Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
07 Apr 2014, 23:52
Nu am mai avut timp de ea(facultate), o sa o definitivez saptamana viitoare!
Sper sa imi ajunga si Suspensia Ta-Technix din Germania, sa se incalzeasca afara sa se intinda vinilinul mai bine sa ii dau si cu Antifon la contraaripi...:/
Circ si panarama...
08 Apr 2014, 09:12
Suspensia Ta-Technix - incearca sa vb cu Vlad Radu despre suspensia asta, el a avut pe focus 2 si nu a fost prea multumit de ea.
12 Apr 2014, 23:16
sunt mai multe persoane care nu au fost tocmai incantate de acest tip de suspensie. si in general de suspensiile sport foarte ieftine. ieftin dai ieftin face...
15 Apr 2014, 11:55
Sa inteleg ca voi cand ati fost studenti, la 21 de ani, v-ati cumparat masina si ati inceput sa o modificati numai din banii munciti de voi? Cum fac eu?
Mereu m.am lovit de critici, la fiecare proiect care l.am terminat fie el scuter, masina...partea amuzanta este ca dupa ce terminam eram laudat si lumea isi mai aduce aminte de ele si la 2-3 ani dupa ce le.am vandut...spre deosebire de masinile banale a unora dintre voi...
Stima!
15 Apr 2014, 12:30
A pune o suspensie deloc reusita doar ca sa spui ca ai suspensie sport nu e de lauda. Mai degraba asteptai, mai strangeai niste bani si luai ceva de calitate
Se vede ca pui pasiune in ceea ce faci, de ex putini ar fi dat jos chiar si prelungirele pragurilor pentru a curata totul, insa nu te poti astepta sa ai parte numai de laude. Iar cand e vb de critici constructive, incearca sa inveti ceva din ele, nu le respinge doar ptr ca's critici
16 Apr 2014, 09:56
Salut. Daca te intereseaza am un set de amortizoare spate KONI 8040-1261. Daca ti se potrivesc ti le dau cu cea mai mare placere.

da-mi un pm daca-ti sunt bune
18 Iun 2014, 18:58
Recunosc, nu am mai intrat pe forum de o groaza de vreme, scapat de o saptamana din examene am reinceput sa ma ocup de jucarie.
Ce am mai facut:
Am dat TOT colantul jos si am vandut restul de 26m ramasi
Aripile date cu cauciuc lichid pe interior
Anulat semnalizarile laterale de pe aripi, indreptat tabla cat am putut de bine cu ciocanu si nicovala de tinichigerie(ca sa nu dau chit cat degetul)
dat cu chit cu fibra si peste chit fin de caroserie, dat cu 150,180.
Dat cheie cu Abraziva de 500 si sunt gata de vopsit!
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-

18 Iun 2014, 19:07
Am vazut o Puma in germania cu bara de Fiesta 7, asa ca am cumparat si eu o bara de Fiesta 7.
Nu se potriveste absolut DELOC, dar nu e problema...o conving eu...
Din cat m-am interesat eu (destul de mult) au fost trei Pume facute asa una in Germania, una in Polonia si una in Anglia.
Ideea este ca eu nu vreau sa lucrez cu fibra si epoxi sa imi crape si alte porcarii, asa ca o sa sudez in plastic cu plasa metalica, am exersat deja si e foarte buna metoda:)
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-

-

-

19 Iun 2014, 08:55
$1 scrie:$2a inteleg ca voi cand ati fost studenti, la 21 de ani, v-ati cumparat masina si ati inceput sa o modificati numai din banii munciti de voi? Cum fac eu?
Mereu m.am lovit de critici, la fiecare proiect care l.am terminat fie el scuter, masina...partea amuzanta este ca dupa ce terminam eram laudat si lumea isi mai aduce aminte de ele si la 2-3 ani dupa ce le.am vandut...spre deosebire de masinile banale a unora dintre voi...
Stima!
De apreciat ce faci, fiecare cu pasiunile lui, eu unu prefer sa calatoresc decat sa stau sa ma apuc sa modific masini.
Faptul ca eu unu ti-am zis sa te interesezi de suspensia aia, la fel ca Mihaibre nu trebuia sa o iei ca pe o critica, in fine iar legat de masinile noastre banale, poate unii dintre noi preferam sa le lasam asa banale cum sunt.
Spor la modificat si sper sa iasa ce vrei

sa ne delectam si noi ochii.
PS: interesanta ideea cu bara de fiesta pe puma, astept sa vad cum iese. Spor
19 Iun 2014, 12:47
Multumesc de apreciere @Laurentiugm!
Cat despre calatorit, o sa iau Puma la plimbare pe plaiurile noastre si prin Grecia pana la Atena si inprejurimi.
Ps: Si eu sper sa iasa, ca deja s-au umflat degetele de la smirgheluit etc.
Stima,
21 Iun 2014, 19:33
Am reusit sa fac bara de Fiesta 7 sa se aseze pe cadrul facut din intaritura barei de puma si cochilia in portiunea superioara, nu prea se face dupa mult sculptat cu pistolul de aer cald si cutterul.
Sudat cu Ledconul si plasa de otel cele doua corpuri.
Acum am inteles dece nu prea am vazut modificarea asta...e laborios:/
poze:
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

- topit plasa
-

- pozitionat plasa
-

-

-

09 Iul 2014, 09:30
Ohoo mai ai de lucru, astept sa vad cum iese

spor la treaba
14 Iul 2014, 09:21
imi place culoarea aleasa
astept sa vad cum iese
15 Iul 2014, 00:01
Ce spui tu acolo ca nu citeste nimeni, desigur ca citim, dar nu avem foarte multi ceea ce comenta pe parcursul transformarii.

