec/402m
Altceva...... (tico, trabant, dacia) erau doar caroserii, nu vorbesc de funny car, masini care doar arata a conserve dar au nspemii de cai.

In concluzie, prefer diesel pentru ca sunt ieftine, consum redus, taxe mici, intretinere mica si cu putin cap reusesti sa bati de la un EcoB in sus, depinde de bani si de acel ...........cap.

Ps. Cu putin noroc, o sa vezi la anul un focus de 200 cp + si sper sa iti schimbi impresia despre diesel vs benzina. Pana acum, pe Ford, nu a mai facut nimeni si sunt convins ca esti circumspect. Numai bine, si poate ne vedem cand mai vin prin bucuresti.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 21 Aug 2014, 00:28

Ba imi "darami argumentatia" ... ba ma aprobi in ceea ce zic.
Cand ai fordu' in suflet ... cand ai vw in sange .

Mesajele tale denota o lupta interioara continua :) .

Referitor la masini eu zic sa iei in calcul ca ultimii 10-15 ani au fost "dedicati" dezvoltarii motoarelor (turbo)diesel DAR de ceva ani s-a inceput dezvoltarea motoarelor turbo pe benzina ... un motor turbo stock cu aceiasi cmc uzual pe benzina are cifre mai bune pe 0-100kmh , 100-200kmh , 0-top speed , max top speed ... pe viitor , avand in vedere tendinta (mediu+UE+amenzi+NOx+Euro6 = nasol pentru diesel) , motoarele turbo benzina vor avea un mic avantaj in dezvoltare si performanta+consum redus , iar ca performanta deja stau bine ... nu vad cum ar putea , la noile generatii , un diesel sa detroneze un benzinar ca performanta(ambele stock).
Si argumentatia mea pleaca de la faptul ca benzinarul turbo 2.0 e deja la 250-300cp stock :D (nu 230 tunat), deci pleaca din pole position si are prima sansa cand se da start tuning ;) .

Logic ca dieselul are explozia, plecarea de pe loc , "senzatia" de demaraj prin smucituri , eficienta/consumul mai mic (motoarele diesel au procent mai bun ca eficienta decat otto , motorina are densitatea de energie mai mare/mai multi jouli per litru) , cuplul superior DAR din pacate nu are puterea si frecventa-rpm sa o puna jos rapid , constant si eficient la viteze mari... si nici nu e mai ieftin de intretinut sau cu taxe mai mici decat un benzinar . Singurul lucru care probabil reprezinta un avantaj enorm pentru tine e ca il poti tuna mai ieftin DAR nu este un avantaj diesel ci doar o cauza din lipsa dezvoltarii benzinar-turbo si raritatea lor , daca erau la fel de raspandite probabil se tunau cu acelasi cost sau chiar mai ieftin ca cele pe motorina ... tu esti unul din cei maximum 1% dintre posesorii auto ce pun tuningul pe primul loc ... restul posesorilor compara motoarele doar asa cum sunt (stock si gatuite de producator) si nu sunt profund interesati de modificari.

Duelul diesel vs otto e un fel de 4x3 vs 3x4 (cuplu x putere) ... fiecare cu avantajele lui ... cu preferintele lui ... nu toti avem aceleasi gusturi si nici nu ne ghidam dupa aceleasi principii.

Un benzinar turbo cu o cutie scurta ca rapoarte(cuplu concentrat) ,cu soft bine optimizat , cu un sofer bun si tinut doar in zona de
4000-6500rpm este no.1 ca performanta (exceptand plecarea de pe loc 0-50kmh(discutabila) si consumul mai mare de carburant) ... astea plus sunetul fenomenal de benzinar turbo turat ma fac sa fiu si sa raman fan benzinare ... si nu e nevoie de 500cp ca un motor pe benzina sa fie rapid sau placut de condus , 200-300cp sunt destui uneori daca ai rpm corect/soferul corect/treptele scurte in cutie/softul bine facut .

Fiecare evalueaza un motor sau o masina in functie de necesitati ... daca stateam in zona montana, faceam liniute prin oras sau concuram in diferite campionate cu masina, poate alegeam diesel DAR pentru mers in extraurban/autostrada , depasiri 80-140kmh sau sprint pe autostrada de la 140kmh , pentru drumuri foarte scurte prin oras sau stat multe minute la turatia(zgomotul) de ralanti aleg benzinar turbo.

