Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
31 Iul 2014, 09:22

demontam ca sa avem ce monta, imi aduc aminte cand am demontat cu fratemiu motorul la oltcit - eram si suntem antitalent

amandoi, l-am montat totul bine si frumos dar ne-au mai ramas niste suruburi
31 Iul 2014, 15:06
De luni incepem transformarea. Suspensia si multe surprize

Vinerea viitoare vedem ce poate portocala vs 528i. Iar in jurul datei de 15 august vedem ce poate 1.6T ul. Si intre aceste doua date mai testam st1 al lui stefan si un mondeo de 170 cp di 2008.
In alta ordine de idei, astept un Focus 2.0 diesel sa fie masina pe masina ca asa mondeo e prea mare, mircea e benzina, st este st si nu sunt concludente. Chiar vreau un Focus diesel, o sa vb cu CXY, 1.6tdci si multi cai. Daca mai sunt focusuri modificate la motor chiar le astept cu DRAG
31 Iul 2014, 19:23
@mircea Demontam sa vedem de ce functiona (nu functioneaza)

@sorin Tu pana pe 15aug tocesti ambreiajul

... avantaj mircea...daca portocala e stricata sau razuita(ambreiajul) nu ma mai bazez pe ea nici la plecarea de pe loc

.
Daca tot vrei un 1.6tdci , vorbeste cu laurentiu poate te scapa el de 2.0tdci ala sprinten

...daca era 2.0EcoB te rezolvam eu dar asa nu am cum sa te incurc

.
31 Iul 2014, 20:20
Ce pot sa spun e ca de vreo 2 zile masina mea a inceput sa mearga altfel. Probabil motorul s-a acomodat cu noul soft si ecu stie ce si cum si cand sa dea motorului. Cuplul se simte fff bine pe o plaja mare incepand cam de la1800 rpm. In forta a2a e super iar cand cuplezi a3a iti da capul pe spate...
Din ce stiu eu 1.6 eb de182 cp face suta in 7.6 parca...
Portocala are sanse sa plece de pe loc mai bine dar dupa 80kmh nu stiu ce sa zic.
Sorine ce top speed ai?
31 Iul 2014, 22:37
Vezi poate a facut vreun prieten vreo gluma si ti-a pus motor de ST

...deschide capota si verifica .
...sau poate ai prins benzina fara apa in ea

.
In rest ziceai ca ai soft original ford 180cp si , din cate imi aduc aminte , pana la 3500rpm 180 sau 150 e fix acelasi drac.
Poate era AC off si a crescut demarajul

.
1.6EcoB 5usi (ca al tau) are la 182cp 7.9s pe 0-100kmh si 222kmh top speed. Astea sunt valorile oficiale si in general corespund masuratorilor gps ...chiar daca tu o sa ajungi pe ceas la 230-235kmh(aia e din abaterea kilometrajului de + 1-10% conform normelor)
PS A spus deja ce top speed are .
01 Aug 2014, 09:45
Mircea, top speedul este slabut la 2.0 Tdci/HDi si volvo. 190 km/h pana la 200 in linie dreapta. Am testat si stock, si cu softul 1 si cu softul 2 si un Volvo V50 stock si soft. IDENTIC. Cu toate astea am vazut pe youtube ca prind 230 km/h dar sincer, nu ma intereseaza ca nu ai unde sa ii dai iar eu am fost luat de radar cu 180 in localitate asa ca nu ma mai intereseaza viteze de croaziera lungi, iar Germania nu am facut deci, nu ma deranjeaza in mod direct top speedul.
Altceva, mircea, cati Km ai acum cu masina de cand ai softul ?
Si inca ceva interesant. Vad pe Fb un Focus 2.0 turnier care a beneficiat de un soft cu dyno marca Exelixis. Nimic deosebit doar ca masina (chiar vreau sa vb cu proprietarul B171FRD) a scos 157 cp STOCK (imposibil) fata de 136 cp si 184 cp cu soft. ATAT. Sincer, am stat mult si am studiat posibilitatile de resoftare ale masinii mele, sa ai 20 cp STOCK ca iti face nenea Henry cinste si apoi sa ajungi la 184 cp in conditia in care eu pe dyno am facut 175 cp si era fum ca la balamuc si am scazut la 167 cp fara fum. Nici nu vreau sa ma gandesc cum era masina mea (daca putea merge asa) la 184 cp.
Si inca ceva, eu am avut 145 cp fara soft dar cu Intercooler AirtecGen3 si evacuare cap coada fara nimic.
Nu zic ca este imposibila valoarea, pentru ca si eu am un setup de ~175 cp (+-) dar cu injectoare mai mari, nicidecum doar soft la o masina stock.
Daca il cunoaste cineva pe baiat, chiar mi-ar facea placere sa vb cu el.
01 Aug 2014, 10:04
Sorin,
Am aproximativ 1500 - 1700 km cu noul soft, masina overall are aprox 12.000km. Astept si eu in decembrie prima revizie dupa care ii trantesc un kit K&N dedicat. Baietii de la Exelixis imi par priceputi , am vazut ce au facut cu GTR-ul..Mi-as lasa masina pe mana lor, ma refer sa lucreze soft-ul.
01 Aug 2014, 10:33
salve.eu teoretic as avea in jur de 160 cai/380nm dupa o resoftare safe care sa protejeze ambreiajul si motorul.zic as avea pt ca nu am fost pe dyno test,cel mai apropiat de mine fiind la bucuresti.masina a fost resoftata de un coleg de pe forum care se ocupa cu asa ceva si a carui activitate pe topicul respectiv a fost indelung urmarita

