Totul despre membri

Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 10 Oct 2018, 08:46

Comandat arcuri eibach pro kit -25 mm. Sa vedem ce o iesi :)

https://www.accesorii-ford.ro/linie-sti ... &year=2014
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 25 Oct 2018, 19:33

Astazi am montat arcurile eibach pro kit. In sfarsit am scapat de aspectul de tractor, era huge gapul dintre aripa si roata. Acum e cum trebuie, arata ca un sedan.

Poate cel mai bun upgrade, nu inteleg cum de ford a pus din fabrica acele mizerii de arcuri. Odata cu schimbarea s-au imbuntatatit:
- tangajul fata spate la franare, nu mai vine in bot la frana;
- plecarea de pe loc e mai ferma;
- a disparut smucitura aia cand reveneam cu piciorul pe acceleratie sau in frana de motor.
- a crescut overall stabilitatea pe viraje, e o placere;
- sunt confortabile nu am simtit nici un pic ca s-a pierdut din confor,ba chiar mi se pare ca lucreaza mai placut decat stock.

In concluzie, merita!

Si poza

Imagine
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde BogdanFSB » 25 Oct 2018, 20:07

Unde e butonul de like?
Avatar utilizator
BogdanFSB
Moderator
 
Mesaje: 3640
Membru din: 23 Iun 2008, 14:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: Renault Kadjar Intense EDC

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde Tzepi » 26 Oct 2018, 08:21

Daca imi iau si eu arcuri, o sa zici ca ma iau dupa tine...:)
Imi place ce am citit la impresii, suna bine
ex - 2002 Mondeo Turnier 2,0 TDDi 116CP TREND verde metalizat
ex - 2007 Fiesta 1.4 TDCi 68cp Confort Tango Red
ex - 2019 Mondeo mk5.5 Hatchback 2.0 Ecoblue A8 Titanium Magnetic
2007 Focus mk2 Sedan 1,6 TDCi 90cp Trend 007 Moondust Silver
2015 Focus mk3.5 Sedan 1,5 TDCi 120cp Titanium Premium Moondust Silver
Avatar utilizator
Tzepi
Gold Member
 
Mesaje: 553
Membru din: 27 Iun 2005, 04:54
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 26 Oct 2018, 08:30

Deci am mers acum dimineata cu ea, si nu-mi vine sa cred ce placut merge, low asa! Eu zic sa nu mai stai pe ganduri, chiar merita investitia!

Coboara exact cat trebuie, nu sufera confortul si ai avantajele coborarii centrului de greutate.

Deci mizeriile de arcuri de fabrica faceau ca masina sa topaie ca un cangur pe decelerare si la revenirea cu piciorul pe acceleratie. Plus ca erau, cum zicea un rus care si-a pus asa ceva, arcurile spate "tend to the stars" atat de sus erau.

Cei de la Ford mi-au zis ca am garantie 24 de luni si la piese si la montaj (adica arcurile sunt disponibile in sectiunea de accesorii a Ford pentru varianta sport). E pacat ca nu se pune asa ceva din fabrica. Probabil variantele mai sport le au, gen ST, RS etc.
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde A n d r e i » 26 Oct 2018, 10:38

Pe amortizoarele stoc? Citisem pe alt forum ca un user si-a montat arcuri cu garda mai joasa si a pierdut din stabilitate...pentru ca nu mai lucrau amortizoarele in zona lor. In fine, o fi la ford altfel. Fa niste poze ziua sa vedem mai bine...evebtual o comparatie cu stoc
Avatar utilizator
A n d r e i
Member
 
Mesaje: 259
Membru din: 11 Ian 2017, 15:30
Localitate: Buzau
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 26 Oct 2018, 10:47

Salut. Dap. Pe amortizoarele stock. Ford le vinde asa.

Eibach pro kit sunt si pentru amortizoarele stock si cred ca vin la pachet si cu un alt tip de amortizoare de la Bilstein (kitul complet cred ca se cheama Bilstein B12). Insa cu acestea, va fi afectat confortul ceva mai tare decat cu cele stock, intrucat amortizoarele bilstein sunt pe gaz. Astea stock cred ca au si ulei.

E imposibil ca odata coborata garda la sol, sa pierzi din stabilitate intrucat se modifica centrul de greutate, asta daca amortizoarele stock sunt in stare buna. Cel mai probabil user-ul respectiv avea probleme cu amortizoarele stock (erau sub limita eficientei).