PS: Sper sa imi "permiti" sa fiu fan benzinar turbo sau anti "taca-taca" ... oriunde in lume exista echipe rivale si fiecare echipa reuseste sa isi "atraga" suporterii prin anumite calitati . Numai bine , ne vedem daca se nimereste sa am timp sau sa fiu in oras.
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Mircea-Si » 21 Aug 2014, 08:54

Eu unul m-am lecuit de diesel, daca o sa mai cumpar diesel o sa fie numai BMW de 3.0 in conditiile in care o sa scada impozitele. Acum BMW vinde seria 3 328i , 2 litri turbo = 245cp.
Ai posibilitate de configurare cu x drive si cutie cu 8 rapoarte parca...bine si pretul e pe masura. Dar sa vorbim de masini mai iesftine, in trecut am detinut o laguna 2 1.9 dci, imi placea confortul masini si ma gandeam sa-mi iau laguna 2.0T. Am condus una...170cp mergea foarte bine, putere cuplu etc...atunci am ales BMW diesel pt ca aveam nevoie de un touring.
La acea laguna 2.0T era foarte usor sa o duci in 250 de cai...
FORD FOCUS TITANIUM 1.6 ECOBOOST 2014 ~ 200CP - SOLD
FORD C-MAX TREND 1.5 TDCI 2015 120CP
Avatar utilizator
Mircea-Si
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 16 Dec 2013, 11:52
Localitate: Constanta
Maşina: Ford

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 21 Aug 2014, 16:21

Si focus 3 ST are standard 2.0 turbo 250cp ... si foarte usor cu kit mountune mp275(1500Euro) scoate 275cp+400nm ... asta fiind un tuning level1 deci se poate si peste 300-350cp dar probabil tunerul "de casa" nu o sa faca asta pentru a nu pune presiune pe focus 3 RS ce probabil va avea 2.3 turbo si aprox 330cp.

Singurul impediment este momentan pretul de achizitie si raritatea masinilor de acest gen ... cand oferta o sa fie mai generoasa si pretul o sa scada semnificativ (logic pret=cerere/oferta) eu zic ca o sa fie o varianta tentanta si demna de luat in calcul chiar si pentru tuning , nu doar pentru performanta stock. (motoarele de 2.5-3.0 au taxe foarte mari si nu prea renteaza vs 2.0, chiar daca iti ofera alta senzatie in demaraj si alt sunet)

PS Intamplator am mers cu un e46 330d touring si tragea destul de ok(nu pot spune fenomenal) si la viteza mare(100-180kmh) insa taxele sunt prea mari si nu cred ca imi pot permite sa detin un 3.0 inmatriculat pe RO prea curand , si chiar daca mi-as permite nu il vad rentabil si probabil o sa aleg 2.0T (prefer sa dau banii pe benzina decat pe impozit+rca).
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Mircea-Si » 22 Aug 2014, 09:48

Cip pe e46 sunt doua variante de putere pt 3.0 , pe NFL are 183 iar pe FL are 204 cai. Eu ma refeream la un 3.0sd de 285 cai, se gaseste spre x5 pen-ultimul model.

Off topic - asera l-am alergat pe unu cu un audi a5 tdi, il impingeam de la spate...il depasesc ..la semafor opreste langa mine deschide geamu si ma intreaba ce motor am pe masina..eu ii zic 1.6..sa-i fi vazut fata aluia - priceless...LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
FORD FOCUS TITANIUM 1.6 ECOBOOST 2014 ~ 200CP - SOLD
FORD C-MAX TREND 1.5 TDCI 2015 120CP
Avatar utilizator
Mircea-Si
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 16 Dec 2013, 11:52
Localitate: Constanta
Maşina: Ford

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Sorin-T » 22 Aug 2014, 10:31

Daca asta s-ar fi intamplat anul viitor si ai fi avut motorul de 1.5 impactul psihic pt ala ar fi fost mai mare. Innebunea pe loc!!! :))
Sorin-T
1nsane Member
 
Mesaje: 1201
Membru din: 27 Aug 2013, 20:33
Localitate: Bucuresti/Turnu Magurele
Maşina: Ford Focus 2 facelift hatchback 2008, 1.6 benzina, 101cp

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Mircea-Si » 22 Aug 2014, 10:43

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
FORD FOCUS TITANIUM 1.6 ECOBOOST 2014 ~ 200CP - SOLD
FORD C-MAX TREND 1.5 TDCI 2015 120CP
Avatar utilizator
Mircea-Si
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 16 Dec 2013, 11:52
Localitate: Constanta
Maşina: Ford

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 22 Aug 2014, 23:44

3.0d 184cp era ...si era decent , la 285cp cred ca altfel statea treaba ... dar tot mai tentant vad un 2.0T de 280-300cp ...sau chiar si un 1.6T de 180-200cp(ca al tau) ... ca raport cmc/putere si costuri intretinere+taxe.

