Totul despre membri

Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde The29041993 » 03 Ian 2021, 15:20

Ma, la vremea aia mi se pareau best option, raport pret-aspect. Imi placeau mult JapanRacing JR3, niste jante care, cred si acum ca dau super bine pe focus mk2.

34700997.jpg


Din pacate nu se gaseau second hand si nici pretul lor de noi nu era mic...iar eu eram student. Daca as fi fost in situatia de a le putea lua, as fi ales sa dau banii aia pe altceva mult mai prioritar la vremea respectiva. Am considerat ca cele de tabla modulare aduc putin cu alea cat de cat. :-??
Anii au trecut, am evoluat si eu alaturi de masina si cumva...s-a vazut asta in nivelul ei de metamorfoza. Anul asta, cu toata pandemia, am gasit niste jante decente si am vandut celebrele jante de haur.
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde sandu_daniel » 03 Ian 2021, 17:05

cred ca unicitatea jantelor era tot farmecul, oricum un proiect foarte frumos. mai ales cand ai depus multa pasiune in el.
Avatar utilizator
sandu_daniel
Member
 
Mesaje: 498
Membru din: 17 Feb 2009, 21:59
Localitate: Udine
Maşina: FORD MONDEO MK3 MK4 MK5 Vignale
VIN: WF0WXXGBBW2P13626

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde jeffe » 03 Ian 2021, 18:01

Cel mai Focus 2 de pe forum si totusi eu n-am dat o tura cu el!

Incorect. Al meu e cel mai Focus 2 de pe forum. De fapt ale mele, ca hatch-ul inca mai traieste (greu).
Al lui a castigat (pe merit) premiul pentru cea mai buna vopsea, dar acum e zgariat.
2016 Mondeo Titanium 2.0TDCi 180CP, Powershift, Deep Impact Blue
2016 Edge Titanium 2.0L TDCi 210CP, PowerShift, AWD, Magnetic
2008 Focus Cabriolet Titanium 2.0 Duratec-HE 145CP, MT, Acqua Blue
2015 Ford Mustang 2.3 Ecoboost, AT, Race Red
2014 Ford Mondeo Titanium 2.0 Ecoboost 240CP, Powershift, Blazer Blue
2012 Ford Mondeo Trend 2.0 TDCi 163CP, MT, Lunar Sky
2005 Ford Escape Hybrid 2.3 AT, AWD, Light Tundra
2011 Ford Focus Trend 1.6 TDCi 115CP, MT, Moondust Silver
Mondeo Mk3 2007, Mondeo Mk4 2010, Mondeo Mk3 2001, Mondeo Mk4 2011, Kuga Mk1 2011, Kuga Mk2 2015, Kuga Mk2 2017, Galaxy Mk2 2011, Mondeo Mk5 2015,Focus Mk2 2006, Mondeo Mk4 2009, Kuga Mk1 2012
Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 4784
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk5 2016, 2.0 TDCi 150CP, Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFTXXXXX

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde The29041993 » 03 Ian 2021, 18:17

Inca n-ai observat ca asta renaste din cenusa din ce in ce mai fain? Zgarietura aia o sa il faca si mai frumos!
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde jeffe » 03 Ian 2021, 20:44

Sa vedem, a zis orbul. Pana una-alta pune mana si fa rost de un radio mai omenesc :)
2016 Mondeo Titanium 2.0TDCi 180CP, Powershift, Deep Impact Blue
2016 Edge Titanium 2.0L TDCi 210CP, PowerShift, AWD, Magnetic
2008 Focus Cabriolet Titanium 2.0 Duratec-HE 145CP, MT, Acqua Blue
2015 Ford Mustang 2.3 Ecoboost, AT, Race Red
2014 Ford Mondeo Titanium 2.0 Ecoboost 240CP, Powershift, Blazer Blue
2012 Ford Mondeo Trend 2.0 TDCi 163CP, MT, Lunar Sky
2005 Ford Escape Hybrid 2.3 AT, AWD, Light Tundra
2011 Ford Focus Trend 1.6 TDCi 115CP, MT, Moondust Silver
Mondeo Mk3 2007, Mondeo Mk4 2010, Mondeo Mk3 2001, Mondeo Mk4 2011, Kuga Mk1 2011, Kuga Mk2 2015, Kuga Mk2 2017, Galaxy Mk2 2011, Mondeo Mk5 2015,Focus Mk2 2006, Mondeo Mk4 2009, Kuga Mk1 2012
Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 4784
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk5 2016, 2.0 TDCi 150CP, Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFTXXXXX

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde Le9 » 04 Ian 2021, 11:46

Legat de player:
The29041993 scrie:O sa fac ceva si cu ala, la momentul potrivit. :|


3 ani mai tarziu.. si nimic 8-}
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=125658 - Ford Focus 2005 MK2 1.6TDCI Moondust Silver cu mici imbunatatiri
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=127344 - Ford Kuga 2018 MK2.5 1.5 EcoBoost Ruby Red ST-Line

Renault Megane IV Estate 1.5dCi 110 EDC6 Noir Etoile
Avatar utilizator
Le9
Ford Freak
 
Mesaje: 175
Membru din: 25 Mai 2019, 13:57
Maşina: Ford Focus MK2 1.6TDCi, 90cp, 2005, Moondust Silver --- Ford Kuga MK2 1.5 Ecoboost, 150cp, Ruby Red

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde Catalupy123 » 17 Ian 2021, 20:40

Salut! Dacă se poate spune-mi unde ai făcut softul şi cât a costat eventual p.m. vreau să fac ceva asemănător dar cu o turbina mai mică pe un break de 90 de cai, cam are nevoie. Mersi
Catalupy123
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 01 Noi 2020, 09:56
Maşina: Ford

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde BlackTDCI » 22 Ian 2021, 23:39

A evoluat superb proiectul! Felicitari maxime ;) Tin minte ca o mai vedeam ocazional pe la intalnirile Club FF2 in constitutiei si mereu ma minunam de aspectul stopurilor.

Dupa ce am savurat efectiv fiecare rand din tot thread ul, pot spune ca sunt fericit dar si trist... Fericit pentru ca mai exista pasionati de Mk2 dar si pentru ca mi am vazut masina in 2 poze (B 06 LFG) :) Trist sunt pentru ca portofelul meu o sa aiba de suferit dupa ce am observat anumite dotari (Scaune incalzite, esp off, airbag off si parbriz IR). Tot respectul!
Avatar utilizator
BlackTDCI
Incepator
 
Mesaje: 7
Membru din: 28 Iul 2018, 18:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Mk2.5 Ghia 2.0 TDCI 170 cp, Panther black cu foarte multe chestii adaugate!
VIN: WF0HXXWPDH8B53083

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde The29041993 » 29 Ian 2021, 15:37

Salut,
Multumesc de aprecieri :D . Mi-a luat ceva pana am facut legatura intre persoana si masina. Nu stiu de ce, tineam minte ca a ta avea alta culoare. Dotarile sunt mai multe decat se observa la prima vedere, unele utile, altele inutile...dar am vrut sa le am. Nu stiu exact de ce :)).
Asteptam o prezentare si la masina ta, mai ales ca descrierea de la profil suna destul de interesant: "Maşina: Ford Focus Mk2.5 Ghia 2.0 TDCI 170 cp, Panther black cu foarte multe chestii adaugate!"

Una peste alta, desi am tot amanat, cred ca timpul sa fac un nou update al proiectului.
Din pacate am fost destul de ocupat, dar nici vremea nu prea m-a incurajat. Nu stiu daca e cineva care se bucura sa lucreze in frig.

