Totul despre membri

Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 04 Feb 2016, 21:38

Salut băieți!
În seara aceasta am achiziționat și eu o Fiesta 6 1.4 TDCI 2008.

Ceva de știut despre mașină? Probleme, prevederi, îmbunătățiri etc?

Drumuri bune și asfalt curat!
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde fioneer » 04 Feb 2016, 22:10

Salut,

Posesor (și) de Fiesta 1.4 TDCi din 2011, la activ 250.000 km, motorul stoc (68HP) cu multiple imbunătățiri (injectoare + remap 95HP) incă își face treaba ca în prima zi, puternic si consum extrem de redus. Dacă cauți o mașină comodă de oraș (și nu numai) cu consum minim, această Fiesta este perfectă. Acum tu oferă mai multe detalii, poze, planuri pentru ea?
Avatar utilizator
fioneer
Ford Freak
 
Mesaje: 108
Membru din: 14 Mar 2012, 23:18
Localitate: Giurgiu
Maşina: Kuga MK3 ST-Line

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 04 Feb 2016, 22:21

Poze mai greu. Nu prea îmi place să. Le fac. Dar o să încer pentru voi.
Planuri.. Da.. Evident câ mi-ar plăcea și mie o resoftare, suspensie sport, jante și muzică. Dar nu cred că o să se întâmple. Banii sunt puțini.
Ceva recomandări pentru revizie? Eu nu știu absolut nimic despre mașină. Doar că a avut distribuția schimbată la 100k km
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 05 Feb 2016, 06:37

Aseară am testat-o un pic. Și după ~3500 turații motorul capătă un zgomot ciudat, gen, parcă s-ar
Auzi niște clapeți care fâlfâie

Nu știu dacă este normal, nu am mai avut motor așa mic
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde Alecx » 05 Feb 2016, 09:28

E anormal. Am acelasi motor, tot pe Fiesta, si se aude destul de "fin" si liniar pana peste rosu (~4700rpm).
Ford Fiesta MK6 11.2004 1.4 TDCi - 70hp
EGR Blanked, Fiesta Zetec S Red "ST" Seats, Eibach -35mm, Bilstein/KYB, Stage1
Avatar utilizator
Alecx
Incepator
 
Mesaje: 36
Membru din: 06 Iun 2010, 18:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2004 Fiesta 1.4TDCi

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 06 Feb 2016, 19:33

Salut!

Multumesc de raspuns!

Astazi m-am uitat pe la motor si am vazut ca tubulatura de la admisie nu era "cuplata". Mai exact ultima parte, acel racord flexibil nu era prins in partea de sus, era liber.


Stie cineva ce este chestia din poza? La mine era plina de calamina si m-am chinuit un pic sa o sterg cat de cat.
http://img.plici.ro/image/02B
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 28 Feb 2016, 14:34

Salut!

Astăzi am realizat şi revizia (166k km): schimb filtre mann aer, diesel, ulei şi am pus ulei Aral BlueTronic 5W30. Au intrat 3,7 litri. Data viitoare sper să reuşesc să îi fac o spălare interioară motorului. Uleiuk nou nu se cunoaşte la culoare.
[img]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160228/c837c8b9aa06e87f3aa121b11f732053.jpg[/img]Imagine

Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 05 Feb 2017, 17:04

Salut!

Nu am mai intrat pe acest subiect.
Să mai împrospătăm jurnalul:
După ulei am schimbat şi amortizoarele spate, am pus Kayaba.
Vinerea trecută am schimbat uleiul (aral) dupa 7k km şi restul de lichide (după 8 ani). În poză nu se vede lichidul de servo, care a venit mai târziu şi a fost marca Wolf.

Opertiunea a fost făcută la mecanic:

Dat uleiul afară, băgat 3L de ulei ieftin, mers 15 min la ralanti şi dat afară.
Pus filtru de ulei Mahle şi ulei Yacco F 5W30.
Uleiul din cutia de viteze mi-a spus că nu poate fi aspirat, aşa că a dat o parte din el afară pe la planetară. A iesit gros şi murdar, vişiniu în loc de ŕoşu. A băgat la loc 1.5L ulei, acum nu mai cârâie când cuplez marşarier. O să încerc eu acasă să îl aspir şi să îi pun un magnet (pentru şpan).
Uleiul de la servo era negru ca cel din motor ( în loc să fie roşu). A spălat instalația cu 1.5l de ulei şi tot nu s-a curătat. O să o mai spăl şi eu o dată.
Antigelul era curat, acum are antigel galben.
Lichidul de frână era curat, i-a băgat dot 5.1. Mi-a aerisit şi ambreiajul. Acum ține mai jos cu 1cm.

