Totul despre membri

>>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde slick99 » 18 Dec 2011, 00:45

face el ceva si cu impozitul :) am impresia ca la pensionari se reduce la jumatate :D
Avatar utilizator
slick99
1nsane Member
 
Mesaje: 3484
Membru din: 25 Mai 2008, 14:47
Maşina: doicincibenzinaturbo

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde LazarGeorge77 » 22 Dec 2011, 16:34

...iar inmatriculata pe numele unui veteran de razboi e "tax free"...asta daca o mai trai vreunul :-??
"In mintea stramba si lucrul drept se stramba"(parintele Arsenie BOCA)
LazarGeorge77
Member
 
Mesaje: 398
Membru din: 04 Apr 2011, 20:43
Maşina: Past - Ford Focus Wagon/2008/1560/110 cp/trend/ DPF Off In prezent Focus 1 1.4i si Golf V 1.9 Tdi
VIN: WVWZZZ1KZ5B084167

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde alexandrusavu » 22 Dec 2011, 16:44

Dacă nu mai traiesc cei originali, sigur se găsesc revoluționari, veterani contrafăcuți.
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde heaton » 22 Dec 2011, 16:51

"RCA-ul 190 ron pe 6 luni."

Asa putin?
Ford is EVERYTHING!!!
>>IMI PLAC FIARELE VECHI CE BAT PLASTICELE NOI<<
Avatar utilizator
heaton
Gold Member
 
Mesaje: 928
Membru din: 10 Sep 2010, 22:33
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Mondeo 1.8 16V 1993 GHIA

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde db50rin » 22 Dec 2011, 21:57

Problema cu veteranu' e cu dus si intors. Eu am un veteran in bloc care cei drept a cam ajuns pe la ultima strofa dar daca imi inmatriculez masina pe numele lui trebuie sa ma astept ca atunci cand o muri, vine fisu la masa succesorala si se vede proprietar de mustang. Asa ca ideal este daca il gasesti, sa o inmatriculezi pe numele lui, apoi iti face contract de vanzare cumpare catre tine si il ti asa, cand moare il inregistrezi pe numele tau. Intre timp te rogi sa-i dea Dumnezeu sanatate.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde BogdanF » 26 Dec 2011, 00:18

$1 scrie:$2u nu, ai inteles gresit. Poate nu cunosti vorba aia: "Nu-i post cine cere, prost ii cine da!"
Daca ti se ofera aia nu inseamna ca trebuie sa cumperi insa bineinteles sunt si clienti pentru asa ceva. GPL e ok pentru orice masina mica low-cost dar sa pui GPL pe MUSTANG..... e la fel de nepotrivit cum ai pune GPL pe Veyron. Ma rog, e parerea mea tampita probabil insa nu concep o masina cu motor de 4 litri superba cu o istorie in spate sa aiba GPL. WTF, nici nu-mi vine sa cred ca m-am apucat sa comentez asa ceva.


Tampita parere intr-adevar. Poti sa-ti imaginezi cayenne turbo pe gpl? Dar dodge Ram pe gpl... Mai gandeste-te!
FORD FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X Imagine
DACIA DUSTER 2012 1.5 dCi Imagine
Avatar utilizator
BogdanF
 
Mesaje: 2104
Membru din: 05 Mar 2005, 13:24
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus al II-lea

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde ciprianborbei » 26 Dec 2011, 00:26

Nu, nu pot, si incerc sa fiu incuiat la astfel de blasfemii! Ies din discutia asta pentru ca m-am bagat unde nu trebuia si citesc doar aberatii din partea voastra. Sa le faca si cu fotoghina ca vor fi destui sa aleaga si asa ceva insa pentru moment eu ma opresc la benzina si atat la motoarele de peste 3 litri.
ciprianborbei
Ford Freak
 
Mesaje: 152
Membru din: 10 Iul 2011, 21:57
Localitate: Oradea
Maşina: Ford Mondeo

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde LAwR-M » 26 Dec 2011, 00:52

Am inmatriculat masina pe HD, mai trebuie sa vina talonul prin posta.

Heaton, da, atat a fost RCA-ul, 190 ron.

