1. Presiune 2.0 pe jante 17 in regim de concurs e destul de putin si decent ...1.7 e cam putin , risti dejantare , balans ...alte alea ... eu nu as scadea sub 2.0 (in cazul tau) ...poate doar daca vorbim de ploaie/mazga/zapada
2. La pilot mai trebuie umblat putin

...DA ,trasele , vitezele limita pe fiecare viraj , abordarea virajelor , echilibrarea masinii inainte de viraj (evitarea franarii prea tarziu) ...etc . Sunt multe aspecte aici care te ajuta sa scazi timpul ...solutia e: "multa practica"
3. NU cum zicea colegul ...dupa ce alimentezi baga si cat mai multa benzina peste ... sa vezi atunci

...aditivii aia nu te ajuta la putere si , pe termen lung (folositi frecvent) , mai multe strica . Nu sunt nici adeptul benzinei in motorina.
[ Cifra cetanica(motorina)/octanica(benzina) reprezinta rezistenta la autoaprindere ...cu aditivi ii cresti rezistenta asta DAR puterea calorifica o sa fie tot p-acolo. Poate arde mai eficient , poate atinge temperaturi mai mari la ardere ,poate arde mai repede DAR fiind mai aditivata uneori arde mai incomplet(arderea rapida) .
Si in cazul carburantilor nu este totul roz (mai mare+mai scump=mereu mai bun)...conteaza MULT pentru ce cifra CC/CO a fost conceput motorul tau .
Nu iti garanteaza nimeni putere mai mare ...e doar o protectie sporita la autoaprindere (rpm mic @900 sau rpm foarte mare).
Datorita aditivilor motorul poate deveni mai silentios si o sa para mai performant chiar daca diferentele de demaraj sunt uzual insesizabile sau inexistente.
Fiecare carburant are proprietatile lui de ungere , densitate , temp de ardere ...etc ...nu trebuie sa le amesteci ! ]