Tratamentul l-am facut la un baiat, Vali, 0721.584.111 // 0764.686.372 E un prieten, lucreaza cu produse de calitate, e foarte atent la fiecare detaliu, chiar stie ce are de facut iar la pret sta foarte foarte bine comparativ cu altii! Altii doar pentru decontaminarea cu argila, (care inseamna sa freci manual toata masina cu acele bucati de argila speciala, operatiune mult mai grea decat polish-ul in sine si care se face doar in cazuri "grave" cand sunt afectati pana si porii vopselei) mi-ar fi luat cel putin dublu fata de cat am platit pt tot tratamentul
Aseara i-au inghetat toti muschii la saracul American Muscle Car Masina a fost acoperita complet de un strat de gheata cu o grosime de minim 0.5-1cm si maxim 4cm, gheata pura, fara zapada de deasupra.
Primele poze sunt facute dupa aproximativ 20 minute in care motorul a functionat si a inceput sa mai reduca din stratul de gheata (traiasca pornirea din telecomanda!)
Dupa aproape o ora de curatat la gheata, timp in care temperatura din interior a ajuns la 47 grade in zona pedalelor si probabil peste 50 grade in zona plafonului, am curatat o foarte mare parte din gheata, masina devenind cea mai curata din parcare Pacat ca nu are nicio sansa sa iasa din parcare cu anvelope de vara si tractiune spate. Dar macar sa fie curata!
am urmarit thread-ul tau de la inceput si chiar mi-a placut masina asta. dar cred ca dupa ce iti trece entuziasmul si dupa ce platesti vreo 2 ani impozitul + alte cheltuieli, o sa o scoti la vanzare. practic impozitul e nesimitit de mare asa ca in 4 ani ajungi sa dai pe impozit cat ai dat pe toata masina.
in plus piesele ptr asemenea masina sun scumpe, iar mecanici care sa cunoasca modelul asta sunt putini.
Eu nu cred sa imi treaca vreodata entuziasmul. Nu ai cum sa te plictisesti de o astfel de masina, cu fiecare km parcurs iti doresti cat mai multi la volanul ei
Impozitul e mare, nesimtit, intr-adevar, dar asta e si nu avem ce sa facem. Cat pot o tin pe Romania iar daca nu o sa mai imi permit o mut la vecini, nu renunt asa usor la masina. E totusi o masina care va avea valoare si peste 30 ani daca va fi intretinuta bine. De asemenea este foarte fiabila, motorul asta duce fara probleme sute de mii de km doar cu ulei + filtre.
Piesele sunt foarte ok ca si pret, daca sti de unde sa le comanzi ajungi aproape la costuri de Logan. Nu e nevoie de mecanici care sa cunoasca masina, pana la urma nu e cine stie ce OZN la partea tehnica cu zeci de inovatii in domeniu. Reviziilele fac singur iar daca voi intampina probleme la care sa nu le fac fata singur sunt sigur ca voi gasi destui mecanici care sa ma rezolve la preturi normale.
WTF, deja vrei sa il vinzi? de-abia l-ai luat si te declarai foarte entuziasmat de el. am facut eu haz ca dupa ce platesti impozitul 2-3 ani o sa vrei sa vinzi mustang-ul, dar vad ca vrei sa il dai mult mai repede.
nu vreau sa fiu rau (dar o sa fiu !!!), masina ai cumparat-o cu echivalentul a 6500 euro, ai lustruit-o, curatat-o, aranjat-o si i-ai facut o inlocuire a lichidelor si consumabilelor si acum vrei sa o vinzi cu 10.000 euro? daca era vreun BeMeWe, sigur se gasea vreun fraier...pardon doritor, dar asta e o masina de nisa.
Pai in urma cu cateva posturi spuneai ca nu renunti asa usor la masina!! Ce s-a intamplat?? Hmm... parerea mea ca daca iti scoti banii care i-ai dat pe ea, sa te consideri norocos! Cam are dreptate colegul. Pe praful asta...
Oricum frumoasa masina! Asta intoarce multe priviri pe strada. Felicitari pentru achizitie, pacat ca ai scos-o la vanzare. Poate te razgandesti, o pastrezi si o inmatriculezi pe BG.
