Totul despre membri

Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde white shark » 02 Aug 2014, 15:04

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2u tot respectul pentru tine si masinuta ta, cu riscul de a ma repeta am sa-ti repet ideea noastra.
Ai posibilitatea mai aproape de Iasi, la Bucuresti la sediul nostru sa testezi masina pe un dyno Mustang care masoara foarte corect.
Daca masina dezvolta valorile vehiculate testul este gratuit daca nu trebuie sa il platesti 50 Euro.
In cazul in care valorile sunt cele afisate de tine, eu sunt dator cu scuze, daca e invers o sa te rugam sa ne afisezi graficul corect si ce ai tu de spus in aceasta privinta avand posibilitatea sa ai ultimul cuvant.
Nu este nimic personal, nici nu cred ca te cunosc este doar o problema generata de tunerul tau care afiseaza masina ta cu valori implauzibile si cu grafice incredibile, altfel nu ne-am fi sesizat simtindu-ne jigniti de astfel de abordari. Repet nu ai nici o vina, alegerea a fost libera iar daca esti multumit e foarte bine, insa nici noi nu putem sa fim luati asa peste picior, te rog sa ne intelegi si sa nu te simti lezat de actiunea noastra.

Referitor la ce simte soferul dupa o remapare este totul relativ. Am facut teste si am vazut ca nu e deloc asa cum se spune psihologig fiind miza cea mai mare.

Nu cred ca te-am luat peste picior sau te-am jignit cu ceva personal si Nu e nici o problema generata de tunerul meu,sa zicem,cu voi personal,nu cred ca va cunoasteti sau ati avut divergente strict cu el.mai degraba e problema voastra impotriva tuturor tunerilor care afiseaza corect sau nu graficele de putere.asa va faceti loc?
De unde stii tu ce valori implauzibile si grafice incredibile are masina mea de vreme ce nu am facut un astfel de tester?omul a zis ca as castiga safe 25 cai si 60 nm.ar insemna 161cp si 380nm.ce e asa implauzibil si incredibil?
Masina merge mai bine ca inainte si asta e tot ce conteaza pt mine.am ales tunerul respectiv pt rezultatele avute cu ceilalti colegi si faptul ca nimeni nu a avut vreo problema.nu stiu sa existe cineva din cei resoftati de acelasi tuner ca si mine,aici pe forum, care sa fi facut dyno test si valorile sa nu fie aceleasi cu cele declarate de el.daca sunt multumiti la fel ca mine de rezultat,ce rost mai are mai ales ca nu facem liniute si raliuri?daca aveai si tu un topic aici,in momentul in care am vrut o resoftare,cum ca te ocupi cu asa ceva,poate te alegeam pe tine.bafta!


Nu la tine ma referam nu cunosc situatia ta ci la cea cu 156hp stock si 185 dupa soft.
Nu stiu cine e tunerul tau dar eu am fost in eroare, ma refer la alt subiect.
In mod cert la valorile exprimate de tine nu am ce comenta sunt plauzibile si te rog sa ma scuzi.
Nu ai sa vezi de la mine vreo remarca care sa atace nejustificat pe cineva, munca cuiva decat daca sunt in eroare si imediat recunosc asta sau daca este frizat bunul simt, ca in cazul ridicat si de portocala mecanica.


Ok.bafta!
Ex:Dacia 1310 berlina crem 1986 de Ungaria:)) 1.3 54cp 2001-2007
Ex:Ford Focus 1 Facelift Ghia Turnier Colorado Red 2002 1.8tdci 115cp 2006-2009
Ex:Ford Focus 2 Facelift Titanium Hatchback Morello Metalic 2008 2.0tdci 160cp 2009-2015
Ex:Ford Mondeo 3 Facelift Ambiente Hatchback Silverdust 2004 2.0tdci 115cp 2015-2018
Ex Vw Golf 5 Trend Hatchback Black 2005 1.9 Tdi Bkc 105cp 2018-2025
white shark
Member
 
Mesaje: 425
Membru din: 30 Ian 2009, 18:44
Maşina: Ford Focus 3 Break Titanium 1.6Tdc 2011i 115cp

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 02 Aug 2014, 20:06

In mod cert o resoftare custom si mai ales facuta pe dyno estu un vis daca e facuta de cine si cum trebuie.
O resoftare generica(un soft care se arunca in mai multe ecu similare) nu e chiar o fericire si de aici apar in timp multe discutii si probleme legate de performante dar mai ale de fiabilitate.
Noi am facut chiar un matarial in acest sens pe care l-am prezentat pen un alt forum, am sa va dau linkul sperand ca nu este o infractiune asta mai ales ca este in scopul informarii generale. Nici chiar softul nostru bine facut testat de noi nu e perfect aruncat in alta masina. Fiecare masina isi cere ajustajele, optimizarile ei:
http://forum.4tuning.ro/679-racing-code ... -code.html
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 02 Aug 2014, 21:01

De cand vorbiti de tunat si multi cp deja a inceput sa iasa fum din "useri" :)) . Eu propun sa ramana discutia amicala si "in lumea auto" ... indiferent de pareri sa nu ajungem la atacuri personale .

alo rechine ... ma auzi , aici portocala =)) ... devine haios dialogu' ... cel putin pentru mine ... e pacat sa depasim limita respectului si sa trecem la ofense.