BogdanF, da un search pe google si gasesti GPL montat cam pe orice model de masina.

ciprianborbei, aberant esti tu cu mentalitatea ta si exprimarile din fundul gradinii.
Daca nu am fost clar mai sus, "romanul fudul" = FUDÚL, -Ă, fuduli, -e, adj. Îngâmfat, mândru, încrezut, arogant.
Iar pentru alte discutii legate de alte subiecte si nu de masina in sine, sa se faca in restul topicurilor dedicate.
Multumesc.

slick99, nu se reduce la pensionari :D iar de restul categoriilor nu m-a interesat.
Avatar utilizator
LAwR-M
Incepator
 
Mesaje: 17
Membru din: 13 Dec 2011, 22:06
Localitate: Bucuresti
Maşina: FORD MUSTANG GT

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde DavioForce » 26 Dec 2011, 08:49

law...cand facem o liniuta???am un audi b4 2800v6 :-" ..e cipuita,tobe sport...in total 274cp :-S
Pe usa scria femei , iar cand am intrat erau numai wc-uri ....
DEZMEMBREZ 3x FORD ESCORT full(1991-1994)
Avatar utilizator
DavioForce
1nsane Member
 
Mesaje: 1808
Membru din: 18 Noi 2008, 17:20
Localitate: Slatina
Maşina: ford escort 1995 1.6 16v Turbo
VIN: wf0axxgcaart11540

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde moro50 » 26 Dec 2011, 11:07

$1 scrie:$2cum Dumnezeu sa pui GPL pe Mustang? Mi se pare blasfemie! Platesti impozit 6800 RON pe an si nu ai bani de benzina sau cum e?!

La faza cu GPL-ul sunt de acord cu Ciprian. O astfel de masina nu e facuta pentru GPL indiferent din ce motive se pune GPL-ul. La noi se pune GPL ca sa se faca economie, dar nu pricep de ce sa-ti cumperi o astfel de motorizare si apoi sa te plangi ce e benzina scumpa si consumul mare.
FOCUS 2 - SEDAN; 2.0 TDCI - 136 CP.
moro50
1nsane Member
 
Mesaje: 1167
Membru din: 17 Ian 2011, 22:48
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2, 2.0 TDCI, 136 CP-SEDAN.

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde mirceamiron » 26 Dec 2011, 11:48

am urmărit acest topic de la început, cred ca l-am citit primul şi nu am văzut ca LAwR-M să-şi facă probleme că nu va avea bani de benzină, impozit etc. , dar asta nu inseamnă că trebuie să-şi bage banii in conturile "baieţilor deştepţi".
părerea mea este ca şi-a luat maşina pentru performanţele şi senzaţiile care le poate da un Mustang, nu şi-a pus problema cât consuma, a dat consumul la ceva vreme dupa ce şi-a cumparat-o, pentru ai lămurii pe unii colegi.
atâta timp cât maşina îşi păstrează performanţele nu înteleg de ce să nu-şi pună GPL.
dacă omu' are bani trebuie sa-i bage in benzina? de ce sa nu folosească o alternativa?

cred ca unii colegi ar fi incintati sa te vadă cum mergi pe jos cu canistra de benzina ca sa alimentezi, dar nu cred ca vor avea ocazia =)) =))

din partea mea iti urez sa o stapinesti sanatos şi sa te bucuri de ea cât mai mult, fara evenimente.
Nimic din ceea ce este scris cu litere mici nu este favorabil.
Ceea ce dau paragrafele scrise cu litere mari este anulat de paragrafele scrise cu litere mici.
Avatar utilizator
mirceamiron
1nsane Member
 
Mesaje: 1325
Membru din: 04 Sep 2009, 23:22
Maşina: Ford, focus, 2012, 1,6 tdci,
VIN: WF0LXXGCBLCT21475

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde LAwR-M » 26 Dec 2011, 13:47

