Totul despre membri

De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde razvann » 26 Ian 2014, 11:49

Este normal sa faci comparatii intre masinile pe care le-ai condus... si cred ca ar trebui sa acceptam ca nu trebuie sa ne placa tuturor Focus-ul. Fiecare avem propriile criterii de evaluare.
Avatar utilizator
razvann
1nsane Member
 
Mesaje: 2504
Membru din: 30 Noi 2007, 03:30
Localitate: Brasov
Maşina: Mondeo Mk4, 2.0 tdci

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde w0rmblaster » 26 Ian 2014, 12:06

Comparatii idioate, eu vin de pe audi b6 2003, s-line 1.9tdi 131 cp, pe un focus 2006 1.6 tdci 109 cp ghia, cu trapa, scaune incalzite etc, si in afara de stabilitatea foarte buna, si motorul care tragea ca nebunul ( era dusa la 150-160 cp) nu vad nici un avantaj, intradevar materiale de calitate, si ca era audi, dar sincer intretinerea te omora, kit complet brate fata 35 mil oem, volanta 25 mil, turbo, injectoare pd care se arunca si se pun altele, la ford, intradevar da impresia de masina mai ieftina, dar intretinerea te face sa zambesti e atat de ieftina, incat o fac cu placere. Daca ar fii sa compar as compara cu un A4 din acelasi an, desii nu ar fii aceleasi clase, atunci audi dpmdv ar iesi in fata, dar intretinerea tot premium ar fii. Fiecare masina fie ea mb, bmw, audi, ford ( am avut din toate marcile mai toate clasele) au bubele lor, si la toate marcile premium intretinerea te rupe. CINE VREA PREMIUM SA SUPORTE!
P.S la b6 1.9 131 cp fabrica, aveam consum minim in oras ( Constanta) 9% mers normal, mers sport sub 11-12% nu ieseam.
w0rmblaster
Ford Freak
 
Mesaje: 127
Membru din: 26 Noi 2013, 22:00
Localitate: Constanta
Maşina: Ford
VIN: WF05XXGCD56R31377

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde claudiuvuta » 26 Ian 2014, 13:59

$1 scrie:$2ste normal sa faci comparatii intre masinile pe care le-ai condus... si cred ca ar trebui sa acceptam ca nu trebuie sa ne placa tuturor Focus-ul. Fiecare avem propriile criterii de evaluare.


Ai dreptate sa faci aceste comparatii, insa eu in continuare nu inteleg de ce colegul nostru si-a cumparat acest Focus daca este atat de nemultumit de el. Cand cumperi o masina o evaluezi din toate punctele de vedere, atat a performantelor, consumului, intretinerii, dar si a confortului interior sau a spatiului.
Cand cumperi o masina nu e ca atunci cand mergi la piata si iti umpli plasa cu cartofi, iar daca nu iti plac la gust ii arunci si cumperi alt soi de cartofi. Pentru o masina platesti bani multi si o utilizezi cativa ani de zile.
Este ciudat sa cumperi un Focus si apoi sa fii nemultumit de aceasta masina.
Audi din '99 nu-mi spune nimic. Dintre brand-urile premium aleg oricand un Benz, in detrimentul BMW, Audi, Lexus, Acura, Infiniti sau orice alt brand premium.
Daca va uitati la modelele vechi de masini premium, printre care si Audi, veti vedea ca MB se tin in continuare cel mai bine. Un model MB de acum 10-15 ani nu pare la fel de vechi ca un Audi sau BMW din aceiasi ani. Audi sau BMW vechi lasa impresia de masini prafuite.

@ mirceaZL
Nu mai plange dupa Audi din '99, conduci o bucata de istorie, singura masina de pe planeta asta care i-a tabacit fundul Golfului, atat la vanzari, cat si intr-o gramada de teste, singura care a detronat Corolla de pe pozitia de cea mai vanduta masina de pe planeta. Si ca idee, la momentul aparitiei Focus MK1 si a suspensiei multilink control blade pe spate, intreaga lume auto a fost pusa cu cracii in sus de performantele Focusului. VAG a introdus acest tip de suspensie dupa Ford si acum cu versiunea MK7 a Golfului au renuntat din nou la acest tip de suspensie pentru motorizarile de sub 122 cp.
In locul tau as fi incantat de masina, chiar nu ai de ce sa fii atat de nemultumit.
Atat performantele, cat si consumul, dar si costurile de intretinere sunt mai mici la Focus decat masini concurente din aceeasi clasa, indiferent ce ai auzit de la "cunoscatori".