Keep calm ! ;)
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 02 Aug 2014, 22:26

Sper ca replicile mele nu au avut rol de a cataliza si escalada conflicte, nu-mi doresc asta.
Pana la urma impartim aceeasi pasiune si cred ca are sa existe un numitor comun, insa cateodata cand vezi atata obraznicie si cand ai senzatia ca esti luat de prost te mai aprinzi. Este un sentiment de frustrare pe care si eu il simt de multe ori.
E greu pentru ca nu toata lumea intelege si nici macar nu e obligat sa faca asta, nu e domeniul lui, nu e pasiunea lui ... in plus la romani exista si tendinta asta de a cred ca tot ce vine de afara e mai bun si ca miroase frumos. Realitatea este ca multi stau cu nasul in dosul strainilor si ca apoi se mira ca totul le pute in jur. Acum de curand a reparut in zona comerciala un mic curent nationalist cu cateva sloganuri; "fabricat in Romania", "made in Romania", "produse romanesti" si se reincerca asezarea produselor si serviciilor romanesti la pozitia corecta.
Iar ca sa incheiem in nota amuzanta am o intrebare: "De ce sunt mai multi homosexuali decat intelectuali?" .
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Top Cat1 » 03 Aug 2014, 20:02

Sorin ... este la FF2-ul nostru 133 cp sau 136 cp. acelasi motor si aceleasi piese, dar pentru Franta i-au dat un soft mai slabut pentru a se incadra in anumite norme. :D
Cand este gata masina?
Avatar utilizator
Top Cat1
Gold Member
 
Mesaje: 723
Membru din: 30 Dec 2010, 01:50
Localitate: Europa & Brasov
Maşina: Ford Focus 2006, Duratec 1.6, 101cp & Duratorq TDCI 2.0, 136cp

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 04 Aug 2014, 05:03

Surpriza are fix acelasi soft in toata Europa.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde laurentiugm » 04 Aug 2014, 07:35

Mama cat e de citit aici :) e bine imi pierd timpul cu lecturarea

@Sorin legat de treaba ca 136 cp la 2.0 si de mitul ala, asta zis ala poate e doar un mit si la fel a auzit si el. Eu nu bag in mana in foc pentru ce zice altu'. Si mie mi-e cam greu sa cred ca ar face asta numai pentru concurenta dar cine stie ce minti luminate sunt/au fost pe la ford
Ford FIESTA 1.4 Duratec DOHC 16V - B78KLY
laurentiugm
1nsane Member
 
Mesaje: 1273
Membru din: 07 Ian 2008, 16:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta mk6 facelift 1.4i;

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 04 Aug 2014, 07:36

@whiteshark - esti exemplul clasic cand dintr-o fraza complexa cu multe argumente logice tu tot ce intelegi era cuvantul 'bou" care sper ca esti constient ca nu era o jignire directa pentru ca nu imi permiteam, ci un mod de a accentua un fapt/o situatie. Daca din tot ce am scris tu atat ai inteles, este ok, e bine si asa.
Faptul ca iti spun "rechine" se intampla doar pentru ca nu te-ai recomandat si nu stiu cum te cheama, si cum am depasit momentele sa te intreb ASL PLS asteptam sa iti specifici undeva un prenume macar.

Daca toate informatiile despre tine le am cu "whiteshark" si cand iti zic rechin te superi o sa iti zic Marcel sau Pafnutie, sau daca nici asa nu iti place o sa te mentionez dupa VIN-ul masinii. Happy now ?

@Cip - noi vorbim codat, vrei sa ne salte DNA-ul. ..................Portocala Over ! Ps. E distractiv maxim topicul asta, daca sta cineva sa citeasca de la inceput sigur o sa creada ca detin un Mondeo verde.