.sunt foarte multi care au apelat la el si nu au avut probleme.
am castigat 25cp si 60nm care se simt din plin si nu am avut absolut nici o problema tehnica.
top speed a fost de 210 pe ora cu puterea stock de 136cp-mai avea ceva pedala,dar a trebuit sa franez din timp.imediat dupa resoftare nu am mers mai mult de 200 la care am ajuns mult mai repede ca de obicei si mai avea vreo 2 pedale cred

.nu am mai incercat viteza maxima pt ca pe mine m-a interesat de la bun-inceput cuplul,de care acum sunt incantat.
singurul inconvenient e fumul scos la accelerarea brutala pe care l-am vazut si la masini diesel noi,cu puteri mai mari decat are un ford focus sau mondeo...greu de crezut ca a ta nu fumega,dar sa zicem ca asa e.
nu abuzez de plecarile in tromba pt a proteja ambreiajul/motorul si pt ca nu ma intereseaza deloc liniutele,dar din cand in cand intr-a doua si a treia o mai calc pana la fund,numai asa sa nu se infunde egr-ul

.
db50rin,parerea mea este sa ai grija cu ambreiajul in primul rand,daca faci liniute,chiar ar trebui sa ai unul de rezerva pt ca intotdeauna benzina>motorina la asa ceva,iar daca te dai cu ecoboost-ul de 180cp,teoretic nu vad cum sa-l faci.dieselul nu este pt asa ceva poti sa-l faci tu si la 200cp.la benzinare e altceva.mai bine iti luai st si rezolvai problema liniutelor.inca ceva:s-ar putea ca odata cu modificarile pe care vrei sa le faci masinii,financiar vorbind

,sa o aduci la pret cat un st,care este si va fi superior si le are pe toate din fabrica.
01 Aug 2014, 10:55
whiteshark - Sunt multi care fac softuri dar putini care le fac bune. Un soft fara dyno este egal cu zero pentru ca de foarte multe ori este nevoie de mai mult decat copy paste al unui soft facut general pentru orice 2.0 tdci. Exemplul meu este concret. Am avut soft de la un foarte cunoscut tunner si am scos 164 cp cu foarte mult fum. In plus de asta o pierdere de putere in plaja de 3000 rpm apoi isi revenea dar putin ca ajungeam la 4000 rpm cand se plafona. Dyno este crucial cand faci soft, daca nu faci dyno sa vezi exact cat ai scos, ce cuplu face la anumite turatii softul tau pe masina ca poate se intampla sa faca prea mare jos si sa strici multe, eu de exemplu aveam avans mare (motorina) si fumegam ca la balamuc si la 3000 rpm turbina se sufoca.
Multa lume cu cunostinte minime spre medii in domeniu, folosesc niste clisee si algoritmi care se potrivesc la multe masini turbo diesel si se considera softisit.

Sunt curios de valorile tale (25 cp si 60nm) pe ce sunt bazate, pur teoretic

nu funcioneaza asa.
Ca sa intelegi ce spun, am ajuns la Iasi pe la ora 11-12 si a stat Dragos pe masina mea pana la ora 17 pentru a face un soft, complet, fara fum sau vreo anomalie prezentata mai sus.
Referitor la ambreiaj, nu il protejez nici cum pentru ca in iarna cat masina mea sta pe dreapta il trimit la unguri sa il imbrace in kevlar sa rezinste 500 nm+, iar referitor la liniute, am mai repetat, nu sunt adeptul acestor lucruri dar am niste "clienti" care trebuiesc redusi la tacere, si nu ma refer la mircea, am eu altii cu alte marci. In plus de asta, masina o pregatesc pentru Campionatul national de Autoslalom din septembrie si cele doua etape de la Cetate si Bucovat.
Pentru tine o sa postez sapt viitoare in film cu plecare blana si fara fum, sau mai exact in limite obisnuite pentru o masina softata cu evacuare turboback & no cat.
Referitor la St de ce nu mi-am luat nu mai stau sa scriu, am scris mai sus.
Daca vrei putem sa le punem langa alta, chiar sunt curios cum stau pe langa alt 2.0 tdci (comparativ corect, aceeasi masina, acelasi motor)
In
01 Aug 2014, 10:57
am inteles ca ai vb cu cineva din ungaria pt o noua resoftare?cel care mi-a facut resoftarea,colaboreaza tot cu cineva din ungaria,http://www.chipcenter.hu/.
01 Aug 2014, 11:19
"Sunt curios de valorile tale (25 cp si 60nm) pe ce sunt bazate, pur teoretic

nu funcioneaza asa."
valorile nu functioneaza pe hartie ci pe masina.performantele sunt mult imbunatatite,cuplul e impresionant.
pe principiul asta,nu am incredere nici in valorile unui dyno test.asa stiu ca ala din vitan arata mai multa putere si mai putin cuplu.
singura metoda sigura e mersul.