@w0rmblaster
De acord cu tine.
claudiuvuta
1nsane Member
 
Mesaje: 1756
Membru din: 11 Iul 2010, 10:36
VIN: WF0KXXGCBKBM75419

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde razvann » 26 Ian 2014, 14:28

Este important ca atunci and te urci la volan, masina sa iti aduca zambetul pe buze... din diverse motive omului nu prea ii vine sa zambeasca in Focus. Este dreptul lui, sunt gusturile lui, banii lui.
Avatar utilizator
razvann
1nsane Member
 
Mesaje: 2504
Membru din: 30 Noi 2007, 03:30
Localitate: Brasov
Maşina: Mondeo Mk4, 2.0 tdci

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde claudiuvuta » 26 Ian 2014, 14:33

Pai revin la ideea mea fixa, de ce a cumparat-o atunci? :)
claudiuvuta
1nsane Member
 
Mesaje: 1756
Membru din: 11 Iul 2010, 10:36
VIN: WF0KXXGCBKBM75419

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde DGAlexandru » 26 Ian 2014, 14:38

Ca sa intre pe forum si sa spuna ca e o masina proasta. :-??
---------------Tel: 0722.120.128 / 0741.741.608 - Alexandru - Bucuresti---------------
--- !!! --- MP / PM dezactivat --- !!! ---

Imagine
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 8406
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde razvann » 26 Ian 2014, 15:04

Claudiu, cu siguranta a cumparat-o pentru ca i s-a parut o alegere buna. Insa a ramas si cu asteptari mari. Are dreptul sa fie multumit sau dezamagit de alegerea facuta. Pana la urma nu cred ca este cazul sa il tragem la raspundere pentru ceva. Toti avem dreptul la o opinie chiar daca unora ne place Focus si altora nu.
Din cate stiu Audi inca vinde masini, asa incat oricine doreste mai mult decat un Focus poate gasi o alternativa in Audi sau in alte modele mai reusite. Oferta este abundenta, pentru toate gusturile si buzunarele.
Avatar utilizator
razvann
1nsane Member
 
Mesaje: 2504
Membru din: 30 Noi 2007, 03:30
Localitate: Brasov
Maşina: Mondeo Mk4, 2.0 tdci

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde w0rmblaster » 26 Ian 2014, 16:52

Problema lui este ca a trecut de la un audi, la un ford relativ slab in optiuni, daca era un minim ghia, alta era problema, oricum pentru mine fordul, pe langa partea financiara care ma face sa zambesc mereu, acum iarna, cel putin, am un zambet constant, cand plec primul din parcare, si stau la caldurica, fara raclete si stat in ninsoare, cand apas pe buton si in jumatate de minut parbrizul meu este dezgetat complet, si toti prietenii mei isi doresc asa ceva.
w0rmblaster
Ford Freak
 
Mesaje: 127
Membru din: 26 Noi 2013, 22:00
Localitate: Constanta
Maşina: Ford
VIN: WF05XXGCD56R31377

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde mirceaZL » 28 Ian 2014, 20:10

Nu pot raspunde pe indelete. Am vazut raspunsul lui cip, dar nu are argumente, chiar daca el crede ca a dat ditamai raspunsul. NU cantitatea conteaza ci calitatea. Peste 2 saptamani o sa pot fi mai liber sa raspund.
Dar voi raspunde lui Clau: am cumparat masina fiindca mi-a placut cand am condus-o si fiindca m-au atras specificatiile tehnice si pretul. NU neaparat in ordinea asta. Cati dintr voi, cei care v-ati cumparat masina ati observat ca nu sta bine la pasager tetiera, ca nu se inchide capacul de rezervor, ca lumina de plafoniera nu are led si nu exista buton la lumina si pe spate ci doar pe fata, ca scoate sunete ciudate la cuplarea treptelor 1 si 2, ca spatiul de la pasager ar fi putut fi mai generos, ca dezghetarea parbrizului lateral al portbagajului este pe partea soferului, geam pe care nu privesti niciodata si alte lucruri care ar fi costat sub 50 de euro (excluzand partea cu cutia) sa le faca asa cum trebuie si care nu ar fi influentat decizia de cumparare a niciunui potential cumparator, dar care sigur conteaza mult pentru etapa post-cumparare in satisfactia omului care a dat banii; cati? Eu zic ca niciunul. Asta ma supara. Ca nu au dus gandirea aia germana pana la capat. Sigur, masina e o americanca, dar ma gandeam ca nemtii de la Koln sa isi fi spus si ei cuvantul si sa nu ii lase doar pe americani la partea de proiectare, "ca americanii e prosti dom'le".
mirceaZL
Incepator
 