PS Data viitoare , la semafor, sa le spui ca ai 1.0 ecoB ! :))
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde BogdanFSB » 23 Aug 2014, 08:33

Alo, nu va luati de 1.0 ecb :p
Avatar utilizator
BogdanFSB
Moderator
 
Mesaje: 3641
Membru din: 23 Iun 2008, 14:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: Renault Kadjar Intense EDC

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 23 Aug 2014, 10:40

Pai nu ne luam , tocmai ii sugeram sa laude 1.0 ecoB pe la semafoare . :)

Deja te ataci ... hmmm ... ori cumva ai semnat ceva si noi nu stim ? :-??

Ps Promit ca daca e titanium il iert ca are doar 4 usi ;) ... dar nu uita ca trebuie sa aibe peste 120cp pentru a avea suspensie buna :)) .
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 24 Aug 2014, 18:29

@ cip - Traiesc cu nasu in suflet, daca e sa parafrazam un clasic in viata. Nu zici rau deloc ce zici tu acolo si sunt de acord cu tine 100%. DAR, tu vorbesti de lucruri abstracte, teoretice, DA, TURBO BENZINA > TURBO DIESEL dar pe piata in momentul acesta sunt extrem de putine turbo benzina raportat la turbo diesel.

Ce nu intelegi tu este ca in momentul de fata nu vorbesti de un buget X, adica, hop am 20.000 E ce proiect sa imi fac sau ce masina sa imi iau. De cele mai multe ori pleci de la masina pe care o ai sa o dezvolti, in cazul meu Focus. DA, un benzinar turbo era binevenit, dar in momentul de fata benzinar turbo sub 8000 E nu gasesti (si ma refer la GTI, ST (il iei mai ieftin) sau Impreza WRX). 8000 E pentru un benzinar gurmand pe prafurile astea nu prea se recomanda. Bine, aici ma refer la marea masa de oameni care isi permit sau nu ca daca vb de alte categorii incepem de la 50.000 E discutia. Dupa cum vezi, am enumerat masinile 2005 +, exceptand Bertone sau alte masini mai vechi dar deloc de neglijat.

Asadar, ai dreptate, intr-un caz ipotetic, DA, turbo benzina FTW dar ce faci cand ai un buget de 5000 E si vrei sa iti achizitionezi o masina, esti tanar si te intretii singur, si ulterior, in ani, faci niste banuti si ii bagi usor usor in motor si exterior. Sigur nu te bagi la un GTI + credite. Iti iei un diesel (daca esti norocos 2.0 TDI/TDCI) si de apuci....... usor usor.

Ce exemple imi dai tu sunt super valabile, dar tu imi spui de masini stock 250-300 cp, imi enumeri FF3 ST, si alte minunatii. DA, daca aveam buget ma bagam la asa ceva.

In plus de alta, draga CIP, iti dau un exemplu. Un amic a avut un Subaru WRX 230 cp din 2003 si am mers la Tulcea sa vedem etapa de Drag. Se intampla prin 2011. Masina era stock si avea undeva la 180 cp la roata din cauza pierderilor mari ale sistemului 4x4 astfel incat reuseam pana la 170 km/h sa ma tin dupa el, mai ales ca drumul (Targoviste - Ploiesti - Slobozia - Tulcea) nu permitea viteze prea mari si il cam prindeam din urma din cauza traficului (cei drept cand prindea liber eram PA dar eram acolo, in spatele lui). Am mers in blana-blana (nu vrei sa stii ce era in spatele meu COMETA de fum), am o poza la o benzinarie cu spatele NEGRU NEGRU de fum.

