Totul despre membri

Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 07 Apr 2016, 22:49

Salutare dragi colegi :D

Astazi vreau sa va povestesc ceva frumos. Zic eu. Sambata 02.04.2016 ma suna un amic, Adi Sotingeanu, pilot la nationale sa vin ca tre sa colanteze Subaru si sa il ajut daca pot. Cum sa nu, zic. Ajung la el la garaj, Dragos, un superprofesionist din Craiova era deja acolo si se pun pe degresat masina pentru colantare. Tin sa mentionez ca masina era decolantata de anul trecut asa ca se pare trebuia spalata, si nu in garaj ci la o spalatorie. Asadar, ne suim in Subaru si hai la o spalatorie. O iau cu Forduletul inainte pac pac ajungem la spalatorie, spalam masina sa nu mai fie lipici de la colantul vechi si ne intoarcem la garaj. La intoarcere, Adi, de dorul curselor de anul trecut ii da omoru' Imprezei care mergea pe BioEthanol si dispare in zare. 350 cp de cai dopati. Nu sunt multi dar nici putini, dar .... cum putea sa traga masina.... cum se aude un Boxer .... teava goala OMG. Atunci asa.... ca din senin, ma loveste grav ideea de un benzinar, un benzinar care sa fie.... sa zicem de 2.5.... sa fie Turbo..... si portocaliu.... wtf, vreau ST, dar acum... acum acum acum. Nu intelegeam ce dracu m-a luat asa din senin. Ok, asa ca sunam niste prieteni care stiau niste prieteni care aveau niste 1.8T :))) Daca se poate un ST cu 1.8T ar fi fost combinatia fatala. Oamenii vroiau 2500 E pe un A3 1.8T asa ca fac un drum in Bucuresti si il vad. Masina arata binisor, ei bine eu nu am cultul Vag-ului il respect dar nu imi ofera emotia, senzatia, placerea de a conduce precum un ST. Daca spunem ca un turism este facut sa te duca din A in B, ei bine ST-ul te duce din A in ... aproape B daca ai bani de benzina dar iti face zambetul ala tamp sa iti apara pe fata. Asa ca imi verific finantele si imi fac curaj sa vad un ST. Tot in Bucuresti.