Mi-am facut un mic cadou de Craciun, dupa ce mi-am dat seama ca nu prea mai vad bine noaptea, in special cand ploua si asfaltul era negru. Am analizat putin situatia si mi-am dat seama ca becurile mele aveau mai bine de 10ani asa ca am dat comanda de un set complet de osramuri (semnalizari, pozitii, faza scurta si faza lunga).
Am ales osram night breaker laser unlimited ozn super super wow wow atat pentru faza scurta cat si pe faza lunga.
PXL_20201224_094556175.NIGHT.jpg

N-am o comparatie de inainte si dupa, doar o poza cam neclara din timpul montajului. Nu stiu daca e relevanta, mai ales ca becurile xenon noi au nevoie de o scurta perioad de "burn in".
PXL_20201226_135247748.jpg
Stanga pozei becul nou, dreapta pozei becul vechi

Cu becurile de semanalizare si pozitie n-am mai facut poze, dar cele de semnalizare aveau invelisul portocaliu cam exfoliat. Acum lumina este mai galbena si arata putin mai "nou".
Una peste alta, a fost o imbunatatire clara. Pot sa vad mult mai bine iar farurile bat parca o idee mai departe. Nu sunt extrem de multumit de focalizarea becurilor de faza lunga, inainte parca era un punct de lumina galbena focalizata in centru care batea extrem de puternic si extrem de departe. Acum parca e mult mai dispersata lumina. Fiind faza lunga, nu cred ca e neaparat un lucru rau dar nu e pe placul meu. Cred ca o sa incerc ceva similar si de la Philips, doar sa vad ce se intampla.
PXL_20210102_181102143.jpg
Faza lunga.

Dupa anul nou, am prins o zi calda si libera si mi-am insonorizat pilita de la portbagaj. Mai am cateva zone de facut inainte sa spun ca masina e 100% complet insonorizata, dar prefer sa astept primavara.
PXL_20210102_132917752.jpg

Am decupat niste poze din manualul de utilizare al masinii si am facut cateva stickere cu modul de utilizare al comenzilor de la scaune. M-am gandit sa le montez pe spatele parasolarului, unde orice pasager nedumerit sa gaseasca explicatia. Pana una alta am facut un mic test. Parca nu e chiar drept, dar mai am cateva de rezerva.
PXL_20210122_183904072.jpg

Si ultimul, dar nu cel din urma upgrade: proiectoare led oem.
Compilatie.jpg

Nu sunt genul care merge cu proiectoarele aprinse tot timpul dar daca erau oem si omologate, de ce nu? A trebuit sa fac o mica decupatura in buzunarul de proiectoare din bara, nimic prea extrem. Mai complicat a fost sa le reglez in asa fel incat sa am un maxim de vizibilitate, fara sa deranjez pe nimeni. Ca o prima observatie, lumina este foarte bine focalizata, sunt foarte puternice si parca aduc si un aer modern masinii.
PXL_20210102_133526012.jpg

PXL_20210102_130630488.jpg

PXL_20210105_145521993.jpg
Proiectoare
Fişiere ataşate
PXL_20210105_145538938.jpg
Proiectoare + faza scurta
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde Le9 » 30 Ian 2021, 12:13

Foarte misto proiectoarele! Cat te-au costat? Am facut o cautare rapida pe google si am gasit preturi de la 40e pana spre 200+ / bucata.
Si cand crezi ca nu mai ai nimic de facut la masina... mereu gasesti ceva :D
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=125658 - Ford Focus 2005 MK2 1.6TDCI Moondust Silver cu mici imbunatatiri
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=127344 - Ford Kuga 2018 MK2.5 1.5 EcoBoost Ruby Red ST-Line

Renault Megane IV Estate 1.5dCi 110 EDC6 Noir Etoile
Avatar utilizator
Le9
Ford Freak
 
Mesaje: 175
Membru din: 25 Mai 2019, 13:57
Maşina: Ford Focus MK2 1.6TDCi, 90cp, 2005, Moondust Silver --- Ford Kuga MK2 1.5 Ecoboost, 150cp, Ruby Red

