Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
07 Ian 2009, 20:07
tocmai m-a alergat pe autostrada in Austria un S-Max de nu m-am vazut. (cu ocazia asta mi-am amintit de noua ta achizitzie). eu cu 4 persoane, potbagajul umplut pana peste refuz, deasupra suport de schi si schiuri, m-am lasat pagubas. din ce am vazut austriacu nu prea lasa S-Max-ul sub 170. in plus, eu fiind cu nevasta in dreapta, stii tu cum e
07 Ian 2009, 20:26
$1 scrie:$2outati nu prea am. odata cu venirea frigului, am observat ca in oras consumul merge chiar si spre 11% ........
partile cu care nu ma prea impac ar fi cutia de viteze in treptele 1,2 si R
mie mi se pare consumul tau in oras putin cam mare (eu o singura data am reusit "performanta" de 9,5/100km) dar daca spui ca mergi pe distante scurte la rece tinde spre normal. cit despre cutia de viteze e etajata ca sa-i faca fata dimensiunilor generose, eu le spun "dihanioase", cu o treapata 1/2 cu etajare scurta (ca sa asigure demaraje viguroase, trepta 3/4 cu o etajare normala si o trepta 5/6 (puternic supamultiplicativa) cu o etajare lunga ca sa asigure viteza maxima cit mai mare ... cit despre chiptuning eu spun sa stai linistit, cel putin pina iese din garantie ... am vazut cu ochii mei o stadie de diagnoza IDS care sesiza chiptuning si atunci ... cam adio garantie
07 Ian 2009, 21:30
$1 scrie:$2am vazut cu ochii mei o stadie de diagnoza IDS care sesiza chiptuning si atunci ... cam adio garantie
cind si cu ce ocazie? ma mira.
ma rog, noi am discutat pe aceasta tema. poate ai informatii noi.
07 Ian 2009, 21:47
In Bucuresti o au cei la Romcar, dar stiu ca este sub controlul unui inginer de la garantii si oricum este utilizata in cazuri deosebite de reprogamare ( de fapt este un laptop + conectica + programul IDS cu nivel inalt de acces )
13 Ian 2009, 11:48
ma refeream la cum "intra" in viteza, nu de etajarea propriu-zisa.
tocmai pentru a nu aparea probleme cu remaparea, se poate opta pentru un box tuning, se pare mult mai destepte cu ocazia ultimelor generatii si care se monteaza/demonteaza extrem de simplu, nelasand nici o urma.
mai mult, producatorii se lauda ca nu modifica presiunea in turbo, interactionand doar la nivelul injectiei, ceea ce m-ar mira foarte tare.
teoretic, asta ar insemna revolutionarea chiptuningului (sau a metodelor de crestere a puterii in general) : obtinerea unor rezultate remarcabile si pentru aspirate.
mai studiez.
13 Ian 2009, 11:56
cu efecte directe asupra injectoarelor. mai bine cresti presiunea in turbo decit in rampa de injectie.
Ultima oară modificat de
Cornel001 pe 13 Ian 2009, 12:01, modificat 1 dată în total.
Motiv: bai nene ce e mania asta sa citam mesajul imediat anterior ? nu se intelege in acest caz la ce te referi ?
14 Ian 2009, 14:56
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2am vazut cu ochii mei o stadie de diagnoza IDS care sesiza chiptuning si atunci ... cam adio garantie
cind si cu ce ocazie? ma mira.
ma rog, noi am discutat pe aceasta tema. poate ai informatii noi.
si crezi ca in subsidiare sa aiba sculele alea ??
14 Ian 2009, 15:00
eu stiu ca in Romania sunt cel putin 10 statii de diagnoza IDS cu nivele mai inalte de acces, probabil la toti dealerii importanti
15 Ian 2009, 17:18
Ce sa zic...faina masina Cristi, desi suntem vecini, nu am apucat sa o studiez nici la intalniri, cand vin eu nu esti tu si invers

, nici unde tineai inainte bestia TDI

, de MPS nici nu mai zic, ca era intodeauna dincolo de gard
Masina am apucat sa o vad prin oras pe la cumparaturi in parcare. La prima vedere pare mare, banuiesc ca interiorul este pe masura si iti satisface nevoile familiale.