OPERATIUNEA ST
---------------------------
Il sun pe baiat, omu statea pe Calea ******, parchez la o farmacie in fata si imi zice de la etaj sa ma duc in spate sa ii vad masina. Dau coltul ... blocului fireste, si vad ST-ul. Era noapte dar fara modestie am ochi la Focusuri, doar mi-a mancat viata cazanu' meu. De la 100 m vad ca e ceva ciudat. Teava stanga era spre interior. Ciudat... este evacuarea stock... da zice baiatul, luand postura necunoscatorului. Din experienta va zic, cei mai mari samsari din lume, fac pe nestiutorii, pe prostii... nu stiu boss, asa am luat masina... pai si motoru de e pe scaunul soferului .... asa am luat masina bosss.... s-o fi jucat asta micu aseara prin masina, jur boss..... lonjeroanele astea in zig zag.... a dat ala de a spalat motoru mai mult .... nustiu nustiu cred ca nustiu.... . Asta e stilu... asa facea si asta micu. Doar ca..... bitch please !!! Sa ne revenim.... ne uitam la evacuarea stanga... cam naspa.... aia dreapta era bine. Apoi observam si bara spate, opaa, nu era in culoarea masinii. Nici eleronul. WTF. Da, recunosc, era noapte si la lumina artificiala nu vezi bine dar asta a fost ora. Deci... bara spate alta culoare, eleron alta culoare... facem un 360 de grade si vad ca si bara fata este alta culoare. Erau cei drept scoase bine la linie, culoarea era asemanatoare dar nu era de fabrica sa zicem... Cum dracu sa lovesti masina fata/spate/eleron. Aflam noi.... Mutulica al nostru se crucea de ce afla.... si imi da cea mai tare replica. Fraaam, nu stii ca plasticul nu iese la linie cu tabla. #baejtinebun. Daca iti arat plastic+fibra+tabla la Fordul meu lasi 1000 E acum ? Hai ma boss si cu tine acu.... Sa revenim.... ridic capota si da sa ma faulteze grila cu ford care se tinea de forta gravitationala ca altceva nu mai mi-am dat seama sa o tina acolo. Asta ce mai e tata il intreb. E rupta clema boss. Aaaa e clema aia, de nu o mai ai, e clemaless noua tehnologie si dau sa ma uit la lonjeroane. Erau drepte, ceea ce ma face sa cred ca nu a fost trosnita grav doar bara inlocuita. Hmmmm... Fie si asa. Nu mai zic ca faurile erau polishate si lacuite si s-a dus dracu tot lacu ala erau exfoliate grav, jantele erau in cel mai cumplit fel al existentei lor. Nici daca mergea la arat cu ST si tot nu le facea asa. In fine... treaca si asta.... Nu stii nimic boss de toate astea, este ? Asa ai luat masina no ? Exact boss. Biness, hai sa dam o tura. Hai zice el plin de entuziastm, ca ma convinge pe partea de goneta. Porneste asta al meu masina si imi pica capu (scuzati cacofonia). CE FACI BA NENE BAAAA, mergem pe condens ???? 45 km range mai avea. Da sa porneasca motorul si fac misto de el... NUUUU nu il porniiii hai sa il impingem, esti tampit vre sa se faca zero instant. Omu nu se prinde si mai mai ca vrea sa isi dea centura jos, il linistesc si ii zic sa ii dea. Ei bine, cand a auzit rumanu de cuvantul dat s-a luminat la fata. Scoate masina din parculet si o luam pe bulivard birjar. Facem 10 metri si imi crapa capu din nou. JMAAAM Check Engine se aprinde mai ca iti tre ochelari sa te uiti in bord. Ma uit la el, ma uit la drum si il intreb sincer...... Fram... mai are rost ? Chiar vrei sa ma pui la impins. Omu mirat se uita la mine si imi zice cu cea mai mare sinceritate...... hai toata lumea sa ghiceasca..... ASA.... Stiu (il intrerup)... Asa ai luat masina, no? Da boss, nu stiu eu chestii dastea, masina trage de rupe. Da boss, trage sa se duca dracu de tot, asta trage, trage a remat. Ii zic ... bai pretenas.... manca-t-as grila aia de sta sa cada.... daca imi zici ca ai luat masina si cu range-ul asta de 45 km sa mor de nu iti dau cat vrei pe ea, fara sa ma uit la bani. Rade... a paguba.
Plecam..... Omu, acu era la butoane si sa ma impresioneze maxim, sa imi arate cum merg aproape 225 cp frumosi ii da reprize tari dar scurte. Nu comentez modul de a conduce al lui ca este problema fix... a lui si ajungem la benzinarie. Face omul full-ul si ii zic de mult asteptatul DA-TE ASA. Ma asez la volan, bag diagnoza in OBD si pana plateste baiatul descarcam erorile. Fix 3. Fix alea care nu trebuie. Senzor presiune rampa, sonda lambda si pompa de benzina. CE AI FACUT BA NENE BAAAA. Vine omu si plecam. Masina avea ambreiajul moale rau, ceea ce inseamna ca se pregatea de un concediu sau cel mai destept cedeaza primul, in cazul nostru ambreiajul. Trecem si peste asta si prindem viteza. Masina avea toba sparta pentru ca intrau noxe in masina si se auzea un fasait. Una peste alta masina tragea, dar nu cum trebuie. Prin definitie un ST stock trage de sus, din punctul meu de vedere mult prea sus fata de dieselul meu care pleaca de jos, in fine, cand pleaca... pleaca dar de constientizat este ca trage de sus. Unul stock... ma refer. Asta tragea cam de jos... intrerupea pe la 4000 rmp si mai urca pana sus dar ma deranja intreruperea. Vreau sa il intreb daca are soft dar ma linistesc si imi dau seama ca defapt nici nu ma intereseaza raspunsul lui, indiferent care ar fi el. Acum... teoretic sunt doua variante identificate de mine. 1) Masina are soft si trage mai de jos daaar este o problema de nu il mentine constant (vezi senzorii) 2) Masina nu are soft, dar turbina incarca mai de jos pentru ca nu face corelarea din cauza senzorilor a amestecului aer benzina. De ce zic asta ?? Pentru ca presiunea este de 1.7 bari de la 2500 rmp, ceea ce imi pare exagerat de mult, chiar foarte mult. Ajungem in parcare, si ma uit la consumul minunat de 24% si la chitul de pe aripa spate proaspat cazut. Asa ca nu am fost foarte incantat de seteu, prefer portocala mea oricand.
Plec ofticat mai mult de saraca masina, pe scurt mai dau niste telefoane si imi gasesc un A3 1.8T, al unui prieten caruia ii zic sa il pastreze si saptamana care vine il vad si daca imi place... il iau. Asa ca pot spune ca o sa trec pe VAG desi am incercat din tot sufletul sa raman fidel marcii Ford, chiar am incercat... dar No way Jose, asa cazan nu era de luat.

Pam pam.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 07 Apr 2016, 22:57

Orange Pride !!!
Fişiere ataşate
12963481_1019864948078944_3521703811685564123_n.jpg
12936637_1019864814745624_3287947155159191098_n.jpg
11246251_1019864884745617_8185100473832192887_n.jpg
10930899_1019864991412273_660104853477628005_n.jpg
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde canutza » 12 Apr 2016, 12:11

Parerea mea personala, mi se pare mult mai aratos focusul. Acum inteleg partea cu motorizarea si pentru ce vrei tu sa faci este o alegere chiar buna.
O intrebare am: Jantele pe stanga par negre si pe dreapta argintii. Bate cumva ciudat lumina in poze?
Avatar utilizator
canutza
 
Mesaje: 531
Membru din: 27 Iul 2008, 22:24
Localitate: Bucuresti
VIN: WF04XXGBB44L56537

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Alecx » 12 Apr 2016, 12:47

Am citit pe acolo din ce ai zis tu ca acel Audi are motor de 1.8T? Din cate stiu eu, S3-ul din generatia asta s-a fabricat doar cu 2TFSi. Ma insel?

Iar de jante, nu ti se pare, cel putin cea pe fata stanga e gri. :D
Ford Fiesta MK6 11.2004 1.4 TDCi - 70hp
EGR Blanked, Fiesta Zetec S Red "ST" Seats, Eibach -35mm, Bilstein/KYB, Stage1
Avatar utilizator
Alecx
Incepator
 
Mesaje: 36
Membru din: 06 Iun 2010, 18:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2004 Fiesta 1.4TDCi

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 12 Apr 2016, 18:32

@ Canutza - Focusul arata bine si atat. Audi-ul S3 este o masina peste Focus din orice punct de vedere. Mai putin un aspect.... Audi A3 nu ia curbe... motorul in fata puntii. In rest, sprint si alte chestii este bomba. 2.0T 265 cp....quattro (Haldex). Da, are jantele cu fopsea cauciucata pe o parte iar pe partea cealalta sunt culoarea originala.