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde The29041993 » 30 Ian 2021, 12:34

Heh, ce pot sa zic. Sunt plin de resurse si idei.
Proiectoarele au fost "oferta", am dat vreo 400 pe amandoua. Le-am gasit si pe targuldepiese pe la 360/buc parca. Arata tot la fel doar ca e piesa "aftermarket", facuta de valeo. Fix aceeasi piesa fara codul/sigla de oem.
2 mentiuni:
A. sunt diferite stanga/dreapta, imbusul de reglaj trebuie sa fie spre centrul masinii, deci sunt 2 coduri.
B. Sunt compatibile cu ST, Cabrio, Facelift (adica sistemul clasic de proiectoare cu 4 urechi, logan style). Daca iti vine vreo idee, trebuie sa faci upgrade de bara.
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde Le9 » 30 Ian 2021, 14:24

The29041993 scrie:Daca iti vine vreo idee, trebuie sa faci upgrade de bara.


Momentan caut aripi de CC facelift. Mai multe nu pot spune :D
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=125658 - Ford Focus 2005 MK2 1.6TDCI Moondust Silver cu mici imbunatatiri
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=127344 - Ford Kuga 2018 MK2.5 1.5 EcoBoost Ruby Red ST-Line

Renault Megane IV Estate 1.5dCi 110 EDC6 Noir Etoile
Avatar utilizator
Le9
Ford Freak
 
Mesaje: 175
Membru din: 25 Mai 2019, 13:57
Maşina: Ford Focus MK2 1.6TDCi, 90cp, 2005, Moondust Silver --- Ford Kuga MK2 1.5 Ecoboost, 150cp, Ruby Red

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde The29041993 » 30 Ian 2021, 14:26

Pe drumul asta au vrut multi sa mearga:)). Sper ca iti cauti bari de ST, altfel nu merita deranjul. Sau faci vreo hidosenie de replica rs? :))
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde Le9 » 30 Ian 2021, 14:39

RS-ul trebuie sa ramana RS, n-au ce cauta elemente de RS pe un TDCI :))
Momentan spatele o sa fie primul transformat, datorita unui nene cu niste anvelope allseason no-name la -9 grade 8-}
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=125658 - Ford Focus 2005 MK2 1.6TDCI Moondust Silver cu mici imbunatatiri
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=127344 - Ford Kuga 2018 MK2.5 1.5 EcoBoost Ruby Red ST-Line

Renault Megane IV Estate 1.5dCi 110 EDC6 Noir Etoile
Avatar utilizator
Le9
Ford Freak
 
Mesaje: 175
Membru din: 25 Mai 2019, 13:57
Maşina: Ford Focus MK2 1.6TDCi, 90cp, 2005, Moondust Silver --- Ford Kuga MK2 1.5 Ecoboost, 150cp, Ruby Red

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde The29041993 » 14 Mai 2021, 00:23

A trecut mult de cand n-am mai scris nimic, in mare parte am fost prins cu altele. Nu mai sunt atat de multe modificari usoare, ca in trecut, dar tot am mai gasit cate ceva de facut la masina. O sa incerc sa le mentionez cronologic.

Prima interventie a fost legata mai mult de un pitic care nu imi dadea pace. Cum am facut swap de instalatii acum cativa ani iar toata masina este facelift din bara in bara, a trebuit sa imi adaug butonul de esp dar din neatentie, nu am pus cum trebuie un pin in mufa c111, cea care face legatura intre bord si motor astfel incat led-ul galben "OFF" de pe buton nu se aprindea niciodata. Cu ajutorul colegului Jeffe am reusit sa urmarim cauza problemei si sa o remediem.
PXL_20210313_182250829.jpg