Mesaje: 89
Membru din: 01 Dec 2013, 23:48
Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 115 CP, Trend

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde claudiuvuta » 28 Ian 2014, 20:29

Palinca aia tot om bea-o candva :)
claudiuvuta
1nsane Member
 
Mesaje: 1756
Membru din: 11 Iul 2010, 10:36
VIN: WF0KXXGCBKBM75419

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde adispan » 28 Ian 2014, 20:31

$1 scrie:$2..
Dar voi raspunde lui Clau: am cumparat masina fiindca mi-a placut cand am condus-o si fiindca m-au atras specificatiile tehnice si pretul. NU neaparat in ordinea asta. ....


end of story

asta e esenta Ford-ului; restu' sunt briz-briz-uri fara de care putem merge linistiti pe drum, fiindca ne place cum se conduce Ford-ul :)
adispan
 
Mesaje: 10608
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde cip02 » 28 Ian 2014, 22:22

Nu am argumente ? Revin imediat cu vol.2 ;) . Eu nu cred nimic , ma grabeam si am scris repede 2-3 argumente ...colegii au apreciat ca fiind un "ditamai raspunsul" , nu eu !

Daca maine ar merge focus-ul ca un S-class o sa fii la fel de de nemultumit , uneori nu conteaza cat de frumoasa e ci conteaza cat de frumoasa e pentru tine si cum o privesti !!!
Daca apuci sa iti formezi o idee despre o persoana sau un obiect si sa o/il privesti cu rautate e deja un caz pierdut.
Ai luat trend si plangi ca "lumina de plafoniera nu are led si nu exista buton la lumina si pe spate ci doar pe fata" , inseamna ca esti roman :)) .
Nici soroli-cola, american-cola...etc nu au gust de coca-cola ...primesti fix cat platesti , chiar daca noi suntem tentati sa ne tepuim sau sa credem ca am facut afacerea vietii la fiecare achizitie .
Am condus 2-3 focus3 , unul era 1.6tdci 95 dar "sunete ciudate la cuplarea treptelor 1 si 2" nu am intalnit , sa nu fi avut ghinion sa prinzi un kit ambreiaj+volanta slab .
Despre spatiu sunt de acord ca se putea cu 2-3 cm mai mult , avand in vedere ca e ceva mai mic decat focus 2 , a fost facut acest sacrificiu pentru design bord, airbag-uri , aerodinamica ...etc . In general exista frumos SAU practic , nu si practic .
Nici la tetiera nu stiu la ce te referi (statea fix cum trebuie,fara joc), asa a fost proiectata sa stea spre fata ... poti sa vezi video cu teste impact frontal sa vezi de ce a fost proiectata asa "incomod" . De acord ca nu sunt comode ca la masinile vechi, e un sacrificiu pentru siguranta la impact.
Niciodata nimeni nu face un produs perfect si de care sa fii multumit 100% , asta inseamna faliment !
Daca focus 3 era perfect , cine mai cumpara focus 4 ?
Valabil si la tv,tel,laptop si alte electronice ...mereu au tehnologia si ar putea sa scoata ceva wow dar ne dau +10% sau +20% pentru a trece prin toate etapele , pentru a avea continuitate in lansari daca sa presupunem ca au un an slab ca inventii , pentru a avea vanzari in fiecare an de la amatorii de nou , pentru a putea pastra un pret asemanator cu produsul precedent ...pentru multe .
Sper sa nu ma fi inteles gresit , sunt departe de a fi avocatul focus-ului 3 si afirm oricand ca nu e o masina perfecta DAR nici chiar asa slaba cum o vezi tu nu e !