@Alecs - Audi A3 8L (97-02) are motorul de 1.8T 150-180-224(S3). Sambata, daca masina este ce trebuie imi iau A3-ul 1.8T.
Audi-ul din poze este al unui amic, este Audi S3 stock 265 cp. Nu are legatura cu A3-ul de spuneam mai sus, am pus pozele pentru a vedea diferentele de culoare, culoarea S3 este identica si la fel ca cea de ST si Gallardo, acel Electric Orange, ma rog cu alt cod intern, culoare cumparata de la Vw de catre Ford iar culoarea mea este Arancio Borealis, culoarea tot din grupul VAG, cea de pe Hurracan.

A3-ul o sa arate fix asa
Fişiere ataşate
4747583d171d9f87f80fd9d6e81d6315.jpg
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Alecx » 12 Apr 2016, 19:44

Ow. Am crezut ca ti-ai luat S3. Heh.

Daca tot vrei varianta mai veche de ce nu te uiti la Golf 4 1.8T? E aproximativ acelasi sasiu, aceeasi suspensie dar ai avantajul ca e cu vreo 100kg mai usor pe putin. Daca vrei sa-l faci de coasta, se potrivesc cam aceleasi piese avand in vedere platforma identica si ar trebui sa fie si mai ieftin de achizitionat. Singura buba e ca motorul de 210+ cai nu e disponibil oficial pe Golf 4.
Ford Fiesta MK6 11.2004 1.4 TDCi - 70hp
EGR Blanked, Fiesta Zetec S Red "ST" Seats, Eibach -35mm, Bilstein/KYB, Stage1
Avatar utilizator
Alecx
Incepator
 
Mesaje: 36
Membru din: 06 Iun 2010, 18:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2004 Fiesta 1.4TDCi

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 12 Apr 2016, 20:21

@Alecx - ai perfecta dreptate dar pe invers :)) Golf 4 - Masă proprie 1240 kg; Audi A3 - Masă proprie 1175 kg.

Sursa http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=4238

Audi-ul A3 este o masina care imparte acelasi sasiu cu G4 dar are alte setari, mai sportive. Iar un aspect extrem de important este pretul pe care iau masina. Cam doua smartfonuri de ultima generatie, luate de noi.

Ps. Vezi de la cat pleaca G4-urile si de la cat pornesc A3-urile :))
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Alecx » 12 Apr 2016, 20:44

Ai dreptate (m-a luat gura pe dinainte). Intr-adevar, daca ai ocazia sa-l iei la sub ~2500 de euro, merita cu varf si indesat. Golf GTI gasesti de obicei peste.

Una peste alta, A3 e masina buna (platforma in sine) si e usor de modificat (mai totul e bolt-on de pe modelele mai puternice). Spor la mesterit.
Ford Fiesta MK6 11.2004 1.4 TDCi - 70hp
EGR Blanked, Fiesta Zetec S Red "ST" Seats, Eibach -35mm, Bilstein/KYB, Stage1
Avatar utilizator
Alecx
Incepator
 
Mesaje: 36
Membru din: 06 Iun 2010, 18:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2004 Fiesta 1.4TDCi

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 13 Apr 2016, 18:57

Cum sa nu iubesti Ford-ul, ......gunoi de masina.

04.03.2016 - Flanse amortizor
12.03.2016 - Conectorii ceasurilor de bord
13.03.2016 - Pompa de motorina
18.03.2016 - Furtun retur
13.04.2016 - Electromotor
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde danutzursc » 26 Apr 2016, 14:07

Am stat si am citit cu atat drag postul cu "seteul" de mai sus. Si nu glumesc cand zic ca l-am citit cu gura pana la urechi :)).
Nene ai un vocabular bogat si te felicit pentru asta ( vorbesc foarte serios).
Dar revening la masinuta...am urmarit cu interes tot ce ai facut la masinuta si pot sa zic ca am ramas fascinat de asa dedicare!
Bravos si iti doresc multi km inainte fara reparatii capitale la (viitoarele) ambele masini! :)
danutzursc
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 18 Apr 2016, 09:00
Maşina: Ford Focus 1.8 TDCI, 100 CP, Break, Gri Sobolan, 2003.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Danyellll » 27 Apr 2016, 10:37

Draga coleg. Daca cineva da peste un gunoi de masina, un cazan cum spun unii, asta nu insemana ca ford-urile sunt niste gunoaie de masini. Mai degraba grupul vag. Stai linistit. Nu ca A3 e o masina rea, bravo pt. achizitie, , dar vorbesti in nestiinta de cauza. Din 100 masini de ex. vw si 100 ford-uri, in service ( ma refer reprezentanta ) cel putin in TM, am prieteni si si, intra cu 30% mai multe vw-uri decat ford-uri cu diverse probleme, mai ales la partea electrica.
Avatar utilizator
Danyellll
Ford Freak
 
Mesaje: 130
Membru din: 12 Noi 2014, 16:01
Localitate: TIMISOARA
Maşina: Ford Mondeo mk3
VIN: WF0WXXGBBW2B38367

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Mircea-Si » 27 Apr 2016, 10:58

Daca e gunoi de ce ti-ai mai batut capul cu ea??
FORD FOCUS TITANIUM 1.6 ECOBOOST 2014 ~ 200CP - SOLD
FORD C-MAX TREND 1.5 TDCI 2015 120CP
Avatar utilizator
Mircea-Si
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 16 Dec 2013, 11:52
Localitate: Constanta
Maşina: Ford

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 27 Apr 2016, 13:17

@ Danutz - multumesc din suflet pentru cuvintele tale, inseamna mult pentru mine.