Urmatoarea etapa a fost sa schimb emblema spate, care pe langa faptul ca era super matuita, a decis sa se delamineze la o banala spalare cu presiune. Am fost dezamagit sa aflu cat cere Ford pe ceva ce...le reprezinta brandul pana la urma..dar asta este. Shut up and take my money.
emblema.jpg

Si daca tot am comandat piese oem, am zis sa remediez si problema cu sticker-ul de pe stalpul soferului, cel cu dimensiunile rotilor. Evident, la fel de exagerat ca si emblema dar cum aveam nevoie de el..am inchis ochii.
PXL_20210313_154355638.jpg
Inainte

PXL_20210313_154828966.jpg
Dupa


Dornic sa stau linistit, am luat si certificat de omologare de la Ford Romania, cel in care sunt specificate dimensiunile jantelor, asa ca dupa un drum la RAR am intrat in legalitate. Ca sa marchez momentul, am comandat un set nou de anvelope, unele pe care mi le-am dorit inca de cand au aparut pe tyrereviews.com: Michelin PilotSport 4. Aproape ca uitasem ce bine arata cu jantele de vara...
Roti.jpg

PXL_20210425_130249597.jpg

Daca tot eram la capitolul "chestii rotunde cu invelis nou" am zis ca e cazul sa scap de pielea uzata de pe volan asa ca am montat unul retapitat cu piele napa. Calitatea este fantastica, in afara de pielea moale si impecabila, nimic nu tradeaza interventia facuta. Il recomand cu mare incredere pe baiatul care l-a imbracat, am inteles ca are cateva anunturi in online. E prin zona Sebastian, Bucuresti.
Volan.jpg


Si cum aveam atat de multe imbunatatiri, am plecat la o scurta plimbare in Dobrogea. 3 zile pe drum si 1100km mai tarziu, pot sa spun ca a fost absolut minunat.
M-am ales si cu niste poze super dragute, o sa pun cateva dintre ele aici.
IMG_E3777.jpg

IMG_E3763.jpg

IMG_E3794.jpg


Ultimul update a fost cel mai interesant si challenging din ultima perioada. Totul a inceput cu o plansa de bord de facelift, pe care mi-o doream extrem de mult datorita diferentei de culoare intre plansa de prefacelift si cotiera de facelift. Din fericire am gasit una suficient de ieftina si in stare foarte buna. Dupa o indelunga curatare, m-am apucat sa o tai. Cum de ce? Ca merita! :))
Rezultatul final, arata ca de fabrica:
PXL_20210413_065934586.jpg

Pe scurt, este vorba de o pereche de ceasuri auxiliare specifice modelului Focus mk2 Facelift, ceva destul de rar, aproape imposibil de gasit in format LHD. Eu am trisat putin si am luat 2 seturi, unul de prefacelist LHD si unul facelift RHD ca la final sa fac din ele un set LHD facelift. Odata operatiunea incheiata, am comandat din anglia o folie custom care desi arata OEM avea marcaj cu 2 bar pe ceasul de turbo. O sa fac un mic colaj cu diferentele intre cele doua ceasuri si procedura de schimbare a foliei.
ceasuri.jpg

Rezultatul final este acesta:
PXL_20210425_132224008.jpg

Si un mic clipulet cu ele functionale:
https://youtu.be/8xv_fLm9EEg

Momentan fac km si ma bucur de ea. Probabil mai urmeaza mici imbunatatiri si reparatii in vara dar nu am nimic concret in plan. Vreau doar sa fac cat mai multe trip-uri. In orice caz, promit sa postez upgrade-urile aici :))
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde The29041993 » 16 Iun 2021, 10:57

Asa cum am prezis data trecuta, au urmat mici reparatii si imbunatatiri, in ordinea asta:

De la ultima spovedanie am facut un schimb de ulei si filtre, ocazie cu care am constatat ca un semering de planetara curgea. Mi s-a parut usor umed inca de cand am schimbat ambreajul dar nu mi-am batut capul prea tare. Acum parea chiar critic asa ca m-am programat la mecanic. Cu ocazia asta am facut si schimbul de ulei de cutie, care desi nu era foarte vechi a iesit negru. Si de data asta am folosit piese si ulei de la Ford dar n-am mai facut poze pentru ca am documentat operatiunea cu cateva pagini in urma.
Dupa mica revizie, baietii mi-au facut o mare surpriza si focusul a primit un catalizator nou. Practic, inca de cand am facut evacuarea planuiam sa pun un catalizator sport insa la momentul respectiv nu aveau unul in stock asa ca am facut-o fara. Planul era sa il comand cat de curand dar am cazut prada sindromului "lasa ca merge si asa". Dupa tripul in Dobrogea am primit foarte multe plangeri legate de miros, lucru pe care il cunosteam si destestam de altfel, dar tot amanam rezolvarea. Cum spuneam, au decis sa rezolve singuri problema daca eu n-am fost in stare si m-au surprins cu un catalizator sport Pilot Performance + montajul la sediul Pilot din Andronache. Le multumesc si aici, in scris, chiar apreciez enorm. Daca citesc asta, stiu ei cine sunt. :))

PXL_20210527_094851792.jpg

PXL_20210527_101313712.jpg


Ca un mic review, nu pot spune ca am simtit pierderi de putere dupa montaj, nu mai miroase a tractor iar sunetul s-a redus considerabil ( :( ). All in all, stau si eu mai linistit cand trec prin filtre de politie :))

Ca urmare a unui impuls de moment, mi-am comanadat un suport de numar Ford Performance (cod: 2372312) si pentru ca unul din suruburi n-a mai vrut sa se desfaca, o chestie de 2 minute s-a transformat intr-o operatiune mult mai complicata. Am comandat 2 piulite nituibile noi oem, 2 suruburi, saibe, un buretel de pus sub numar si am facut operatiunea in mod regulamentar. Dupa ce am gaurit piulitele noi am constatat ca gaura din tabla era hexagoanala asa ca m-am bucurat de cei 10lei cheltuiti pe 2 piulite originale. Mai greu a fost sa desfac cele 1000 de clipsuri si capitonajul de portbagaj. La sedan chiar nu e o operatiune placuta.
Placuta nr.jpg


Ultimul update facut a constat in inlocuirea tuturor suportilor de motor, in mare parte deoarece simteam fel si fel de vibratii in volan si scaun. Am ales o varianta OEM + in ideea in care pastrez si confortul dar si senzatia de unitate pe care o aveam de la insertia powerflex.
Astfel am schimbat suportul dreapta si cel de sub baterie cu repere originale, tamponul antibalans tot original dar de focus electric iar bucsa de la suportul mic al tamponului antibalans am inlocuit-o cu una powerflex, ca tot statea prin casa de vreo 2 ani.
PXL_20210615_151620892.jpg

PXL_20210615_164036163.jpg

Nu am apucat sa fac foarte multi km insa pana acum pare ca este reteta succesului. Nu se mai simt vibratii, schimburile de treapta sunt foarte ferme si par mai rapide din cauza ca motorul nu mai este asa de "plimbaret" pe sub capota.
Momentan cam atat, desi se intrevede o revizie completa a trenului de rulare fata, pentru ca dupa 240.000 km au inceput sa apara primele semne de oboseala.
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde The29041993 » 13 Oct 2021, 14:49

Nu am prea avut ce mai face la masina asa ca m-am lungit putin de la ultima postare.
O sa incerc sa fac un update cat mai exact din punct de vedere cronologic:

Inca de cand vremea s-a incalzit, prin luna aprilie, mi-am dat seama ca aerul conditionat mergea dar nu mereu, mai exact aveam rece doar cand voia domnul`. Am cam ignorat problema pentru ca, la fel cum a aparut a si disparut, urmand o perioada de doua luni cu aer conditionat rece ca gheata. Insa, intr-o seara cand ma plimbam pe la Brasov, am oprit masina cu AC iar peste 10min am pornit-o fara, si asa a ramas. Am facut niste masuratori, am dedus ca problema poate fi doar de la ambreajul compresorului asa ca am comandat kit-ul. Am dus masina la service, unde baietii mi-au montat noua piesa, piesa care s-a intamplat sa nu fie 100% la fel asa ca am ramas si fara curea de accesorii si cu o eroare stranie in bord. Putin suparat, am cumparat un compresor complet, l-am montat pe masina, am incarcat instalatia, totul bun si frumos, aerul rece dar eroarea inca in bord. Si nu doar ca era eroarea, una care nu aparea si la diagnoza dar masina era si in limp mode asa ca nu prea puteam merge cu ea. Am verificat tot ce putea fi atins ce cureaua rupta, totul frumos si normal. Dupa aproximatic o saptamana de cautari si diagnoze, am gasit ca problema era, de fapt, cauzata de bujiile incandescente. Pur si simplu in momentul in care s-a rupt cureaua a decis si ultima bujie care functiona sa se pensioneze. Asta asa, ca fun fact cand vine vorba de coincidente.
Interesant este ca desi erau in motor de cel putin 170.000 km (nu imi amintesc daca erau originale sau nu dar eu sigur nu le-am schimbat) au iesit relativ fara prea multa lupta. Un set de bujii mai tarziu, masina functiona ca noua.

PXL_20210704_092238356.jpg


Daca tot eram cu masina in service, am zis ca pot profita de ocazie asa ca m-am apucat si am schimbat absolut tot ce era cauciuc pe puntea fata: Pivoti, bielete antiruliu, bucse bara antiruliu, bielete directie, capete de bara, bucsi cadru motor. Evident am crutat bucsile Hardrace de la bascule sau flansele de amortizoare (schimbate nu cu foarte mult timp in urma). Bucsile de la cadrul motor au fost schimbate cu o versiune imbunatatita, disponibila pe Volvo, practic s-au inlocuit niste bucsi din plastic dur cu unele care contin si cauciuc (se zice ca amelioreaza sunetul de rulare dar parca n-am sesizat diferente notabile asa ca nu stiu. Fratii rusi sunt cei care au dezvoltat reteta)

PXL_20210703_083710629.jpg

PXL_20210703_141256722.jpg

PXL_20210703_083723911.jpg


Totul a mers relativ usor, mai putin la pivoti, care erau nituiti. A urmat o geometrie 3D si totul a revenit la normal.
PXL_20210706_103241544.jpg


Cum era saptaman dinainte de ZCF2021, am tras o spalare sanatoasa motorului si i-am redat stralucirea de odinioara, doar nu puteam sa ma prezint cu masina murdara si prafuita. De data aceasta am inlocuit Supermafrasol cu ProX engine cleaner.
PXL_20210707_112801935.jpg

Asta a fost cam ultima interventie asupra masinii, urmand cateva roadtripuri si , in general, multi kilometrii facuti.

O poza de la Sinaia, de dupa ZCF, alaturi de ITZ
PXL_20210711_095803481.jpg


Cateva poze din roatrip-ul de vara
PXL_20210808_112725099.jpg

PXL_20210808_152744617.jpg

PXL_20210809_131512055.jpg

PXL_20210808_151506050.jpg


Si o poza cu probabil una din cele mai asteptate Forduri de anul acesta, Mustang Mach-E, facuta in roadtripul din toamna:
PXL_20211008_071853220.jpg


Una peste alta, de la ultimul update cred ca am facut peste 20.000km, masina merge si se comporta foarte bine, se pare ca reuseste sa ramana fiabila in ciuda cresterii de putere.
Cu parere de rau incep sa ma gandesc ca drumurile noastre trebuie sa se desparta in viitorul apropiat in urma achizitionarii unui alt project car. Sa zicem ca e aceeasi Marie cu un piston in plus. :D
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde radu_andry90 » 03 Noi 2021, 21:19

