Totul despre membri

Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 23 Oct 2014, 08:03

Motorul de 165 cp despre care vb mihai nu este un motor stralucit. Au vrut sa intre cu el in elita GTI/TDI adica sa se bata cu GTD, FR, RS-Tdi dar este un motor lent, din cate imi amintesc face 0-100 undeva la 9 sec cand 170 cp de GTD face 8 sec.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Sorin-T » 23 Oct 2014, 08:22

Si noul motor de 185 cp ce echipeaza FF3 ST facelift diesel are aceeasi problema ca si noul motor de 1.5 ecoboost 182 cp. Adica cutia de viteze!
Chiar daca puterea celui de 1.5 este aceeasi cu cea a celui de 1.6 dar si cuplu identic este mult mai lent. Ca si timpi se bate cu 1.6 ecoboost de 150 cp.
Ford tot lungeste treptele astea pentru a obtine CO2 mai scazut.
Dar gresesc facand asta pe un ST sau chiar si pe 1.5 ecoboost.
Sa lase treptele alea lungi pe 1.0!!!
Asadar nu cred ca motoarele sunt de vina pentru reprizele ceva mai lente.
Sorin-T
1nsane Member
 
Mesaje: 1201
Membru din: 27 Aug 2013, 20:33
Localitate: Bucuresti/Turnu Magurele
Maşina: Ford Focus 2 facelift hatchback 2008, 1.6 benzina, 101cp

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 23 Oct 2014, 08:58

solutia pentru noi, Sorin, e sa gasim o modalitate sa bagam sub capota 2,2-ul TDCI de pe mondeo 4 de 200cp

ca varianta extrema, gasit unul lovit si schimbat cu tot cu instalatie electrica, bord, etc... toata electrica masinii plus motorul ...

asta daca incape in spatiul ala, ca n-am vazut niciun asemenea motor fizic, ca sa compar
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 23 Oct 2014, 16:15

@ RZF. :)))) alt nebun, ma bucur ca mai sunt altii ca mine. Problema la 2.2 Tdci ca si la 2.0 Tdci este ca nici dracu nu se baga pe ele sa le modifice. La 2.2 Tdci, amicul meu de la iasi a stat 2 zile si a scos 245 cp intr-o varianta provizorie fara fum pe un mondeo break dar problema este ca nu stie cum se comporta motorul daca il impinge mai mult. Prefer 2.2 de 155 cp sa ma joc cu el mai ales ca au scos 300 cp englezii din el.

RZF, iti spun cand o sa renteze toate astea, cand valoarea unui FF2 o sa fie derizorie si iti permiti sa il decupezi, golesti si sa te joci cu el, cam cum fac astia cu ursii si pisicutele.

Motorul incape 100%, se pune pe S-Max, nu e pb, ce este mai frumos e ca incape si motorul de 2.0 TDI de VAG pe care il duci mult mai safe si in bani putini. Mai repede mi-as pune un 1.9 Tdi de 105 cp sau modelele mai vechi PD care chiar fac senzatie, si le faci cu bani putini. Dar toate astea sa se devalorizeze mult FF2.

Pe de alta parte, in urma etapelor de pe circuit m-am cam linistit cu dieselul, schimbi la 4500 rpm, fum ca la balamuc, mi-am dat seama ca pe circuit chiar nu se merita diesel, poate doar la o cupa de diesel. Nu vrei sa stii cum mi-a scos ficatii un Saxo de 1.6 si 130 cp benzina sau Lupo Gti de 1.6 si 125 cp care erau rachete cu tot cuplul meu mare si alte figuri.

In iarna imi cumpar o masina de curse, benzina, pregatita, si o sa fac senzatie cu ea iar focusul o sa il las exact pentru ce a fost facut el, drumuri lungi la consum.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 23 Oct 2014, 16:54

Daca renunti la " jantele de scandal" sa imi spui:))
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 23 Oct 2014, 18:14

Le dau. 0766366538 suna ma sa vb.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 23 Oct 2014, 21:00

apropo de jante, zi-mi si mie ce gasesc pe 18 la vreo maxim 22 kg incaltate (eventual 20)
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde alyn_acn » 23 Oct 2014, 21:28

O janta de ST prefacelift cu anvelopa Vredestein sau Continental(225/40 R18) are 21,5 kg.
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3865
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Mondeo Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFKxxxxx

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 24 Oct 2014, 07:48

Am o idee cel putin ciudata. Vreau sa pun jantele Oz Futura 2 (care sunt usoare) pe fata cu semi slick iar pe spate las jantele Oz pe care le am care sunt mai grele. Cum o da ? Profilul jantelor e cam asemanator, ambele au buza numai ca oz futura sunt mult mai usoare. Am gasit semi slick syron care sunt laudate dar vin cu profil de 6.5 mm de noi.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 24 Oct 2014, 12:53

eu vreau 18 si vreau usoare si cu 225/45 sau chiar /50 ... trebuie sa evaluez corect greutatea, ca sa nu fie pietre de moara
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 27 Oct 2014, 02:43

$1 scrie:$2n iarna imi cumpar o masina de curse, benzina, pregatita, si o sa fac senzatie cu ea iar focusul o sa il las exact pentru ce a fost facut el, drumuri lungi la consum.


LIKE =D>
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 27 Oct 2014, 09:19

Special am scris asta, a trecut ceva vreme pana ai percutat :))

Acu, serios, raportat la cu ce se merge in Autoslalom nu am nicio sansa. Se ia un Saxo de 1.6 si 135 cp, se goleste si aia e, o duci la 900 kg daca nu si mai putin si si bucsi poliuretanice, extrem de dure si suspensie tare sau in cazu asta merg si amortizoarele intarite la maximum si aia e. Vine unu diesel de 250 cp si nu are sanse, si mai este si dinamica masinii, dieselul e greu de bot, cand intram in curbe cu 90, 100, gaseam trasa ideala dar ma arunca in exterior, aiurea. Cotetele alea unde le pui acolo stau. Intentionez sa imi iau o Fiesta ST si sa o golesc, sau un Renaul Megane 1 Coupe (Coach) pe la 1000 E de are 147 cp si nu stiu la Ford dar la Megane gasesti axe cu came sport, biele si o poti duce la 200 cp pe aspirat ceea ce e bomba atomica. 200 cp sub 1 tona inseamna 200 cp/tona si echivaleaza cu M3 sau alte masini de aprox 2 tone si 400 cp.

Una peste alta, CIP da-mi un raspuns la o intrebare care ma tot roade.

Cu rotile pe 16 masina in linii drepte avea niste reprize destul de bune, si se simtea diferenta (exemplu cu liniutele unde am rupt VR6-le) DAR in curbe cand acceleram rotile fata pierdeau aderenta extrem de mult, efectiv faceam un fel de burnout in curbe. Acum sunt constient ca este de la cauciucuri, am fost cu cele de strada pe 16 iar intrebarea este:

Ies mai bine cu jantele pe 16 (cele mai usoare pe care le am) cu semi-slick pe fata si spate las de strada cu niste distantiere, ca sa am aderenta mai buna sau imi pun semi-slick pe cele pe 17 unde sigur nu mai am reprizele bune de accelerare dar nici nu mai pierd in curbe cand ii dau gaz maxim.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 27 Oct 2014, 09:25

@RZF - Am cantarit jantele pe 17 (cele grele) si cele pe 17 Oz futura (cele usoare) ........... diferenta este de 1 kg, cele grele au 19 kg incaltate iar Oz futura (cele usoare) au 18 kg. Asa ca tu daca vrei 18 tre sa scoti ceva bani sa nu fie atat de grele. Sunt curios MihaiBre cate Kg au rotile lui ca se pare ca sunt usoare rau.

O poza cu jantele grele pe spate si cele usoare pe fata. Fac niste teste.....
Fişiere ataşate
20141025_140127.jpg
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 27 Oct 2014, 11:42

30 sep 2014 ... un intelept batran :)) (sau cum ii spuneai tu) zicea :

"Despre anvelope e o treaba "complexa" tip/model/dimensiune adaptare la greutatea masinii , la puterea ei , la cuplul la roata din tr1 , la traseu ...etc .
ex: poti pierde la sprint de pe loc(tractiunea/forta de frecare mai mare) cat castigi ca timp/stabilitate pe viraje (daca sunt late) ...
Despre anvelope sunt de parere ca pot face diferenta daca sunt de calitate si daca au dimensiunile ideale pentru acea masina raportate si la concursul in care urmeaza sa participe . 
Aici e dificil de ales ... ai nevoie si de sprint si rezistenta redusa la inaintare a anvelopei DAR ai nevoie si de stabilitate in linie dreapta la viteze mari sau in viraje ... e greu de gasit un compromis ca dimensiune ideala general valabila... probabil un 205-215 cu 50-45 si 16" e suficient pentru ce ai tu nevoie. 
Faptul ca e anvelopa lata si lucreaza mai putin cauciucul nu e un lucru 100% bun (ci doar 80-90%) ... mai ai nevoie si de tractiune+aderenta uneori ... nu e suficient mereu sa "te tii" pe asfalt ... uneori trebuie si sa "te agati" de el . 
Anvelopele chiar conteaza ! ... poate ai exagerat putin cu 215-40-16 si aici ai pierdut timp ... sau nu ai castigat . Conteaza si presiunea pentru aderenta. 