Davio, aia 274CP sunt masurati, sau acordati "ochimetric", cum se practica la 95% din masinile tuningarite de pe la noi? :D De la vreo 170CP cat avea cand a aparut, prin `90 pana la 274CP e totusi o diferenta pe care nu ai cum sa o scoti schimband tobele si facand o resoftare.
Oricum, nu am participat niciodata la liniute si nu ma atrage domeniul "race". Dar, poate incercam ceva:)

moro, in ce calitate faci afirmatia: "O astfel de masina nu e facuta pentru GPL"? Pe baza a ce cunostinte? Eu iti spun ca la orice masina se poate utiliza GPL-ul, indiferent ca e Trabant sau Bugatti si ma bazez pe experienta si cunostinte vaste in domeniul acesta ;)
Benzina e scumpa indiferent ca o utilizezi la drujba sau la masina.
Si vezi pe undeva ca m-am plans de consum? Dimpotriva, am spus ca e foarte bun consumul obtinut dupa primii km, la ce stil de mers am abordat, agresiv/sportiv, comparand cu Aveo 1.4l, care consuma 14-16% in Bucuresti, la un mers normal si Hover 2.4l care consuma 15,5-16% tot la un mers normal.

Mircea, multumesc mult! :)
Avatar utilizator
LAwR-M
Incepator
 
Mesaje: 17
Membru din: 13 Dec 2011, 22:06
Localitate: Bucuresti
Maşina: FORD MUSTANG GT

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde DavioForce » 26 Dec 2011, 14:21

pff...cel care mia vandut masina a zis ca sunt masurati.....oricum..e forta masina,se vede ca are mai mut de 170cp...sau doar mi-se pare mie:(...in legatura cu gpl-ul...cu cat scade puterea motorului daca o trec p gpl?
Pe usa scria femei , iar cand am intrat erau numai wc-uri ....
DEZMEMBREZ 3x FORD ESCORT full(1991-1994)
Avatar utilizator
DavioForce
1nsane Member
 
Mesaje: 1808
Membru din: 18 Noi 2008, 17:20
Localitate: Slatina
Maşina: ford escort 1995 1.6 16v Turbo
VIN: wf0axxgcaart11540

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde LAwR-M » 26 Dec 2011, 19:05

Mai exact motorul tau avea 174CP in 1992 (uita-te totusi in cartea tehnica pt puterea exacta). Dupa 20 ani sigur au mai decedat din ei, niste tobe nu fac decat sa dea impresia de putere prin zgomotul pe care il scot, nimic mai mult. Daca vrei putere din evacuare, trebuie schimbata cap-coada si nici atunci nu castigi mare lucru, doar cativa cp. Daca s-a umblat la soft poti afla la reprezentanta.
Nu scazi deloc puterea motorului daca montezi o instalatie GPL de calitate care sa fie reglata corect.
Avatar utilizator
LAwR-M
Incepator
 
Mesaje: 17
Membru din: 13 Dec 2011, 22:06
Localitate: Bucuresti
Maşina: FORD MUSTANG GT

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde DavioForce » 26 Dec 2011, 20:22

evacuarea este schimbata cap coada,este cu reglaj de sunet,si teava groasa...motorul nu scoate fum deloc,merge frumos,este silentios.etc....daca stii ceva de gpl bun da-mi de veste.
Pe usa scria femei , iar cand am intrat erau numai wc-uri ....
DEZMEMBREZ 3x FORD ESCORT full(1991-1994)
Avatar utilizator
DavioForce
1nsane Member
 
Mesaje: 1808
Membru din: 18 Noi 2008, 17:20
Localitate: Slatina
Maşina: ford escort 1995 1.6 16v Turbo
VIN: wf0axxgcaart11540

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde LAwR-M » 26 Dec 2011, 22:03

Ai un mesaj privat ;)
Avatar utilizator
LAwR-M
Incepator
 
Mesaje: 17
Membru din: 13 Dec 2011, 22:06
Localitate: Bucuresti
Maşina: FORD MUSTANG GT

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde dragos_focus » 28 Dec 2011, 16:38

masina ta este inca pe autovit. vrei sa o vinzi sau este pusa de fostul proprietar?
Ford Focus, 1,8Tddi, 90cp, 2001
Avatar utilizator
dragos_focus
Member
 
Mesaje: 334
Membru din: 02 Ian 2008, 00:08
Localitate: Tragoviste/Brasov
Maşina: Ford Focus, 1,8TDdi, 90cp