Stii de ceva remapari prin oras, m-ar bate gandul si pe mine sa-i fac la a mea?
In rest astaptam relatarile tale in jurnal.
Cati mai multi km cu ea pe drumurile patriei si dincolo de granite.
15 Ian 2009, 20:43
$1 scrie:$2u stiu ca in Romania sunt cel putin 10 statii de diagnoza IDS cu nivele mai inalte de acces, probabil la toti dealerii importanti
Scuze de off-topic, dar eu nu am auzit de chestia asta cu vazutu remaparii... Si am om cu "acces inalt" la asa ceva... Mai intreb dar pana azi la tine, nu am auzit la nimeni asa ceva...
15 Ian 2009, 21:42
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2u stiu ca in Romania sunt cel putin 10 statii de diagnoza IDS cu nivele mai inalte de acces, probabil la toti dealerii importanti
Scuze de off-topic, dar eu nu am auzit de chestia asta cu vazutu remaparii... Si am om cu "acces inalt" la asa ceva... Mai intreb dar pana azi la tine, nu am auzit la nimeni asa ceva...
@VIPER am scris mai de mult aici
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f= ... 3&start=40, apoi stii foarte bine cum sta "treaba" cu cheile software de securitate, cu bit control samd
15 Ian 2009, 21:52
Cu riscul sa te superi, dar in continuare iti spun ca nici eu, nici altii care sunt in domeniu (chiar "inside") nu au auzit inca de asa ceva la noi.
15 Ian 2009, 22:26
nu ma supar !!! nu o sa fac dizertatie tehnica, dar in sistemul de operare si programul al "computerului" embeded al motorului, spre exemplu, scris, nu-i asa, fie in C++, fie in alte limbaje de programare, programatorul, in cazul de fata Ford Motor Company, poate introduce, si o face de altfel, secvente de cod cu "semnatura" proprie. "programul' este compilat pe 16biti si "incapsulat" in computer, la care vine un "meserie te halesc, da' n'am scule", care nu stie exact toate "semnaturile" producatorului (secventele de cod de securitate) si ii suprascrie software computer realizind un "performant" chip tuning care poate conduce la .... sa spunem "picatul" turbocompresor. suprascrierea lasa "urme", adica in termeni de specialitate tracking, aici cred ca esti de acord.
statiile de diagnoza IDS "normale" "vad" doar erorile generate de computerul embeded, nu si software proprietar al computerului. spre deosebire de statiile de diagnoza de "nivel mai inalt" (eu i-am spus asa ca sa inteleaga toata lumea), care "vad" si verifica inclusiv "semnaturile" electronice ale software embeded
offtopic: prin 2005 m-am "bucurat" de un "onor" control al ORDA + BSA, la o retea cu 1 server datacenter + 3 server + 87 workstations, si am "admirat" un program "santinela" cu care a venit reprezentantul Micro$oft

la control, a boot de pe CD serverul mare si display a inceput sa "verse" de cite ori a fost partitionata matricea RAID-SCSI, de cite ori a fost instalat windows 2000 datacenter, ce, si cind, software a fost instalat etc ect .... si a dracu sa fiu daca mintea ......
15 Ian 2009, 22:49
Stiu de softurile de la BSA, m-am jucat si eu cu ele si am vazut tot cu uimire ca gaseau urme de care credeam ca nu mai exista. Ce sper totusi e ca ce zici tu mai sus sa nu fie doar din analogia facuta cu domeniul nostru, IT-ul. In plus, omiti ca exista si remapari facute la alt nivel, poate chiar agreate de Ford...
15 Ian 2009, 22:54
crede-ma ca exista !!! nu pot sa dau detalii pe forum si nici prin PM, din ratiuni care tin strict de deontologia profesionala si de organismele care le reprezint ... iar vis'a'vis de remapari "agreate" am motive serioase de indoiala, doamne fereste sa ajungi la "garantii" si ai cezi cum se UITA BRUSC de orice "remapare oficiala, acreata, etc, etc" ... si fereasca dumnezeu de mintea sefului de la garantii. ca-i odihnita
Ultima oară modificat de
isotech_ro pe 15 Ian 2009, 23:00, modificat 1 dată în total.