@Danyellllllllllllllll & @Mircea-Si - Problema romanului este ca iau totul prea personal, prea prea personal. Ma bucura faptul ca nu ati ajuns in postura de a baga bani in Focusuri pentru ca altfel erati in asentimentul meu. Va urez multi km fara probleme, pentru ca stiu ce inseamna asta. Totodata, consider ca am tot dreptul de a lauda sau critica in cazul de fata pentru ca am unul si in plus de asta am investit suficient de mult timp si resurse, fie ele si financiare pentru a avea un punct de vedere.
La intrebarea lui Mircea-Si, destul de buna de altfel, sincer.... nu am un raspuns, raportat la aspect, merita, raportat la performanta mai mult de un soft, si ala facut cu cap nu merita sub nicio forma. Consider ca mi-am batut capul cu ea, "cu cap" pana la un punct dupa care am vrut tot mai mult, tot mai mult. Motorul in sine este un motor bun, o baza buna, dar stricat de FORD pe generatia FF2, (vezi motorul de Peugeot care este aproape identic si face 200++ cp cu ce am eu pe masina, eu ma multumesc la aproape 190 cp).

Referitor la argumentatia de ce este un gunoi, o justific in felul urmator:

04.03.2016 - Flanse amortizor
De la drumul spre Iasi a inceput sa bata, sa bata atat de tare incat consideram ca este periculos sa mergi mai mult de 80km/h. Ok, inteleg, flansele sunt consumabile asa ca trec peste.

12.03.2016 - Conectorii ceasurilor de bord
Dupa ce inlocuiesc flansele las masina cateva zile in parcare. Recunosc, nu este o masina de zi cu zi (fac maxim 8000km pe an cu Focusul) asa ca am ceva asteptari ca atunci cand merg cu ea..... sa mearga. Pornesc masina si ACCELERATION REDUCED. Trecem peste cautarile si identificarea problemeu, conectori ale ceasurilor de bord si in cateva ore masina merge. Trecem si peste asta.

13.03.2016 - Pompa de motorina
Operatiunea Prejmer, Cupa Prejmer, eveniment pe circuit organizat de mine, asadar, trebuia sa fiu si eu acolo, no ? Targoviste - Ploiesti apoi Brasov. Sa revenim la primele 2 localitati, Targoviste - Ploiesti cu oprire pe partea dreapta adica ploiesti. Pompa de motorina (proaspat schimbata acum 1000 km) a decedat/murit/subcombat/s-a dus... ma intorc incet (suficient sa imi iau o amenda de 80km/h in localitate) si iau Loganul spre BV.

18.03.2016 - Furtun retur
Rezolvam problema in cateva zile adica marti si ies cu ea pe strada. A bubuit furtunul de retur. Stai, cauta, schimba, si fa sa mearga.

13.04.2016 - Electromotor
Intre 18.03 si 18.04 poate pare mult dar raporta la cat merg eu cu ea a insemnat fix 2 drumuri prin oras, in aproape o luna. Al treilea drum a fost pa. Pa electromotor. Stai, fa drumuri la Dancor la piese si ia electromotor bun. Trecem si peste asta, calmi si relaxati no ?

17.04 - Luat foc.
Eh, asta e noua dragii mei. Motorul merge, toate bune si cand colo se tureaza maxim. Zici ca era eReS ca tot folosim cuvinte faine, chiar tragea, numai ca motorul se tureaza in limitare. O scot din viteza si ma uit la pres, cine stie poate s-a incurcat cu pedala, nimic, incerc cu bombeul sa vad daca s-a blocat pedala si iarasi nu erau probleme. Apas pedala si ea se apasa normal, nu mai ca e motorul turat. Opresc motorul, scot cheile si ce sa vezi.... motorul functiona si era tot turat. Bine, asta am facut in maxim 30 sec. Imi dau seama ca merge pe ulei si il opresc. CUM? Va las pe voi sa spuneti cum se opreste un motor care merge pe ulei. Dupa ce opresc motorul, il pornesc si merge in 2 pistoane, il opresc si repet procedura pana porneste. Suna rotund, hai ca e bine. Ma uit in spate fum alb, mult si lung. Aparent 99% vor zice Turbo. Si eu ziceam la fel dar.... . Ei bine, ajung acasa o duc din nou in service si aflu ca sunt 2 injectoare, care s-au dus, a injectat motorina in capul pistonului si a ars toata motorina din acest fapt a facut asa. Mergi, cumpara 2 injectoare (hehe la 2.0 Tdci sunt putin mai scumpe ca la VAG, dar asta sa ramana intre noi).

Acum dragii mei... in timp ce scriu asta ma pregatesc sa iau masina din service. Vorbim peste 2 saptamani :)))

Dupa toate astea sunt si eu, putin, dar putin indreptatit sa zic ceva despre masina ? Intreb. Eu zic ca da :) Sau daca tot trebuie sa vorbim de bine despre aceasta pasiune care ne leaga, o sa zicem numai de bine, iubesc Fordurile ca pe durerile de masele, alea cand te apuca noaptea si iti vine sa te sui pe pereti.