stai linistit,nu trebuie sa-mi dovedesti nimic cu fumul,poate ai evacuare performanta.
multa bafta!
01 Aug 2014, 13:02
Rechine, eu nu sunt aici sa critic masinile altora, prezenta mea aici (personal asa consider) este de a impartasi cat mai multe informatii celor care sunt la inceput de drum in niste domenii unde am cheltuit multi bani, resurse si timp pana am gasit oamenii potriviti sa imi explice exact cum functioneaza anumite lucruri.
Argumentul tau, nu te avantajeaza, sincer iti spun deoarece fiind in stransa legatura cu cativa tuneri care chiar se pricep, am vazut multe masini facute la tuneri cu renume care au promise niste valori de principiu mari, evident fara a le pune pe dyno, ulterior masurate abia depasesc valorile stock.
Senzatia de putere o ai si prin falsa impresie ca te baga in scaun mai repede (ceea ce nu inseamna neaparat cai multi). Iti arat masina de 135 cp (care zici ca are 200 cp) pe 1.9 tdi golf 4 cu cutie de coasta cu craboti cand are reprizele scurte si zici ca nu e adevarat.
01 Aug 2014, 13:48
Sorin ... WolfRacing.de ofera pentru 2.0 TDCi doar soft si obtii: 116 KW / 156 PS si 375 NM, mai aveau si alte pachete, dar acum nu mai gasesc lista.
01 Aug 2014, 15:07
Da, 156 cp din soft este ok, dar nu poti spune ca ai 156 cp STOCK

Praguri de putere sunt mai multe, pana la unul cu niste limitari scoase care depaseste 170 cp dar cu mult fum. Eu vorbeam de faptul ca este absurd sa sustii ca ai 150 cp STOCK

Iar 184 cp cu turbina stock ..... este no comment. Spre comparatie Peugeot-ul 407 din Ploiesti, cu turbina mai mare, Intercooler si ambreiaj kevlar scoate 195 cp.
Am mai auzit pe unii care sustin ca exista niste mituri urbane cum ca al nostru 2.0 tdci ar avea 150 cp stock dar vezi doamne Ford ca sa fie cu concurenta il lasa la 136 cp.
01 Aug 2014, 15:38
legat de mitul asta de zici tu sorin, am auzit in Germania la un tip care a lucrat la ford ca nu stiu ce inginer. Asta era prin 2008 dupa lansarea faceliftului la Mk2. Era un zvon confirmat de el. Acum nu stiu exact ce sa zic
01 Aug 2014, 16:55
Laure, sa ti traiasca familia ta , vrei sa spui ca in 2004 Ford facea 2.0 Tdci de 150 cp si il lasa la 136 cp ca erau baieti buni sa nu bata prea rau concurenta ? Adica motorul asta are la baza 150 cp si este de tuned la 136 cp iar cand incerc soft la mai mult de 165 cp gafaie si scoate fum ? Exemplu concret. Audi A4 B8 1.8 Tsi de 120 cp este versiunea de tunata de Audi de la 160 cp, editie mai mult pt tarile unde se plateste in functie de cai. Motorul ala din soft il duci la 200 cp de la 120 cp pentru ca la origine ai motorul capabil de 160 cp. Referitor la Ford era imposibil sa vinzi 2.0 tdci 136 cp (150 cp reali) dar si 2.2 tdci de 155 cp. Si bun, mergand mai departe, orice posesor de 2.2 iti spune ca din soft il duci la 190 cp, iar motorul "similar" de 150 cp la 165 cp se plafoneaza.
01 Aug 2014, 16:56
Pai normal ca orice masina ar avea "+ceva cai" dar sunt optimizate pentru consum si noxe ... sau pentru demaraj(mai rar).
Din soft masina e "gatuita" ... ulterior si din admisie/evacuare/catalizator...etc.
Mitul exista si la vw ca ar fi mai puternice decat pe fisa DAR ma gandesc cat ulei "haleau" daca nu erau gatuite