Eibach pro kit sunt progresive, adica la mers normal, confortul e ca si cu arcurile stock, la mers sportiv sunt mai tari/pe viraje nu mai sare masina de fund si nu se ma inclina asa tare plus ca dispare tangajul la acceleratie/deceleratie.

La mine erau evidente simptomele astea datorita greutatii mari a motorului pe puntea fata si a cuplului mare, simptome care au disparut odata cu schimbarea arcurilor. Pe motorizarile mai mici, am observat ca aceste simptome nu sunt asa de evidente (de ex. pe 1.0 ecoboost unde motorul e foarte usor si cuplul e mic).

Inca nu am apucat sa testez la viteza mare, gen autostrada. Ramane sa revin cu impresii.
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 26 Oct 2018, 12:44

Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde A n d r e i » 26 Oct 2018, 12:45

Exclus ca masina userului respectiv sa aiba amortizoarele uzate. Era un polo gti nou. Sunt tare interesat de modificare. Cat te-a costat?
Fişiere ataşate
Screenshot_20181026-134801_Chrome.jpg
Avatar utilizator
A n d r e i
Member
 
Mesaje: 259
Membru din: 11 Ian 2017, 15:30
Localitate: Buzau
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 26 Oct 2018, 12:52

Salut.

Arcurile eibach pro kit la Ford costa 600 - 650 lei. Te mai costa 200 ron montajul (eu l-am facut tot la dealer) si 100 ron geometrie roti. In total cam 1000 lei. Pt. mine cei mai buni 1000 de lei investiti in masina.

Ofera si garantie 24 de luni atat la montaj cat si la piese.

Ce si-a pus prietenul tau acolo sunt arcuri H&R care sunt total altceva, sunt mult mai rigide decat eibach pro kit si nu sunt pentru amortizoare stock. Exista si pentru focus varianta de H&R insa masina coboara prea mult, undeva la 40 - 45 mm si sunt mai dure. Mai mult, nu merg cu amortizoare stock.

Lated edit: Sa-i zici userului ca a pierdut din stabilitate pentru ca ii trebuie amortizoare mai scurte. Arcurile alea au coborat prea mult si au mancat cred ca jumatate din cursa amortizoarelor = de aici si ineficienta pe viraje.

Nu prea a studiat inainte sa si le cumpere:)
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde A n d r e i » 26 Oct 2018, 12:58

Mersi tare mult de feedback. Te rog sa ne tii la curent cum se comporta masina in urmatorii 1000/10000 km.
Avatar utilizator
A n d r e i
Member
 
Mesaje: 259
Membru din: 11 Ian 2017, 15:30
Localitate: Buzau
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde BogdanNicolae » 26 Oct 2018, 13:45

Felicitari. Intradevar kitul care contine Eibach Pro si Bilstein B6 sau B8 (de obicei e Bilstein B8 cu tija mai scurta) se numea Bilstein B12.
Si cele stock si Bilstein au ulei, diferenta este ca Bilstein sunt monotube iar cele oem de obicei sunt bitube (gasesti pe net info legate de asta). Tinuta e intradevar mai dura, dar e cel mai bun compromis intre sport si confort...plus ca daca ai copii o sa le placa sa-i zgaltaie un pic ;)
Avatar utilizator
BogdanNicolae
Gold Member
 
Mesaje: 801
Membru din: 28 Sep 2008, 21:41
Localitate: Timisoara
Maşina: Mondeo Mk3

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 26 Oct 2018, 13:53

Multumesc. Da. La amortizoare nu am umblat. Cand le-o veni vremea, daca mai am masina, o sa pun B6 de la Bilstein, desi am avut experiente neplacute cu B4 pe fosta masina, care erau monotub pe gaz si foarte rigide!

