Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

In alta ordine de idei, tocmai am avut o problema nasoala rau, o problema la care nu prea am gasit rezolvare dar sper ca am gasit solutia.
Pornesc masina ieri dimineata si dau sa plec, nu fac 10 metri si direc JBAM, eroare.... dar ce eroare... ACCELERATION REDUCED. WTF, asa ceva nu prea am mai vazut si auzit, masina mergea ceas, numai ca imi aparea eroarea. Zic ca e cu capu' masina si ii trece. Opresc motorul si il pornesc. Nimic... Nicio eroare. Merg pana in centru toate bune si la intoarcere iar eroarea magica si plafonare la 80 km/h si 3000 rpm. Opresc/pornesc si dispare. Merg la service... Mentionez ca avem in Targoviste un service care chiar repara masini si in care am baza maxima. O punem pe tester si nimic dubios. Plec ofticat spre casa si ii dau cox, macar daca se strica sa se strice dracu sa stiu o treaba, nu figuri ca merge sau nu merge. Ori crapi ori mergi. Mor pe chestia asta, nu poti pleca la drum ca nu stii ce se poate intampla. In fine, plec, ii dau cox, masina nimic, merge ceas. Opresc in parcare si imi vad de treburi. Peste cateva ore iau din nou Fordu si dau sa plec. Nimic special, doar ca fac 100m si se aprind toate becurile, bradut de craciun, acele o iau razna, masina nu mai accelereaza si aia e. Stau cateva secunde si isi revine dar erorile tot sunt, merg in limita de 80km/h pana la Alin Xwt si o punem pe tester. Imi era frica sa o opresc ca iar se sterg erorile si nu mai imi apare nimic. Punem testerul si vedem 10000 de erori pe CAN BUS. Deci partea electrica.
Treaba devenea serioasa....
Ajung acasa opresc masina si imi fac programare pentru astazi la service. A doua zi, adica astazi masina porneste fara probleme, stau sa se incalzeasca motorul si plec. Masina nu avea nicio problema. Las cheia si plec la treaba mea. Peste cateva ore ma suna Adi, mecanicul ca e gata sa o iau. Il rog sa o ia el in teste ca nu sunt prin zona si il sun dupa. masina merge normal. Ajung acasa, masina se comporta bine. Diseara o iau din nou in teste sa vad ce si cum.
Ce avea...
Ideea este ca ceasurile de bord au niste conectori, pini si alte nebunii care in timp se coxeaza, desprind de pe placa de baza a calculatorului de la ceasurile de bord si masina inregistreaza erori. Solutia este ori o duci la un electronist (varianta mea) si incearca sa repare conectorii, pinii si probabil ii mai da vreo doua ciocane sa fie treaba treaba fie alte ceasuri de bord.
Pe forumurile de afara am gasit multe probleme de genul, dar toti aberau ca e vorba de bujii, egr, vremea de afara sau e vina lu' Ponta. Acum, nu neg ca or fi fost si alea, inclusiv nu neg ca si-a bagat Ponta coada si mi-a f***t ceasurile de bord, DAR daca apare eroarea ACCELERATION REDUCED, STEERING FAILURE, ENGINE SYSTEM FAULT si cateodata iti mai scrie masina si L.O.L (a se traduce, stai dracu acasa) pe afisaj, cele mai mari sanse sunt sa se fi paradit conectorii.
-
db50rin - Incepator
- Mesaje: 61
- Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
- Maşina: Ford Focus Mk II