Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
25 Noi 2012, 00:16
Ce ruta? Ai avut multe depasiri de facut? Eu sub 5.5% nu prea scad pe extraurban. Deja 4% sunt visuri umede
25 Noi 2012, 09:56
cta-tulcea-cta si putin urban cta si tulcea dar insignifiant. 253km parca. metoda de calculare clasica si sigura, plin-plin pana la primul click fix de la aceeasi pompa, aceeasi benzinarie

am scos 4 si un pic anul asta (parca) cta-buc-bv-zilele CF-predeal dar am mers mult in spatele lui
adispan si asta explica totul. oricum, o experienta inegalabila referitoare la consum.
25 Noi 2012, 11:56
De obicei pe ruta aia nu prea e aglomerat incat sa fii nevoit sa depasesti mult. Cu siguranta de poate scoate un consum bun ... numai sa ai timp si rabdare
26 Noi 2012, 21:21
De azi iar am incalzire in scaune, a fost reparat contactul, sunt asa fericit, uitasem ce divin e sentimentul dimineata pe frig sa ai sezutul cald si mijlocul. Multumesc eroului care a lucrat duminica la fiestuca mea.
26 Noi 2012, 21:51
Ce contact? Ziceai de un fir rupt ... Important e ca ai posteriorul incalzit

Eu nu prea ies mai devreme de 11-12 asa ca deocamdata nu prea am folosit incalzirea
27 Noi 2012, 09:12
Da, o siguranta metalica taiase firele cam langa rezistentele propriu-zise. Sunt foarte dure cablurile, si de la asezat/ridicat s-au taiat incet incet. Acum a reusit sa le refaca acele contacte dar direct pe rezistente din ce am inteles, si a mutat complet traseul lor, speram sa nu se mai intample.
27 Noi 2012, 14:05
La intalnire poate'mi amintesc sa te mai intreb de asta. Sa stiu unde sa ma uit la mine sa nu patesc acelasi lucru. Desi, practic, cred ca si la tine si la mine au fost folosite cam la fel ... poate ca eu am fost mai norocos
27 Noi 2012, 20:22
Ca sa verifici trebuie sa scoti scaunul si tapiteria. Am vrut si eu sa verific la scaunul din dreapta si mi-a zis electricianul ca mai bine ne uitam cand s-o strica decat sa desfacem acum tot. Unde mai pui ca acele cabluri care s-au rupt sunt intr-un tub termoplastic pe care il cam distrugi ca sa vezi.
Deci stai linistit!
27 Noi 2012, 21:46
Sa inteleg ca ai dat jos tapiseria scaunului soferului? Doar sezutul, cat sa poata face reparatia sau complet?
27 Noi 2012, 21:48
Banuiesc ca tot. Eu nu am putut asista la sodomizarea masinii prea-iubite, asa ca am plecat cu "anumite" personaje, se stiu ele care, la plimbare. Vorbim la intalnire detalii, atatea cate stiu avand in vedere ca nu am vrut sa stau.
11 Dec 2012, 21:59
Gata! (sper)
Al treilea claxon a fost montat si ma satisface. Bine... nici nu am terminat toate testele cu el dar promite, se vede clar diferenta fata de penultimul. De pret insa nu mai zic nimic

il consider cadoul meu de Craciun.
Am facut si o verificare a bujiilor incandescente si e totul in regula, dar cu aceasta ocazie (si atrag atentia tuturor posesorilor de 1,4 tdci) am descoperit sub filtrul de aer niste cabluri cu izolatia taiata, frecate probabil de tot corpul cu filtrul de aer ce are o usoara mobilitate deoarece e sprijinit de niste cauciucuri. In 3 locuri erau tocite izolatiile si s-au reparat "provizoriu" cu izolier band textil negru gros.
23 Dec 2012, 00:28
consumul probabil a fost mic deaorece ai si soft tuning pe masina:D
23 Dec 2012, 22:30
i-am facut "soft" ca e mai sigur, mergea si "hardcore" dar nu mai garantau baietii nimic
23 Dec 2012, 23:51
Mai mult de 92CP? Eu traiam cu impresia ca 92 e cam maximul numai din soft, in general cam la 84-87CP sunt resoftarile
Oricum, il ai deja de ceva timp si n'au fost probleme, deci soft sau hard, macar e safe

