Poate nu te-ai acomodat cu ambreiajul sau nu accelerezi nici tu liniar sau progresiv ci tocmai invers ... nu am mers cu tine sa vad cat de urat se manifesta cuplul sofer + 1.0 125cp .
E adevarat ca se simte putin turbo cand intra in forta dar te poti acomoda sa nu o calci la greu inainte sa intre turbo agresiv (pana la peste 1700-1800rpm) pentru a evita acel soc... ulterior de la 1800-2000rpm poti sa ii dai talpa , nu cred ca mai simti vreun soc peste 2000rpm la acceleratia normala.
Nativ , motorul de 1.0 aspirat dezvolta mai putin de 100 NM sub 1800rpm ... cu turbo el ajunge la 170-200 NM ... cresterea mai agresiva de cuplu din turbina se realizeaza undeva aproape de 1700-1800rpm , acel transfer se simte putin dar se poate atenua in functie de cum simte soferul masina si cum accelereaza .
Eu tind sa cred ca o sa te inveti repede cu motorul/turbina/acceleratiile ... nu e el chiar asa "naravas"

. (nu prea are turbo lag )