Danye(si multi de l) - ai perfecta dreptate, dar tare imi e ca din alea 100 de Focusuri, cam toate NU sunt 2.0 Tdci :)

Referitor la A3 1.8T, am renuntat la idee, nu rezista la ce am eu in cap cu ea, patesc ce patesc cu Fordul, Turbo nu este pentru regim curse, evident daca nu te ocupi saptamanal de intretinerea ei. Vineri merg sa vad un 320i.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cabron » 27 Apr 2016, 14:09

sincer sa fiu, cred ca fordul te pedepseste pt ceva ce ai facut gresit, :) :), legat de masina de circut iti recomand cu incredere un 228I, m-am dat cu unu pe circuit la Adancata (Motor Park) ce e drept era echipat M pe frane, jante Oz superlegera de 18 si cauciucur michellin pilot sport 4, masina e fenomenala pe circuit si ce poate sa faca te lasa masca, nu sunt fan "Benveu", dar masina aia a ramas pe creier.
Avatar utilizator
cabron
 
Mesaje: 39
Membru din: 08 Oct 2014, 15:47
Maşina: Ford Focus 2 hatchback 1.6 Ti-VCT, 16V, 115CP.
VIN: WF03XXGCD34Y15661

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde danutzursc » 27 Apr 2016, 18:10

Meritele trebuie recunoscute, indiferent :).

Legat de postul cu grupul VAG..
Personal avem in familie 2 x Seat Alhambra, si un LT 35 ( toate 3 stau la tras trailer - ne ocupam cu vanzari auto).
Cele 2 Seat`uri au 390.000 si respectiv 640.ooo km. De LT nici nu pomenesc. Dar merg foarte bine. Sunt cunoscute anumite versiuni de motoare produse de VAG ce sunt mai putin reusite, dar nici noua nu ne place sa fim pusi langa tigani de pe Franta, dat fiind ca si unul si altul tot romani suntem.(sper ca se pricepe aluzi)
Are romanul o vorba - cea mai importanta piesa a unei masini e cea intre volan . Personal nu sunt tare de acord cu afirmatia, tot timpul. Se intampla ca unele piese sa cada in lant fara a avea tu personal o implicare directa/indirecta. In special dupa ce masinile au iesit din garantie.
Pana la urma urmei sunt fiare..
Sa te poarte din A in B, oferindu`ti senzatiile asteptate, urcandu`te zambitor, si coborand cel putin la fel de incantat.
Pentru momentele mai putin fericite ( ca cel de mai sus referitor la piesele in cauza) pentru cei in nevoie exista si Diazepam :shock:

Restul e CanCan.
danutzursc
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 18 Apr 2016, 09:00
Maşina: Ford Focus 1.8 TDCI, 100 CP, Break, Gri Sobolan, 2003.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 27 Apr 2016, 23:38

Si eu ca si Cabron sunt de parere ca ceva nu e facut bine. Ori eroare la soft ori impinsa peste limita fizica.
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Mircea-Si » 28 Apr 2016, 10:31

Sorine, dupa ce ai marit presiunea in rampa de injectie ce te asteptai sa se intample?? Ca sa nu mai vorbim ca i-ai tot dat in gura...

Uite am un amic cu un A4 2.0 TFSI, masina e urcata in 450 - 500 cai, cu interne schimbate, turbo schimbat etc...e uite ca masina aia merge...mai mult pe trailer decat pe sosea.

Daca vrei BMW eu zic ca un 325 manual e mai bun decat 320, dubluvanos alea alea..

Eu am avut 325iA , un motor excelent, foarte bine echilibrat, fiabil, cutia era de cacat..
FORD FOCUS TITANIUM 1.6 ECOBOOST 2014 ~ 200CP - SOLD
FORD C-MAX TREND 1.5 TDCI 2015 120CP
Avatar utilizator
Mircea-Si
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 16 Dec 2013, 11:52
Localitate: Constanta
Maşina: Ford

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 28 Apr 2016, 14:09

lasa ca scot astia de la ford un 2.0 de 240 de cai diesel :)

atunci vorbim
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 28 Apr 2016, 16:14

RzF - Stiu ca scot, 237 cp din cate stiu dar oare rezista motorasul ala ? Ramane de vazut :D. Incet, incet tind sa cred ca diesel nu este pentru alergat, in fine, mi-am facut life-ul cu el si nu regret nimic, se repara, fieru e fier :))

Mircea - La BMW, cel mai bun motor este cel mai mare motor. Adevarat ce zici tu 325i este forta de omorat si de abuzat in toate felurile dar prefer 320i ca sa fie in acte, impozit de 200 roni/an dupa care vorbim de upgrate. Nu este dublu-vanos, non-vanos este ce trebuie :) 2.0i si 2.5i le prinzi non vanos, 2.8i nu.

Referitor la maritul presiunii in rampa, personal exclud varianta asta din simplul fapt ca marirea presiunii se refera la 30 bari. Iar pentru o pompa care lucreaza la mii de bari, 30 bari reprezinta aproape nimic. Ramane de vazut ce si cum.

@Cabron - BMW 228i sunt niste masini geniale dar numai de alergat nu, intra in protectie foarte repede, au multa electronica iar cand senzorii vad ca ajunge la punctul in care depaseste o anume temperatura intra intr-un mod de protectie si PA. In rest, sunt masini geniale.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Mircea-Si » 29 Apr 2016, 10:28

Sorin, din ce stiu eu , 325-ul pe care l-am avut, era cu vanos, an fabricatie 2004. 192 cp. Nu e mare diferenta intre 325 si 328 e nula, dupa anii 2000 - 2002 au si renuntat la 2.8. Daca tot vorbim de motoare 2.8 n-are nici o valoare in fata unui 3.0 de 231 cp.

Vis a vis de pompa de inalta presiune, ea poate sa duca o presiune marita, intrebarea este daca restul ansamblului rezista..

Oricum tot ce siemens e de rahao, inclusiv pe vw.

Nici pe 320d NFL - 136cp - vestita pompa bosch vp44 n-a fost prea buna.