@TopCat - suspensia e gata zilele astea, cu flanse cu tot schimbat. Partea naspa e ca eu am jantele grele rau pe 17 si altele mai usoare nu am, si sunt dezavantajat clar. Acu am gasit jante de tabla pe un site de vanzari, cu 5 spite (mincinoase) cum se stie lumea, si tipul din galati nu le-a trimis de o saptamana si nici nu mai raspune la telefoane. Bine ca nu am dat niciun ban dar e aiurea ca le-a pus din nou la vanzare ? Cred ca imi iau normale de tabla si asta e. Surpriza era ca vroiam sa le incalt cand merg la mare cu niste toyo R888 195/50/16 care oricum imi trebuiesc la etapele din septembrie. Sper sa le pun pe toate pe masina dar faza si mai naspa e ca operatiunea Marea nu o fac pe 15 ci weekendul viitor, fapt care ma da inapoi cu timpul grav. Macar 2 jante de tabla sa imprumut si cu semi slikurile ar fi suficient.
Trebuie sa vin pregatit maxim ca e greu cu Mircea, plec cu sansa 2.

La final, daca pierd, este logic o sa scriu ca el si-a dorit mai mult victoria si ca roata e rotunda si ca data viitoare o sa fie altul rezultatul ;)

Numai bine ;)
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde laurentiugm » 04 Aug 2014, 08:14

Din ciclul sa "Zambim din iarta" sa fie bine pentru echipa :) cum zic :)) si "Omul este o fiinta umana"
Sa auzim numai de bine
Ford FIESTA 1.4 Duratec DOHC 16V - B78KLY
laurentiugm
1nsane Member
 
Mesaje: 1273
Membru din: 07 Ian 2008, 16:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta mk6 facelift 1.4i;

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Mircea-Si » 04 Aug 2014, 09:00

Loool Sorine!
Mi-e mi-e frica de diesel, pt ca am avut si eu cateva destul de potente, mai ales daca soferul stie sa-i dea...eu am cam imbatranit si poate mi-am iesit "din mana".

In alta ordine de idei , Sorine, nu stiu exact daca o sa ne putem intalni, nevasta-mea planifica niste escapade de week-end , plus ca am o nunta la BV la sfarsit de luna. Daca voi fi in CT cand ajungi tu ne intalnim cu cea mai mare placere.
FORD FOCUS TITANIUM 1.6 ECOBOOST 2014 ~ 200CP - SOLD
FORD C-MAX TREND 1.5 TDCI 2015 120CP
Avatar utilizator
Mircea-Si
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 16 Dec 2013, 11:52
Localitate: Constanta
Maşina: Ford

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde white shark » 04 Aug 2014, 11:56

Mai sorine,din fraza mea complexa :D nici tu n-ai inteles ca nu ti-am zis direct ca termenul respectiv mi se adreseaza mie si de fapt am vrut sa spun ca esti prea inflacarat pe tema cu afurisitul ala de dyno test de vorbesti asa.deh...suntem doi neintelesi. ;)
asa in gluma,si tu ai putea fi un exemplu de genul ''complex superioritate" sau "singur impotriva tuturor" dyno-testurilor si tunerilor,dar sa lasam asta...
apar cu pseudonimul "white shark" de la inceput si de mai inaintea ta pe acest forum.am incercat sa-l schimb dar se pare ca nu se poate.
ar fi normal sa mi te adresezi cu pseudonimul asta sau cu edy daca vrei sa ma ai mai aproape... :)) e suficient nu?tu ai inceput cu rechinul.Marcel,Pafnutie...asa sa le spui apropiatilor tai,asta ca sa fiu in ton cu tine :) .
in alta ordine de idei,de ce sa ajungem sa ne certam pe aici sau altundeva?tu ti-ai spus parerea,eu la fel.sa nu sarim calul.mai bine zi-mi si mie ceva,te rog,despre injectoarele alea cu duze marite care la noi ar trebui sa fie siemens,nu? si cu evacuarea ta.
bafta!
Ex:Dacia 1310 berlina crem 1986 de Ungaria:)) 1.3 54cp 2001-2007
Ex:Ford Focus 1 Facelift Ghia Turnier Colorado Red 2002 1.8tdci 115cp 2006-2009
Ex:Ford Focus 2 Facelift Titanium Hatchback Morello Metalic 2008 2.0tdci 160cp 2009-2015
Ex:Ford Mondeo 3 Facelift Ambiente Hatchback Silverdust 2004 2.0tdci 115cp 2015-2018
Ex Vw Golf 5 Trend Hatchback Black 2005 1.9 Tdi Bkc 105cp 2018-2025
white shark
Member
 
Mesaje: 425
Membru din: 30 Ian 2009, 18:44
Maşina: Ford Focus 3 Break Titanium 1.6Tdc 2011i 115cp

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 04 Aug 2014, 16:30

@ whiteshark - Ai spus niste chestii destepte, trebuie sa recunosc si sa le apreciez.

Pe forumuri in general stau 3 tipuri de oameni, din punctul meu de vedere.
1. Cei care au prea mult timp liber si de multe ori abereaza off-topic.
2. Cei care incearca sa invete pe altii moca sau contracost.
3. Cei care au o problema a carei rezolvare spera sa o gaseasca pe un forum al marcii/modelului detinut.