Concluzia.... eu am bagat pentru circa 450 km (nu mai stiu exact cati km erau) undeva de vreo 450 roni (la intoarcere daca nu ma insel m-am intors pe A2) si am avut impresia ca am bagat o avere, iar el a bagat 1100 roni. Am tinut expres sa il intreb. Acum, in regim normal nu stiu daca depasesc 250-300 roni si imi mai si ramane. Asadar, nu comentam performantele unui Subaru, sunt incontestabile, dar, raportat la un drum lung, pe blana....... DA, ma facea, nu stiu daca imi dadea mai mult de 15 de minute pentru ca traficul de multe ori egalizeaza performantele....... de cate ori cand ma tineam dupa vreunul cu o masina super sport cu loganu si il prindeam din urma din cauza traficului ca nu avea unde sa ii dea.

Concluzia, pe drumuri publice, un turbo benzina dpmdv, pe drumuri publice nu renteaza (circuit, drag, etape) este altceva.

Totul depinde la ce folosesti masina. Spre exemplu, la cursele de drag de la Vatra dornei de saptamana trecuta iti arat un Fiat Stilo JTD de 200+ cp care UMILESTE un Audi a4 1.8 T tot 200+. Daca vrei iti dau si linkul.

Concluzia mea...... mai bine un diesel de 220 cp,de zi de zi decat un benzinar turbo (atentie la pretul de achizitie ca nu este deloc mic) unde fac abonament la OMV.

Ps. Discutia ta cu 2.0 EcoB este iarasi bine argumentata dar trebuia sa o purtam peste 5 ani cand ajungeau mai ieftine si dadeai de ele mai des, momentan sunt prohibitive, nu au o istorie prea mare a tuningului (nu conosc ce le pica des) asa ca mai asteptam.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 24 Aug 2014, 18:57

@Cip, desi te rog sa imi raspunzi la ce am scris mai sus, iti mai dau o tema.

Acum ceva vreme, ad-hoc m-am dat cu un amic de avea un Mondeo 2.0 140 cp dus la 170 cp. Omul super tare, are mondeo resoftat (impropriu spus, se duce la unii sa ii faca DPF-OFF si il costa 700 roni si le da banii si aia il intreaba, nu vrei sa iti facem si un soft in banii astia, BA DA, zice amicul si uite cum s-a trezit si cu soft pus) si mai are o masina ............. dar ce masina. Inainte sa spun ce masina vreau sa zic ca mondeoul asta este masina lui de FUGA iar.............. un Mustang 2007 cu kit Shelby motor 4.0 (pistol cu apa la mustang) si plin de boxe si audio (masina demo de la sony x-plod). Mustangul fiind plin cu muzica este foarte greu, oricum nu tragea el usurat. Super tare sa ai un Mondeo de fuga si un Mustang de expo. Si ma dau cu nebunu (eram 3 in masina mea + roti 17 fff grele), el singur cu roti tot 17 dar niste replici (zic eu usoare) si a dat el startul si a luat putin avans dupa care incet il prindeam din urma dar s-a terminat strada si recunosc m-a facut. Nefiind eu fan liniute nu m-am atacat dar l-am rugat sa-mi acorde revansa cu masina pregatita. Omul ce face....... ma suna disperat dupa o vreme si imi zice ca vrea sa faca un schimb + diferenta cu Mondeo 2.2 - 200 cp dar fara optiunile lui, an mai bun, km mai putini dar diferenta de ceva mii euro. DAR...... masina lui langa mondeo 2.2 - 200 cp, diferentele erau prea mici, adica erau bara la bara, fapt care il contraria. I-am spus ca aia e masina stock, si daca o resofteaza e altceva si ca a lui era oricum softata si bla bla bla. Omul nu o cumpara si ma suna zilele trecute ca a facut schimb. Dar cu alta, si-a luat tot un 2.2 200 cp dar turnier, cu ceva optiuni, bleumarin. Masina lui stock face suta in 8.0 cam asa.

Acum rationamentul meu....... Eu cu mondeoul lui cand m-am dat si m-a facut, daca eram singur in masina si start dat de cineva sigur il faceam, mondeoul lui vs primul 2.2 200 cp daca au fost egale...... nu cred ca il fac acum dar cred ca stam aproape una de alta pana la o anumita viteza.