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde LAwR-M » 28 Dec 2011, 20:29

E pusa de fostul proprietar. Inca nu a sters anuntul, nu mai gaseste parola.
Avatar utilizator
LAwR-M
Incepator
 
Mesaje: 17
Membru din: 13 Dec 2011, 22:06
Localitate: Bucuresti
Maşina: FORD MUSTANG GT

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde marius3k » 29 Dec 2011, 23:23

In sfarsit apar si masini CORESPUNZATOARE pe forum. Pentru mine corespunzatoare inseamna motor mare cu cai nu foarte multi, musai 8 cilindrii si RWD. Multi km fara probleme va doresc si sa va bucurati din plin de "jucarie".
P.S: vrem mai multe poze!
De vanzare: Ceasuri ST170, Navigatie Pioneer Avic F910bt, strut bar Focus mk1

Flota: Mondeo MK4 2.2TdCi, Focus C-Max 2.0TdCi, Volkswagen T4 Multivan
Avatar utilizator
marius3k
1nsane Member
 
Mesaje: 2767
Membru din: 21 Iun 2007, 21:54
Maşina: Mondeo 2.2tdci Titanium X Sport C-MAX2.0tdci Trend X Sport

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde LAwR-M » 15 Ian 2012, 17:51

Ce s-a mai intamplat nou:

Inmatriculat si luat noile numere. Cu ocazia asta, inainte sa pune numerele pe masina, le-am curatat conturul negru cu niste diluant, pentru un aspect mai frumos. Pe viitor voi renunta si la suporturile de numar, abia atunci efectul obtinut va fi maxim:

Imagine
Imagine
Imagine

Gravat chimic noile numere pe oglinzi. Nu a iesit foarte bine pentru ca oglinzile sunt de plastic, nu de sticla, dar se vede destul de ok si scrisul nu poate fi indepartat, deci riscul de a ramane fara oglinzi este foarte mic.

Imagine

Am instalat un pachet format din alarma Viper HD 5902/7901, specificatiile alarmei >>>AICI<<<

+ urmatorii senzori pe langa alarma:
-Senzor Audio Geam Spart
-Indicator Electroluminiscent Viper
-Modul By Pass Universal Cu Xkey Port
-Modul Ridicare Geamuri Electrice
-Senzor Antitractare Miscare Tilt
-Senzor Proximitate perimetru Dubla Zona

Singurele lucruri "vizibile" dupa instalare sunt:
-Indicatorul electroluminiscent care palpaie in parbriz, in momentul in care este activata alarma, microfonul de la senzorul pt geam spart care se afla pe bord, sub indicatorul electroluminiscent si modulul antenei plasat sub oglinda, acesta avand la randul lui un led care palpaie cand masina e armata.

Cel mai bine ascuns este modulul care contine cheia de rezerva, pentru a transmite semnalul cipului in momentul in care este activata pornirea din telecomanda.
Masina nu poate fi pornita cu o alta cheie decat cea originala a masinii cu chip.

Din telecomanda, masina poate fi pornita oricand, atata timp cat se afla in modul P(park).

Daca masina este agresata cat timp motorul este pornit din telecomanda, motorul se opreste si alarma incepe sa urle.

Deci masina nu poate fi furata daca are pornire din telecomanda precum se spune in unele "mituri". Sau cel putin nu cu modelul acesta de alarma Nici codurile de transmitere nu pot fi depistate si copiate iar apoi clonate, fiind transmise intr-o banda inalta din cate am intele si de asemenea fiind saritoare la cateva secunde-minute.