. La ei mai e trecut pe fisa si Pmax de la 4000-4500rpm pana la 5500rpm ... nu e valoare fixa gen 5700 sau 6000rpm ... acum depinde daca acum se lauda sau incep sa spuna adevarul .
Diferenta se face doar la "cat de mult" este limitata masina ... daca e limitata mult atunci e durabila , daca e limitata putin sau deloc atunci e sportiva... in general un +10%CP se scot usor de la un motor, mai ales turbo ... deci aproape toate au cu cel putin 10% mai multi cp (marja de siguranta a producatorului) .
Sunt unele la care valoarea poate ajunge si la +20% CP fara modificari (doar soft) ... deja daca ating sau depasesc +20% le putem numi gatuite de producator.
136cp la potential de 150cp mie mi se pare ca e in grafic la "marja de siguranta a producatorului"... multe motoare au o marja de genul , mai ales la producatorii ce tin la durabilitate (nu la sportivitate).
01 Aug 2014, 17:59
Cip, eu nu vorbeam de potentialul motorului si de randamentul lui in timp. Vorbeam de faptul ca Ford scoate din fabrica motoarele la 150 cp, fapt care este sustinut de multa lume, fapt care este o aberatie. O sa iti caut pe net foarte mutle fise dyno de masini before & after si vezi ca toate au in jur de 140 cp nicidecum 154 nemodificate. Eu am scos 145 dar cu IC si evacuare.
Referitor la dyno, valorile sunt umflate cu 12%, valori citite de 2 tuneri cu dyno care mi-au confirmat acest lucru. Un dyno se poate pacali sa plece de la niste valori prestabilite, nu de la zero din considerente de marketing.
Asa ca si eu maine imi fac dyno si vin cu 200 cp din soft si ma declar best off. Valoarea corecta se situeaza in jurul la 161-165 cp raportat la curba de cuplu si de cai. Lucrurile astea sunt explicate pe facebook de 2 tuneri cu renume de la noi.
Iar cip, este imposibil ca sa faci un motor de 150 cp si sa nu il poti duce mai mult de 165 cp.
01 Aug 2014, 21:12
depinde ... daca el e conceput la 150 si pentru protectie,consum,noxe... etc a fost pus in practica la 136cp e clar ca si cand o sa urci la 150cp+ o sa te lovesti de limitarile astea(puse) care pot fi si fizice nu doar soft ... ex IC,evacuare+catalizator ...etc.
Daca era pus si pe masina la 150cp cu piesele+softul aferent mi se parea absurd sa nu il poti duce peste 165 dar de la 136 sa il duci peste 165 adica >20% fara modificari mi se pare destul de normal sa nu mearga .
Fiecare producator alege materiale sa reziste putin peste limita setata ... ex la EcoB 1.0 100cp sunt alte materiale/injectoare...etc decat la EcoB 1.0 125cp ... teoretic sunt la fel , practic ... si din 125 mai poti urca pe la 140 si ai sanse mari sa reziste destul DAR de la 100cp daca il duci in 140 ai sanse sa nu reziste prea mult...asta daca poti ajunge acolo.
Daca materialele si sistemul de injectie e gandit pentru o anumita presiune , cand bagi mai multa ai sanse sa reziste sau sa nu reziste ... exista unele exceptii cand au folosit materiale "potente" pe masini mai anemice pentru durabilitate ... un ex bun e si 1.6EcoB 150, care , din cate se stie , are cam aceleasi materiale+piese cu 1.6 EcoB 182 ... si motorul asta cred ca duce lejer 200cp stoc (fiesta ST SUA) ...exista si kit montune 180->215cp ... cu ceva "daruire" si modificari cred ca se poate urca si la 230cp.
Ce vreau sa spun aici este ca nu toate motoarele se tuneaza la fel ... nici macar alea din aceeasi familie (teoretic) ex EcoB 1.0 e diferit la tuning de 1.6EcoB. Despre cele benzina aspirat nici nu mai vorbesc , posibilitatile de tuning sunt mult mai limitate decat la turbo.
Componentele sunt testate la conditii extreme si uzual cu peste vreo 10% din ce o sa atingi tu in mod normal ... inclusiv motoarele sunt testate pe la 6500-6700-6900rpm constant si tu primesti limitarea pe la 5700-6000rpm constant ... cel mult te lasa cateva secunde sa atingi 6300-6400rpm pana iti taie alimentarea.
E normal sa fie gandite asa pe principiu daca rezista si pot duce 6700rpm le lasam la 6000rpm limitate ca sa reziste ...sa reziste ... sa reziste. Sunt masini de serie si e normal sa nu fie concepute la limita sau cu potential enorm de tuning ... rar mai scapa cateun motor ultra-tunabil pe la cateun producator DAR acum in perioada de criza se practica economia si nu prea mai pun ei 100% piese identice de pe variantele potente si la motorizarile eco/durabile .
Pentru mine e important ca masina si mai ales motorul sa fie fiabil , iar la vw nu mai e treaba sigura fiabilitatea motor-distributie-senzori de ceva ani ... am vazut si auzit prea multe ... deci nu vad cum sa imi prezinte mie incredere acel motor tunat daca ele au avut multe probleme stoc .
Daca esti cu passat 2.0tdi 140cp bkp (aproape nou) si cand depasesti un tir se opreste motoru' si se aprind becurile sa ma crezi ca transpiri si slabesti 3kg cand te chinui sa intri iar in banda ... daca faci 20 de drumuri la reprezentanta in primii 2-3 ani sa tot schimbi una alta la ea si masina mereu are probleme , becuri aprinse in bord ...etc ... si ai mai dat si 30.000E sa fie noua sa nu te "doara capu" ... sa ma crezi ca te saturi si de vw . Exemple am multe si cu TSI-uri varza... rar scapa vreuna fara probleme ... in schimb un golf6 1.4 80 cp de 40k km/4ani merge bine ... sau 1.9tdi 105cp pe skoda+seat nu au avut probleme mari ... si au mai scapat si cateva 1.4tsi 122 bune ... in rest senzori peste senzori , erori mereu , motoare schimbate din cauza intinzatorului hidraulic la lant distributie , turbine schimbate dupa 30k km la mers frumos (nu sport!) ... si tot ce zic aici vorbesc de masini vw cumparate noi ce nu au atins nici macar acum 100.000km ... nu vreau sa ma gandesc la alea din targ cu 300.000km cat de durabile sau "tunabile" mai sunt .
Din pacate nici vw si nici motoarele lor nu mai sunt ce erau acum 10-15ani ...pacat !
Eu te cred daca esti entuziasmat ca storci mai mult de la un tdi ... dar nu prea pot sa fiu incantat de tdi si vw la fiabilitate ... sper ca pe viitor sa isi mai spele imaginea de masina plina de senzori de slaba calitate si "stricacioasa" pe care a reusit sa si-o formeze , cel putin in viziunea mea in ultimii ani.
Repet , nu am nimic cu VAG dar la momentul actual ford imi inspira mai multa incredere ... cu atat mai mult la motor+turbina+senzori+ alte piese esentiale.
Ideea de baza a unui motor este "conceput sa fie durabil" ... nu tunabil ! Te cred ca ai alte pretentii dar nici nu poti judeca firma ford ca a lansat un 2.0tdci prost si "prea putin tunabil" si elogia vw pe motiv ca "are potential" ... daca nu se concentrau pe fiabilitate si se duelau in "potential tuning" sunt convins ca altfel statea treaba ... si mai sunt convins ca si vw nu o sa mai faca motoare foarte usor "tunabile" (pentru reducerea costurilor) .
01 Aug 2014, 22:34
$1 scrie:$2a, 156 cp din soft este ok, dar nu poti spune ca ai 156 cp STOCK