PS: Dupa acea palinca bauta cu Claudiu , sigur o sa fii fanford . ;))
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde DGAlexandru » 28 Ian 2014, 22:30

@mirceaZL leduri la plafoniera si alte alea sunt optionale. Tu ai luat pachet Trend, care nu contine si aceste optionale. Daca luai Ghia sau Titanium, aveai si acele optionale in pachet. La fel si cu blocarea capacului de la rezervor odata cu incuierea masinii... si daca e la fel ca la Mondeo 4, probabil la Trend ai tetiere fixe, pe cand la o echipare mai buna ai tetiere cu unghi de inclinare reglabil.

"mai mult spatiu la pasager" ... pai asta tine de caroserie. Daca vrei mai mult spatiu, iei Mondeo.

Masina e cat se poate de "germanica". O fi Ford din SUA, dar Focus-ul e gandit ca masina europeana, in Europa. Acum ce au mai inceput sa se gandeasca la o solutie comuna.. dar mai repede vor sa duca masini cu caracteristici de EU in SUA, pt. ca au inceput si acolo sa se caute masini mai mici.
---------------Tel: 0722.120.128 / 0741.741.608 - Alexandru - Bucuresti---------------
--- !!! --- MP / PM dezactivat --- !!! ---

Imagine
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 8406
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde alyn_acn » 28 Ian 2014, 23:26

"leduri la plafoniera" probabil se referea la faptul ca butoanele de la plafoniera nu au leduri(nu sunt iluminate). Asa au cele din grupul VAG, dar la Ford nu exista pe nicio varianta de echipare.
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3865
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Mondeo Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFKxxxxx

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde cip02 » 29 Ian 2014, 00:48

http://www.youtube.com/watch?v=ODPPyZ3f0Lw

Mie nu mi se pare ca "le cauti" prin masina , dar daca vrei un led care sa iti scoata ochii noaptea cand conduci... asta e alta poveste .
Daca led-urile erau o problema trebuia sa mergi pe varianta ghia/titanium + optionale . Gasesti si "High Tech Interior Styling Pack" ce include prag iluminat logo + schimbator viteze iluminate Crystal Blue LED .
De led-uri nu cred ca duce lipsa focus 3 , important e sa si platesti pentru echiparea si optionalele respective . Si la brad costa mai mult instalatia + globurile daca il vrei "bine gatit" .

Orice masina "cheala" e ca "femeia snur fara ... fara ..." . Iti faci treaba cu ea pana la urma dar nu te satisface 100% ... si tragi cu ochiu' la a vecinului ca are "ledurile" mai mari . :)
http://www.youtube.com/watch?v=qHzzR6a2jkg
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde capricosti » 29 Ian 2014, 09:37

$1 scrie:$2ste normal sa faci comparatii intre masinile pe care le-ai condus... si cred ca ar trebui sa acceptam ca nu trebuie sa ne placa tuturor Focus-ul. Fiecare avem propriile criterii de evaluare.


Am un prieten care se ocupa de vanzari masini sh aduse din Germania. A avut de vanzare si Audi de toate felurile ( A3-A4-A6, benzina -diesel), si VW, idem Ford, Opel, cateva Peugeot-uri, cateva Fiat-uri, etc, fabricate inainte de 2000 dar si din 2004-2005, si EURO 2, dar si EURO 3-4-5.

Dar masina lui personala -si preferata lui- ramane Ford Sierra 2.0i dohc Ghia cu elemente exterioare Cosworth (jante, capota, bare, eleron, ornamente), fabricat in 1991. :) De cand il stiu a vandut sute de masini dar nu vrea sa renunte la Sierra aia, se lauda mereu cu ea si chiar daca iese cu ''minus'' comparativ cu masini mult mai noi si mai sofisticate tot Sierra e mai ok ... :)

Stie si el ca este foarte subiectiv in privinta asta, dar nu poate uita ca in urma cu vreo 15 ani, cu Sierra aia si-a dus sotia cand s-au casatorit, cu Sierra aia si-a adus acasa primul copil de la spital, etc.

Deci, e foarte corect ce spui tu legat de criteriile de evaluare.
Avatar utilizator
capricosti
1nsane Member
 
Mesaje: 1181
Membru din: 06 Iun 2009, 14:40
Localitate: Arad
Maşina: Ford Capri MK3 2.0 DOHC

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde capricosti » 29 Ian 2014, 10:15

Si revenind la discutia Audi A4 vs Focus mk3,
Eu am avut anul trecut Focus 1,6 benzina, fabr 2002, EURO4.
Acum am un Audi A3 1,6 benzina, fabr 2001, EURO 4.