Cumva ce motor am eu acum pe c-max are injectie bosch??
FORD FOCUS TITANIUM 1.6 ECOBOOST 2014 ~ 200CP - SOLD
FORD C-MAX TREND 1.5 TDCI 2015 120CP
Avatar utilizator
Mircea-Si
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 16 Dec 2013, 11:52
Localitate: Constanta
Maşina: Ford

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cabron » 29 Apr 2016, 10:40

la un 228i normal intra repede in protectie, ca sa intelegi 228-ul cu care am mers este cel de la Smart Driving (guidare pilotare), ce e drept, dupa 10 ture de circuit faceam o tura de cooldown, dar in rest era in sarcina maxima. Atat pilotat de mine cat si de intructorul care l-am avut langa mine (Mihai Beldie, un om de nota 10)
Avatar utilizator
cabron
 
Mesaje: 39
Membru din: 08 Oct 2014, 15:47
Maşina: Ford Focus 2 hatchback 1.6 Ti-VCT, 16V, 115CP.
VIN: WF03XXGCD34Y15661

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 30 Apr 2016, 17:56

Mircea - eu vorbesc de E36 nu de E46. 325-ul E46 are vanos, cum sa nu. Dar motoarele cu vanos sunt putin mai pretentioase fata de cele non-vanos. Referitor la 3.0i 231 cp, corect, ala este un motor mult mai evoluat decat 328i, iti dau dreptate 100% dar eu am nevoie de un motor care sa suporte multe sarcini in timp indelungat. Raportat la eficienta (putere, consum) 330i este superior dar din pacate pentru sarcini fara mila nu garantez 100% pentru el. Dar un 328i il poti face de 220 cp cu investitii minime. Si ai caii lui 3.0i si eficienta lui 2.8i.

Teoretic subansamblele ar trebui sa duca, diferenta de putere este mica, cativa cai pe palierul maxim si max 10 cp per total. O intrebare mai buna este cat de bune mai erau restul subansamblelor tiand cont ca erau din fabrica.
Nu stiu ce injectie are 1.5 Tdci, nu am cautat, dar tinand cont de trendul Ford, presupun ca este Bosch.

Update:Din ultimile verificari, buba ar fi de la pompa de inalta, ar avea o valva blocata, o duc in Bucuresti la reparatie si speram ca aia e, daca nu luam una noua si am terminat povestea.

Cabron: Sunt prieten cu majoritatea trainerilor de la Guidare Pilotare, cu Beldie, cu Gabi Ivanov si stiu foarte bine masinile lor, sunt baieti foarte bine pregatiti, Ivanov din cate stiu a fost in Italia la niste cursuri de WRC. Referitor la masinile lor, te asigur ca sunt ultra mega stock, nu difera cu nimic fata de modelele de strada. Masinile au fost prezente la prima editie a Campionatului National de Anduranta 2H pe Adancata si au facut o impresie buna dar ajugeau in overheating. Cele 10 ture de training nu se compara cu 10 ture in regim curse ale unui pilot profesionist. Orice motor cu turbina sau compresor are nevoie de racire, in cazul unui circuit de racire suplimentare (radiatoare de ulei, admisie gandita bine, deflectoare pe capota pentru a aerisi compartimentul motor si de a degaja caldura aferenta). Ei bine, aici este problema cu care se confrunta participantii pe circuit, fie ei profi sau amatori. Nu au racire suplimentara, nu poti veni cu o masina de strada, fie ea cu XXX cai putere daca nu este gandita sa faca fata unui regim de circuit. De altfel, singurul circuit cu care poti merge cu turbo este Adancata, pentru ca ai linii drepte unde masina se poate raci, pe Prejmer si ATA, fiind inghesuit si nu ai linii drepte aferente esti PA, se incinge se incinge si patesti ca mine :)))
Pentru RO, cel mai bun compromis pentru circuit in regim racing sau anduranta este un aspirat ieftin (bmw m50/m52 aka pisicuta sau urs 2.0 2.5 2.7ETA 2.8) sau Clio Rs sau poket rocket urile Saxo sau Loganul 1.6 multipunct. In rest, in RO nu exista masini de circuit turbo, cu atat mai putin cele noi 328i seria 4 sau alte minuni. In regim training sunt ideale, 245 cp fac senzatie dar se risca mult cu ele.

Iar un alt aspect foarte foarte important, in ro cand zici masina de circuit zici cai, cai cai cai, cat mai multi cai, total gresit, pentru Adancata ai nevoie de in primul rand frane pentru ca fac fadding iar apoi suspensie. Caii sunt in pasul doi, evident daca stii trasele, altfel (cunosc cazuri) cu masini de 500+ cp care fac timpi cat loganurile de cupa de 90 cp :)))
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cabron » 03 Mai 2016, 09:41

Sorin; Nu te contrazic ai mai multa experienta decat mine pe circuit, si sunt complet de acord cu tine, eu ti=am zis parerea mea, stiu despre bmw-uri ca sunt cel mai stock posibil, singura modificare care o au este toba si jantele. Aceeasi discutie am avut-o si eu cu Andreas (italianul care a adus Guidare Pilotare in tara) pe baza set-up-lui la masina si ce poate sa faca o masina mica fata de unu cu XXX-cp,plus cand faci o masina de circuit o lasi de circuit, nu amesteci orasul cu circuitul sa chinui masina, parerea mea,
Din ce am vazut Adancata e circuit de viteaza, sper sa ajungem luna asta si la Prejmer, am inteles ca au un Legend car destul de bine pus la punct ce merita testat, din cate stiu eu si am vazut Prejmer-ul e un circuti tehnic, o sa vad cand ajung acolo.
Avatar utilizator
cabron
 