Praguri de putere sunt mai multe, pana la unul cu niste limitari scoase care depaseste 170 cp dar cu mult fum. Eu vorbeam de faptul ca este absurd sa sustii ca ai 150 cp STOCK

Iar 184 cp cu turbina stock ..... este no comment. Spre comparatie Peugeot-ul 407 din Ploiesti, cu turbina mai mare, Intercooler si ambreiaj kevlar scoate 195 cp.
Am mai auzit pe unii care sustin ca exista niste mituri urbane cum ca al nostru 2.0 tdci ar avea 150 cp stock dar vezi doamne Ford ca sa fie cu concurenta il lasa la 136 cp.
Este o aberatie valoarea de 156hp la un model stock.
Din fericire este un singur dyno in Romania care afiseaza astfel de valori(probabil ca sunt altfel de caluti GHP- greek horse power), iar din pacate sunt omanei de buna credinta care il cred si nu inteleg de ce nu ar putea sa fie asa. Nu are sens sa dezvoltam subiectul si sa explicam de ce mint, dar pana nu demult hartia era cea care suporta cele mai mari ineptii acum le suporta internetul.
Din punct de vedere legal chiar in Europa sunt tari unde daca valorile stock ar putea sa se ridice atrat de sus ar exista probleme penale, legate de impozite. Cu impozitele nu e de joaca si daca pacalesti fiscul te arzi, iar un producator nu isi permite asta. Spre exemplu Franta impoziteaza masinile dupa putere cai putere fiscali.
Personal ma deranjeaza cand apar astfel de indivizi crezand ca romanii nu se pricep sunt naivi si inghit orice, mai mult ma deranjeaza si profesional.
Oricum oamenii astia nu sunt la prima abatere de acest gen, iar in multe din cazuri am dublat testarea chiar pe acelasi masini sau modele similare si sa vezi surprize.
Oamenii astia bat campii rau de tot. Mai mult decat atat cauta sa musamalizeze, sa mituiasca sa faca contracte de publiciutate cu siteuri unde afiseaza si blocheaza cu ajutorul adminilor orice post ce-i contrazice sau le contravine intereselor.
Vreti exemple? Pot sa le afisez clar! Pot sa va dau linkurile nu vorbe.
Am vazut si eu aceste grafice chiar in varianta lor suprapusa si se vede clar ca inclusiv versiunea modificat este ridicata artificial peste cea stock deja supraevaluata.
Opinia mea este ca graficul este translatat, la o turatie atat de mica nu avea cum sa faca deja o diferenta de cuplu atat de substrantiala.
Garantez ca masina nu are puterea modificata si pun la bataie un test dyno la noi, daca are puterea afisata imi voi cere scuze si e gratis testul, daca nu e asa solicit plata si afisarea publica a fisei dyno. Costul testarii este de 50 Euro.
01 Aug 2014, 23:27
Daca nici Sebastian de la Racing Code nu se mai pricepe atunci chiar trebuie sa plecam toti acasa. In final, concluzionand, asteptam si eu si Sebastian masina ori la start ori la standul dyno. Sunt 100% convins ca un Focus 2.0 Tdci stock

)) dus la 185 cp nu poate traversa bucurestiul fara sa rupa ambreiajul sau sa crape ceva in ea.
Asa ca Cip & company, Focusul 2.0 tdci a fost facut la 136 cp de la mama lui, asa o sa ramana, nu exista mituri urbane cum ca ar avea 150 cp, am mai scris mai sus de ce, si grecii de le Exelixis, cu parere de rau, observ faptul ca, chiar daca ai GTR de 1500 cp si ai facut Lambo TwinTurbo si Porsche modificat la peste 1500 cp, daca te pretezi la grafice umflate pentru marketing la 2.0 Tdci si ridici de la 160 la 185 cp (wow mare castig) este extrem de trist. Nu trebuie bazat pe faptul ca sunt putine Tdci-uri modificate de 2.0 si ca lumea nu se prinde.
Daca eram tunner si stiam ca nu pot face de ex un 1.9 Tdi de 105 cp Stock la 160 cp sau mai mult doar din soft pt ca buseste si vad ca arata cum ca ar fi facut altul cu grafice dyno facute pe genunchi, chiar ma atacam pentru ca stiam ca nu are cum sa duca dar din rationament de marketing si ca ala face cai mai multi ca alalalt normal ca nu e fair play. O sa se ajunga la 250 cp stock din 2.0 Tdci-ul asta in ritmul acesta, cu fise dyno doveditoare

