de oaspetele » 24 Aug 2009, 08:12
revin cu detalii din concediul numero 2, petrecut in romanica.
traseu Bistrita - Intorsura-Bucuresti (putin frecus pana la BDT, astia nu-mi stampilasera garantia)-Baneasa soping-intorsura-Brasov-Intorsura-Bistrita. Ca fapt divers, pe CB am 7.3%. Probabil cu o juma de litru mai mult real. E ok.
Sincer, ori lumea in general a obosit si nu se mai grabeste, ori teoretic nu ai nevoie de mai mult de 140 de cai la o masina. Exceptand zona Bucuresti-Ploiesti, unde era un fel de miscare brawniana, in tot acest periplu am fost depasit de una masina, un Q7 fara insemne, doar un S line lipit pe spate. Si ala, dupa ce m-a lasat sa-l depasesc dupa Rupea, m-a depasit inainte de Sighisoara, dupa ce s-a chinuit evident. Da primisem apostrofari de la copilot ca le e somn copiilor si nu pot adormi din cauza miscarilor bruste asa ca m-am lasat pagubas.
Avand roti pe 18 e usor ne-confortabila pe drumuri mai proaste, in special pentru cei din spate. Inclin sa cred ca are si un fel de suspensie sport. Dar ca revers al medaliei, ia cubele aproape la fel de bine ca o compacta asezata.
Remarc faptul ca sistemul audio e subtirel, la golf(uri) fiind incomparabil mai bune. Desi in echipare Titanium, de varf, nu prea impresioneaza cu dotarile si finisajele. Nici prea prea, nici foarte foarte. Ce imi place e climatizarea in scaun. Sper sa nu ma doara spatele de la ea.
In continuare, se merge in coloana. In continuare, toti ar depasi, dar nimeni nu o face. Iar cand ma bag, in sfarsit, intr-o depasire, disperat ca se merge de zeci de km la pas si trebuie sa ma repliez, la venirea din fata a unei masini, idiotul din fata franeaza. Asa intelege (??) el ca trebuie sa procedeze in situatia respectiva.
Zona Sinaia - Azuga s-a parcurs la pas, si la dus, si la intors. Bucurestiul mi s-a parut mai liber, am prins doar 2 stau-uri, unul pe podul de intrare iar celalalt intorcandu-ma de la BDT de pe Virtutii, dar nimic sacaitor. Mult mai nasol pe Valea Prahovei, unde am si stat cateva minute bune.
Brasovul, in schimb, jos palaria. Circulatie destul de lejera, fara crispare, parcari neobisnuit de multe. Deh, influente.
Am depasit toate masinile posibile, dar cel mai idiot unul cu un Chevy din asta de origine Daewoo. Inainte de curbele de pe Predelus, dinainte Intorsurii Buzaului, opresc la o .... trecere de oi. Ala ajunge in spatele meu, asteptam. In fata, soseaua face un S si nu se mai vede nimic. Evident, linie continua.
Desteptul, nici nu asteapta sa treaca ultima mioara si se baga in depasire. Ii fac loc, gandindu-ma ca poate omu se grabeste. Daca venea masina din fata, ala era. Merg normal, o idee mai alert sa vad daca ala chiar se grabea. Ciuciu, sau poate asa stia el sa se grabeasca. Am stat cateva viraje in spatele lui dupa care m-am plictisit si l-am depasit. A ramas mult in urma, in 10 km. Si atunci care e faza cu incrancenarea aia ??
In general, nimeni nu anticipeaza si aproape nimeni nu e interesat de ce urmari poate avea manevra tocmai efectuata. Intr-un cuvant, lipseste bunul simt, in ambele acceptiuni.
Felicitari lui Bel 995, care nu m-a lasat la greu. Inca odata, mi se demonstreaza ca singura data cand am fost agatat de cand il am politistul a jucat murdar.
Drumurile : in general foarte bune.
Exceptia : Bucuresti, unde nu sint rele, dar nu prea am dat de un drum drept in adevaratul sens al cuvantului. Liniile de tranvai contribuie si ele la confort.
De fiecare data cand revin din zona Brasov imi dau seama cat e de rau drumul in judetul Mures, in special dupa ce treci de Reghin. Horror. Ca noroc ca nu vorbim decat de 20 de km. La noi in judet, pana cu 10 km inainte de Bistrita nu e remarcabil, ba dimpotriva, dar nu se compara cu betoanele din Mures. Se zvoneste ca la anu se va mai schimba ceva. Sa speram.
Una peste alta, daca vremurile fi-vor tulburi, S MAX-ul ar putea sa ramana poate inca 1-2 ani peste ce mi-am propus, e o masina ok. Probabil ca va veni si remaparea, singurul lucuru de reprosat motorului 2,0TDCI fiind lipsa avantului initial. Sau ma rog, poate nu motorului, ci greutatii masinii. Cutia cu 6 viteze e bine echilibrata, franele sint ok, dar nu m-ar supara sa fie si mai si.
O masina corecta. Eu as mai lucra la interior, exteriorul (cu jantele pe 18) fiind de nota 9.
*un van nu are cum sa ia 10, stiu si eu asta.