de ToW » 07 Feb 2016, 13:55
Salut !!
Acum 3 zile mi s-a aprins un bec rosu, in bord, insotit de un mesaj cu eroare motor. Precizez ca in momentul in care becul s-a aprins masina abia mai accelera. Am oprit/pornit motorul dupa care becul s-a stins iar masina functiona ca inainte. Treaba asta s-a repetat de vreo 5 ori pana am ajuns acasa. Problema a fost de la conducta metalica dintre turbo si intercooler, care era crapata in dreptul suportului care se prinde pe motor langa filtrul de ulei. Am sudat conducta, am pus-o pe tester unde am depistat 9 erori(egr valve stuck closed, exhaust gas recirculation valve frozen, exhaust gas recirculation control circuit high, exhaust gas recirculation control circuit low, egr valve sensor circuit; valve stuck open , camshaft position sensor a circuit range/performance(bank 1 or single sensor), exhaust gas recirculation matering orifice restricted, clutch switch input circuit malfunction, smart alternator, output circuit). Dupa ce le-am sters problema a disparut.
O zi buna !!