Imagine

Ulei motor Yacco Lube F 5W30
Ulei cutie viteze Yacco BVX 1000 75W90
Ulei servodirecție Wolf VitalTech MultiVehicle ATF
Ulei frâne Yacco R90 DOT 5.1
Lichid răcire Yacco LR Organique - cu termen lung de schimbare - 5ani

Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 16 Mar 2017, 10:43

Salut!

Pentru cine are urmatoarea problema: Ceasul nu salveaza ora si kilometrajul mic se reseteaza. Eu am cautat cateva luni de zile rezolvarea.
In manual la pagina 128-129 este schema sigurantelor fuzibile, acolo arata ca exista o siguranta pentru instrumentele de bord - Acea siguranta este arsa.
Deschideti tabloul de sigurante si pe al doilea rand de sus in jos, a4a sau a 5a siguranta de la dreapta la stanga este una de 7.5A. Aceea trebuie schimbata.
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 13 Mar 2018, 10:37

Si.. am revenit!

Intre timp am mai facut cateva revizii de ulei si am reusit sa spal motorul in interior foarte bine. Am avut uleiul curat pana la 5000 KM. Secretul? Ulei 5w30 tinut doar 4000km si forjat maxim = curatenie maxima.
la 187000 Am mai schimbat
sabotii spate, placutele fata ;ate
rulmentii celor 4 roti; skf - ATENTIE ! Folositi pasta blocanta pentru piulitele rulmentilor, mie mi s-au slabit doua piulite si un rulment s-a dus intr-o saptamana.
pivoti, capete de bara, bielete antiruliu, bielete directie; lemforder
rectificat buza/uzura tamburilor si discurilor de frana; bormasina cu piatra si flex
am mai schimbat o data lichidul de la servo si acum este curat, curat.
am demontat stergatorul de pe luneta.
am curatat grila de sub parbriz, are o sita care se infunda cu mizerii.
aseara am demontat EGR pentru ca sa il curat, insa era curat
am demontat debitmetrul si acesta era foarte murdar, tubulatura era plina de vapori de ulei si debitmetrul era afumat/innegrit/colmatat, l-am curatat cat de bine s-a putut cu spray pentru debitmetre de la Liqui Moly. Cu ocazia asta m-am gandit sa ii fac un decantor/separator de ulei, canistra de carbon, cum s-o numi.

De la ultima postare am tot schimbat uleiurile, am avut:
Wolf MSF 5w30 - se auzea motorul urat cu el. L-am tinut doar 4000km, desi am vrut sa il dau jos dupa 1000km, nu am avut timp.
Valvoline Synpower 5w30Fe, bun, m-a tinut 8000km. Se auzeau un pic tachetii pana ajungea apa la 90 (cand afara era frig)
Valvoline SynPower 5W30 A3/B4 - nu are norma Ford, are norme mult mai bune. Momentan am doar 3000km cu el, insa sunt multumit. L-am ales din cauza normei A3/B4 (norma de protectie anti-uzura). 1.4 TDCI are probleme cu axa cu came, se uzeaza f. usor. La iarna cred ca trec la un 0w30 sau 0w40.

Am schimbat si stergatoarele, pe stanga am pus de 600mm (merge maxim 630mm) - Daca puneti mai mare decat originalul trebuie sa repozitionati stergatorul. Pe dreapta am pus de de 450mm, asta este maximul. 10mm calca pe chederul parbrizului.

Legat de revizii: am schimbat filtrul de motorina la 10kkm si era curat, l-am schimbat la 13kkm si tot curat era. O sa il las mai mult de data asta.15-17kkm. Eu alimentez doar de la Mol (80%) sau Rompetrol (prefer RomPetrol, dar nu este mereu in drumul meu) si mai bag si 240ml ulei 2T Wolf Synth la un plin de motorina (43l).

In iarna am schimbat si bateria, i-am pus un Exide EA 722 72AH 730A tehnologie cu carbon si incarcare rapida. Bujiile incandescente sunt cele originale si motorul porneste fara probleme.

