Re: My new fiesta black panther

Madalin, am explicat mai sus care e faza cu filtrul si kitul atat eu cat si MihaiMan. Filtrul e doar filtrul pe cand kitul mai are conducte, inele, carcase etc. La mine nu a fost nevoie de kit pentru ca am putut folosi o bucata foarte scurta de conducta de la vechea "instalatie" si am filtrul aproape in debitmetru, doar ca la mine debitmetrul este undeva in fata, imediat in spatele grile langa o priza de aer.
Filtrul simplu se monteaza de obicei direct in debitmetru pentru performanta maxima (conditia este sa primeasca si aer din exterior suficient). Aerul circula pe peretii conductelor si de aceea este bine ca filtrul sa fie montat in debitmetru sau conductele sa fie curbate la minim pentru a nu restrictiona circulatia aerului. Kitul merita decat daca ai debitmetrul undeva pe la mijlocul capotei sau chiar aproape de parbriz, zona unde aerul ajunge greu. Trebuie sa vezi unde este debitmetrul! Daca ai debitmetrul chiar langa bara din fata atunci iti iei kitul degeaba.
Am adaugat si o poza (nu sunt sigur ca e de 1.25 sau 1.6 dar atat am gasit pe net de la noul model).
1. filtrul de aer
2. debitmetru undeva sub cablurile de acolo
3. priza de aer care duce aer in filtru
In cazul acesta nu cred ca are rost un kit pentru ca este debitmetru foarte aproape de priza de aer. Problema este spatiul. Daca nu incape filtrul acolo va trebui sa iei tot kitul. In abele cazuri cutia vechiului filtru si conductele de aer vor trebui inlaturate.
-
mihai_florescu_09 - 1nsane Member
- Mesaje: 1602
- Membru din: 21 Apr 2007, 13:46
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Fiesta 2005, 1.3i, 70cp@5600RPM, Tonic, Comfort, B-33-MZY