La vara, pentru un plus de adrenalina, poate montam p'a ta si Sprint Booster'ul pe modul race ... sa vezi atunci distractie. Cel de la care l'am cumparat, oarecum cunostinta de'a mea, mi'a zis ca nu e nici o problema SB peste resoftare. Sau macar sa faci un drive'test cu a mea in modul normal si race, sa'mi zici cum ti se pare fata de a ta
24 Dec 2012, 07:49
Maxim au zis ca pot scoate 150 :d dar nu pot garanta cum se comporta, aia e limita de soft, insa totul dus mult peste ce recomanda producatorul ca fiind in siguranta. La 92 sunt cu toate la 90% fata de limite.
Oricum, inca nu am ajuns la viteza maxima cu ea ca sa vad cat duce, la 160 de vreo 2 ori si m-am oprit ca mai putea. Greu dar mai avea ceva. Cuplul modificat imi place si il folosesc zilnic, caii nu prea.
24 Dec 2012, 11:22
Pai si fara modificari ar trebui sa se opreasca la 170km/h la drum drept. A mea se dusese la 180, dar la vale
24 Dec 2012, 14:42
Nu i-am dat ca n-am incredere, e totusi masina mica.
04 Ian 2013, 20:42
Al treilea claxon se pare ca doreste facelift, a mers inconstant ba prost ba aproape bine. Luat separat in zilele bune merge bine, dar cand l-am pus langa un focus se aude clar mai incet si mai ragusit.
Seara asta desi eram la 150km de Constanta nu mi-au mai mers luminile din interior (niciuna, plafoniera, leduri la picioare, portbagaj) si dupa ceva timp vad ca nici claxonul. Mort complet. Probabil vreo siguranta comuna sau un scurt-circuit. A fost o placere sa conduc singur pe noapte cu gandul ca mi se opresc si farurile sau caldura
04 Ian 2013, 23:47
Scuze, dar nu ma pot abtine

Una peste alta ... nasol !!!
05 Ian 2013, 12:48
Ai tu ce ai cu claxonul ...

Din cate vad
aici, acesta are siguranta separata F27. Luminile interioare ma gandesc c'ar fi F17 sau F31, insa daca au picat simultan luminile si claxonul, buba nu e de la ele
05 Ian 2013, 14:12
TopCat1: stiu, exact si sentimentul meu. Intai

si apoi

Andrei: pe link-ul respectiv nu pot intra sa vad ce ai vazut tu. Dar si eu sunt curios ce legatura or avea (clar e ceva comun, nu cred in coincidente de acest tip) ... ca nu am modificat nimic la instalatia electrica alaltaieri, si nici nu am atins vreun cablu de la leduri sau altceva. Doar am pus un bagaj in portbagaj o valiza mica si apoi m-am suit la volan. Cand am oprit motorul la destinatie am observat ca nu s-au aprins luminile de interior dar nu am avut timp sa investighez. Ieri am vazut si claxonul noaptea pe drumuri pustii, cand am vrut sa atentionez o fantoma ceva imbracata in negru de mergea cam prea pe strada. Avea si o coasa pe umar...
05 Ian 2013, 14:28
Da, nu mi'a luat corect copy/paste, ramasese de la o postare anterioara
Link'ul corect era pentru prima poza de
aici
07 Ian 2013, 20:23
Claxon v 4.0 e aici! Am claxon monoton dintr-unul bitonal

Se pare ca unul dintre claxoane se arsese si mi-a ars siguranta, va fi schimbat pe garantie cand ajunge comanda de la producator. Suna bine chiar si singurel.
07 Ian 2013, 20:59
tu ai un pitic mare cu claxonul ala,
07 Ian 2013, 22:31
Eu? Ei sunt nebuni, cu totii!
Acum serios, eu doar incerc sa am un claxon functional, in medie il folosesc cam 20 secunde pe saptamana. Oare se simte abuzat? Ca mereu ma intreaba la service daca am fost cumva la vreo nunta...
07 Ian 2013, 22:34
Garantie? Sa inteleg ca ai cumparat claxon nou la un moment dat?

Ca'n cazul asta nu'ti mai bag nici o soparla, ca le ai tu p'ale tale, cu tepi chiar, de care nu scapi usor
07 Ian 2013, 22:42
Da, acum 3 saptamani mi-am luat unul nou bitonal, de focus 2, de la trans. 3 bulioane toata distractia

Garantie 2 ani claxon, 3 luni manopera.
07 Ian 2013, 23:25
Chiar ca distractie ...
Bine, eu nu vreau sa m'apuc sa socotesc distractia mea ... mai astept, poate mai uit din sumele implicate
25 Ian 2013, 21:42
Astazi am trecut printr-o balta (comuna, nu vreun lac fara fund) si dupa vreo inca 30min de condus cand am vrut sa folosesc claxonul am constatat ca a murit si asta al 4-lea

va vine sa credeti? E atat de incet incat turatia motorului il acopera.
La TransAtlantis am sunat sa verific daca mai astept claxonul de pe garantie care trebuia sa vina intr-o saptamana (si s-au implinit deja 3) dar inca n-a sosit. Sper totusi ca perioada cat stau fara el nu se scurge din perioada de garantie ca ar fi urat din partea lor.
Ma gandesc ca totusi modificarea pozitiei claxonului este o varianta foarte posibila a distrugerii lor atat de rapide. Am evitat sa il folosesc pe asta, in medie pe ultimele 3 saptamani am dat 1 claxon de sub 1 secunda la 2-3 zile. Daca si asta e utilizare in exces...
25 Ian 2013, 22:07
L'ai montat in alta parte decat este el de obicei, dupa far?
Cu asta decedatu, mai da'i o sansa maine, poate daca se usuca isi revine... Ca nu e de ajuns sa fie spalat, trebe si uscat ca sa fie ca nou
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.