Modulele + senzorii functioneaza in felul urmator:

-Senzor Audio Geam Spart : detecteaza daca se loveste sau daca se sparge vreun geam;
-Indicator Electroluminiscent Viper: Palpaie in parbriz, avertizand vizual faptul ca masina este echipata cu alarma de la Viper;
-Modul By Pass Universal Cu Xkey Port: Contine a2a cheie a masinii si transmite semnalul chipului atunci cand ii se cere, doar la activarea pornirii din telecomanda;
-Modul Ridicare Geamuri Electrice: Ridica geamurile electrice daca sunt lasate deschis. Nu le si coboara, ar mai fi costat aproximativ 200 lei inca un modul care sa ii dea si comanda de coborare si am considerat ca nu se merita;
-Senzor Antitractare Miscare Tilt: Detecteaza daca masina este miscata-ridicata;
-Senzor Proximitate perimetru Dubla Zona: Zona 2 Detecteaza daca cineva se afla prea aproape de geamurile masinii si da un avertisment prin niste beep-uri iar Zona 1 detecteaza miscarea din interiorul masinii iar atunci se declanseaza alarma;
-Senzorul de shock este inclus in corpul modulului alarmei si detecteaza daca masina primeste vreo lovitura.

Alarma are multe optiuni si functii, pentru mai multe detalii se poate cauta pe site-ul oficial.

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Masina a primit o curatare interioara completa (bord, tapiterie, scaune, bancheta, portbagaj) si o spalare exterioara + degresare. Va urma un polish zilele viitoare.
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
LAwR-M
Incepator
 
Mesaje: 17
Membru din: 13 Dec 2011, 22:06
Localitate: Bucuresti
Maşina: FORD MUSTANG GT

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde DanielArdelian2 » 15 Ian 2012, 18:53

$1 scrie:$2el mai bine ascuns este modulul care contine cheia de rezerva, pentru a transmite semnalul cipului in momentul in care este activata pornirea din telecomanda.
Masina nu poate fi pornita cu o alta cheie decat cea originala a masinii cu chip.


$1 scrie:$2eci masina nu poate fi furata daca are pornire din telecomanda precum se spune in unele "mituri".

Riscul de a fi furata masina este mai mare pentru ca deja ai in masina, undeva in raza de actiune a transponderului, o cheie cu cip recunoscuta si acceptata de catre PCM. Deci, pentru un hot hotarat si documentat, jumatate din treaba este rezolvata. Nu conteaza cat de bine este ascuns, important este sa fie acolo sa poata fi "citit".

$1 scrie:$2au cel putin nu cu modelul acesta de alarma Nici codurile de transmitere nu pot fi depistate si copiate iar apoi clonate, fiind transmise intr-o banda inalta din cate am intele si de asemenea fiind saritoare la cateva secunde-minute.

Codul saritor este implementat in orice telecomanda de inchidere centralizata din ultimii 10 ani, poate si mai mult. Nu este vreo realizare senzationala a acestei alarme.
Riscul de furt nu creste datorita riscului de interceptare a pornirii din telecomanda ci datorita faptului ca deja este in masina un cip recunoscut de PCM.

$1 scrie:$2larma are multe optiuni si functii, pentru mai multe detalii se poate cauta pe site-ul oficial.

Presupun ca include si functia standard "deranjarea vecinilor la cele mai nepotrivite ore".
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde LAwR-M » 15 Ian 2012, 19:19

Cel mai usor mod de furat este sa se ridice masina pe platforma si sa se plece cat mai repede cu ea. Apoi si mai simplu, sa caute in masina a2a cheie.
Dar pana sa o ridice si sa plece cu ea alarma urla, iar eu daca sunt in raza de actiune pot face ceva in privinta asta.

Imposibil de furat nu este nicio masina.

Nu stiu ce vrei sa spui cu functia "deranjarea vecinilor la cele mai nepotrivite ore", dar acest model de alarma NU suna pe motive false. Daca se intampla ceva cu masina la "ore nepotrivite", crezi ca imi pasa daca trezeste tot cartierul pentru ca cineva incearca ceva cu masina? Primul pe care il trezeste sunt eu, incepe sa sune si telecomanda odata cu masina.