Referitor la filtre, prefer Mahle, au o constructie mult mai buna si calitativa + ca pe ele scrie "Made in Austria". Desi data viitoare filtrul de ulei s-ar putea sa il iau de la PurFlux.
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 24 Mar 2018, 12:52

Poate o sa aiba cineva nevoie:
Am facut un ghid/tutorial despre curatarea debitmetrului.
https://youtu.be/LJxaZwZ7ex0
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 05 Oct 2018, 13:18

Salut,

Am revenit:
Am schimbat placute de frana fata ATE dupa 14kkm si am pus Ferodo. Ferodo scartaie daca se incing, se incing mai repede decat ATE si nu tin la fel de bine. Dezamagit.
Daca tot am umblat acolo am dat si culisantele etrierelor cu niste vaselina ceramica, speciala de la Liqui Moly pentru frane si tablitele le-am dat cu pasta de cupru.
Am schimbat uleiul (Valvoline Synpower 5w30 a3b4) dupa 8500/9000km. Bun ulei, mi-a placut.
Filtru de motorina l-am schimbat dupa 15kkm si era murdar doar un sfert (l-am taiat). O sa il tin 20kkm pe cel actual.
Am pus ulei Shell Helix Ultra 5w40 cu filtru de ulei de la Mahle. Dupa 7kkm mi-a mancat 1.5L ulei si l-am dat afara.
Am spalat din nou motorul cu ulei ieftin si apoi i-am turnat ulei OE Mercedes-Benzine 5w30 + filtru Mahle.
Filtru de aer OE si filtru de polen cu carbune activ, OE. Momentan sunt multumit de ulei. Desi am vrut sa ii pun un 0w30 iarna asta.... Costa destul de mult in momentul de fata.
Cu ocazia asta i-am spalat si circuitul de racire. Am dat antigelul afara (cu caldura deschisa), am clatit de doua ori cu apa, a treia oara am bagat apa + LIqui Moly Radiator Reiniger, am clatit din nou, de trei ori si i-am pus antigel HEPU 3L + restul apa distilata (intra 5.5L). Am vrut sa ii pun Glysantin.. Dar ma costa aproape dublu.
Trebuie sa mai schimb lichidul de frana (are 2 ani si 50kkm de la ultima schimbare) si cu ocazia asta vreau sa curat si vasul acestuia. e murdar de praf inauntru.Am sa pun lichid ATE DOT 4 SL6
Imi face zgomot rulmentul intermediar de la planetara de pe dreapta, dar mai astept.. Finante putine spre deloc. Vreau sa schimb si uleiul din cutie cu ocazia asta (si el are tot 2 ani si 50kkm). Cred ca am sa pun Ravenol.
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 08 Dec 2018, 14:28

acum cateva zile am schimbat bujiile. 219kkm. Am pus bujii originale Ford, 50lei/buc. Le-am desfacut cu motorul cald si dat cu mult degripant. S-au desfacut foarte usor, motivul fiind filetul acestora plin de ulei. Din pacate nu am avut vaselina pentru bujii si le-am bagat asa inapoi. Astazi de dimineata s-a aprins martorul pentru bujii si am fost cam dezamgit de faptul ca nu a luat-o la sfert. Pacat.
Acum cateva zile am verificat si curatat sistemul de franare de pe spate (saboti ate). Am desfacut, curatat si uns autoreglajul. Se pare ca in curand v-a trebui sa schimb sabotii.
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 14 Dec 2018, 10:44

Ieri am schimbat uleiul.
Am scos MB 5w30 dupa 7000km foarte foarte negru si destul de gros! L-am inlocuit cu Wolf 0w20 FE Ecotech. Galagia la pornire si in mers este muult redusa. La fel si vibratiile de la pornire, la fel, muult mai putine :D.
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 16 Ian 2019, 14:07

Astazi am verificat nivelul uleiului. După ~2000km am completat cu 300ml. Uleiul nu este mâncat, este transpirat pe la garnitura capacului tacheților.

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 10 Feb 2020, 16:30

Si am revenit cu noutati.
pe 13.7.2019 la 225000km am efectuat urmatoarele reparatii:
Dupa ce am scos uleiul Wolf (6000km) din motor l-am inlocuit cu Total 5W30 LL si filtru de ulei UFI.
Dupa 36000km Am schimbat sabotii ATE cu unii Brembo si am constat ca nu este o diferenta de franare foarte mare. Tamburii au atins limita maxima de uzura asa ca am hotarat ca in vara aceasta sa fac conversia la discuri de frana pe spate.
Am schimbat si lichidul de frana cu ATE SL.6 DOT 4.

