Baba revine. Azi a fost vedeta la ITP. Zic vedeta ca RAR-ul a decis ca merita sa trimita si un reprezentant sa o verifice personal
Mai pe larg: la 12:30 o duc la ITP. Incep verificarile vizuale clasice (gume - sa fie cele din CIV, geamuri intregi, etc etc). Apoi seriile. Ca sa fie cu suspans, aia de la motor era partial corodata. Dupa ceva munca de convingere a iesit la lumina. Si incep testele. Noxele ies ok (sfat: forjati BINE masina inainte

). Trecem la frane. Fata ok, spate ok, frana de mana RESPINS. Se blocase cablul pe dreapta, ala pe stanga abia il schimbasem (de aia nu e bine sa te zgarcesti, nu muream daca luam si pe dreapta...). Ce naiba sa mai facem, ca deja calculatorul a dat Revenire. Asta inseamna reparatie in maxim 30 de zile. Sus cu ea pe rampa, facut frana, testat din nou, trece cu brio. S-o fi blocat ca abia venisem cu ea de la spalatorie? Naiba stie, ceasul rau, pisica 13... Trece toate testele, faruri, pe dedesubt verificari, rotile, tot tacamul. Din nou, "soc": RAR a blocat masina pe rampa, trimite un "monitor" (asa le zice) sa vada care e treaba cu revenirea (sa nu fi bagat zice-se alta masina in loc de a mea sa trec frana de mana). Stam 45 de minute, vine omul, face testele, Baba trece cu brio. Emotii, confetti, aplauze, majoretele ies la rampa
Si uite asa am mai albit un pic...
P.S. se pare ca, calculatorul decide ce masina opreste pe rampa, nu un om
P.S.2: interesant e ca in timpul cat se trimite un "monitor" la o masina, intr-o anumita zona unde activeaza doar acel monitor, celelalte statii ITP pot baga la greu toate cataragele ca onor calculatorul e blocat pana il deblocheaza monitorul... Ar trebui sa ma cinsteasca toti cei care au trecut in alea 45 de minute