)
02 Aug 2014, 07:20
Noi suntem mai modesti si asa arata un grafic maxim, la limita fiabilitatii pentru un astfel de Focus modificat de noi.
Masina nu da fum si nu are probleme de functionare pastrand consumul de combustibil anterior modificarii la o exploatare normala.
Ce trebuie vazut este ca valoarea de putere stock declarata coincide cu cea stock masurata.
02 Aug 2014, 07:43
$1 scrie:$2echine, eu nu sunt aici sa critic masinile altora, prezenta mea aici (personal asa consider) este de a impartasi cat mai multe informatii celor care sunt la inceput de drum in niste domenii unde am cheltuit multi bani, resurse si timp pana am gasit oamenii potriviti sa imi explice exact cum functioneaza anumite lucruri.
Argumentul tau, nu te avantajeaza, sincer iti spun deoarece fiind in stransa legatura cu cativa tuneri care chiar se pricep, am vazut multe masini facute la tuneri cu renume care au promise niste valori de principiu mari, evident fara a le pune pe dyno, ulterior masurate abia depasesc valorile stock.
Senzatia de putere o ai si prin falsa impresie ca te baga in scaun mai repede (ceea ce nu inseamna neaparat cai multi). Iti arat masina de 135 cp (care zici ca are 200 cp) pe 1.9 tdi golf 4 cu cutie de coasta cu craboti cand are reprizele scurte si zici ca nu e adevarat.
Wow...,,rechine""!Vad ca deja ne-am ciocnit inotatoarele,ca sa zic asa,in aceleasi ape...
Bine ca m-ai lamurit tu ce s-a intamplat cu adevarat cu masina mea:tipul care mi-a facut resoftarea,a schimbat si cutia de viteze sau poate numai cutia si nu a mai facut resoftare...