Mesaje: 39
Membru din: 08 Oct 2014, 15:47
Maşina: Ford Focus 2 hatchback 1.6 Ti-VCT, 16V, 115CP.
VIN: WF03XXGCD34Y15661

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 04 Mai 2016, 00:08

Prejmerul este genial pentru cei care vor sa invete. Partea proasta este ca pe prejmer nu ai ce cauta cu turbo mai ales cu turbo-diesel. Un aspirat ca al tau este ideal pentru Prejmer. Circuitul ofera multe viraje clasice, parabolici, sicane, tot ce trebuie, este foarte complex, tehnic, are viraje de viteza si viraje pe care trebuie sa le sacrifici pentru a intra bine in urmatoarele. Abia astept sa te dai si sa spui parerea despre circuit :D
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 17 Mai 2016, 18:12

Yeeey, tocmai ce am terminat ultimul upgrate la Focus, se numeste "motorschaden" :))) Oare este acum momentul ala indelung asteptat sa punem 2.2 ? Ca de pus ceva tot trebuie pus :))
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Alecx » 17 Mai 2016, 19:49

Pai ce a patit?
Ford Fiesta MK6 11.2004 1.4 TDCi - 70hp
EGR Blanked, Fiesta Zetec S Red "ST" Seats, Eibach -35mm, Bilstein/KYB, Stage1
Avatar utilizator
Alecx
Incepator
 
Mesaje: 36
Membru din: 06 Iun 2010, 18:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2004 Fiesta 1.4TDCi

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde radu_andry90 » 17 Mai 2016, 21:49

recomand un 2,5 t de st si ai terminat problema!(il poti duce lejer la peste 250-260 cp)- ca si greutate, cred ca nu e diferenta mare intre cel de 2,2 si 2,5!
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde mihaibre » 27 Mai 2016, 01:03

hai ca te-ai speriat degeaba de la un injector :D
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 27 Mai 2016, 09:30

O sa ma pun pe scris :)
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 27 Mai 2016, 10:50

Operatiunea c*r pansat

Un intelept spunea ca daca vrei sa iti vezi viitorul trebuie sa te uiti in trecut. Ei bine, eu ma asteptam la ceva nasol, tinand cont ca in fiecare saptamana trebuia sa pice ceva. Eram atat de convins ca urmeaza sa pice ceva incat imi venea chiar sa iau un cap de pod pentru a respecta traditia. In fine, vine we, iar eu aveam treaba cu Focusul, L.O.L.. Vine ziua de duminica, ziua in care aveam trackday asa ca erau toate conditiile sa se duca ceva la masina. Era evident no ? Care erau sansele sa nu se intample ceva. In fine... Facem niste ture masina merge bine, sta bine pe drum, poate chiar prea bine si ne uitam la timpi. Ceva nu se lega pentru ca erau destul de marisori. Imi aduc aminte operatiunea Adancata unde la 30+ de grade masina pierde din power asa ca o menajez. E pe dracu o menajez.... sa ii rupe fasu zic. Punem slickuri si hai la treaba. Numai ca Fordisteanu avea alte planuri... si din alea grele. Intru pe traseu si observ ca masina se tureaza in blana, dau tr 2 si masina tot in limitare, o scot pe liber, limitare. Ma uit sa vad poate s-a prins covorasul de pedala, dar era totul ok. Opresc motorul si surpriza..... motorul era oprit dar funciona, ba chiar in limitare :)))

CE FACEM ACU' NEA BEBE.

Asta era replica noastra, cand eram pe traseu la scoala de soferi si vesnicul instructor Nea Bebe ne invata cu covrigul... Asa ca o bag in tr5 si omor "engine-ul" . Dau o cheie si porneste in 1.5 pistoane ca in 2 era mult. Mai dau o cheie si porneste cu tema de subaru boxer, adica mergeau pistoanele unu pe fata unu pe dos. Mai dam o cheie si porneste ca un Ferarri, adica zgomot metalic. Dau o cheie si porneste ca un Ford. Mai dau o cheie si nu mai porneste. Stai asa ca parca era bine sa porneasca ca un Ford. Mai dam o cheie si porneste cum vrea el, adica bine dar pana la un punct. Ajung la boxe si opresc motorul. Il pornesc din nou si de data asta porneste cu de toate, adica cu fum alb si mult in spate. 100% Turbina.... ba nu 100% motorul ziceau cei de pe margine. Il pornim, verificam, punem testerul si cica eroare lipsa motorina in rampa. Hmmm. Mai fac o tura sa vad daca ma incumet sa plec cu ea pe roti din Bv in Tgv si vad ca merge asa ca o iau din loc, ba chiar cu viteze mari pe DN semn ca totul e bine. L.O.L.

Daca duminica mi-a facut figura acum e miercuri si totul trebuie sa fie bine no ?
Hai pan la Chitila, sa ducem niste gume. Ajung in Chitila la sensul de la MegaImage si toate bune pana aud niste rateuri in evacuare. Suna bine dar nu era ce trebuie. Oprim ca acolo aveam treaba dar la intoarcere incepe nebunia. Masina smucea si balbaia si facea ca toti dracii. Opresc la jumatatea drumului, fix in spatele unui EMCEVEU la panda spre mirarea politistului care se da jos si ma anunta ca el nu mi-a facut niciun semn sa opresc. Ma bufneste rasul pentru ca tocmai ce aveam toate semnele de pe lume in bord, Check Engine, System Engine Fault, mai urma o eroare de genul FRAM TU CHIAR SPERI SA AJUNGI ACASA ? Nu mai zic ca am dat pe navigatie setarea HOME predefinita si m-a apucat rasul ca imi arata cu 20 km mai aproape, semn ca si GPS-ul stia ca nu mai ajunge nimeni la casile lor. In fine, las masina sa se raceasca, vad si doi clienti luati cu peste 100 km.h in localitate, unu a plecat dupa nici 15 secunde... probabil ca avea si el vreo eroare prin acte $$$ si o luam spre casa. Ajungem si zic ca asta e, tre sa o duc din nou acasa la ea, pe ea pe masina, adica la service, locul unde ma simt ca intr-o familie.