Ce ma incanta cel mai mult este ca pot studia indeaproape motoru asta, sa vad cu ce se mananca mult laudatul 2.2 200 cp si daca ma supar eu rau de tot pe Fordulet mi-e ca bag drujba in el, il golesc (fete de usi, scaune sport, roll-cage, jos interior, complet), ii pun motorul asta, chit ca ma chinui mult cu partea electrica, tot il dibuiesc eu. Numai sa incapa (acelasi motor se pune pe Focus S Max) deci incape........ Repet, am gasit motorul asta din dezmembrari la 4500 roni. De ceva vreme ma bate rau gandul asta, de cand m-am plimbat cu golful 2 GTI (golit complet) al unui amic. Ori suntem golani ori nu mai suntem............ sau ori imi bat joc oficial de masina...... ori o facem bomba. (si atunci sa te vad cip ce mai zici) :)))
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 24 Aug 2014, 19:03

Si ca pe topicul asta vorbim despre orice, mai putin despre portocala, pun niste poze la jantele cu distantierele 20mm. Din pacate, chiar si cu suspensia asta, atinge in acele de par sau cand intru tare in vreo curba. Arata bine dar sunt nepractice :(
Fişiere ataşate
20140824_151400.jpg
20140824_151412.jpg
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 24 Aug 2014, 19:19

BUCOVAT. Timp slab :( 1.23.8.

Spun slab pentru ca 1.24 si ceva a scos un FF2.5 (facelift) 1.6 benzina aspirat stock. Eu am pierdut extrem de mult pentru ca aveam arcuri sport HR si amortizoare stock si avea ruliu & tangaj mare (atingea roata de contra aripa rau de tot) si reduceam mult, astfel pierdeam multe secunde :(

Acum este alta poveste, pe 28 septembrie.
Fişiere ataşate
DSC_1024.jpg
DSC_1023.jpg
DSC_0846.jpg
DSC_0844.jpg
DSC_0842.jpg
DSC_0841.jpg
DSC_0606.jpg
DSC_0605.jpg
DSC_0604.jpg
DSC_0442.jpg
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde joe06 » 24 Aug 2014, 19:24

$1 scrie:$2 Spre exemplu, la cursele de drag de la Vatra dornei de saptamana trecuta iti arat un Fiat Stilo JTD de 200+ cp care UMILESTE un Audi a4 1.8 T tot 200+. Daca vrei iti dau si linkul.

Pune link-ul sa vedem si noi.
joe06
Gold Member
 
Mesaje: 796
Membru din: 27 Mai 2007, 21:40
Localitate: Bucuresti

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 24 Aug 2014, 19:26

Campionatul National de Autoslalom (Cupa Iernii 1 Decembrie 2013).

Super distractie, l-am luat pe Andrei Manciu (pilot VTM) sa-mi arate pe unde sa o iau :)))))) si am reusit de la 1.34 la 1.28 progres intr-o zi. Una peste alta se observa cat de "barcuta" era.
Fişiere ataşate
DSCN0157.JPG
DSCN0155.JPG
DSCN0152.JPG
DSCN0150.JPG
DSCN0098.JPG
DSCN0094.JPG
DSCN0093.JPG
DSCN0088.JPG
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 24 Aug 2014, 19:33

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2 Spre exemplu, la cursele de drag de la Vatra dornei de saptamana trecuta iti arat un Fiat Stilo JTD de 200+ cp care UMILESTE un Audi a4 1.8 T tot 200+. Daca vrei iti dau si linkul.

Pune link-ul sa vedem si noi.



Gata sefu, imediat https://www.youtube.com/watch?v=5izSsJirLYU

Ce este de apreciat este ca JTD-ul este la fel ca focusul de greu de facut. Alin cu Fiatul zice ca are 175 cp dar :)))) avea de mult valoarea asta, poate a facut de-tunare ca sa ii dea sanse audi-ului (care are cel putin 180 cp, adica 150 cp (minim) + soft)). Asadar, nu faci asa de rau cu 175 cp un 180 cp benzina nu ? Masina lui ca si a mea este facuta la Iasi .



CIP, ai zis ceva ca nu am fost prea atent referitor la benzina vs diesel ???????
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde joe06 » 24 Aug 2014, 19:38

:)) =)) =D> Chiar ca l-a umilit.
joe06
Gold Member
 
Mesaje: 796
Membru din: 27 Mai 2007, 21:40
Localitate: Bucuresti

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 02 Sep 2014, 22:41

Din ce observ tu ai facut afirmatii nu ai pus intrebari DECI pot cel mult sa comentez ... nu sa iti raspund. ;)
Tind sa clarific ca nu este un VS aici , nu suntem rivali ...suntem doar useri/colegi pe acest forum.