Daca suspensia e prea tare si talonul prea mic poti ajunge la subvirare ... te pacaleste ca nu se mai inclina dar linia virajului se modifica putin ... focus are un setup destul de bun si pe standard-sport(de fabrica) in ceea ce priveste abordarea curbelor in viteza ... poate chiar supravireaza uneori ... e loc de mai bine dar nu prea mult ca risti sa cazi in extrema cealalta si , chiar daca in interior o sa stea paharul plin cu apa pe bord , timpul din concurs o sa fie mai slab ... ma refer la genul de concurs "bucovat" . "

Probabil era deja raspunsul la intrebarea de azi .

E discutabil cum iesi mai bine in functie de viraje vs sprinturi ...si in functie de abordarea virajelor . In general cand mai tai din inaltime anvelopa adaugi la latime pentru a compensa prin pata de contact mai lata si marginile mai dure si pentru a ajunge la acelasi diametru roata. Tu practic ai taiat inaltimea dar nu ai compensat-o cu latimea suficient ... anvelopa fiind mai mica suporta sarcini mai mici ... e greu doar din teorie sa ajungi la dimensiunea ideala mai ales ca nu stiu ce viraje ai si cum le abordezi .
Eu am pe focus 16" cu 7j si 205-55% si se tine foarte decent pe viraje ... ideea e sa nu abordezi prea tare virajele si nici sa nu accelerezi brutal in ele pana dupa jumatatea virajului .

Am percutat greu pentru ca mi-a luat cateva zile sa imi fac timp sa mai intru pe forum DAR totusi tie ti-a luat cativa ani sa observi ca motorina e pentru locomotive , nu pentru F1 :)) .
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 27 Oct 2014, 12:54

:))) dupa ce am scris 30 de min a picat netul, am dat "trimite" si am pierdut tot ce am scris si de draci nu mai reiau :)))

Pe scurt, in setup de circuit jante + semi-slickuri, ce crezi ca e mai bine ?

Jante pe 16 usoare + semislick unde speri ca semislickul sa fie suficent de aderent cat sa nu mai piarda aderenta si ansamblul sa fie usor deci sa iti permita reprize mai rapide.
Jante pe 17 + semislick unde jantele sa fie mai grele si speri ca sa fie un compromis bun si sa nu mai pierzi aderenta in curbe dar pierzi la capitolul sprint.

Pe scurt, crezi ca 16 + semislick ar fi suficient ?
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 27 Oct 2014, 12:55

Altceva, vezi ca nu we asta, celalalt pe 7 Noiembrie (vineri) vin la Bucuresti si poate facem vreo intalnire, dau eu berea ca imi recapat permisul. Daca poti/puteti o facem si luni seara pe 3 noiembrie.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 27 Oct 2014, 14:23

Tie iti patineaza exteriorul din mai multe cauze..nu doar de la jante cu 1-2kg mai grele/usoare. Ai un diesel cu un cuplu foarte mare, nu ai diferential autoblocant iar focusul oricum tinde spre subvirare. Daca le amesteci pe astea toate o sa iti iasa o prajitura :))
Ai vazut si tu potentialul benzinarelor tocmai din cuza ca sunt usoare, au motoare mai usurele ca 2.0 diesel, nu au kick-ul ala de la turbo care le face sa piarda aderenta mai usor ori in combinatia asta cred si eu ca au potential pe traseele tactice. Tin minte ca am vazut acum cativa ani la top gear duel intre gti si st si imi aduc aminte ca st-ul prin curbe avea cam acelasi efect fumigen cum ai si tu. In concluzie nu stiu daca poti schimba ceva fara un autoblocant (x mii E investite)
Incearca niste jante foarte usoare pe 17" cu niste cauciucuri gen 17/35/245 ca sa fie si late si subtiri ca sa nu flexeze
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 27 Oct 2014, 14:43

Se pare ca nu s-a inteles ce am vrut sa spun.