Acum, eu din 2007 de cand am detinut primul Ford Focus 1.8 Tdci nou, luat in acelasi timp cu RZF-ul daca nu ma insel, am cautat sa il modific. Din pacate (pentru mine) existau prea putini oameni care sa se priceapa pe Ford bine spre foarte bine. Anii au trecut, eu am scapat de primul Ford si l-am luat pe FF2 2005, care era rosu si multumita lui slick si mai ales lui mihaibre am facut multe modificari (nici nu le mai stiu sirul) pana l-am dus in starea in care este acum.
Pe partea de motor, din pacate, putini sunt cei care chiar cunosc iar si mai putini sunt cei care au RABDARE sa stea la mintea mea, majoritatea alegand sa faca nustiuce GTI, SUBARU sau alte masini mai pretabile la modificari. Si aici ma refer la tuneri.

Prezenta mea aici este de a ajuta pe cei care doresc sa faca niste modificari, pe care eu le-am parcurs si sa ii ajut/informez cu privire la ele pentru ca eu nu am avut la cine sa apelez cand mi-am facut soft si a trebuit sa imi fac altul apoi, cand am pus filtru KN conic de 700 roni si l-am dat pe 200 roni si multi bani aruncati de pomana pentru ca am auzit si eu la unul sau la altul ca se poate pune/face/modifica. Vorba aceea, "prostul invata din greselile lui iar desteptul din greselile altora".

Desi nu imi place sa ma joc cu cuvintele, am vazut ca TopCat a facut un topic cu .... probabil cea mai dotata masina.... (si probabil chiar este) toata lumea a sarit pe el, deranjata de faptul ca are cineva cotet mai smecher ca al lui. Trist, dar asta este.

Eu nu prea sunt fan al dotarilor, desi nu mi-ar strica o trapa sau niste scaune incalzite (asta e) ci sunt un fan al motoarelor duse intr-un regim safe mode peste limitele prevazute de producator. Asa ca .... planul meu era sa detin cel mai puternic 2.0 tdci/hdi din tara, si nu era greu deoarece frecventand cam toti tunerii buni din romania, decat mihai stan de la Ploiesti a facut un Peugeot 407 cu turbo mai mare (nu stiu dar pot afla usor codul) dus la 195 cp safe cu speranta de 220. Masina mergand si acum in safe mode. O valoare ridicola raportat la VAG-uri dar nu mai continui acest subiect. Asadar, greu nu este sa o duc, mai ales ca stiu cam ce mai am de pus dar porblema este, ajungand la acea valoare (200, 210 220, 230) cum se comporta masina ? O tine ? Nimeni nu imi poate garanta nimic si asta ma face sa ma razgandesc, nu cred ca e ok sa dau 3000E dupa care sa ma uit lung la motor.
Vorbeam cu un amic de are un E60 2.2 benzina 170 cp si zicea ca motorul lui este 300 E si ca a dat 300 roni pe rampa de injectoare completa. E relativ usor sa te joci cu un motor ieftin (bmw, vag etc) inclusiv sa il faci turbo pentru ca orice iti pica le iei ieftin. Eu am dat 400 roni pe "rezonator carcasa filtru aer" care e un kkt de plastic si pe multe capacele si prostii care nu le gasesti sub 100 roni.

E greu sa incerci, pe banii tai sa iti urmezi un vis, dar sa nu ai habar ajungand acolo cat o rezista si cum rezista in timp. Ca daca vorbim de biele, vilbrochen sau alte componente (interne) forjate deja renteaza mai mult un ST si imi ramaneau si bani de carburant.
Am cautat pe tot internetul, singurii care au mai modificat sunt pe tdoc.uk (turbo drivers owners club parca) si ei daca le citeste cineva forumurile de vrea sa isi modifice 2.0 tdci se ia cu mainile de cap. De urmarit topicul unui tip KOH parca.
Sper sa mai gasesc vreun nebun care si el sa isi faca cazanul 200 cp + si sa impartasim problemele si compromisurile pentru a ajunge la un rezultat bun.

@whiteshark, duzele de injectoare marite pica din pacate. M-am informat corespunzator. Cel care a pus duze de 335d avea 1.6 tdci si erau compatibile bosch. La 2.0 tdci nu se pot schimba, asadar solutii nu sunt :( Evacuarea e straightpipe, turbo-back.

