
Mircea, atata timp cat argumentele inca exista "the show must go on".
Imi place de cip maxim ca are cuvintele la el si tinzi sa ii dai dreptate in multe cazuri, recunosc dar asa se vorbea si despre fumegatoarele de la skoda cum ca nu o sa faca in veci senzatie si ca este preferabil un 1.8 T decat un 1.9 tdi. Pe VAG s-a demonstrat ca dieselul bate benzina pana la anumite valori de putere. Nu stiu daca sunteti familiarizati cu Haplea care are o Ibiza 1.9 TDI si l-a batut pe FAW care are un URS 2.5 T de 700 cp (680 mai exact). Asa ca diseselul poate. La Ford, inca nu a facut nimeni un 2.0 Tdci care sa rupa norii si sa depaseasca 200 cp, eu sper sa il fac, indiferent ca e 2.2 sau 2.0. Deja a devenit "must have" si apoi mai discutam referitor la niste aspecte.
Referitor la aruncatul motorinei pe pantofi, returul la injectoare este un reper destul de prost gandit la Ford, iar de la o varsta tinde sa pice precum si alte repere lovite de timp.
Cip sper sa ne vedem vinerea asta, daca iti permite timpul.
Mircea, vin pe 18 la constanta, poate ne putem vedea.
Despre portocala, au venit rotile de tabla pe 16 in 5 spite. Ce ma dezamageste usor este ca au 9.5 kg, iar cele de tabla pline au 9 kg. Speram sa fie mai usoare dar sunt oricum infitit mai lejere decat cele pe care le am acum. Urmeaza cauciucurile, intentionez sa merg pe Syron Race 1, 205/40/16.
Postez acum si filmuletele cu golfu aspirat