Daca vorbim din carti nu ajungem nicaieri, cuplul foarte mare de 380 mn ma face sa rad, chiar nu e mare, iar blocantul nu are nicio treaba cu ce fac eu, nu de blocant duc lipsa. Benzinarele despre care vb nu sunt usoare doar din simplul fapt ca motorul pe benzina e mai usor ci ca ele sunt golite si la propriu si la figurat.
Ai zis 245/35/17 ? Permite-mi sa te intreb, fata - spate ? Iti dai seama ce inseamna 245 pe fata in autoslalom cand ai jaloane si faci stanga - dreapta - stanga -dreapta ??? O sa imi trebuiasca o nuca de camionagiu sa invat volanul ala.

Nu crezi ca e mai bine decat 245 sa imi pun niste semi-slickuri care sunt mult mai aderente si nu e nevoie de o dimensiune mare ?

Si inca ceva, cu dieselul cu interior cu tot am scos best 1.31 iar o honda de coasta golita complet a scos 1:30 ..... cu semi-slickuri. Iar eu fara, asa ca diferentele nu sunt atat de mari, 1:27 a scos un 330d iar 1:24 au scos hondele S2000 cu motor aspirat de 240 cp din 2.0 si blocant de fabrica. Asadar, pentru un Focus diesel nu stiu daca am fost atat de departe, mai ales ca am fost singura masina cu cauciucuri de strada.

Eu sincer, as opta pentru semi slick pe 17 si sa vand rotile pe 16 si cauciucurile.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 27 Oct 2014, 14:53

Nu am mai vorbit de interiorul golit ca ai dat de inteles ca nu ai de gand sa faci asta. Nu stiu de ce dar puteam sa jur ca ai avut semi-slicuri. Dimensiunea aia pe fata ca sa pui puterea jos. In autoslalom nu e prea placut, cred :-??
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 27 Oct 2014, 15:12

Pai tocmai asta e problema mea, am un amic cu un depozit care are la vanzare 195/50/16 ToyoR888 la 500 roni. Acum problema este ca am gasit la 550 roni pe 17 Syron cu un profil cel putin interesant, gume care sunt laudate de multa lume si nu stiu cum sa fac ? Ori 16 ori 17 ? ca sa cumpar si una si alta nu imi convine dar nici sa ma grabesc si sa zic dupa ca mai bine erau celelalte.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 27 Oct 2014, 15:36

Sunt mult prea mici 195. Eu cred ca vrei sa rotesti usor de volan dar mai ai ce vira? Pe 16 si din fabrica vin mai late..
E vorba ca pierzi din aderenta adica demaraj, franare, curbe. Ma mir ca te gandesti la ele
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 27 Oct 2014, 16:00

Tine cont ca sunt semi-slickuri, au o aderenta infinit mai mare decat cele normale. Anul trecut, un spark stock, fara suspensii fara nimic, a facut senzatie (ne-a amuzat pe toti) cum intra in curbe si masina se inclina mai ceva ca un motociclist, DAR isi pastra trasa ideala. Toata discutia se schimba cu un semislick.

Acum, evident, totul trebuie calculat, sunt formule pe net privind dimensiunea ideala a unor anvelope tinand cont de masa autoturismului dar din pacate cand e vorba de buget nu mai iei in calcul toate informatiile. Cred ca optez pentru semi-slick pe 17 sunt asa, 60/40.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 27 Oct 2014, 17:11

$1 scrie:$2RZF - Am cantarit jantele pe 17 (cele grele) si cele pe 17 Oz futura (cele usoare) ........... diferenta este de 1 kg, cele grele au 19 kg incaltate iar Oz futura (cele usoare) au 18 kg. Asa ca tu daca vrei 18 tre sa scoti ceva bani sa nu fie atat de grele. Sunt curios MihaiBre cate Kg au rotile lui ca se pare ca sunt usoare rau.

