inca o intamplare .... nefericita
ies ieri cu un prieten sa ne plimbam ... el inarmat cu un PDA cu GPS si un soft desteptut sa vad si eu cat ii trebuie furnicii pana la 100.
iesim din oras, fac putin slalom sa incalzesc cauciucurile ... si ii dau ... zice 0-100 11 sec , 80-120 8 sec. ma oftic ... zic hai din nou... la fel. si iar, si iar. ma cam inverzisem de scarba la gandul ca si un logan poate scoate 10.
la un moment dat imi pica fisa ca nu am scos ESP'u... mai dau 3 incercari , castigasem o secunda respectiv 10sec la 100 si 7sec pt 80-120.
tre sa fac o precizare ca softul cu pricina nu de zicea cu zecimale .. dar macar un 9 as fi vrut sa vad.
aceiasi timpi ii avea si el cu 320i din 2000.
am mai facut cu el vreo x liniute pe ocolitoare, concluzia fiind ca sunt putin mai rapid, dezamagitor de putin. si asa am incheiat seara... acra.
De dimineata ... cireasa de pe tort. Inainte sa pornesc verific nivelul la ulei sa vad cat a papat dupa tura de cu seara. Scot joja, o sterg, iau nivelul si surpriza, aveam peste maxim bine de tot. (o sa incerc sa atasez o mica schita). Ma grabeam, am inchis repede si am plecat la serviciu.
La serviciu discut cu Dinu (Ludicass) imi zice ca nu-i a buna, imi zice care ar fi variantele posibile (antigel in ulei, benzina sau au bagat aia prea mult) ... posibile probleme la motor din cauza presiunii prea mari.
In fine, sun si ma programez la service urmand sa merg in pauza de masa.
Revizia a avut loc pe 7 ianuarie, de atunci m-am uitat o singura data dupa vreo 200 de km interesat mai mult de culoare decat de nivel ... nu ma asteptam la variatii in asa scurt timp ... increzator fiind ca baietii au facut treaba buna.
Ajung la service, le spun care e treaba, verifica si sunt de acord ca e prea mult si refac nivelul. Nu au avut nimic de comentat, au verificat si ce i-am mai rugat (lovisem un hop cu 1 sapt in urma, e un fier indoit acolo...).Am plecat de acolo fara sa platesc un leu si cu o hartie pe care scria frumos ca au scos ulei in motor ca sa nu ma trezesc cu belele ... asa, de siguranta.
Acum, sunt cateva chestii la care ma gandesc ... prea mult ulei e nasol, prea mult ulei si forja zdravana e f nasol. Oare cat de mult s-a uzat motorul ? Daca crapa ieri seara ceva in el ... cine o lua in brate ?
Deja e prea lung ...
Concluzia ar fi ca nu poti avea incredere in serice-uri nici macar pentru un amarat de schimb de ulei.
Si ca ST-u ... m-a cam dezamagit, astept mai mult de la el.
O sa mai incerc la vara, pe un drum uscat, cu cauciucuri de vara si calde, cu benzina de 100 ... sper sa vad si eu 9-le ... poate chiar un 8