In final, nu incerc sa fiu contra sistemului sau singur impotriva tuturor, dar dupa cum se vede Edi, multi considera ca au habar incepand de la mituri urbane cu 150 cp si multe alte lucruri pur teoretice sa nu zic fantasmagorice si incerc sa ii lamuresc. In timp am vazut niste lucruri care se fac corect intr-o singura directie si nu au cum sa fie altfel, lucruri pe care le zic si le sustin argumentat chiar daca multi nu le privesc asa din diferite considerente.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde white shark » 04 Aug 2014, 18:10

Ok.mersi de informatii.eu am modificat masina anul trecut,in aprilie sau mai.nu am avut nici o problema pana acum,dar merg cu ea in mod normal,nu o fortez.dupa resoftare,vazand ca trage mult mai bine,ma gandeam la un intercooler mai mare si intarit sau schimbat kitul de ambreiaj.aveam si ceva bani la dispozitie,dar dupa 4 luni,mama,a carei stare de sanatate se deteriora rapid,a murit,totul s-a dat peste cap,nu mai aveam chef de nimic.
Am intrat pe topicul tau si am vazut ca urmaresti sa ajungi la 200 de cai.daca acest vis devine realitate-chiar as vrea sa reusesti si toata operatiunea nu o sa coste foarte mult,te-as urma si eu.si pe mine ma intereseaza mai mult performantele in detrimentul aspectului(bine,tu le-ai avea pe amandoua) :D .multa bafta si te voi urmari in continuare.
Ex:Dacia 1310 berlina crem 1986 de Ungaria:)) 1.3 54cp 2001-2007
Ex:Ford Focus 1 Facelift Ghia Turnier Colorado Red 2002 1.8tdci 115cp 2006-2009
Ex:Ford Focus 2 Facelift Titanium Hatchback Morello Metalic 2008 2.0tdci 160cp 2009-2015
Ex:Ford Mondeo 3 Facelift Ambiente Hatchback Silverdust 2004 2.0tdci 115cp 2015-2018
Ex Vw Golf 5 Trend Hatchback Black 2005 1.9 Tdi Bkc 105cp 2018-2025
white shark
Member
 
Mesaje: 425
Membru din: 30 Ian 2009, 18:44
Maşina: Ford Focus 3 Break Titanium 1.6Tdc 2011i 115cp

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 04 Aug 2014, 19:36

Condoleante. Stiu cum este. Intercoolerul este benefic, AirtechGen3 este perfect. Compromisul suprem intre eficienta, performanta si nu o sa ai nici lag. Vara cand ii dai reprize tari se simte cel mai bine. Eu l-am luat prin mihai (mihaibre). Ambreiajul daca nu are vreo problema, tine 400 nm asa ca poti merge linistit. Cand iti pui un turbo mai mare o sa ai nevoie de unul din kevlar. Eu am vb cu cineva foarte cunoscut din domeniu dar (multumita lui Stefan FST) am dat de Stefan Zorst (ungur) care modifica si mi-a cerut o suma cel putin pe jumate din cat imi cerea acel nume mare de la noi. Si Stefan Zorst este un GURU in ungaria in modificari extreme de drag racing. La iarna fac ambreiajul si eu, ma duce cam 250 E maxim, am vb deja cu el.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde white shark » 04 Aug 2014, 20:08

Mersi pt condoleante,iar despre informatii ce sa mai zic... =D>
La un moment dat,ziceai ceva despre o cutie de viteze pt coasta la un golf,probabil cu rapoarte scurte.pt focusurile noastre nu exista asa ceva?poate o cutie de st sau ceva de raliuri?
Tinem legatura.numai bine!
Ex:Dacia 1310 berlina crem 1986 de Ungaria:)) 1.3 54cp 2001-2007
Ex:Ford Focus 1 Facelift Ghia Turnier Colorado Red 2002 1.8tdci 115cp 2006-2009
Ex:Ford Focus 2 Facelift Titanium Hatchback Morello Metalic 2008 2.0tdci 160cp 2009-2015
Ex:Ford Mondeo 3 Facelift Ambiente Hatchback Silverdust 2004 2.0tdci 115cp 2015-2018
Ex Vw Golf 5 Trend Hatchback Black 2005 1.9 Tdi Bkc 105cp 2018-2025
white shark
Member
 
Mesaje: 425
Membru din: 30 Ian 2009, 18:44
Maşina: Ford Focus 3 Break Titanium 1.6Tdc 2011i 115cp

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 04 Aug 2014, 21:26

Da, este o chestie desteapta treaba cu cutie. Eu am discutat cu un amic care are un Golf 1 GTI de coasta, masina are 150 cp pe 800 kg, e bomba si a studiat mult despre cutii de viteze, pentru ca vrea sa-si faca singur una.