.Greu de spus ce a facut pana la urma,dar i-a reusit:| .
Pana una alta,repet,masina trage muuult mai bine ca inainte si cand voi ajunge la iasi,voi face un dyno test din ala real cum ai facut tu,nu cum se face la niste tepari de tuneri cunoscuti de pe la noi cum ar fi SUPERCHIPS,RBN,TCM cu vechi
state de servicii cel putin pe plan european...
In alta ordine de idei,nu am incredere in nici un dyno test facut la noi,nici nu ma intereseaza atata timp cat masina e cu totul alta.
02 Aug 2014, 08:38
Cu tot respectul pentru tine si masinuta ta, cu riscul de a ma repeta am sa-ti repet ideea noastra.
Ai posibilitatea mai aproape de Iasi, la Bucuresti la sediul nostru sa testezi masina pe un dyno Mustang care masoara foarte corect.
Daca masina dezvolta valorile vehiculate testul este gratuit daca nu trebuie sa il platesti 50 Euro.
In cazul in care valorile sunt cele afisate de tine, eu sunt dator cu scuze, daca e invers o sa te rugam sa ne afisezi graficul corect si ce ai tu de spus in aceasta privinta avand posibilitatea sa ai ultimul cuvant.
Nu este nimic personal, nici nu cred ca te cunosc este doar o problema generata de tunerul tau care afiseaza masina ta cu valori implauzibile si cu grafice incredibile, altfel nu ne-am fi sesizat simtindu-ne jigniti de astfel de abordari. Repet nu ai nici o vina, alegerea a fost libera iar daca esti multumit e foarte bine, insa nici noi nu putem sa fim luati asa peste picior, te rog sa ne intelegi si sa nu te simti lezat de actiunea noastra.
Referitor la ce simte soferul dupa o remapare este totul relativ. Am facut teste si am vazut ca nu e deloc asa cum se spune psihologig fiind miza cea mai mare.
02 Aug 2014, 08:58
Sebi, nu rechinul este cel cu masina in cauza. Lui ii spuneam ca un soft fara dyno este egal cu zero ca sa modific si eu niste parametrii si ii fac o harta cu un avans bogat de jos si clientul are impresia ca masina ii scoate 200 cp dupa care se plafoneaza. Daca mai ti minte dyno-ul facut la tine cu niste "gropi" in full boost pe la 3000 rpm. Corect este, dpmdv ca cel care modifica sa ii faca si dyno sa ii zica, ba boule, ai avut 136 si acu ai 165 cp. Multumit ? Poftim dovada. Si nu mai ai ce comenta (asta daca nu este facut in paint dyno-ul).
Rechine, problema nu este ca masina este mai performanta, sunt 100% convins ca asa este. Ideea este ca un soft, chiar pus la multe masini si cum zici si tu, testat cu clienti multumiti, se poate transforma in cosmaruri pentru proprietar deoarece in timp poate dauna grav daca nu functioneaza cum trebuie. Spre exemplu trebuie vazuta curba de cuplu cum urca, poate urca in anumite turatii prea mult (si chiar daca te baga in scaun nu este bine) pentru ca uzeaza prematur ambreiajul si realizezi ca nu este bine. Eu aveam soft facut la cineva bun din domeniu, pe care vad ca il cunosti si tu, nu are rost sa dam nume, care la pana la 3000 rpm tragea cu mult avans (mult fum) si eram multumit maxim, DAR pe la 3000 rpm se plafona pana la 3800 gen, dupa care isi mai revenea sa traga putin.
Tunerul mi-a spus ca e turbina pe duca, ca deh ai 170.000 km sau alte repere care trebuiesc inlocuite. Si eu am inghitit galusca si eram convins ca turbo e PA, si cand am facut dyno la seby si am vazut ca pierderea de putere este din cauza softului m-am lamurit. Asadar, nu zic sa iti faci dyno ca sa vezi cat ai scos, poate din considerente ca nu te alergi cu altii, nu te intereseaza (atata timp cat masina trage), si pe alocuri iti dau dreptate, dar vezi sa nu te trezesti cu vreo surpriza pe viitor. Un dyno este intre 150 roni si 300 roni depinde unde il faci. Tu poti sa il faci la Sebi in bucuresti, la Iasi sau la buzau (nu ii cunosc personal) dar testate de mine sunt bucuresti si iasi. Iar valorile au fost sensibil egale pe dyno, cu alte cuvinte merg bine sau cel putin dau aceleasi valori in toleranta lor. Nu cred ca 150 roni cand ai drum in bucuresti este o suma in care sa stai. Faci cum crezi dar eu in locul tau asa as proceda. Cred ca intentia mea e sa te invat de bine, tocmai ca am vazut masini pocnite in timp (chiar daca trageau bine.................................. poate prea bine).
02 Aug 2014, 09:06
Sorin se pare ca nu s-a inteles mesajul meu ... eu ma refeream strict la motorul 2.0tdci , nu la masina focus 2.0tdci... si cam toate motoarele sunt putin "gatuite" pentru a scoate noxe bune/consum mic .
Normele euro 1,2,3,4,5,6 inseamna gatuire ... doar pentru aplicarea acestor norme, unele motoare au pierdut cai .
Eu ma refeream strict ca motor 2.0tdci ca poate dezvolta 150cp fara catalizator,filtru aer,IC,evacuare,soft optimizat pentru consum,limitari de turatie ...pe scurt , fara elementele menite sa il gatuiasca DAR sa se incadreze la euro4.
Motorul eu zic ca poate 150 ...adaptarea insa sunt perfect de acord ca are 136.
Daca motorul nu putea peste 136cp castigai fix 0 din evacuare ... daca picur pe o teava subtire sau pe una groasa tot cantitatea aia de apa ajunge jos DAR ,daca am nevoie de debit urias, pe teava groasa o sa am randament mai bun ... asta ca analogie ca e important ce pleaca din motor si prin inlocuirea de "accesorii" gen evacuare nu facem decat sa ii mai eliminam din limitari motorului ... practic nu ii marim puterea ci ii eliminam limitarile adaugate de producator din anumite considerente ...el avand 136cp in adaptarea limitata.
Sper ca ai inteles foarte clar la ce ma refer ... si da , aproape toate motoarele E4,E5,E6 pot scoate un +10% la CP fara "accesoriile de consum" si "limitarile de soft" , nu vorbim doar de 2.0tdci ca si motor "special".
02 Aug 2014, 09:23