E adevarat ca A3 este mai ok la interior (leduri la butoane, climatronic in loc de AC, computer bord cu display mai special, tapiterie Alcantara, plafoniere fata si spate mai smechere) decat FF1, dar din punct de vedere tehnic nu am constatat diferente (consum, demaraj, comportament in viraje sau linie dreapta,etc). Ce nu-mi place deloc la A3 este garda la sol foarte joasa (la fel si la Golf 4) din care cauza sunt mereu ingrijorat cand trebuie sa urc o bordura oricat de mica (sa nu agat cu baia de ulei, esapament, etc ) sau cand parchez ''in spic'' spre bordura (sa nu lovesc cu barele). Cu Focusul nu aveam astfel de probleme.
Nu este de mirare ca Focus-ul a fost si ramane o masina foarte vanduta nu doar din cauza pretului mai mic...

Eu nu cred ca un A4 tdi din 1999 poate fi mai convenabil decat un Focus nou...Cred ca e vorba mai degraba de sentimentalism .
Avatar utilizator
capricosti
1nsane Member
 
Mesaje: 1181
Membru din: 06 Iun 2009, 14:40
Localitate: Arad
Maşina: Ford Capri MK3 2.0 DOHC

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde w0rmblaster » 31 Ian 2014, 19:43

nici la Audi nu are lampi de citire daca il iei chel ( A3, A4) pana acum, nu am condus un audi care la sub -5 grade, lasata peste noapte sa nu mearga greu schimbatorul de viteze, toate au bubele lor, cum am mai zis, un ford full avea led-uri si alte prostii, nu trebuia sa te uiti la bani.
w0rmblaster
Ford Freak
 
Mesaje: 127
Membru din: 26 Noi 2013, 22:00
Localitate: Constanta
Maşina: Ford
VIN: WF05XXGCD56R31377

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde razvann » 31 Ian 2014, 21:11

Dincolo de felul in care se conduc, Focus este o masina buna, insa Ford o adreseaza pe piata unui anumit segment de oameni. Sa nu exageram cu comparatiile. Audi este un brand premium, este in alta liga prin calitatea materialelor, asamblarilor si nu in ultimul rand prin tehnologiile noi pe care producatorii de volum le folosesc peste cativa ani.
Avatar utilizator
razvann
1nsane Member
 
Mesaje: 2504
Membru din: 30 Noi 2007, 03:30
Localitate: Brasov
Maşina: Mondeo Mk4, 2.0 tdci

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde capricosti » 01 Feb 2014, 10:03

Intr-adevar, nu se poate compara un Focus 2013 nou cu un A4 vechi de 14 ani.

Avantaj pe toata linia pt Focus-ul nou (mai putin capitolul leduri pe butoane =)) ) !!!

Doar la pret e mai avantajos A4 fabr 1999 =aprox 3000-3500 euro comparativ cu peste 15 000 euro pt Focusul nou fara leduri la butoane... ;)
Avatar utilizator
capricosti
1nsane Member
 
Mesaje: 1181
Membru din: 06 Iun 2009, 14:40
Localitate: Arad
Maşina: Ford Capri MK3 2.0 DOHC

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde razvann » 01 Feb 2014, 14:45

Comparatia cu Audi din 1999 s-a facut pentru ca masina respectiva a condus-o omul si era un reper. Nu pentru ca ar vrea sa cumpere acum un Audi din 1999 si il compara cu Focus 2013. In present comparatia ar fi facuta pe modele din ani apropiati... iar intre un A4 2011 si un Focus 2011... discutia parca sta putin altfel. :-"
Avatar utilizator
razvann
1nsane Member
 
Mesaje: 2504
Membru din: 30 Noi 2007, 03:30
Localitate: Brasov
Maşina: Mondeo Mk4, 2.0 tdci

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde capricosti » 02 Feb 2014, 09:22

$1 scrie:$2omparatia cu Audi din 1999 s-a facut pentru ca masina respectiva a condus-o omul si era un reper.
...............