OPERATIUNEA SERVICE

O duc vineri si vineri seara ma suna. Ma gadeam ca imi zice pe direct, ia-ti masina de aici si nu mai veni niciodata ca ne-am saturat de ea. Ma suna Adi si imi zice, ia-ti masina e gata. E gata ce ? Gata de aruncat, gata de mers, sau gata ne-am saturat. Si acum urmeaza partea aia care nu vroiam vreodata sa o aud. N'are nici pe dreaq. Era clar... urma o serie lunga de stat prin service. Iau masina mai mult ofticat decat fericit si pornesc la drum. Ies de pe gang, fac stanga spre oras si PAAA. Imi da eroare in bord... IAR TU MA? dupa care zgomote fum si PA. Il sun pe asta ca ceva nu e in ordine, probabil ca imi facuse un soft de maxim 50 m. Adita se jura ca el a facut zeci sute mii de km cu masina in ziua de vineri si nu are nici pe dracu. Da o tura boss. Face o tura, adica inca 5 metri si pa si la el. Nu ma asteptam la asa ceva imi zice. Sicer... ii zic... nici eu nu ma asteptam sa fac 50 m. O mai lasi imi zice. Nu am de ales ii zic. Asta a fost vineri. Luni dimineata ma loveste.... Boss... ai injectoarele praf. Toate 4 ? Clar. Mergi la verificat, la unii in Buc. Ii sun pe bajeti si imi fac pret ca pentru mine, adica 40 roni/injector de verificat si 240 roni verificat pompa. Asta e ... Intre timp un amic imi zice de unii de la Sinaia, acei unii de la Sinaia. Asa ca ma sucesc si plec la sinaia via service sa iau injectoarele, cele 3 injectoare. Cum cele 3 ? Pai unu e blocat. WTF cum adica. Pai nu vrea sa mai iasa nici de-al dracu. A prins dragan de chiulasa ? Scoate injectoru in mortii lui ca nu ma duc cu 3 din 4 presupunand ca ala e bun. No way Jose, asa ca plec cu 3 si cu unu de il aveam eu de la MihaiBre. Merg in Sinaja, nimeresc pe un gangu dracu de nici cu GPS-ul nu te descurci si ma servesc baietii. 20 roni/injector si 150 roni pompa. Argumentul celor din Sinaia fata de Bucuresti nu erau neaparat banii ci ca le verifica pe loc, nu peste 2 zile asa ca ma avantaja mai mult. In 30 min vine raspunsul. Nu au nici pe dracu, sunt perfecte, imi pun injectoarele in pungi si imi zic binemeritatul BINE PA. Joac-o p"asta. Tocmai ce am ajuns de unde am plecat. Il sun pe Ady sa ii dau vestea proasta ca sunt bune injectoarele si pompa si imi zice ca nu are cum. Ca sunt toate proaste dar ala blocatu din chiulasa e bun. Cum vine asta.... in fine. Mai las masina vreo 2 saptamani sa ii faca Ady niste descantece si sa o deoache si o iau. I-ai facut ceva la masina. Nu, am pus injectoarele la loc, ala de nu mai iesea tot nu vrea sa iasa dar e bun si masina merge. Pana cand il intreb ? Ai marit range-ul pana in fata blocului la mine sa fim siguri si eu si tu ? :))) Nu dar poti sa iti iei masina odata... mai repede... azi.... acum daca se poate :)) Iau masina, culmea, fara sa ii faca ceva, masina merge dar merge prost de tot, nu urca in ture, nu trage, e ca loganu, sincer sub logan. Si ma apuca dracii aia mari. Ia vino Alin pan la masina sa o facem noi, ori o facem noi ori nu o mai face nimeni. Iau imbus de 7 de la Dedeman si ma pun pe desfacut injectoare. Care era ala blocatu.... 3. Al treilea ... din ce parte, de la stanga sau de la dreapta ? Hai sa dam si 2 si 3 jos. 2 iese imediat, defapt nici nu era prins prea bine iar 3.... trei iese in max 10 secunde. WTF.. In fine. Punem 2 in loc de 3 si pe 3 il iau sa ma uit mai atent la el. Era negru de funingine si calamina si nisip si tot ce era mai rau. Il inlocuiesc cu cel de la mihaibre si hai sa pornim motorul. Daca nici acum nu merge inseamna ca e din motor. CLAR... nu avea ce. Porneste fara fum, si merge rotund. Hopaaa. Hai sa facem un tur de oras. Facum un tur, facem 2, facem 3, ii rupem fasu' ii dam tot bordu, masina se comporta exemplar. Toate astea joi seara. Partea interesanta era ca vineri dimineata trebuia sa plec la Paltinis la a doua etapa de coasta. Plecarea o gandeam sa o fac cu Loganul dar hai sa ne riscam si cu Fordul.

PALTINISH

Vineri dimineata pornesc Fordul, masina cand o pornesc pana se incalzeste face ca toti dracii dar cand are 90 de grade e tun. Asa ca plec la Sibiu, stau acolo tot we, ma intorc luni dimineata, ma uit la km facuti, vreo 700 km si totul este minunat.

Ce putem invata din treaba asta ?
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 6 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 6 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login