15 Ian 2009, 22:55
OK. Ce sanse sunt ca la o revizie normala sa fie vazuta o remapare?
15 Ian 2009, 23:01
NU ESTE "VAZUTA" ... daca totul este normal, si remaparea nu a produs un "generel protection fault" ori o eroare care se inregistreaza in PCM
15 Ian 2009, 23:03
$1 scrie:$2K. Ce sanse sunt ca la o revizie normala sa fie vazuta o remapare?
pai ei in service la revizie nu verifica ce trebuie, dar macar harta de injectie.
eu am plecat de la revizii cu nivel scazut la antigel si lichid de frina.
in cel mai rau caz la o revizie clasica, te poti alege cu soft nou pus la loc. ca asa considera FORD ca trebuie sa faca update de soft. si uite asa te trezesti ca nu mai trage.
15 Ian 2009, 23:06
eu m-am "bucurat" de 2 verificari ale "calculatoarelor" una dupa un "general protection fault" produs de alarma pe CANBUS+resoftare si inca o resoftare la revizie mai noua
15 Ian 2009, 23:48
am uitat sa spun un amanunt "delicios" de la upgrade software (a2a verificare IDS) ... PCM a raportat de cite ori a fost scos/reintrodus de pe socket fostul Ford6000CD, adica de 2 ori, la momentul in care l-am inlocuit cu actuala unitate multimedia ... bine macar ca asta nu "introduce" nici o informatie in CANBUS
17 Ian 2009, 12:16
$1 scrie:$2e sa zic...faina masina Cristi, desi suntem vecini, nu am apucat sa o studiez nici la intalniri, cand vin eu nu esti tu si invers

, nici unde tineai inainte bestia TDI

, de MPS nici nu mai zic, ca era intodeauna dincolo de gard
Masina am apucat sa o vad prin oras pe la cumparaturi in parcare. La prima vedere pare mare, banuiesc ca interiorul este pe masura si iti satisface nevoile familiale.
Stii de ceva remapari prin oras, m-ar bate gandul si pe mine sa-i fac la a mea?
In rest astaptam relatarile tale in jurnal.
Cati mai multi km cu ea pe drumurile patriei si dincolo de granite.
mersi de urari.
cand ai de intrebat/vazut ceva, nu ezita. vorbesc cu placere de masini, indiferent ca sint sau nu ale mele.
despre remapari, nu stiu pe nimeni in Bistrita la care mi-as face.
cunosc in Cluj si Oradea.
eventual power box.
da cel mai bine vino pe la mine pe la potica si povestim pe larg.
01 Feb 2009, 22:40
sa va mai povestesc despre masina : sint foarte multumit.
azi am fost la Cluj si m-am intors. masina e comoda si odihnitoare, desi n-am xenon, farurile sint OK. regretul e ca nu au spalator, azi erau nitel "chiorate" de praful/noroiul depus pe ele.
portbagajul mai mult decat incapator si mi-am imaginat deja un sistem de 2 plase cu care sa il pot utiliza la maxima capacitate, atunci cand o sa am nevoie.
motorul e ok, masina sta fain pe sosea, desi actualmente am cauciucuri pe 16 doar. dus-intors, nu m-a depasit nici o masina atunci cand am mers "normal". un zvac un pic mai mare la inceputul depasirii ar fi fost de dorit, dar asta probabil e o reminiscenta a PD-ului. pompen duse, nu partidu.
in continuare, rumeg daca e cazul sa schimb ceva la sistemul audio, de care nu sint foarte multumit. un alt mic motiv de nemultumire e consumul in oras, care pe timp de iarna se incapataneaza sa nu scada sub 10. desi, cu motorul cald, se scoate lejer sub 9%, poate chiar sub 8% daca e duminica. intr-adevar, e greu sa ajungi cu apa la 90 grade, cand distantele nu au cum sa depaseasca maxim 3-4 km pana cand vei opri.
in afara, ne invartim in jurul lui 6-6,5%, in general consumul e mai mult decat ok daca nu se depaseste 140-150 km/h.
masinii i-as da nota 8 in cazul meu, sau 9 daca ar fi folosita preponderent extraurban, cum a si fost gandita.
un plus de 30 de cp si ceva cuplu pentru un demaraj mai puternic m-ar face sa-i iert micile neajunsuri.