Acelasi model de alarma l-am avut si pe Aveo timp de 1.5 ani.
Avatar utilizator
LAwR-M
Incepator
 
Mesaje: 17
Membru din: 13 Dec 2011, 22:06
Localitate: Bucuresti
Maşina: FORD MUSTANG GT

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde LAwR-M » 15 Ian 2012, 21:47

Am uitat de doua filmulete:


Avatar utilizator
LAwR-M
Incepator
 
Mesaje: 17
Membru din: 13 Dec 2011, 22:06
Localitate: Bucuresti
Maşina: FORD MUSTANG GT

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde bunelu » 15 Ian 2012, 22:18

Foarte frumoasa masina! Cred ca vopsirea oglinzilor in culoarea caroseriei va schimba aspectul masinii in mai bine! Doar o parere. Km fara probleme!
Cu stima,
Mihai
Avatar utilizator
bunelu
Incepator
 
Mesaje: 58
Membru din: 18 Mar 2008, 01:29
Maşina: Ford Fiesta Ghia an 2005 1.4 TDCI 68 CP

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde LAwR-M » 15 Ian 2012, 22:25

Multumesc! :) Oglinzile raman negre pentru ca in curand toata cupola va fi neagra + folii pe geamuri, deci se vor incadra perfect in peisaj.
Avatar utilizator
LAwR-M
Incepator
 
Mesaje: 17
Membru din: 13 Dec 2011, 22:06
Localitate: Bucuresti
Maşina: FORD MUSTANG GT

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde popicmisulic » 16 Ian 2012, 19:37

E senzatie masina asta! felicitari pentru achizitie!...sunt invidios :D
,,Don't find fault, find a remedy. ''
Henry Ford
Avatar utilizator
popicmisulic
Member
 
Mesaje: 262
Membru din: 09 Oct 2011, 13:12
Localitate: Constanta
Maşina: Ford Focus II, 2008 ,1.6 Ti-VCT, 115 BHP, Ghia

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde heaton » 16 Ian 2012, 20:08

Masina e beton :D isi fac treaba poneii :D
Multi km fara probleme
Ford is EVERYTHING!!!
>>IMI PLAC FIARELE VECHI CE BAT PLASTICELE NOI<<
Avatar utilizator
heaton
Gold Member
 
Mesaje: 928
Membru din: 10 Sep 2010, 22:33
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Mondeo 1.8 16V 1993 GHIA

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 240 CP - by LAwR

Mesajde LAwR-M » 17 Ian 2012, 21:24

Multumesc, multumesc! :D

Rog editarea titlului topicului, corect este 260CP nu 240CP! Multumesc!

Masina a primit un tratament complet la exterior format din spalare + degresare + decontaminare cu argila + polish + ceara, avea nevoie si a meritat-o din plin! Faptul ca a stat atata timp fara sa fie folosita si spalata si-a pus amprenta asupra vopselei, avea multe pete si mizerie intrata in porii vopselei. Acestea nu puteau fi scoase prin alta metoda. Tot cu ocazia polish-ului s-au scos niste zgarieturi minore din vopsea.

Au fost cateva locuri pe capota unde vopseaua era sarita din cauza pietricelelor, aici am dat cu niste vopsea proaspata facuta pe comanda dupa codul de culoare al masinii. A iesit destul de bine!

Farurile au fost foarte afectate, nu au iesit perfect desi s-a insistat mult asupra lor. Oricum, e mare diferenta fata de cum aratau inainte de polish!

La final rezultatul este spectaculos! Acum, vopseaua de pe masina in niciun caz nu arata ca si cand ar avea 8 ani ci arata de parca acum a iesit de pe poarta dealerului! Nu are niciun punct de rugina la caroserie, nici macar vreo urma de inceput de corodare, chiar daca are 8 ani dintre care a stat cel putin 2-3! Felicitari americanilor! :D

Acum poze:

Capota inainte de tratament:

Imagine
Imagine
Imagine

Capota dupa tratament:

Imagine
Imagine

Zgarietura capota inainte:

Imagine

Zgarietura capota dupa:

Imagine

Zgarietura portiera stanga inainte:

Imagine

Zgarietura portiera stanga dupa:

Imagine

Zgarietura aripa dreapta fata inainte:

Imagine

Zgarietura aripa dreapta fata dupa:

Imagine

Zgarietura aripa+spoiler stanga spate inainte:

Imagine

Zgarietura aripa+spoiler stanga spate dupa:

Imagine

Pori plini cu mizerie si depuneri, foarte multi pe portbagaj + argila folosita la decontaminare:

Imagine
Imagine
Imagine

Pori plini cu mizerie si depuneri, foarte multi pe portbagaj + argila folosita la decontaminare, dupa tratament:

Imagine
Imagine

Faruri inainte de polish:

Imagine
Imagine

Faruri dupa polish:

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Alte poze in ansamblu:

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Am dezlipit colantul negru cu "MUSTANG" aplicat pe spoilerul spate, care oricum era destul de obosit si dadea sa se dezlipeasca singur din unele colturi:

Imagine
Imagine
Avatar utilizator
LAwR-M
Incepator
 
Mesaje: 17
Membru din: 13 Dec 2011, 22:06
Localitate: Bucuresti
Maşina: FORD MUSTANG GT

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

Mesajde LAwR-M » 18 Ian 2012, 19:25

Am cumparat ce era necesar pentru revizie.

-Ulei Mobil 1 5W20, cantitate necesara 6 quarts (5.7l), achizitionat 6 bidoane a cate 1 quart, pret 45 ron/bidonul = 270 ron total;
-Filtru ulei Champion 35 ron;
-Filtru aer Champion 90 ron;
-Filtru benzina Knecht-Mahle 70 ron.

Imagine
Imagine
Imagine

-Ulei cutie viteze Valvoline Max Life ATF, cantitate necesara 12.8 quarts (12l), achizitionat 12 bidoane a cate 1l, pret 46 ron/bidon = 552 ron total

Imagine

-Ulei punte spate Valvoline 80W90, cantitate necesara 1.5l, achizitionat 2 bidoane a 1quart(0.946l), pret 32 ron/bidon = 64 ron total

Imagine

-Lichid servodirectie + Lichid frana Valvoline Pyroil, nu am stiut cantitatile necesara, asa ca am luat din fiecare cate 4 bidonase a 354ml/bion. Pret lichid servo = 12 ron/bidon; Pret lichid frana = 15 ron/bidon, pret total 108 RON

Imagine

-Antigel Valvoline Zerex G-05 galben + apa demineralizata, cantitate totala necesara (antigel+apa) 15.2l.
Achizitionat 2 bidoane antigel a cate 1 gallon (3.78l), pret 63 ron/bidon = 126 ron total.
Achizitionat 30l apa demineralizata, am luat multa pentru a spala bine tot traseul de racire al motorului :) Asta e luata din Carrefour, vreo 6,5 ron/bidonul, 40 ron total.

Imagine

-Tratament Prolong pentru cauciuc si plastic - 37 ron;
-Tratament Turtle Wax pentru piele - 35 ron;
-Spray reparatie rapida pana cauciuc, Comma - 40 ron. Este foarte bun in cazul penelor usoare si in situatii cand vremea nu este foarte placuta pentru a pune roata de rezerva.

Imagine

PRET TOTAL 1470 ron

Toate produsele sunt fabricate in SUA, mai putin apa demineralizata :) Vreo 5 ani de acum inainte nu voi mai avea treaba decat cu schimbul uleiului din motor + filtru ulei + filtru aer.

Astazi am schimbat singur filtrul de aer, o operatiune destul de usoara, zilele urmatoare urmeaza restul, dupa ce gasesc un mecanic care sa indeplineasca conditiile mele.

Imagine
Avatar utilizator
LAwR-M
Incepator
 
Mesaje: 17
Membru din: 13 Dec 2011, 22:06
Localitate: Bucuresti
Maşina: FORD MUSTANG GT

Re: >>> FORD MUSTANG GT > 2003 > 4.6l > 260 CP - by LAwR

Mesajde moro50 » 21 Ian 2012, 18:24

"Masina a primit un tratament complet la exterior format din spalare + degresare + decontaminare cu argila + polish + ceara"

Buna treaba ai facut, arata extraordinar. Nu ne zici si noua unde a fost facuta si cat a costat totul.
FOCUS 2 - SEDAN; 2.0 TDCI - 136 CP.
moro50
1nsane Member
 
Mesaje: 1167
Membru din: 17 Ian 2011, 22:48
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2, 2.0 TDCI, 136 CP-SEDAN.

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 10 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 10 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 10 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 10 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login