Acum daca vrei raspunsuri le gasesti in mesajele mele din 21aug ... am zis acolo cam tot ce trebuie ... inclusiv ca turbodiesel e mai raspandit si usor/ieftin de tunat ... si iti cumperi ce vrei in functie de necesitati. (Te rog reciteste cele 2 mesaje din 21aug ... o sa observi ca ai spus aceleasi lucruri la cateva zile dupa ).
Nu e vreo disputa si probabil in mare parte avem aceeasi parere despre masini ...logic ca benzinarul consuma ceva mai mult, ca cele turbo sunt mai rare(momentan) ...etc.

Acum punctual pe targoviste-tulcea diferenta 450ron motorina vs 1100ron benzina in acelasi regim de mers e cam mare ... acum daca analizam blana-blana si faptul ca el demara muuult mai rapid si frana mai mult ca dadea de vreun tir si abia atunci veneai si tu batraneste ...asta e altceva :) . Alt stil , alta putere,alt demaraj(prea multe variabile) ...nu se compara consumul. Si eu daca sunt agresiv si e aglomerat o sa consum 8-9% cu 1.6 extraurban si o sa ma ajunga matizu' din spate cu consum de 5%(el merge constant, eu demarez cu toti caii si franez imediat cu toate placutele :) ) ... sper ca intelegi analogia.

Referitor la liniuta nu inteleg de ce e plecarea "pe panta" (avantaj diesel) si nu e suprafata dreapta. Stilo tind sa cred ca e mai usor decat a4 (avantaj stilo) ...si nu stiu ce sofer avea acel a4 ...diferenta nu cred ca reflecta 100% realitatea ... adica , schimb de soferi si liniuta pe suprafata dreapta si rezultatele sigur sunt diferite ...nu zic ca il face dar cred ca si cu fiesta 1.4 ma tineam mai bine decat ala cu a4 :)) .

Am fost plecat prin tara cu fiesta 1.4 cu sofer turbo :) ... cred ca am tocit putin placutele pe cheia, pe dealul negru si pe transalpina ...consumul fenomenal de 6.3 %(dupa 800km) cu depasiri la greu interior exterior pe transalpina (visasem ca sunt pilot ) si mers foarte agresiv (3000-5000rpm) ...pe autostrada de la sebes am prins putina vale si deja eram la 190kmh :) ... mai era destula vale si pedala dar imi era cam frica sa ii mai dau ca se simtea vantul "altfel" decat in focus (fara vale am 175-180kmh top speed pe ceasuri). Ulterior am fost prin CT , 130-150 uzual si vreo 2 sprinturi la 170-180 ... 8%consum aici(dupa 500km).
Pe forum am incercat sa intru de vreo 2 ori cand am avut timp si am primit mesajul cu "mentenanta forum ,revenim" ... sa nu crezi ca am ceva cu tine, cu topicul tau sau evit vreun raspuns !

Multa bafta portocala ! :)
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 08 Sep 2014, 07:45

Neata Cip, de ce o privesti ca o discutie in contradictoriu ? Daca am un stil mai direct sa stii ca nu o fac la modul acuzativ ci doar incerc sa imi expun astfel ideile si parerile. :) iar atunci cand gresesc sau omit ceva am puterea sa imi recunosc greselile si sa le indrept, dupa cum poti vedea in postarile de mai sus cand a fost cazul.

Imi place ca esti un petrolhead convins, si chiar vreau sa ne intalnim (lasa-mi pe privat nr de telefon si te sun sa ne vedem la biblioteca/constitutiei intr-o vineri seara).

Fiatul din imagini are aproximativ aceeasi greutate ca A4 1.8 T, te rog sa tii cont de faptu ca este diesel, implicit mai greu, iar ca performante este unul din cele mai rapide Fiaturi Stylo din europa, de altfel, (nu cred ca gresesc) singurul care a trecut de 200 cp (diesel) si asta datorita unei pompe de inalte custom made care ii permite astfel de valori.

Revenind la on-topic.