Ai perfecta dreptate Cip. Motorul 2.0 tdci scoate cu IC si evacuare 145 cp fara cip, cu softul stock al fordului (exemplul meu). Asadar daca te chinui scoti 150 cp cu softul stock. Majoritatea motoarelor de 2.0diesel de 150 cp se duc la 185 cp - 195 cp (in medie, unele mai mult, altele mai putin, vezi E46 320d 150 sau Golf 4 GTI TDI - Leon FR sau al nostru 2.2 de 155 cp). Cum motorul de 2.0 tdci, nu este ajutat de mai multi factori sa faca performantele demne de un 2.0D de 150 cp si ma refer la injectie, poti spune ca ai o baza de 150 cp (cu soft stock) dar nu ai randamentul unuia de puterea aceasta. Asadar ai 150 cp (sa zicem stock) si softat 167 (un plus de 17 cp din soft la turbo diesel este undeva la 30% din cat se poate softa orice masina).
02 Aug 2014, 12:29
$1 scrie:$2u tot respectul pentru tine si masinuta ta, cu riscul de a ma repeta am sa-ti repet ideea noastra.
Ai posibilitatea mai aproape de Iasi, la Bucuresti la sediul nostru sa testezi masina pe un dyno Mustang care masoara foarte corect.
Daca masina dezvolta valorile vehiculate testul este gratuit daca nu trebuie sa il platesti 50 Euro.
In cazul in care valorile sunt cele afisate de tine, eu sunt dator cu scuze, daca e invers o sa te rugam sa ne afisezi graficul corect si ce ai tu de spus in aceasta privinta avand posibilitatea sa ai ultimul cuvant.
Nu este nimic personal, nici nu cred ca te cunosc este doar o problema generata de tunerul tau care afiseaza masina ta cu valori implauzibile si cu grafice incredibile, altfel nu ne-am fi sesizat simtindu-ne jigniti de astfel de abordari. Repet nu ai nici o vina, alegerea a fost libera iar daca esti multumit e foarte bine, insa nici noi nu putem sa fim luati asa peste picior, te rog sa ne intelegi si sa nu te simti lezat de actiunea noastra.
Referitor la ce simte soferul dupa o remapare este totul relativ. Am facut teste si am vazut ca nu e deloc asa cum se spune psihologig fiind miza cea mai mare.
Nu cred ca te-am luat peste picior sau te-am jignit cu ceva personal si Nu e nici o problema generata de tunerul meu,sa zicem,cu voi personal,nu cred ca va cunoasteti sau ati avut divergente strict cu el.mai degraba e problema voastra impotriva tuturor tunerilor care afiseaza corect sau nu graficele de putere.asa va faceti loc?
De unde stii tu ce valori implauzibile si grafice incredibile are masina mea de vreme ce nu am facut un astfel de tester?omul a zis ca as castiga safe 25 cai si 60 nm.ar insemna 161cp si 380nm.ce e asa implauzibil si incredibil?
Masina merge mai bine ca inainte si asta e tot ce conteaza pt mine.am ales tunerul respectiv pt rezultatele avute cu ceilalti colegi si faptul ca nimeni nu a avut vreo problema.nu stiu sa existe cineva din cei resoftati de acelasi tuner ca si mine,aici pe forum, care sa fi facut dyno test si valorile sa nu fie aceleasi cu cele declarate de el.daca sunt multumiti la fel ca mine de rezultat,ce rost mai are mai ales ca nu facem liniute si raliuri?daca aveai si tu un topic aici,in momentul in care am vrut o resoftare,cum ca te ocupi cu asa ceva,poate te alegeam pe tine.bafta!
02 Aug 2014, 12:49
Mai portocala,ca tot ne tutuim acum,poate ai amabilitate sa-mi explici si mie ce ai vrut sa spui cu "ba boule"?Nu crezi ca esti cam inflacarat si faci prea mult caz pe tema asta?
Rog unul din moderatori sa se uite si pe aici sa nu degenereze discutia!
02 Aug 2014, 13:57
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2u tot respectul pentru tine si masinuta ta, cu riscul de a ma repeta am sa-ti repet ideea noastra.
Ai posibilitatea mai aproape de Iasi, la Bucuresti la sediul nostru sa testezi masina pe un dyno Mustang care masoara foarte corect.
Daca masina dezvolta valorile vehiculate testul este gratuit daca nu trebuie sa il platesti 50 Euro.
In cazul in care valorile sunt cele afisate de tine, eu sunt dator cu scuze, daca e invers o sa te rugam sa ne afisezi graficul corect si ce ai tu de spus in aceasta privinta avand posibilitatea sa ai ultimul cuvant.
Nu este nimic personal, nici nu cred ca te cunosc este doar o problema generata de tunerul tau care afiseaza masina ta cu valori implauzibile si cu grafice incredibile, altfel nu ne-am fi sesizat simtindu-ne jigniti de astfel de abordari. Repet nu ai nici o vina, alegerea a fost libera iar daca esti multumit e foarte bine, insa nici noi nu putem sa fim luati asa peste picior, te rog sa ne intelegi si sa nu te simti lezat de actiunea noastra.
Referitor la ce simte soferul dupa o remapare este totul relativ. Am facut teste si am vazut ca nu e deloc asa cum se spune psihologig fiind miza cea mai mare.
Nu cred ca te-am luat peste picior sau te-am jignit cu ceva personal si Nu e nici o problema generata de tunerul meu,sa zicem,cu voi personal,nu cred ca va cunoasteti sau ati avut divergente strict cu el.mai degraba e problema voastra impotriva tuturor tunerilor care afiseaza corect sau nu graficele de putere.asa va faceti loc?
De unde stii tu ce valori implauzibile si grafice incredibile are masina mea de vreme ce nu am facut un astfel de tester?omul a zis ca as castiga safe 25 cai si 60 nm.ar insemna 161cp si 380nm.ce e asa implauzibil si incredibil?
Masina merge mai bine ca inainte si asta e tot ce conteaza pt mine.am ales tunerul respectiv pt rezultatele avute cu ceilalti colegi si faptul ca nimeni nu a avut vreo problema.nu stiu sa existe cineva din cei resoftati de acelasi tuner ca si mine,aici pe forum, care sa fi facut dyno test si valorile sa nu fie aceleasi cu cele declarate de el.daca sunt multumiti la fel ca mine de rezultat,ce rost mai are mai ales ca nu facem liniute si raliuri?daca aveai si tu un topic aici,in momentul in care am vrut o resoftare,cum ca te ocupi cu asa ceva,poate te alegeam pe tine.bafta!
Nu la tine ma referam nu cunosc situatia ta ci la cea cu 156hp stock si 185 dupa soft.
Nu stiu cine e tunerul tau dar eu am fost in eroare, ma refer la alt subiect.
In mod cert la valorile exprimate de tine nu am ce comenta sunt plauzibile si te rog sa ma scuzi.
Nu ai sa vezi de la mine vreo remarca care sa atace nejustificat pe cineva, munca cuiva decat daca sunt in eroare si imediat recunosc asta sau daca este frizat bunul simt, ca in cazul ridicat si de portocala mecanica.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.