Principiul este ca daca ai carcasa identica teoretic poti sa imprumuti si sa-ti faci singur rapoartele in functie de ce doresti. Eu ma gandeam din discutiile cu el la un max speed de 180 km/h dar treapta 1 sa fie 60 (lunga) iar restul cu reprize scurte. Dar trebuie gasit codul cutiei si cautate alte rapoarte sa imprumuti care sa fie macar asemanatoare cu ce iti doresti tu. Calculul rapoartelor se poate face pe mai multe site-uri de specialitate astfel incat sa stii exact ce sa pui in cutie si cam ce sa iasa. Cei de la UCM Resita stiu ca fac custom dar sunt scumpe si nu prea le dau cu trateaza corespunator.

Una peste alta este o treaba foarte complexa, iti trebuie mult know how.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 04 Aug 2014, 21:42

$1 scrie:$2Vorbeam de faptul ca Ford scoate din fabrica motoarele la 150 cp, fapt care este sustinut de multa lume, fapt care este o aberatie.


Credeam ca am lamurit situatia asta si nu te mai intorci la:
"multi considera ca au habar incepand de la mituri urbane cu 150 cp si multe alte lucruri pur teoretice sa nu zic fantasmagorice si incerc sa ii lamuresc. In timp am vazut niste lucruri care se fac corect intr-o singura directie si nu au cum sa fie altfel, lucruri pe care le zic si le sustin argumentat chiar daca multi nu le privesc asa din diferite considerente."


Nu e mit , motorul 2.0tdci pleaca din fabrica cu aprox 150cp+ ... nu e nimic "fantasmagoric" in asta ... altfel nu mai ajungeai tu la 150cp fara modificari la motor.
Tind sa cred ca am adus deja argumente pentru motor 2.0tdci - 150cp ...deci sa eliminam "mitologia urbana"!
El a fost adaptat si a scazut la 136cp doar pentru eficienta/randament maxim(nu putere maxima) si pentru a se incadra in norma euro dorita cu un consum decent si sanse mari de fiabilitate.

Ca alte motoare au potential de fabrica la 180cp , asta e alta discutie dar sa nu intercalam informatiile .
Pana nu te apuci sa faci modificari directe "la motor" ci ii schimbi doar "accesoriile" , softul...etc se numeste ca "ii elimini limitarile" ...cand te apuci sa modifici in mod direct si motorul se numeste ca "ii maresti puterea".

Pe scurt , 2.0tdci are sigur peste 150cp daca ii elimini toate limitarile DECI nu e mit !
Daca 2.0tdi sau 2.0d au peste 180cp ca potential motor "fara limitari" asta e alta discutie !

rechine, portocala ...ma bucur ca s-au limpezit putin apele ...e mai bine acum cu discutia "la ralanti" ...uzati inutil ambreiajul aici . ;)
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 04 Aug 2014, 23:18

Da mi o singura dovada a acestui lucru (link, articol, orice) si vineri iti dau o bere. Este imposibil din 100 de motive. Orice motor atunci cand ii pui intercooler si ii scoti tobele creste in performante. Daca aveam Vag de 2.0 tdi de 140 cp si cu ic si evacuare aveam 155 cp puteam sa zic faptul ca Vag ul pleaca de la 155 cp ? Nu mai zic ca in franta erau procese multe pentru inselatorie ca acolo se plateste la cai nu cilindree. Si argumentul suprem. Niciun motor de 150 cp se plafoneaza la 165 cp. E randamentul prea mic.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 05 Aug 2014, 08:39

$1 scrie:$2[...]Acum, eu din 2007 de cand am detinut primul Ford Focus 1.8 Tdci nou, luat in acelasi timp cu RZF-ul daca nu ma insel [...]


N-as fi crezut niciodata ca cineva va tine minte cand mi-am luat eu masina sau ca va remarca faptul ca le-am luat cam in acelasi timp :)))

Sorin, nu ne stim decat ca masini, insa cand ajung prin oras, mi-ar face placere sa ne cunoastem personal si sa imi mai povestesti si mie una-alta despre motorul asta ... eu nu m-am apucat sa ii fac absolut nimic pana acum masinii (decat la exterior)
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 05 Aug 2014, 09:13

Pai nu mai stiu pe nimeni sa dea 23.000 de Euro pe un Ford. :))) am fost rau. Cred ca a mancat Proleasing-ul multe luni din masinile noastre. Era la Poarta Bucurestilor intr o luna de aprilie. :))) Masina aia a fost faina (deh, prima masina) dar pacat de gunoiul ala de motor de 1.8 Tdci. Cate probleme am avut cu el..... bine ca s a rupt la 25.000 de km.