Dupa cum am scris si in anunt, vreau sa iau ultimul model de Mustang, deci de aceea il vand pe acesta. O sa stea vreo luna la vanzare, daca nu il vand o sa il pastrez si il pun la punct. Sincer mie mai mult imi place fundul si partea laterala la modelul acesta, dar in schimb ma "omoara" botul noului Mustang
@xxl_cm, modelul nou de Mustang GT are motor 5.0l si Shelby 5.4l, deci impozit si mai mare
@O'neill, nu conteaza cu cat am cumparat-o eu. Mi-am asumat un risc destul de mare, masina a fost la pret de chilipir, dar s-a dovedit sa fie in stare perfecta, deci norocul meu. Si pe langa echivalentul ala de 6500, am mai bagat 1500. Deci mai departe ce sa fac, sa o donez? Sa fim seriosi 10.000 e un pret mai mult decat ok pt masina aceasta. Tocmai ca NU E BMW si nu o vezi pe toate drumurile, deja s-au aratat destule persoane interesate, in special cu schimburi care nu ma intereseaza.
puţin probabil să mai prinzi aşa un chilipir. recent am vazut un Mustang de vânzare din 2008(parcă) si cerea cam multisor, neinmatriculat.
baftă la vânzare şi la cumparare
Nimic din ceea ce este scris cu litere mici nu este favorabil. Ceea ce dau paragrafele scrise cu litere mari este anulat de paragrafele scrise cu litere mici.
o sa adaptez cateva bancuri sa fac putin haz de LAwR-M, ca in urma cu cateva saptamani era super hotarat sa nu o vanda:
Intrebare la Radio Erevan: - De ce vrea LAwR-M sa vanda masina? - Ptr ca in februarie a platit impozitul pe tot anul.
Un american, un italian si LAwR-M, la Poarta Raiului, sunt intrebati de ce au murit: - Eu mi-am cumparat un Bugatti Veyron, spune americanul.. - Si??!! - Si am vrut sa vad cum este la viteza maxima...am intrat intr-un copac cu 400Km/h. - Eu mi-am cumparat un Ferrari, spune italianul.. - Si?!!! - Si am vrut sa vad cu este la viteza maxima, dar am pierdut controlul volanului la 340Km/h si am intrat in parapeti.. - Eu mi-am cumparat un Ford Mustang, spune LAwR-M... - Si??!! - Si am platit primul impozit, iar apoi am murit de foame...
Pai probabil zicea ca era super hotarat sa nu o vanda ca tot il atacati cu impozitul mare Omul a zis clar ca NU a vandut masina din cauza ca nu mai putea sa isi plateasca impozitul ci datorita intentiei de a-si achizitiona o alta masina de acelasi calibru.
Lawr sau banuiesc Laur, iti citesc de multa vreme prezentarea si urmaresc cu interes posturile tuturor.
Sunt foarte dezamgit ca mai mult de jumatate din istoria masinii de cand e la tine nu se refera la cat de grozav e bolidul ci la cat costa impozitul. Da, stim cu totii ca e o suma exorbitanta, dar pana la urma, nu noi il platim, ci proprietarul. De ce trebuie sa fiti chiar asa de carcotasi? Omul si-a prezentat masina si a spus intr-un mod destul de subtil ca va face un sacrificiu sa plateasca impozitul.
Nici eu nu sunt adeptul impozitelor mari pentru ca nu imi permit. Si mai mult de atat, eu niciodata nu mi-as lua o masina cu cutie automata pentru ca nu suport aceasta idee. Dar asta nu inseamna ca am drum liber la porcareala pentru un user sau altul.
Si chiar daca Lawr nu si-ar mai permite masina, nu cred ca e treaba niciunuia dintre noi, si nici el nu are vreo sfanta datorie sa recunoasca in fata noastra ca nu si-o permite. Pune niste poze noi cand ai, si ignora-i pe rautaciosi.
Ford Focus mk2 1.6 tdci 90 bhp
Ford Focus mk3 2.0 tdci 163 bhp
My first Youtube channel: https://youtu.be/v2GhMlEi8u0
...and my second effort: https://www.youtube.com/channel/UCTRiseGNdK2R2xUtXuojocg
Cred ca esti putin in urma cu noutatile, LAwR-M a scos deja masina la vanzare (poate a si vandut-o). Si nu mi sa parut ca a zis ca va plati impozitul, ci ca se va descurca cumva, ceea ce nu-i tot una.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Stiu ca o vinde, de aceea si faceam referire la multele comentarii, cum ca ar vinde-o pentru ca nu si-o permite.
Si din curiozitate, vreau sa te intreb: e o pasiune de-a ta sa faci observatii tuturor membrilor care activeaza pe clubford, sau o faci doar din plictiseala? Vreau sa iti cunosc motivatia pentru ca nu tin minte sa fi avut placerea de a discuta direct cu tine, dar de atitudinea ta beligeranta se pare ca nu am scapat...