O poza cu jantele grele pe spate si cele usoare pe fata. Fac niste teste.....



ale lui mIHAi alea pe 18 super usoare au 18 kg incaltate

treaba e ca eu pe 18 OEM am gasit si la 24 kg... iar alea de mondeo3 pe 18 in 7 spite au 21 kg incaltate

http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford-Focus-18-Inch-7-Spoke-Alloy-Wheel-Anthracite-Machined-1314915-/220766486053

astea

modelul meu preferat de jante ford :)))
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 27 Oct 2014, 19:31

$1 scrie:$2ie iti patineaza exteriorul din mai multe cauze..nu doar de la jante cu 1-2kg mai grele/usoare. Ai un diesel cu un cuplu foarte mare, nu ai diferential autoblocant iar focusul oricum tinde spre subvirare.


Si eu zic asta ...dar daca el vede in alea 500grame suplimentare de la o janta buba ...atunci asta e.
J-ul mic al jantei (latimea ei , nu greutatea) te ajuta pentru sprint/liniuta/plecarea de pe loc DAR te incurca in viraje ca pierzi stabilitatea(cu aceleasi anvelope dar mai putin intinse pe janta) .
Mie 6.5J mi se par la limita de jos pentru focus daca vrei "viraje in forta" sau sa accelerezi in mijlocul virajului(ceea ce nu se prea face , se recomanda accelerarea dupa 50-60% din curba spre iesire, daca iti chitaie urat deja inseamna ca ai intrat prea tare sau o accelerezi cand nu e stabila pe asfalt). Iar ca limita de jos la anvelope vad 205-215 ...195 e putin pentru viraje ...pentru liniute poate nu e .
Mergi pe 17 7.5J sau pe 16 cu 7J ca jante pentru viraje ... si ca anvelope cel putin 205-215 cu 50-45 pentru 16 ...sau un 225-45-17 / 225-40-17 ...asta pentru viraje (repet) ... pentru plecarea de pe loc nu e bine 225 sau mai mult de atat.

Referitor la faptul ca focusul subvireaza ... in comparatie cu ce ? ...cu M3 ? Cu suspensie buna poate tinde la supravirare ... daca ai suspensia mai slaba si uzata ... daca mai e si diesel greu de bot ... poate atunci da DAR ea ca masina clar NU " tinde la subvirare" !
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 28 Oct 2014, 14:09

Am cantarit jantele goale fara cauciucuri. Au 11 respectiv 13 kg.

Cip, repet, jantele pe 16 le-am luat pentru semi-slick. Tu imi expui situatia pentru gume de strada ceea ce este perfect adevarat ce spui tu acolo. Pentru semi-slick erau gandite, vad ca tu in toata argumentatia ta perfect valabila nu iei in calcul esentialul. Evident ca pe 215/40/16 de strada nu ai ce sa cauti pe circuit.

Concluzie, am vorbit aseara cu Alex si le pun la vanzare asa ca e capitolul incheiat, mergem pe 17.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 28 Oct 2014, 15:57

Sambata, este din nou TrackDay asa ca cine este amator de asa ceva este binevenit, 450 roni si se da toata ziua, nu conteaza ca are 1.6 benzina, motor de frigider sau de locomotiva ideea e sa se invarta roata si sa plece cu zambetul ala tamp pe buze. Cine stie...... cunoaste.

Incercam un setup acum pe 17 daca mi-a sarit toata lumea in cap ca pe 16 nu am ce cauta ne conformam. Problema e ca nu am cauciucuri, pe spate am lisii iar pe fata resapate deci....... problem. Am gasit 245/40/17 la 250 roni/bucata noi Zeta Linea de la Marangoni iar pe fata caut un 225/45/17. Consider ca e o configuratie buna.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 28 Oct 2014, 23:25

Go fast or go home !!!
Fişiere ataşate
10735945_720272711382310_1926325990_n.jpg
10735945_720272711382310_1926325990_n.jpg (16.22 KiB) Vizualizat de 5503 ori
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 29 Oct 2014, 09:37

Focusul condus la limita tinde sa subvireze. Si m5-ul condus la limita tinde sa supravireze. Bag seama ca mergi cam batraneste cip :))
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 29 Oct 2014, 10:40

$1 scrie:$2e spate 245/40/17 iar pe fata 225/45/17. Consider ca e o configuratie buna.



si eu tot asta aveam in cap la un moment dat... mi se pare ca arata bestial din spate

cauta-ti niste presuri rally - eu imi iau din anglia acum, mi le aduce frate-meu
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 29 Oct 2014, 11:28

Orgasm multiplu...... 8-} :D/
Fişiere ataşate
34598511_1_1000x700_245-40-r17-marangoni-zetalinea-anvelope-noi-bucuresti.jpg
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 8 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 8 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login