11 Feb 2009, 12:56
azi am fost la Ford (Vall Auto) - Bistrita, unde pentru linistea mea am facut o diagnoza.
-temperatura nu urca pana la 90 de grade exact, se pare ca nu e bai
-ralantiul statea cam jos, dupa parerea mea, cica e ok 780-820. daca asa zice Ford, ok.
-am mai observat cateodata, la o accelerare viguroasa, fum negru in spate (funingine). mi s-a comunicat ca reprezinta chestii nearse si mi s-a recomandat un regim de turatii mai ridicat. din pacate, circul destul de mult prin oras, da am eu grija in afara
-am mai intrebat vizavi de ulei, mi s-a spus ca e ulei FORD 5w30. eventual o sa cumpar un litru sa fie (reminiscenta TDI), desi in 3500 km nu pare sa fii consumat.
-nu am reusit sa aflu cu certitudine cum e angrenata distributia : lant sau curea.
oricum, schimbul se face la 120 000 km, asa ca mai e mult pana departe.
poate ma lamureste un detinator de 2,0 TDCI de 140 de cai cum e cu ralantiul si cu distributia. mersi.
11 Feb 2009, 13:23
- daca te referi ca nu sta acul fix in sus ci un pic in stanga, asa "face toate", cel putin si la a mea si am mai citit ca si la altii.
- mi se pare normal ca ralanti-ul sa fie in jur de ~800.
11 Feb 2009, 13:25
si la mine relantivul este foarte jos, umpic peste liniutza de 750.
11 Feb 2009, 13:27
$1 scrie:$2zi am fost la Ford (Vall Auto) - Bistrita, unde pentru linistea mea am facut o diagnoza.
-temperatura nu urca pana la 90 de grade exact, se pare ca nu e bai
-ralantiul statea cam jos, dupa parerea mea, cica e ok 780-820. daca asa zice Ford, ok.
-am mai observat cateodata, la o accelerare viguroasa, fum negru in spate (funingine). mi s-a comunicat ca reprezinta chestii nearse si mi s-a recomandat un regim de turatii mai ridicat. din pacate, circul destul de mult prin oras, da am eu grija in afara
-am mai intrebat vizavi de ulei, mi s-a spus ca e ulei FORD 5w30. eventual o sa cumpar un litru sa fie (reminiscenta TDI), desi in 3500 km nu pare sa fii consumat.
-nu am reusit sa aflu cu certitudine cum e angrenata distributia : lant sau curea.
oricum, schimbul se face la 120 000 km, asa ca mai e mult pana departe.
poate ma lamureste un detinator de 2,0 TDCI de 140 de cai cum e cu ralantiul si cu distributia. mersi.
Ralantiul si temperatura sunt ok. In legatura cu distributia dupa aproape 6 luni nici eu nu am reusit sa aflu daca e lant sau curea...
11 Feb 2009, 13:30
mersi de raspunsuri.
mi-am schimbat si VIN-ul, sa fie cel de Ford, nu de Mazda.
11 Feb 2009, 14:14
de unde ai aflat ca trebuie schimbata distributia la 120 000 km? mie mi-a zis cineva ca daca e pe lantz (a mea asa este) nu trebuie schimbata niciodata. sau ma rog, daca ajungi la 1 milion km sau cifre de-astea rarisime.
11 Feb 2009, 14:19
Si lantul trebuie schimbat. Se intinde si el.
11 Feb 2009, 14:25
la cati km? in niciun caz nu cred ca asa repede (120 000)
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.