Ford Focus mk2 1.6 tdci 90 bhp
Ford Focus mk3 2.0 tdci 163 bhp
My first Youtube channel: https://youtu.be/v2GhMlEi8u0
...and my second effort: https://www.youtube.com/channel/UCTRiseGNdK2R2xUtXuojocg
Eu chiar nu inteleg ce anume ti se pare beligerant in postarea mea anterioara. Iar cu faptul ca nu ai discutat direct cu mine...asta nu implica faptul ca n-am voie sa te contrazic daca consider ca nu ai dreptate.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Era o intrebare, nu m-am suparat, dar mi se parea prea incisiva atitudinea. Cum tu ai o parere despre mine, si eu am parerile mele despre exprimarea ta.
Ford Focus mk2 1.6 tdci 90 bhp
Ford Focus mk3 2.0 tdci 163 bhp
My first Youtube channel: https://youtu.be/v2GhMlEi8u0
...and my second effort: https://www.youtube.com/channel/UCTRiseGNdK2R2xUtXuojocg
Pe aici vad ca se poarta destul de mult mentalitatea "sa moara capra vecinului". Dar nu e nicio problema pentru mine, am capacitatea de a intelege si a trata exact cum merita astfel de persoane, adica cu fundul
Sa aduc putin topicul la zi,
M-am ocupat singur de o parte dintre filtrele si lichidele cumparate, adica:
Schimbat filtrul de benzina,cel vechi:
Cel nou, montat:
Am dat drumul la uleiul vechi pe aici:
Depozitat in sticle:
Dat jos filtrul vechi de ulei:
Pus filtrul nou:
Pus ulei nou:
La antigel a fost distractia mai mare, am incercat sa curat sistemul, in total am folosit undeva la +50l apa si am folosit metoda: dat drumul la lichid pe la surubul destinat acestui lucru, iasa undeva la 50% din cantitatea totala de lichid, apoi completat cu apa, lasat motorul sa ruleze si sa amestece, dat drumul din nou si tot asa pana m-am plictisit si a iesit apa curata Iar la sfarsit pusa cantitatea de antigel de care era nevoie.
Pus antigel:
Inlaturat niste abtibilduri urate de pe parasolare, din pacate nu am facut o poza clara inainte dar se poate observa din aceste doua:
Lipiciul care a ramas dupa inlaturarea hartiilor a fost destul de dificil de indepartat dar m-a ajutat niste diluant.
Rezultatul final:
Montat incalzire in scaune:
Carligele originale din metal, care ancoreaza tapiteria, le-am inlocuit cu unele din plastic:
Chiar nu stiam pe cine sa intreb.. dar uite ca am gasit Tu de cat ai pus siguranta pentru incalzire.. si ce butoane ai folosit ? Pe cele originale de Renault ?
Nu am pus nicio siguranta, sunt legate la firele care vin catre priza tip bricheta din cotiera. Aceasta e legata la o siguranta, bineinteles. E provizoriu, cand o sa ma apuc de partea electrica si de alimentarea cu curent pentru ceea ce va urma, atunci o sa schimb si traseul incalzirilor. Butoanele sunt niste simple butoane on/off, iar cand sunt pe on se aprinde un LED rosu. Nu sunt cele Renault, am considerat ca sunt prea scumpe si design badaran, pe cand astea de le am sunt mult mai finute si au fost vreo 2 ron/bucata.
Apoi a urmat partea cea mai dificila: desprins geamul stopului de restul carcasei. De ce a fost cel mai dificil? Pentru ca am intalnit cel mai tampit sistem de lipire intre ele de pana acum (am desfacut destule faruri si stopuri) si anume lipire cu PLASTIC!! WTF?!? Da, americanii au lipit geamul de restul carcasei cu plastic! De ce nu au folosit niste mastic precum tot restul lumii nu stiu! Mi-a facut peri albi, am fost la un pas de a renunta, degeaba le-am tinut la cuptor, degeaba am bagat inclusiv flexul in ele sa tai pe langa geam si statia de lipit pt a topi plasticul! Si pana la urma, cand mai aveam putin sa renunt, le-am prins "smecheria": trebuia sa trag tare de ele, sa fortez fara mila la imbinaturi si acel plastic folosit pt lipire a cedat intr-un final! Mi-au cam cedat si degetele, sunt plin de lovituri, taieturi, etc, dar "arta cere sacrificii"!