Pana una alta ... spor la treaba si nu uita sa faci poze ca sa ne relatezi cand faci o pauza sa iti tragi suletul.
15 Iul 2014, 20:19
Salut. Super ideia. Abia astept sa vad ce iese. O sa iti urmaresc indeaproape topicul. Baga mare !
16 Iul 2014, 12:55
Va multumesc pentru raspunsuri:)
Masina este in proportie de 90% gata, am facut si putine imbunatatiri la interior.
Dupa un drum pana la Tulcea, m.am convins ca bara. Fata este mult prea jos, ii da un aspect agresiv dar nu e practica...o sa vad cum sa mai tai din ea:/
Poze pe seara, ca acum sunt pe mobil.
Stima.
16 Iul 2014, 13:54
Super tare, si eu astept poze cu ea finalizata
16 Iul 2014, 16:00
Cat am lasat masina la vopsitor, ca sa nu fie vreme pierduta, m-am apucat de interior.
Am demontat plafonul si plasticele de pe stalpi (cam tot ce era griu spalacit) si le-am acoperit cu imitatie de piele intoarsa.
Degresat suprafetele si am aplicat pe ambele suprafete ( plastic si textil) si plasat materialul fara sa pun prea mare tensiune in el
Am folosit Spray BISON (se gaseste la Hornbach 50 ron 500ml) un tub mi-a ajuns pentru tot.

poze:
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-

-

-

16 Iul 2014, 16:54
Cred ca ati vazut ca farurile/stopurile erau mate, aveau zgarieturi destul de adanci si le-am dat cu 600 si apoi cu 1500 apoi polish cu bormasina.
Am folosit ABRO Headlight Restaoration Polish, multumit de rezultate.
Aplicatorul este improvizat de mine, nu avea rost sa dau 70ron pe un disc special...
Bormasina am dat-o la turatie minima si am dat cu atentie fara sa aplic prea multa presiune, nu e mare arta...
Rezultatul:
Stopurile:
Am polishat si lampile de ceata dar nu am mai pozat:)
16 Iul 2014, 17:02
PLACE
doar bara de fiesta mi se pare prea jos fata de praguri. nu stiu cum se vede in realitate din lateral
16 Iul 2014, 19:42
Superba
17 Iul 2014, 08:59
Imi place culoarea si pare din poze ca vopsitorul a facut o treaba buna. Si cu interiorul ai facut o treaba buna.
Bara mi se pare cam joasa si parca nu prea vine linia de jos cu restul masinii cum a spus si Ady. Poate in viitor daca mai ai rabdare, timp si bani poti sa faci ceva in privinta asta (ori lucrezi la bara ori ii adaugi niste praguri). Gandeste-te ca daca vrei sa o mai cobori, o sa stergi cam tot cu ea.
La interior te-ai gandit la culoarea neagra?
La faruri era bine daca foloseai si o granulatie mai fina la smirghel dupa 1500, gen 2500-3000. Elimina zgarieturile de la cea de 1500 pe care polisul cu solutia pe care ai folosit-o nu prea le poate scoate.
Am facut si eu ceva asemanator la mine, si se vede diferenta daca folosesti si hartie de 3000. Inainte sa o folosesc se vedeau niste zgarieturi fine daca te uitai de aproape, farul avea luciu dar tot se vedeau zgarieturile.
Spor la munca si speram ca rezultatul sa fie unul pe masura. Important este sa iti placa tie, cu bune si rele.
17 Iul 2014, 22:33
Ai dreptate @canutza nu m.am gandit sa folosesc granulatie asa de mare, dar o sa refac pe viitor.
La bara o sa gasesc o modalitate sa ingustez buza de jos, cu suspensia sport pe fata oricum s.a lasat masina, pe spate o sa o mai cobor cativa cm...dar mai mult nu ca dupaia devine ridicol de condus...si ok arata misto low dar nu poti sa o conduci...pana la urma avem masinile ca sa ne bucuram de ele pe drum nu doar in parcare.
O sa pun niste poze cu antifonatul in interior.
Stima!
18 Iul 2014, 14:32
interesant proiect...
te-ai gandit sa iti deschizi atelier?
18 Iul 2014, 18:50
R Z F sincer ma bate gandul, masina asta oricum am luat-o ca sa invat pe ea.
Poate pe viitor cine stie, oricum lucrul de care sunt cel mai mandru este ca am facut-o eu (in afara de pulverizat vopseaua) si a fost chiar cu putini bani, ca multi isi modifica masinile pe exterior si uita ca mai trebuie schimbat un furtun, un rulment, indepartat niste rugina...etc
In fine, ce am mai facut la masina:
Insonorizat fetele de usi cu un produs surprinzator in prima faza dar foarte bun dupa parerea mea si anume:
Reflector Caldura Calorifer, are o fata cu aluminiu si una cu burete de 2mm.
Am taiat 4 bucati, doua si doua si am pus prima cu aluminiu spre exterior si stratul doi cu aluminiu spre interior, asa si insonorizeaza si izoleaza.
Le-am lipit cu cauciuc lichid pensulat pe interiorul la usa.
Chiar este mult mai liniste in masina!
Stima,
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-

19 Iul 2014, 19:54
Frumos, daca rezolvi si problema cu bara fata ar fi mult mai bine. Spor in continuare.
21 Iul 2014, 09:15
Arata bine

si e de apreciat ca ai rabdare ... legat de praguri ... o sa o rezolvi si pe asta .... cum e cu suspensia nu ai mai spus nimic? o mai poti sa o cobori un pic?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.