Pai, vezi tu, tocmai despre asta este discutia aici. Si fara indoiala ca un A4 oricat a fost el de premium in 1999 nu are nimic superior unui Focus nou. De-aia nu inteleg incrancenarea proprietaruli de a demonstra ca Ford-urile actuale sunt sub Audi-urile din epoci apuse :))

Bineinteles ca daca ar fi sa faci comparatii intre masini noi ''discutia ar sta putin alfel''. :-"
Avatar utilizator
capricosti
1nsane Member
 
Mesaje: 1181
Membru din: 06 Iun 2009, 14:40
Localitate: Arad
Maşina: Ford Capri MK3 2.0 DOHC

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde focusul » 02 Feb 2014, 12:56

Euro NCAP - For safer cars crash test safety rating
PT MINE A CONTAT ,nu stiu daca in 1999 era Euro Ncap ,dar prefer o masina testata de ei decat orice masina premium de acum 15 ani !
Imagine
Avatar utilizator
focusul
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 18 Iun 2008, 15:09
Localitate: bucuresti...
Maşina: ford focus 2007..1596cc..74 kw..benzina..trend style
VIN: wf04xxwpd47u25993

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde Mircea-Si » 02 Feb 2014, 17:59

Masinili din grupul VAG bleah...daca erau asa bune cu siguranta aveam cel putin una pana acum.
Eu cred ca Audi sau Vw e masina pe care o cumpara cei care n-au bani de bmw sau mercedes, nu conteaza, premium sa fie, nu conteaza ca sunt acelesi motoare si pe seat si pe skoda etc...
FORD FOCUS TITANIUM 1.6 ECOBOOST 2014 ~ 200CP - SOLD
FORD C-MAX TREND 1.5 TDCI 2015 120CP
Avatar utilizator
Mircea-Si
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 16 Dec 2013, 11:52
Localitate: Constanta
Maşina: Ford

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde The29041993 » 02 Feb 2014, 23:01

@mircea - da-mi voie sa te contrazic: bmw e marca renumita pt performanta, mercedes pentru eleganta/business, audi e un fel de mix, vw - o masina pentru toata lumea, o masina a poporului. Daca toate au sectiuni sport/motorsport, buisness samd e chestie de marketing. Subliniez faptul ca astea erau parerile/conceptiile prin 80-90. In prezent si golful(masina poporului) in varianta full depaseste la pret un passat (clasa buisness din cadrul firmei) cu echipare medie. Pe vremuri marcile astea erau destul de clar delimitate una de alta dar si modelele in cadrul marcilor. La ora actuala piata e plina de marci pentru toate buzunarele si gusturile la care difera doar pretul si de putine ori calitatea. Daca tu crezi ca lumea cumpara vw pt ca nu au avut bani de bmw gresesti grav. Poate nu vor sa fie bagati in aceeasi oala cu ciorile care numai bmw au in cap sau pentru ca stiu din batrani ca sunt foarte bune sau poate vor un alt design.
Asta e un exemplu.

Imi cer scuze pt ca stiu ca o sa te deranjeze dar pana la urma de ce ai reprezenta tu un etalon? Daca nu ai avut vreo germana nu cred ca trebuie sa tragem concluzia ca nu sunt mai bune ca altele.

Mie imi place fordul pentru ca se conduce bine si pentru ca mi-l permit. E o masina de care ma pot bucura. Poate nu are leduri in butoane la plafoniera, cine stie ce finsaje dar nici nu il pot compara cu o alta masina dintr-un segment superior. Stiu ca in general cei din club ford ar arde din temelii grupul vag dar eu ma amuz mai tare de cei care au logan si compara cu restul marcilor enumerate mai sus. Restul e cancan:)
Imi cer scuze daca deranjez. Numai bine!
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde Malakay » 02 Feb 2014, 23:23

El doar ce a schimbat un BMW cu Ford :p
Ford Focus 1.0 Ecoboost 125CP TREND Imagine
Avatar utilizator
Malakay
Gold Member
 
Mesaje: 989
Membru din: 30 Apr 2012, 12:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0KXXGCBKCA54677

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde Mircea-Si » 03 Feb 2014, 09:44

$1 scrie:$2mircea - da-mi voie sa te contrazic: bmw e marca renumita pt performanta, mercedes pentru eleganta/business, audi e un fel de mix, vw - o masina pentru toata lumea, o masina a poporului. Daca toate au sectiuni sport/motorsport, buisness samd e chestie de marketing. Subliniez faptul ca astea erau parerile/conceptiile prin 80-90. In prezent si golful(masina poporului) in varianta full depaseste la pret un passat (clasa buisness din cadrul firmei) cu echipare medie. Pe vremuri marcile astea erau destul de clar delimitate una de alta dar si modelele in cadrul marcilor. La ora actuala piata e plina de marci pentru toate buzunarele si gusturile la care difera doar pretul si de putine ori calitatea. Daca tu crezi ca lumea cumpara vw pt ca nu au avut bani de bmw gresesti grav. Poate nu vor sa fie bagati in aceeasi oala cu ciorile care numai bmw au in cap sau pentru ca stiu din batrani ca sunt foarte bune sau poate vor un alt design.
Asta e un exemplu.