In prezent combinatia stock+eibach e perfecta pentru confort/stabilitate optima.
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde BogdanNicolae » 26 Oct 2018, 13:58

Daca pastrezi arcurile eibach mergi pe B8 :) . Diferenta e de maxim 100 ron intre B6 si B8.
B4 e oem replacement si este sub B6 si B8 . Dar daca esti multumit de oem poti sa mergi mult si bine pe setup-ul asta .
Avatar utilizator
BogdanNicolae
Gold Member
 
Mesaje: 801
Membru din: 28 Sep 2008, 21:41
Localitate: Timisoara
Maşina: Mondeo Mk3

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde Narsil » 27 Oct 2018, 17:06

@djkoss86 - hehe! :D eu ce iti tot ziceam de ceva timp de arcuri :)) Coboara si arata bine rau si pe sedan, ma bucur ca "te-ai riscat" dupa vorbele mele :))

@A n d r e i - intrebai de urmatorii 1000/10000km, am facut cu ele pe hatchback aproape 12000 km, am carat materiale de constructii :)), am mers in concedii, drumuri proaste de munte, drumuri proaste de oras si deocamdata nici o problema
Narsil
Incepator
 
Mesaje: 24
Membru din: 18 Iun 2015, 10:24
Localitate: Iasi
Maşina: Ford Focus 3 FL 1.5 EcoBoost

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 27 Oct 2018, 19:25

Narsil, multumesc. Parca am alta masina.
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 09 Noi 2018, 10:45

1000 km cu arcurile eibach - still love them :). Fata de poozele de mai sus, s-a mai lasat un pic, cred ca juma de centimeru fata de ce masurasem cand le-am montat.

Sa vedem cum o fi cu pneurile de iarna pe 16.
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 18 Feb 2019, 17:43

Pus harta de 180 cp si 400 nm. Ii multumesc inca odata lui Jeffe. Am plecat cu un zambet pe fata de la el sambata.

La prima vedere (imediat dupa ce a fost pusa harta noua) o am simtit o usoara imbunatatire in treptele 2 -3 (cu motorul rece).

Cand am iesit in trafic si s-a incalzit motorul, dau sa o calc cum o calc de obicei, dar ce sa vezi, motorul parca a inviat dupa 2500 rpm!! Super multumit
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde A n d r e i » 18 Feb 2019, 20:45

Bravo! Chiar ma bucur ca se simte asa bine. La diesel se simte altfel, la mine tre sa o duc peste 3500 sa simt "tuningul".
Avatar utilizator
A n d r e i
Member
 
Mesaje: 259
Membru din: 11 Ian 2017, 15:30
Localitate: Buzau
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 20 Feb 2019, 09:56

Da. Am vazut ca mondeo cu configuratia asta are 0 - 100 in 8.6. (a mea a vea 8.9 cu softul de 150). Cred ca acum e sub 8.

Oricum, constat ca trebuie:
- amortizoare mai tari
- atentie la frane, nu stiu ce varianta exista pentru imbuntatatire.

Masina e o bestie. Astept pneurile de vara sport, ca aderenta cu astea de iarna e naspa chiar si pe uscat.

In alta ordine de idei, nu stiu ce "optiune" are ca daca misti de maneta de semnalizare in sus sau in jos si apoi incui masina, se aprind becurile de pozitii (fata spate) pe o parte. Am miscat-o din greseala weekend-ul ala si aseara cand sa plec, bateria era moarta.

Se poate scoate porcaria aia ?


Cheers!
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde alyn_acn » 20 Feb 2019, 14:42

Sunt un fel de lumini de parcare; atunci cand lasi masina pe marginea drumului, sa nu fie nevoie sa lasi toate luminile aprinse!
La versiunea precedenta (Focus 2), ramaneau aprinse pe ambele parti. Cred ca se poate dezactiva din soft, dar de ce ai lasa maneta intr-o parte?

Legat de frane, poti oricand sa pui frane de ST sau de RS daca te tin buzunarele!
Pt frane fata de ST(320mm diametru) ai nevoie de :
- etriere
- suporti etriere
- placute de frana
- discuri 320mm
- protectii disc(se poate si fara ele)
Pt frane fata de RS(350mm diametru) ai nevoie de :
- etriere(sunt BREMBO dintr-o singura bucata)
- placute de frana
-discuri 350mm
- furtune de frana
- protectii disc
Ambele variante sunt plug&play!
Partea proasta e ca trebuie sa schimbi si jantele. Pe franele de ST parca intra si jante pe 16, dar pe cele de RS sigur nu intra 16 si nu stiu sigur nici de 17!
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3865
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Mondeo Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFKxxxxx

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 20 Feb 2019, 15:21

Multumesc. Interesante informatii.

Jantele de vara sunt pe 17....sper sa mearga pe franele de ST. Daca nu, devine cam mare investitia.