Vb pe Pm sau iei nr meu de la Grecu Florin, vecinul tau.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde R Z F » 05 Aug 2014, 10:44

23.500 ... cand am ridicat-o de la Ploiesti, se uitau aia ca la urs ca nu mai vazusera/adusesera pana atunci focus cu piele in el si cu restul dotarilor...

una peste alta, e o masina buna, care si-a meritat banii... si e altceva sa cumperi un bun nou, fata de unul second hand in care bagi bani de la inceput si e deja deteriorat

lasa-mi nr tau ptr ca nu stiu daca te referi la vecinul meu de la tara, Florin, care lucreaza la finante la Pucioasa... si oricum nu cred ca dau usor de el
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
R Z F
Gold Member
 
Mesaje: 906
Membru din: 02 Feb 2010, 00:48
Localitate: Sector 3
Maşina: Ghia X RS-look
VIN: wf05xxgcd57s01178

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde white shark » 05 Aug 2014, 12:17

$1 scrie:$2ondoleante. Stiu cum este. Intercoolerul este benefic, AirtechGen3 este perfect. Compromisul suprem intre eficienta, performanta si nu o sa ai nici lag. Vara cand ii dai reprize tari se simte cel mai bine. Eu l-am luat prin mihai (mihaibre). Ambreiajul daca nu are vreo problema, tine 400 nm asa ca poti merge linistit. Cand iti pui un turbo mai mare o sa ai nevoie de unul din kevlar. Eu am vb cu cineva foarte cunoscut din domeniu dar (multumita lui Stefan FST) am dat de Stefan Zorst (ungur) care modifica si mi-a cerut o suma cel putin pe jumate din cat imi cerea acel nume mare de la noi. Si Stefan Zorst este un GURU in ungaria in modificari extreme de drag racing. La iarna fac ambreiajul si eu, ma duce cam 250 E maxim, am vb deja cu el.


cand ai schimbat intercoolerul original cu cel de ST,au fost ceva probleme adica se potriveste in locul celui original sau e nevoie de modificari?care ar fi cresterea de putere si cuplul?e nevoie de o noua resoftare dupa?e ceva ce poti face singur sau apelezi la un service?
hai ca te-am bombardat cu atatea intrebari! ;)

http://www.ebay.co.uk/itm/Mk2-Ford-Focu ... 19ee516e68
Ex:Dacia 1310 berlina crem 1986 de Ungaria:)) 1.3 54cp 2001-2007
Ex:Ford Focus 1 Facelift Ghia Turnier Colorado Red 2002 1.8tdci 115cp 2006-2009
Ex:Ford Focus 2 Facelift Titanium Hatchback Morello Metalic 2008 2.0tdci 160cp 2009-2015
Ex:Ford Mondeo 3 Facelift Ambiente Hatchback Silverdust 2004 2.0tdci 115cp 2015-2018
Ex Vw Golf 5 Trend Hatchback Black 2005 1.9 Tdi Bkc 105cp 2018-2025
white shark
Member
 
Mesaje: 425
Membru din: 30 Ian 2009, 18:44
Maşina: Ford Focus 3 Break Titanium 1.6Tdc 2011i 115cp

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde white shark » 05 Aug 2014, 13:09

"rechine, portocala ...ma bucur ca s-au limpezit putin apele ...e mai bine acum cu discutia "la ralanti" ...uzati inutil ambreiajul aici".

Salve @cip02.pai tu credeai ca forumul nostru e un fel de ACCES DIRECT,WOW BIZZ,MARUTA SAU UN SHOW PACATOS? :))
Acum daca le-am amintit,sa nu credeti ca le si urmaresc :D/ .
Bafta! :D
Ex:Dacia 1310 berlina crem 1986 de Ungaria:)) 1.3 54cp 2001-2007
Ex:Ford Focus 1 Facelift Ghia Turnier Colorado Red 2002 1.8tdci 115cp 2006-2009
Ex:Ford Focus 2 Facelift Titanium Hatchback Morello Metalic 2008 2.0tdci 160cp 2009-2015
Ex:Ford Mondeo 3 Facelift Ambiente Hatchback Silverdust 2004 2.0tdci 115cp 2015-2018
Ex Vw Golf 5 Trend Hatchback Black 2005 1.9 Tdi Bkc 105cp 2018-2025
white shark
Member
 
Mesaje: 425
Membru din: 30 Ian 2009, 18:44
Maşina: Ford Focus 3 Break Titanium 1.6Tdc 2011i 115cp

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde white shark » 05 Aug 2014, 14:04

am gasit ceva legat de dimensiunea intercoolerului:http://www.michelecaroli.com/autoparts_info.asp?id=29147&mcb=MCB02385&oem=3M5H%209L440%20AD%20-1231015%20/%201316496%20/%201353523
cel de 2.0tdci pare a fi la fel cu 2.5 st,ca marime.
Ex:Dacia 1310 berlina crem 1986 de Ungaria:)) 1.3 54cp 2001-2007
Ex:Ford Focus 1 Facelift Ghia Turnier Colorado Red 2002 1.8tdci 115cp 2006-2009
Ex:Ford Focus 2 Facelift Titanium Hatchback Morello Metalic 2008 2.0tdci 160cp 2009-2015
Ex:Ford Mondeo 3 Facelift Ambiente Hatchback Silverdust 2004 2.0tdci 115cp 2015-2018
Ex Vw Golf 5 Trend Hatchback Black 2005 1.9 Tdi Bkc 105cp 2018-2025
white shark
Member
 