Imi cer scuze pt ca stiu ca o sa te deranjeze dar pana la urma de ce ai reprezenta tu un etalon? Daca nu ai avut vreo germana nu cred ca trebuie sa tragem concluzia ca nu sunt mai bune ca altele.

Mie imi place fordul pentru ca se conduce bine si pentru ca mi-l permit. E o masina de care ma pot bucura. Poate nu are leduri in butoane la plafoniera, cine stie ce finsaje dar nici nu il pot compara cu o alta masina dintr-un segment superior. Stiu ca in general cei din club ford ar arde din temelii grupul vag dar eu ma amuz mai tare de cei care au logan si compara cu restul marcilor enumerate mai sus. Restul e cancan:)
Imi cer scuze daca deranjez. Numai bine!


Salut!

Nu ma deranjeaza ce ai spus, n-am avut numai o masina made in DE ci mai multe, din care doua BMW-uri, plus passat, 2xsharan, touareg, Vw mi-a mancat zilele o caruta de probleme..nu stau sa enumerez.

Malakay, am luat ford nou pt ca momentan nu mi-am permis un BMW nou. Puteam la fel de bine sa iau skoda sau vw sau seat dar avand in vedere experienta cu grupul VAG am ales ford. O alta varianta ar fi fost renault dar am zis sa incerc si for pt ca renault am mai avut.
FORD FOCUS TITANIUM 1.6 ECOBOOST 2014 ~ 200CP - SOLD
FORD C-MAX TREND 1.5 TDCI 2015 120CP
Avatar utilizator
Mircea-Si
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 16 Dec 2013, 11:52
Localitate: Constanta
Maşina: Ford

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde Malakay » 03 Feb 2014, 13:30

Sunt de aceesi parere... Am preferat masina noua in detrimentului unui BMW sh. Oricand prefer ceva nou in locul unui sh...;). Sper ca urmatoarea masina sa fie ceva nou, premium, tractiune spate... :p
Ford Focus 1.0 Ecoboost 125CP TREND Imagine
Avatar utilizator
Malakay
Gold Member
 
Mesaje: 989
Membru din: 30 Apr 2012, 12:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0KXXGCBKCA54677

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde claudiuvuta » 03 Feb 2014, 14:04

Malakay, nu uita si de o dotare obligatorie pentru Romania, anume X Drive sau 4Matic :)
claudiuvuta
1nsane Member
 
Mesaje: 1756
Membru din: 11 Iul 2010, 10:36
VIN: WF0KXXGCBKBM75419

Re: De la Audi la Ford (Focus MK3) ... and probably back.

Mesajde w0rmblaster » 03 Feb 2014, 19:56

Si tocmai s-a pierdut din farmec cu x drive, eu am avut un bmw 535 cam 2 ani, din 2007, si sincer, tractiunea spate facea toti banii, era foarte distractiva, mai ales pe sport, se lupta dsc-ul sa o tina dreapta, fara, pleca stramb masina, te tinea in alerta in permanenta, vanduta din cauza de costuri ENORME de intretinere, si afectat de criza economica, dar gandul si sufletul mi-a ramas la el, nu as lua un seria 5 ( 7 prea mare, 3 mult prea mic, suv in nici un caz) decat cu motorul 3000 cmc biturbo, porma audi a4, acum ford, si, sincer? fiecare masina are plusuri si minusuri, momentan fordul este excelent, tine cu buzunarul.

P.S fratele meu detine din 2009 un e-classe e250 cdi mai exact, avantgarde, sincer? super silentioasa, enervanta esp nu se poate decupla 100%, desteapta, nemteasca, mercedes, in viziunea mea masina pentru 40+ de ani. Deloc distractiva.
w0rmblaster
Ford Freak
 
Mesaje: 127
Membru din: 26 Noi 2013, 22:00
Localitate: Constanta
Maşina: Ford
VIN: WF05XXGCD56R31377

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 6 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 6 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login