Am avut ceva de tras cu portocala perioada asta. In primul rand eu am o problema cu returul la injectoare, scapa motorina pe la retur (furtune si T-uri) si cadea pe blocul motor dupa care se evapora iesind aburi. Situatia nu era prea confortabila asa ca am fost sa cumpar acele retururi. Pretul, pentru niste T-uri (defapt alele oringuri de pe T-uri ma interesau) costau 350 - 400 roni. Ii multumesc pe aceasta cale lui mihaibre care m-a ajutat cu unele bune si am rezolvat problema. Inca o data, pentru firma FORD, posesorii de Focus sunt de principiu niste milionari in euro care mai au un bentley si un c63 amg dar au ei o placere sa se plimbe cu Focus iar cand se strica ceva, preturile sunt ca pentru nivelul lor. ADICA EXTREM DE SCUMPE.

Din pacate, ghinioanele se tin lant. Dupa ce am ratat Time Attack de la Cetate weekendul acesta nu am putut fi prezent nici la Adancata, etapa de Autoslalom pentru ca nu vroiam sa risc sa imi mai sara vreun furtun la 100 km de casa. Macar prin oras daca se intampla ceva eram aproape. Sper ca masina sa se prezinte in parametrii pana pe 28 septembrie la Bucovat.

In alta ordine de idei, pot spune ca sunt bucuros ca am gasit jantele pe care le doream foarte mult, acele jante de tabla originale pe 16 in 5 spite, jante pe care le cautam de mult timp, scumpe in draci de noi si le-am luat la 450 roni dupa ce am cautat in tot internetul vreo 3 luni, destul de rar apareau la vanzare. Acum problema este ce gume sa pun pe ele. Dupa ce am studiat am gasit dimensiunea optima pentru scopul jantelor pe 16. 205/40/16. Balon cat mai mic, si dimensiune 205 ideala raportat la masa si puterea masinii. Iar ca gume, am gasit un producator interesant SYRON cu modelul RACE 1. Decat Dunlop sau alti producatori SH mai bine niste gume noi mai ales ca le tin pentru "scandal".

Si inca ceva CIP, asta ca sa te "indispun" de luni, m-am dat golful 2 GTI, usurat complet si modificat la motor, si recunosc m-a facut dar ce m-a surprins si pe mine dar si pe el a fost ca am stat in spatele lui pana la 120/130 dupa care a luat ceva avans. Totusi, 2.0 aspirat, cu admisie directa (fara filtru, doar niste site baga aer direct in motor, golit complet, doar scaun, rollcage, bord si baterie, ajuns pe la 850 kg) zic ca a fost onorabil. O sa pun niste filmulete mai tarziu, cele care pot fi puse, restul iti arat pe telefon cand ne vedem ;)
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 08 Sep 2014, 20:13

Esti haios mai portocala :).

Tot insistai ca astepti o replica de la mine ... de aici am dedus ca (cel putin tu ) tinzi sa crezi ca este "o discutie in contradictoriu" .
Conform mesajelor cred ca peste 80-90% din continut este in aceeasi directie ... doar ca la mine nu tacane nimic :)) .

Nu ma indispui deloc ...daca te-ai tinut dupa 2.0 aspirat acum iti arunca motorina pe pantofi =)) .

Sunt foarte obiectiv ...nu sunt "petrolhead" ... recunosc oricand ca dieselul are si calitati dar uzual , pentru nevoile mele , ma satisface mai mult o benzinara ... in cazul tau este invers ... e logic pentru ca nu toti avem aceleasi nevoi .
Daca recitesti integral mesajele o sa observi ca am precizat si calitatile motoarelor diesel ...ca au "senzatia de demaraj prin smuceala" ...ca au un consum sesizabil mai mic , pe urcare sau la sprint 0-50-80kmh se descurca uneori mai bine ...etc . Probabil un "petrolhead" nu zicea ceva de bine despre motoarele diesel .
Benzinarele sunt cele mai bune pentru mine ...nu trebuie generalizat ! In cazul tau dieselul este mai indicat ...cel putin pana se dezvolta si apar mai multe benzinare turbo la pret redus.

Ca tot vorbim de "petrolhead" o sa iti arat ce risipa de petrol a fost azi pe A2 .
Imagine

A durat cam 100minute pana sa se ia decizia ca nimeni nu se pune cu cisterna de 24 tone :) ... drept urmare ,dupa o lunga asteptare , toata lumea pe contra-sens 15km pana la lehliu (era km 52) si ulterior DN3 pana la Bucuresti ... si uite asa am facut un drum de 1h:30min in peste 4h .
Ma bucur macar ca cisterna nu a rupt balustrada in drept cu focusul meu :D ... eram cateva sute de metri mai in spate.
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 16 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 16 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 16 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 16 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login