Nu as lasa maneta intr-o parte intentionat....s-a intamplat din greseala cand am coborat din masina (De mai multe ori)
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 11 Mar 2019, 10:50

Impresii dupa 1500 km cu noul soft + arcurile eibach si drumuri de munte:

- pe focus, harta asta de 180 cp face ca la mers alert consumul sa scada. Nu stiu cum.
- turbina intra mai jos, cred ca de pe la 1200-1300 si plaja de "tras" e pana pe la 3200 - 3500 - adica mai liniar.
- relantiul imi pare o idee mai sus, asta face mai placut mersul bara la bara ca nu mai da in nas (1-2);
- e mai placut mersul constant - inainte cand mergeam constant parca intrerupea, mergea in suturi, cand reveneam cu piciorul pe acceleratie;
- pe denivelarile de pe drum, autostrazi, gen imbinarile de pod, podete, arcurile stabilizeaza masina mult mai repede (pe miscarea sus-jos).
- ajungi f rapid la 180 km/h daca nu esti atent, fara prea multe eforturi.
- n-am observat sa se regenereze la alte intervale - este exact ca inainte;
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 01 Noi 2019, 14:36

Long time no post. 45.000 km. Still running.

- EGR schimbat la 38.000 km - infundat si cu probleme.
- Multa mazga pe traseul de admisie. Ce am vazut acolo m-am crucit.
- Schimbat marca de ulei - Liqui molly special tec F - parca merge ceva mai silentions sau mi se pare.
- Regenerari dese 150 - 200 km intre ele.
- placute frana spate schimbate dupa 4 ani si 42.000 km.
- au aparut diversi greieri.
- ambreiajul da semne de oboseala.

No other issues.
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde dorinelis » 01 Noi 2019, 18:41

Deci asa se zice ca ambreiajul e cam obosit :) te referi la acele zgomote ciudate de fier pe fier sau altceva?...:(...e incredibil la km astia. Si cand ma gandesc ca fosta dacie care e la al 2-lea propietar, depasit 100k km si n-are nici o treaba ambreiajul :(
Avatar utilizator
dorinelis
Gold Member
 
Mesaje: 792
Membru din: 23 Iun 2015, 11:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Mk3 Facelift, 1.5 EB 150 cp Moondust Silver

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 01 Noi 2019, 22:01

Zgomotul ala nu il face.Dar cupleaza ciudat,ma enerveaza ca pedala e tare si nu are liniaritate
Uneori nu revine la fel de repede sus pedala si imi da senzatia ca patineaza :))
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde Marioorban » 16 Dec 2019, 18:38

Salut ma poate ajuta cineva cu un raspun ?am schimbat distribuția la service in vara totul a mers normal mai puțin un sunet ciudat când mergeam subturat dar nu ma deranjat pana a venit frigul a început sa pornească mai greu chiar la -8 grade nu a mai pornit deloc am fost cu mașina la tester și nu am nici o eroare buji bune injectoare bune mulțumesc frumos
Marioorban
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 04 Dec 2019, 12:17
Maşina: Ford
VIN: WFOKXXGCBKCY82165

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 17 Dec 2019, 09:04

Salut. N-ai postat unde trebuie. Asta e jurnalul meu de bord. In functie de ce focus/motorizare ai, cauta topic dedicat.
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde djkoss86 » 24 Oct 2020, 10:47

Long time no post. Intre timp i-am mai facut cateva upgrade-uri.

- faruri cu led de zi, pana la urma am pus OEM.
- Sync 3 - Montat de Mihai Brezeanu.
- ACM de Kuga cu iesire de subwoffer separata. Chiar merita 400 ron.

Aparent, alte probleme nu au fost.

La ultima revizie s-a aerisit sistemul de ambreiaj care se pare ca avea ceva aer. Si stiu de cand, de cand cei de la reprezentanta au schimbat lichidul de frana si la ambreiaj nu s-au mai uitat. Ideea e ca ambreiajul lucreaza mai ok acum, parca nu mai e asa brutal.

Some pics:

Imagine

Imagine
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Mk3 facelift 2.0tdci

Mesajde dorinelis » 24 Oct 2020, 11:55

Nu aveai faruri cu drl pe titanium? :shock:
Avatar utilizator
dorinelis
Gold Member
 
Mesaje: 792
Membru din: 23 Iun 2015, 11:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Mk3 Facelift, 1.5 EB 150 cp Moondust Silver

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 7 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 7 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login