Cred ca ar trebui sa iei in calcul TDCI ul sa fie un back-up la 5 cilindri! De ce nu faci un topic cu noul proiect, poze, detalii? Cred ca ar fi foarte interesant si de ce nu, util!
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde Artanis94 » 03 Noi 2021, 23:42

Daca urmatorul proiect va fi ceva cu motorul de 2.5T, il voi urmari cu mare interes :))
Mondeo MK4 2.0i 145CP - viewtopic.php?f=15&t=128404
Avatar utilizator
Artanis94
1nsane Member
 
Mesaje: 1045
Membru din: 22 Mai 2019, 14:48
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0i Duratec 145CP

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde The29041993 » 04 Noi 2021, 02:08

@radu_andry90 cred ca e timpul ca altcineva sa se bucure de ea.
Avem poze, documentam, lucram. Cel mai devreme cred ca dupa sarbatori apare prima postare.

@Artanis94 Ce sa zic, sper ca iti place culoarea asta, o sa o mai vezi o vreme :))
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde mr.franta » 28 Mai 2022, 11:40

Ti-am vazut masina undeva aproape de nicolae grigorescu, (baba novac daca nu ma insel)am oprit si m-am uitat la ea.Arata
super.
Vroiam sa te intreb daca este greu sa ii adaug la masina scaune incalzite si esp,parbriz incalzit deoarece nu are. focus 2 facelift benzina.
Ce este greu si ce pasi ar trebuii sa urmez.
mr.franta
Incepator
 
Mesaje: 97
Membru din: 20 Iun 2019, 20:11
Maşina: Ford Focus 2 1.6 16v 74kw benzina sedan 2008
VIN: WF0HXXWPDH8L57194

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde The29041993 » 31 Mai 2022, 14:56

Salut,
Iti multumesc pentru apreciere. Da, pe baba novac ai vazut-o. :D

Esp sunt aproape sigur ca are fiind facelift. Daca nu, e putin mai complicat de adaugat pentru ca trebuie trase mai multe fire in instalatia de lonjeroane. Similar si pentru parbrizul incalzit. Scaunele incazlite se pun usor, e un topic unde am detaliat procedura.
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde Le9 » 27 Apr 2023, 23:20

Cri cri cri :-"

Ce mai face Focusica?
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=125658 - Ford Focus 2005 MK2 1.6TDCI Moondust Silver cu mici imbunatatiri
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=127344 - Ford Kuga 2018 MK2.5 1.5 EcoBoost Ruby Red ST-Line

Renault Megane IV Estate 1.5dCi 110 EDC6 Noir Etoile
Avatar utilizator
Le9
Ford Freak
 
Mesaje: 175
Membru din: 25 Mai 2019, 13:57
Maşina: Ford Focus MK2 1.6TDCi, 90cp, 2005, Moondust Silver --- Ford Kuga MK2 1.5 Ecoboost, 150cp, Ruby Red

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde xmanford » 30 Aug 2023, 20:31

Asteptam pose de la zilele club ford 2023.... :)
Avatar utilizator
xmanford
Ford Freak
 
Mesaje: 229
Membru din: 06 Aug 2019, 18:36
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK 2/ 1,6 TI-VCT/ 85 KW
VIN: WF0WXXGCDW4T77096

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde Takashi90 » 15 Ian 2024, 10:02

Salutare, ți-am citit tot topicul, mișto evoluția mașinii.
Am văzut că ai montat plafoniere de mk4 cu suport ochelari.
Cum ai reușit să faci sa functioneze luminile roșii din lateral?
Am luat și eu una, doar că nu găsesc mufe pentru ele și pentru microfon
Takashi90
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 04 Mai 2022, 11:23
Maşina: Ford

Anterior

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login