Mesaje: 425
Membru din: 30 Ian 2009, 18:44
Maşina: Ford Focus 3 Break Titanium 1.6Tdc 2011i 115cp

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 05 Aug 2014, 16:54

Intercoolerul este identic, ca marime ca tot cu cel de ST. Deci de ST nu faci nicio afacere, este mic. Multumita lui mihaibre pentru care am toata admiratia si respectul ca a pierdut 2 ore sa imi monteze IC-ul pe la ora 22, pentru ca trebuia sa las masina la SAB. De princiiu nu iti trebuie alt soft atata timp cat nu ii pui turbina, in configuratia cu IC, avantajul o sa fie ca iti da o racire mai buna vara cand e cald de mori.
In configuratia IC si evacuare eu am scos 145 cp stock, fara soft pe dyno, deci ..... ajuta. Dar ideea e ca daca nu intentionezi sa ii pui turbina mai mare dupa si sa treci la alt nivel nu prea se merita.

Vezi diferentele ??
Fişiere ataşate
20140404_233555.jpg
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde white shark » 05 Aug 2014, 17:12

aha. @-) am inteles.mersi.
Ex:Dacia 1310 berlina crem 1986 de Ungaria:)) 1.3 54cp 2001-2007
Ex:Ford Focus 1 Facelift Ghia Turnier Colorado Red 2002 1.8tdci 115cp 2006-2009
Ex:Ford Focus 2 Facelift Titanium Hatchback Morello Metalic 2008 2.0tdci 160cp 2009-2015
Ex:Ford Mondeo 3 Facelift Ambiente Hatchback Silverdust 2004 2.0tdci 115cp 2015-2018
Ex Vw Golf 5 Trend Hatchback Black 2005 1.9 Tdi Bkc 105cp 2018-2025
white shark
Member
 
Mesaje: 425
Membru din: 30 Ian 2009, 18:44
Maşina: Ford Focus 3 Break Titanium 1.6Tdc 2011i 115cp

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Sharkky » 06 Aug 2014, 12:37

Diferente clar sunt ...
Dar lag-ul ce spune?
Eu stiam ca daca schimbi IC-ul, trebuie sa umbli si la soft, sa micsorezi lag-ul; adica nu prea merge IC fara remapare.
Avatar utilizator
Sharkky
Gold Member
 
Mesaje: 804
Membru din: 07 Dec 2009, 12:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Mondeo 2.0 TDCi, 96kW, Panther Black

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde white shark » 06 Aug 2014, 13:33

remaparea a fost deja facuta de un an.sorin zice ca nu e un castig semnificativ de putere cu schimbarea intercoolerului si il cred ca a facut asa ceva.acelasi raspuns l-am primit si de la tunerul cu care am colaborat.
Ex:Dacia 1310 berlina crem 1986 de Ungaria:)) 1.3 54cp 2001-2007
Ex:Ford Focus 1 Facelift Ghia Turnier Colorado Red 2002 1.8tdci 115cp 2006-2009
Ex:Ford Focus 2 Facelift Titanium Hatchback Morello Metalic 2008 2.0tdci 160cp 2009-2015
Ex:Ford Mondeo 3 Facelift Ambiente Hatchback Silverdust 2004 2.0tdci 115cp 2015-2018
Ex Vw Golf 5 Trend Hatchback Black 2005 1.9 Tdi Bkc 105cp 2018-2025
white shark
Member
 
Mesaje: 425
Membru din: 30 Ian 2009, 18:44
Maşina: Ford Focus 3 Break Titanium 1.6Tdc 2011i 115cp

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Sharkky » 06 Aug 2014, 13:58

Tot din discutiile cu un tuner, am aflat ca e mai bine sa te duci fara sa fii remapat dar cu IC-ul montat, pentru a se diminua cat mai mult lag-ul ...
Avatar utilizator
Sharkky
Gold Member
 
Mesaje: 804
Membru din: 07 Dec 2009, 12:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Mondeo 2.0 TDCi, 96kW, Panther Black

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 06 Aug 2014, 16:38

Softul cand se face se tine cont si de el. Ajuta dar nu in mod wow. Cred ca mi a dat 5 cai. Am scos cu el si evacuarea 145 cp. Lagul se diminueaza din soft nu e pb.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 46 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 46 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 46 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 46 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login