Dupa 8 luni de stat nemiscata in garaj, cu bateria deconectata, masina a pornit fara probleme la prima cheie.
Ma asteptam sa fie nevoie sa dau curent, sau sa mearga in suturi tinand caont ca benzina era in rezervor din noiembrie anul trecut.
Imi facusem planuri ca inainte de pornire sa pun un bidon de benzina proaspata in rezervor, sa adaug cateva grame de ulei pela buson, sa fac presiune in roti, etc... dar nu a fost nevoie - doar am conectat bateria si masina a pornit de parca ar fi fost oprita cu o zi inainte.
Asa ca, as spune ca mitul legat de statul masinii pe bara si de degradarea ei este doar un mit in cazul meu. Multi spuneau ca se vor lasa cauciucurile, se vor deforma, sau ca aerul conditional va functiona cu zgomot, etc. Nu e cazul. Bineinteles e f. important sa stea si intr-un garaj acoperit dar bine ventilat si fara umezeala.
Imediat dupa pornire masina a mers in service pentru revizie (schimb de filtre si ulei + veriifcare generala+diagnoza. Totul a fost ok, nu s-a gasit nici o problema.
Masina va fi inca la vanzare cat voi sta in tara fiindca imi e ciuda ca va trebui sa stea pe bara inca un an, dupa ce voi pleca, dar in cazul in care nu se va vinde, jurnalul de bord va contiunua cu un episod scurt si vara viitoare. Acum parca nu mai sunt asa de pesimist legat de statul masinii nepornita pentur o perioada lunga de timp.
Cred ca saptamana asta masina va trece granita celor 90.000km, timp sa fie