Cu ocazia asta am mai "descoperit" un slot pt becuri, sigilat de americani si lasata o specificatie de a se deschide pt Japonia. Banuiesc ca e un loc pt stop ceata, sau ceva de genul, cum avem la europenele noastre. Mi-a dat idee, pe viitor o sa improvizez din LED-uri un stop ceata in acel loc.
Smirgheluit cromul din zonele care urmeaza sa fie vopsite:
Izolat cu banda de hartie zonele care trebuie sa ramana cromate, adica oglinzile unde se reflecta becurile si aplicat primul strat de primer:
Vopsit cu negru mat, doua straturi cu timp de uscare de cateva ore intre ele:
Inlaturata hartia:
Lipit geamul de restul corpului cu silicon transparent si aplicat peste ele vreo 10kg pt a le tine presate pana se intareste siliconul:
Dupa ce s-au intarit:
Pentru a le inchide si mai mult + protectie, am aplicat folie cu tenta fumurie Oracal 8300:
Pentru o aplicare mai usoara si un minim de bule, am udat inainte atat folia cat si suprafata pe care urma sa fie aplicata:
Pt lipitul foliei m-am ajutat de o racleta + servetel (pt a nu zgaria folia) si de feon la colturi:
Cu o lama chirurgicala am taiat folia exact cat aveam nevoie (poza e facuta cu blit, in realitate nu se observa aceasta diferenta)
In stanga fara folie, in dreapta cu folie:
La final le-am bagat la cuptor pentru ca folia sa se usuce si sa adere perfect:
Montate pe masina:
Pe langa asta, am primit din SUA module electronice " Sequential Tail Light Kit".
Pentru semnalizare/avarie/frana, masina clipoceste ultimele doua becuri din fiecare stop. Aceste module includ in ecuatie si pe al 3-lea bec + ofera un joc de lumini foarte intuitiv, "retro style", folosit de asemenea la primele generatii de Mustang.
Adica asa:
Din pacate nu am filmat si inainte de montarea modulului, dar se poate observa in urmatorul video:
In stopuri o sa pun LED-uri in acel slot pt ceata spate, dar putin mai incolo. In rest las becurile cu filament, imi place mai mult cum arata astfel. De stopuri cu LED-uri pt Mustang e plina piata dar nu mi-a placut niciun model, iar pe langa asta, e satisfactia de 10x mai mare sa lucrez si sa modific ceea ce am, realizand astfel elemente unicate
Am demontat eleronul pentru a putea da un polish in zona lui, data trecuta nu am facut acest lucru si au ramas urme care nu puteau fi indepartate fara polish. Inainte de polish:
Dupa polish:
Am modificat si al 3-lea stop pt frana. Demontat de pe masina, desfacut, smirgheluit + primer + vopsit negru mat + folie cu tenta fumurie pe geam:
Becurile le-am inlocuit cu o banda cu LED-uri SMD mari peste care am aplicat un colant negru si am decupat in dreptul fiecarui LED:
In partea de jos a imaginii se observa cum am prins banda cu LED-uri de geamul stopului, folosind un pistol care topeste plastic, iar in partea de sus e siliconul cu care am lipit stopul la loc:
Montat stopul pe masina:
Ce imi mai place la LED-uri: Se pare ca in momentul cuplarii avariei se transmite un curent slab si catre stopul acesta de frana iar LED-urile se aprind la aproximativ 50% din capacitate, de ajuns cat sa se observe putin. La becurile originale cu filament nu se intampla nimic, nu se aprindeau. Cel mai bine se vede in video-ul de mai jos.
Am umblat putin la releul de semnalizare pentru a scadea rata blinks-urilor (am vrut sa clipoceasca mai rar) si astfel sa scada viteza modulelor "Sequential Tail Lights". Pentru a realiza acest lucru a trebuit desfacut releul si adaugat un condensator de 1μF peste cel existent de 3.3μF acumuland astfel 4.3μF. Rata a scazut de la aproximativ 80 blinks-uri(clipoceli)/minut la 62 blinks-uri/minut.
As putea sa scad si mai mult rata blinks-urilor inlocuind ambele condensatoare cu unul de 4.7μF si rezultand astfel 56/minut. Dar cred ca e ok sa ramana asa cum e acum.
Exista la vanzare relee gata modificate la un pret de 50 USD/bucata (fara transport). Pe mine m-a costat 0.60ron (60 bani) condensatorul 1μF :
Video cu al meu:
PS: S-au pus si folii pe geamuri, o sa revin cu detalii + poze
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori
Cine este conectat
În total sunt 7 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 7 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute) Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori