Totul despre membri

Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 15 Ian 2016, 20:17

Salutare!

N-am postat mai devreme un jurnal de bord cu impresii intrucat am asteptat sa fac ceva km cu masina, un Ford Focus 3 Facelift, varianta sedan echipata cu motorul de 2.0tdci cu transmisie manuala, varianta titanium standard.

De o luna de cand o am, am parcurs cam 3000 de km (oras/afara). O sa incep cu:

Partile pozitive:

- consum de combustibil excelent, am o medie de 6.8 fara menajamente;
- insonorizare foarte buna, nu auzi motorul, nici in mers nici la relanti.De la 150 km/h incepi sa percepi pneurile si zgomotul produs de vant la oglinzi.
- infotainment bun, desi e SYNC 1 fara touch screen are cam toate functiile necesare care au functionat foarte bine. Ba chiar am conectat un ipod prin USB care e compatibil cu toate comenzile. Bluetooth-ul si streaming-ul prin el merge foarte bine, nu au fost probleme, se aude bine/sunt auzit bine.
- pachetul iarna isi face treaba super bine in conditii de vreme rea/temperaturi scazute.
- motorul se incalzeste neasteptat de rapid la temperaturi scazute;
- motorul, poate un pic prea puternic pentru caroseria asta, are reprize violente daca bagi adanc piciorul in acceleratie, depasesti foarte relaxat.
- suspensia confortabila;
- spatiu portbagaj foarte bun;

Parti negative:
- modul cum cumpleaza ambreiajul in primele 3 trepte, brusc, necesita atentie sporita pentru a nu smuci din 1 in 2 mai ales cand e aglomerat si transmisia rece. Ciudat e ca are momente cand merge extrem de lin, nu reusesc sa-mi dau seama de ce.
- cutia manuala agata, nu are finete, mai ales in primele 3 trepte, parca n-ar fi sincronizate si cursa schimbatorului e prea lunga, poate s-o mai roda;
- stabilitatea, am ramas dezamagit de cum sta pe viraje, mai ales spatele, nu stiu cum e reglata geometria posibil sa fie si din cauza pneurilor de iarna pe 205.Compar cu fosta MAZDA 3 bl care se lipea pur si simplu de sosea pe viraje si aveam tot 205 dar roti pe 17. Suspensia e orientata clar spre confort.
- un zgomot de inalta frecventa de la motor dimineata la pornire, pana urca apa la 90 de grade. Nu-mi dau seama de la ce vine, insa uneori e enervant.

Si poze:
Imagine
Imagine
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde 81BCB » 15 Ian 2016, 21:19

Sunt de acord in ceea ce priveste cutia...cu ambreiajul m am obisnuit si e ok.De stabilitate se plangea si un coleg cu sedan 2.0 dar mie cu hatch mi se pare ca sta foarte bine...de obicei iau cu max a.4a chiar daca am 120 viteza...in schimb mi se pare ca se incalzeste foarte greu motorul dimineata si zgomotul la interior e totusi mare...schimb intre 2000 si 3000rpm
Puterea e potrivita pentru caroserie nu mi se pare chiar asa sportiva...

Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
81BCB
Ford Freak
 
Mesaje: 219
Membru din: 10 Oct 2015, 21:42
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 3 facelift
VIN: WF05XXGCC5FP06435

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 15 Ian 2016, 21:53

Ce dimensiune de jante si pneuri are a ta ?

Referitor la insonorizare, am testat si alte marci si erau mai zgomotoase.

La mine in 15 min de mers acul e deja la 60-70 de grade. Am mai avut diesel si nu se incalzea nici neam in timpul asta.
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde 81BCB » 15 Ian 2016, 22:02

Am jante de tabla si cauciucuri 205 55 r 16 presiu e 2.1
Nu spun ca nu e buna insonorizarea dar fata de benzina e distanta mare
Oricum sunt foarte multumit
Drumuri placute si mai astept impresii dupa mai multi km!


Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
81BCB
Ford Freak
 
Mesaje: 219
Membru din: 10 Oct 2015, 21:42
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 3 facelift
VIN: WF05XXGCC5FP06435

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 15 Ian 2016, 23:43

Ah, era sa uit. Ce am mai observat e ca in momentul schimbari treptelor de viteza, cand calci ambreiajul turatia motorului nu scade de tot, ramane agatata. De ex. mers 50 km/h cu a treia la 2000 rpm, in momentul schimbarii turatia scade la 1500 (cu ambreiajul calcat) si acolo ramane pana in momentul schimbarii in treapta superioara (nu se duce mai jos, la relanti de ex).

Nu stiu daca fenomenul asta de rev hang.... ar ajuta la ceva.
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 18 Ian 2016, 21:23

Ceva impresii dupa cateva zile adevarate de iarna.

Se descurca super bine pe stradute unde zapada e mai mare, nu atinge spoilerul fata, destul de eficienta garda la sol.

Cuplul isi face simtita prezenta cand vine vorba sa iesi din zapada mai mare, sleauri (nu tbuie so turez prea tare).

Si o poza dupa operatiunea deszapezirea:

Imagine

Si pornirea la rece destul de rapida (-5 grade):

https://www.youtube.com/watch?v=LtGtXatNa4Q.

Acum nu stiu daca la pornire fac bine, apas mai intai butonul de start fara sa apas ambreiajul, astept sa se stinga beculetele, calc ambreiajul si apoi pornesc. Am observat ca daca apas direct butonul, porneste un piculet mai greu.
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde poseidon06 » 18 Ian 2016, 22:26

djkoss86 scrie:Ah, era sa uit. Ce am mai observat e ca in momentul schimbari treptelor de viteza, cand calci ambreiajul turatia motorului nu scade de tot, ramane agatata. De ex. mers 50 km/h cu a treia la 2000 rpm, in momentul schimbarii turatia scade la 1500 (cu ambreiajul calcat) si acolo ramane pana in momentul schimbarii in treapta superioara (nu se duce mai jos, la relanti de ex).

Nu stiu daca fenomenul asta de rev hang.... ar ajuta la ceva.



Salutari, sa o stapanesti sanatos :) E frumos MK3-ul facelift, iar motorul este destul de bun avand in vedere cuplul de 370NM.
Cutia probabil se va mai lasa in timp. Iar ceea ce spui legat de turatia care nu coboara pana la ralanti intre trepte, este un fel de rev matching, dar doar cand schimbi intr-o treapta superioara. Sau cel putin la mine la Opel asa e. In felul asta, este protejata volanta de socuri mai mari si se asigura si schimbari mai line. Daca o sa accelerezi spre 4000 rpm, o sa vezi ca turatia coboara pe la 3000 rpm si sta acolo pana cuplezi urmatoarea treapta, sau pana trece un interval de timp prestabilit (la mine sunt cateva secunde).

Multi km fara probleme! :)
Avatar utilizator
poseidon06
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 01 Noi 2014, 22:04
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2011 Opel Astra J 2.0 CDTI AFL+FlexRide, 2008 Ford Focus ST Mk2.5

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 19 Ian 2016, 17:42

Multumesc frumos, deci si alte marci au "sistemul" asta.

Adevarul e ca atunci cand conduci linistit in conditi ide traffic lejer, schimbarea treptelor se face destul de lin, asta daca aplici si tehnica de rev matching cand schimbi intr-o treapta inferioara. Mie nu-mi iese mereu dar e ceva mai bine decat sa dai drumul la ambreiaj direct, ca ghita franaru.
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde C_R_G » 21 Ian 2016, 15:00

Tiuitul e de la pompa de inalte.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 21 Ian 2016, 22:59

Salut! Parca s-a mai calmat, sau m-am obisnuit eu.

E pacat ca nu am apucat inca sa vad cum merge cu pneurile de vara pe 215. Mai e de asteptat :)
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde C_R_G » 22 Ian 2016, 13:51

Eu am sesizat acest tiuit la un 1.6 tdci 115hp si 70k km rulaj, punandu-mi un mare semn de intrebare.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 29 Ian 2016, 13:16

Intre timp, sunetul ala a disparut de tot. Nu l-am mai auzit.

La fel si cutia/ambreiajul au devenit parca peste noapte mult mai line/fara smuceli si intra perfect in toate treptele.

Probabil a fost nevoie de putin rodaj....

Am reusit sa golesc de tot rezervorul cu lichid de parbriz. Cand am realimentat cu lichid, am dat ceva mai mult la pompita pana s-a re amorsat. Masina te atentioneaza corect, cand inca mai e ramas lichid in instalatie dar astea au fost circumstantele. Ma speriasem credeam ca a crapat rezervorul.....

In continuare foarte impresionat de insonorizare/amortizarea vibratiilor motorului.Buna treaba.
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde 81BCB » 29 Ian 2016, 13:21

Serios mie la 3000 rpm mi se pare ca se aude foarte tare

Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
81BCB
Ford Freak
 
Mesaje: 219
Membru din: 10 Oct 2015, 21:42
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 3 facelift
VIN: WF05XXGCC5FP06435

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 29 Ian 2016, 13:46

Serios. Pentru un diesel chiar si la 3000 nu e deranjant. Rareori ajung la 3000, maxim 2200-2500.
Pai fosta masina era pe benzina.......sa vezi aia cum facea peste 3000, zici ca aveai motorul langa tine.
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde 81BCB » 29 Ian 2016, 13:51

In oras daca o tii in vit a 2 a sta turata in 2500 sau 3000 si se aude f tare daca merg in a 3 a sta sub 2000 si nu prea e bine...dar nu s aude nimic...asta la viteza de oras 40 50 km/h...ma incanta la drum lung unde se simte puterea motorului

Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
81BCB
Ford Freak
 
Mesaje: 219
Membru din: 10 Oct 2015, 21:42
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 3 facelift
VIN: WF05XXGCC5FP06435

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 29 Ian 2016, 13:53

De unde alimentezi cu motorina ?
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde 81BCB » 29 Ian 2016, 13:54

Petrom standard

Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
81BCB
Ford Freak
 
Mesaje: 219
Membru din: 10 Oct 2015, 21:42
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 3 facelift
VIN: WF05XXGCC5FP06435

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 29 Ian 2016, 13:59

Vezi sa nu fie motorina proasta. Eu am alimentat odata de la Rompetrol cu motorina standard si mi s-a parut ca face galagie mai mare in ture. Am trecut inapoi pe OMV Maxx Motion Diesel si de atunci numai pe sortimentul asta am ramas si mi se pare super ok.
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde 81BCB » 29 Ian 2016, 14:00

Ok o sa incerc

Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
81BCB
Ford Freak
 
Mesaje: 219
Membru din: 10 Oct 2015, 21:42
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 3 facelift
VIN: WF05XXGCC5FP06435

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 19 Mar 2016, 18:23

Montat pneurile de vara 215/55/R16. In sfarsit, o placere pe viraje! Consumul combinat pe ultimii 1000 km 6.5.

Cred ca cele de iarna pe 205 erau subdimensionate, cu indice T si destul de moi. Iarna viitoare ii pun niste pneuri de iarna mai bune....
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 30 Mar 2016, 21:10

Am ajuns la 6000 de km. Am facut un drum pana la BV astazi, o placere la urcari se simte cuplul. Pe serpentine masina sta foarte bine si ramane la fel de confortabila (eram cam dezamagit la inceput de stabilitate insa treaba s-a schimbat radical).

Consumul mixt oscileaza intre 6.5 si 6.8.

Pana acum absolut nici o problema.
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 21 Apr 2016, 22:22

Cateva poze (editate din telefon) dupa ce am montat folie LLUMAR 15%.

Imagine
Imagine
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde alyn_acn » 21 Apr 2016, 22:31

Ai pus si pe geamurile fata?
O poza din lateral, mai pe lumina nu ai? Vreau sa pun si eu folie, dar nu m-am hotarat ce transparenta sa aibe!
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3865
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Mondeo Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFKxxxxx

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 21 Apr 2016, 22:45

Pe fata nu am pus, asa se reflecta. Doar luneta si geamuri usi spate. Acum sa vedem cum se comporta pe caldurile de la vara. Ca geamurile din cate stiu, nu sunt atermice :(

Din pacate sunt singurele poze :)). Transparenta e ok, nici prea inchis nici prea deschis.
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde C_R_G » 25 Apr 2016, 08:17

Si eu pun numai maxx diesel omv de 4 ani (card firma) si fata de alti colegi de suferinta cu mazda 6 nu am avut pana acum nici o problema pe parte de injectie (masina de 11 ani cu 240k la bord). Maxx 100 in schimb am auzit ca e petarda...
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 26 Apr 2016, 18:26

Pana acum masina a mers bine cu OMV Max Motion.Pornire excelenta chiar si la -10 grade. Am incercat si petrom/rompetrol si mi s-a parut motorul mai zgomotos Ce sa zic, unii zic ca motorina e aceiasi la toate brandurile.

Ma apropii de 7000 km. No problemo.
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 10 Iun 2016, 12:57

Inlocuit covorasele textile cu unele de cauciuc originale Ford. Le-am achizitionat de la Neste, Chitila cu 150 RON. Acum am vazut ca apar si pe site-ul de accesorii de la Ford.

Poze:

Imagine

Imagine
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 27 Iun 2016, 19:53

A ajuns in sfarsit si antena comandata de pe E-bay. S-o pastrez sau sa o dau jos ? Inca nu m-am obisnuit cu ea.......

Imagine

Imagine
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 01 Iul 2016, 17:40

Un mic upgrade si la partea de sunet. Am inlocuit boxele stock si tweterele fata cu kitul asta complet de la Focal care vine impreuna cu filtru separat.

In final am obtinut o fidelitate mai buna a sunetului si mai multe frecvente joase. Imi place cum lucreaza filtrele, poti sa dai la maxim si regleeaza sunetul astfel incat sa nu ai distors.

http://www.focal.com/en/access/461-165-as.html
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde Likaa » 03 Iul 2016, 15:03

Tu nu ai sistemul sony din fabrica nu?
Likaa
Gold Member
 
Mesaje: 731
Membru din: 23 Iul 2013, 18:12
Localitate: Constanta
Maşina: BMW F30 320D+Seat leon 1.4 tsi ACT

Următorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login