Primul meu Ford Mustang
Salut,
Acum 2 luni mi-am indeplinit un vis din copilarie (undeva un copil de 10 ani inca zambeste). Mi-am luat un Ford Mustang 2008. A durat ceva pana sa gasesc o masina care sa imi placa (si pe care sa mi-o si permit) inmatriculata in Romania. Am vazut cateva, unele furate, unele radiate, unele calarite pana la refuz, dar am gasit bijuteria asta cand incepeam sa cred ca nu mai am ce vedea
. Fostul proprietar a iubit-o, era foarte ingrijita, abia 30.000 de km, o tinea intr-un garaj ferit de lume, mirosea a nou si se simtea ca atare cand m-am suit in ea prima oara.
Am vazut destule Mustanguri pe strada, ar fi misto daca as cunoaste alti proprietari pentru schimb de informatii, imbunatatiri, tuning, etc. Asta este, de fapt, motivul principal pentru care am intrat pe acest forum. E usor sa o dai in bara daca nu stii suficiente despre masina si as aprecia experienta altora
.
Cateva poze:



Nu am facut poze inauntru, dar exact asa arata:

Si daca tot am scris, si ca sa nu para ca o fac doar ca sa ma laud (bine, poate putin), sa adaug si cateva detalii despre masina, incercand sa fiu obiectiv (e greu!). Este modelul 2008 (generatia 5, pre-facelift), motor V6 de 4.0l (219cp), cutie automata 4+1+1 viteze. Are pachet exterior GT si aproape nicio alta optiune. Culoarea este gri aliaj.
Ce e misto la ea:
1. Cum se conduce. Este in mod cert un muscle car. Chiar si cu cel mai mic motor din seria ei, e greu sa o faci sa plece de pe loc fara sa i se invarta de cateva ori in plus rotile spate. La curbe aluneca exact cat trebuie, botul pare enorm, mai ales de la volan, si senzatia este absolut superba.
2. Dimensiunea. Este enorma. Nu stiu cum pare din poze, dar are aproape 5m lungime si aproape 2m latime (cam cat un Land Cruiser, mai putin pe inaltime). Garda la sol este aceeasi ca a unui Logan, se catara pe borduri fara probleme. Cu toate astea, plafonul este foarte scund, sub toate masinile pe langa care trec. Cand accelerez se apasa si mai mult in suspensiile spate.
3. Senzatie sport. Totul pare strans foarte bine. Franeaza instant, accelereaza superb si la 5 secunde dupa ce te-ai urcat in ea incepi sa zambesti. Daca n-o faceai dinainte.
4. Vizibilitate. Uimitor de buna pentru o masina atat de joasa, habitaclul iti da voie sa vezi in absolut toate directiile. Practic nu are unghi mort, din cauza geamurilor laterale spate. Simti ca stii constant cine si unde e in jurul tau.
5. Motorul. 4 litri si 6 cilindri reusesc sa para foarte mici sub capota enorma. Totul e simplu si usor de inteles chiar si pentru un novice. Cand deschizi capota simti ca ai putea sa repari/inlocuiesti orice de unul singur. Nu are capace, nu are logo-uri, nimic ce nu este pur functional. Nu am poze de la motor din pacate.
6. Portierele. Nu au stalpi, geamurile se ridica si intra direct in plafon.
Ce nu e atat de misto:
1. Nu are ABS. Da, serios, nu are ABS. Este foarte greu de condus pe ploaie sau pe orice suprafata care nu e uscata si cu aderenta mare. Cand e ud pe jos masina iti da o senzatie de plutire, orice acceleratie mai puternica rezulta intr-un dans interesant intre fundul masinii si asfalt. Franele sunt foarte bune, dar pe cat de bine te infig in volan pe uscat, pe atat de rau aluneca pe ploaie.
2. Rezervorul. Nu zic nimic de consum, stiam ca va consuma cat un tanc rusesc din al doilea razboi mondial, dar ma asteptam ca macar rezervorul sa fie generos. Nu este. Are 60l cu totul dar seria asta de masini are un mic "bug" care nu imi da voie sa pun mai mult de 38 de litri la un plin. Autonomia este infima, chiar daca merg ca o baba.
3. Scaunul. Scaunul se regleaza manual, e foarte greu de nimerit o pozitie care chiar sa imi convina. Cand se actioneaza levierul care culca scaunul din fata pentru a permite accesul pe bancheta din spate (ca sa recuperez o jacheta, sa zicem), trebuie sa o iau de la inceput.
4. Impozitul. Nimic de adaugat.
5. Culoarea. Trebuie spalata la 2 zile, altfel se vede orice pata. Daca o gaseam orice alta culoare, o luam orice alta culoare. Dar asta a fost sa fie.
6. Interiorul. Inauntru arata undeva intre o dacia 1300 si un trabant. Totul e solid, functional si fara briz-brizuri. Are cruise-control pe volan (pe care nu il folosesc) dar niciun alt control (e.g radio). Are un calut pe volan, macar atat.
Per total, o iubesc. Este un vis implinit si, cat timp imi permit sa am o masina care consuma mult, costa mult pe an (deh, distractia se plateste) si cu care nu pot sa car copii, bunici sau alte rude.. o voi pastra cu mare placere.
Acum 2 luni mi-am indeplinit un vis din copilarie (undeva un copil de 10 ani inca zambeste). Mi-am luat un Ford Mustang 2008. A durat ceva pana sa gasesc o masina care sa imi placa (si pe care sa mi-o si permit) inmatriculata in Romania. Am vazut cateva, unele furate, unele radiate, unele calarite pana la refuz, dar am gasit bijuteria asta cand incepeam sa cred ca nu mai am ce vedea

Am vazut destule Mustanguri pe strada, ar fi misto daca as cunoaste alti proprietari pentru schimb de informatii, imbunatatiri, tuning, etc. Asta este, de fapt, motivul principal pentru care am intrat pe acest forum. E usor sa o dai in bara daca nu stii suficiente despre masina si as aprecia experienta altora

Cateva poze:



Nu am facut poze inauntru, dar exact asa arata:

Si daca tot am scris, si ca sa nu para ca o fac doar ca sa ma laud (bine, poate putin), sa adaug si cateva detalii despre masina, incercand sa fiu obiectiv (e greu!). Este modelul 2008 (generatia 5, pre-facelift), motor V6 de 4.0l (219cp), cutie automata 4+1+1 viteze. Are pachet exterior GT si aproape nicio alta optiune. Culoarea este gri aliaj.
Ce e misto la ea:
1. Cum se conduce. Este in mod cert un muscle car. Chiar si cu cel mai mic motor din seria ei, e greu sa o faci sa plece de pe loc fara sa i se invarta de cateva ori in plus rotile spate. La curbe aluneca exact cat trebuie, botul pare enorm, mai ales de la volan, si senzatia este absolut superba.
2. Dimensiunea. Este enorma. Nu stiu cum pare din poze, dar are aproape 5m lungime si aproape 2m latime (cam cat un Land Cruiser, mai putin pe inaltime). Garda la sol este aceeasi ca a unui Logan, se catara pe borduri fara probleme. Cu toate astea, plafonul este foarte scund, sub toate masinile pe langa care trec. Cand accelerez se apasa si mai mult in suspensiile spate.
3. Senzatie sport. Totul pare strans foarte bine. Franeaza instant, accelereaza superb si la 5 secunde dupa ce te-ai urcat in ea incepi sa zambesti. Daca n-o faceai dinainte.
4. Vizibilitate. Uimitor de buna pentru o masina atat de joasa, habitaclul iti da voie sa vezi in absolut toate directiile. Practic nu are unghi mort, din cauza geamurilor laterale spate. Simti ca stii constant cine si unde e in jurul tau.
5. Motorul. 4 litri si 6 cilindri reusesc sa para foarte mici sub capota enorma. Totul e simplu si usor de inteles chiar si pentru un novice. Cand deschizi capota simti ca ai putea sa repari/inlocuiesti orice de unul singur. Nu are capace, nu are logo-uri, nimic ce nu este pur functional. Nu am poze de la motor din pacate.
6. Portierele. Nu au stalpi, geamurile se ridica si intra direct in plafon.
Ce nu e atat de misto:
1. Nu are ABS. Da, serios, nu are ABS. Este foarte greu de condus pe ploaie sau pe orice suprafata care nu e uscata si cu aderenta mare. Cand e ud pe jos masina iti da o senzatie de plutire, orice acceleratie mai puternica rezulta intr-un dans interesant intre fundul masinii si asfalt. Franele sunt foarte bune, dar pe cat de bine te infig in volan pe uscat, pe atat de rau aluneca pe ploaie.
2. Rezervorul. Nu zic nimic de consum, stiam ca va consuma cat un tanc rusesc din al doilea razboi mondial, dar ma asteptam ca macar rezervorul sa fie generos. Nu este. Are 60l cu totul dar seria asta de masini are un mic "bug" care nu imi da voie sa pun mai mult de 38 de litri la un plin. Autonomia este infima, chiar daca merg ca o baba.
3. Scaunul. Scaunul se regleaza manual, e foarte greu de nimerit o pozitie care chiar sa imi convina. Cand se actioneaza levierul care culca scaunul din fata pentru a permite accesul pe bancheta din spate (ca sa recuperez o jacheta, sa zicem), trebuie sa o iau de la inceput.
4. Impozitul. Nimic de adaugat.
5. Culoarea. Trebuie spalata la 2 zile, altfel se vede orice pata. Daca o gaseam orice alta culoare, o luam orice alta culoare. Dar asta a fost sa fie.
6. Interiorul. Inauntru arata undeva intre o dacia 1300 si un trabant. Totul e solid, functional si fara briz-brizuri. Are cruise-control pe volan (pe care nu il folosesc) dar niciun alt control (e.g radio). Are un calut pe volan, macar atat.
Per total, o iubesc. Este un vis implinit si, cat timp imi permit sa am o masina care consuma mult, costa mult pe an (deh, distractia se plateste) si cu care nu pot sa car copii, bunici sau alte rude.. o voi pastra cu mare placere.
-
nox - Incepator
- Mesaje: 5
- Membru din: 28 Mai 2015, 10:12
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Mustang V6 4.0L, 2008