Pe 13.8.2019 la 227000km m-a lasat fulie de la vilbrochen (din nou) si am inlocuit-o tot cu Corteco.

Pe 14.12.2019 la 234279km
Am schimbat placutele Ferodo (29kkm) cu unele TEXTAR - Placutele Textar franeaza mult mai bine.
Uleiul TOtal 5w30 LL l-am schimbat (9000km) cu Total 0w30.
Din cauza unui furtun am pierdut tot antigelul asa ca l-am inlocuit tot cu HEPU G12.
Am inlocuit si bieletele antiruliu tot cu unele LEMFORDER.
Am gresat pistonasele etrierelor cu vaselina speciala de la Textar.

Sambata trecuta pe 8.2.2020 la 237950km am schimbat:
Set ambreiaj LUK si rulment hidraulic de presiune FTE - pe masina am avut original FORD/FoMoCo/LUK.
Bucsele mari de la bascule. Am pus Lemforder
Ulei cutie de viteze. AM avut YACCO BVX 1000 (64267km) pe care l-am schimbat cu RAVENOL 75w80 MTF-2
Simeringuri planetare, CORTECO.
Flanse cu rulmenti pentru amortizoarele fata. Am pus originale FORD
Amortizoare spate. Am inlocuit KAYABA pe gaz (70289km) cu amortizoare originale FORD pe ulei si puffere KAYABA.

Mai urmeaza tamponul antibalans al cutiei, rulmentul intermediar al planetarei si distributia (are 140.000km).
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde The29041993 » 26 Feb 2020, 11:19

Salut,
Inca asteptam niste poze cu masina.
Ca sfat, cauta sa nu mai schimbi marca de ulei la fiecare schimb. Din ce am inteles este un obicei cam daunator. Eu personal merg cu motul 5w-40. Upgrade-ul la frane merita din plin, la fel ca o resoftare :D. Am trecut prin etapele aste acum cativa ani si nu regret nimic (proiectul din semnatura).
Cum ti se par amortizoarele oem pe langa kyb? Pe a mea am pus kyb stiind ca sunt mai tari, pentru cealalta am cumparat oem. Am auzit ca sunt mai moi dar nu stiu cat de moi.
Spor!
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 26 Feb 2020, 13:16

Salut.

Nu are nici o treaba schimbarea de ulei. E poveste de mecanici de Dacia.
Anul asta nu cred ca mai vede nici o resoftare. Mai am de bagat ~2000lei in ea si ajunge. Pentru un cazan mananca cam multi bani (5000lei/an)
Amortizoarele mi se par la fel. Insa nu am apucat sa alerg masina, inca am ambreiajul in rodaj.
Am vazut masina ta. Este foarte tare. Felicitari! E o masina de nota 10+.

Si weekendul trecut pe 22.2.2020 la 238600km
Aam schimbat:
Distributia. A fost originala FORD, curea de distributie cu teflon. Am pus DAYCO cu pompa de apa PIERBURG. Distributia veche era intr-o stare absolut impecabila. Imi parea rau pentru ca am schimbat-o.
Antigelul HEPU G12 l-am inlocuit cu antigel OEM FORD.
Tamponul antibalans - am pus Lemforder
Rulmentul intermediar al planetarei - am pus FEBI.
Cand am scos planetara din cutie a curs putin ulei si culmea a curs destul de negru. Ulei care a stat in cutie nici 1000km. A curs mai negru decat YACCO care a stat 60.000km. Mi s-a parut foarte ciudat. Am completat cu 0.6l de ulei nou si m-am pus la drum.

Am observat ca esapamentul are doua gauri in el... cred ca dau tot jos si ii pun inox. Sa vedem cat costa treaba asta.
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 17 Apr 2020, 10:39

Si am mai facut un schimb de ulei si dupa 1000km cu uleiul nou m-am pus sa fac putina curatenie:
Am dat jos galeria de admisie si am curatat-o manual cu curatitor de frane si am inlocuit oringurile galeriei si garnitura capacului tachetilor. dupa cativa km capacul a necesitat restrangerea suruburilor.
Am anulat EGR-ul cu o garnitura plina/oarba si am deconectat clapeta anti-autoaprindere (cea dintre turbo si EGR - are un fir in ea).
Si daca tot am facut curat.. am zis sa mai schimb uleiul inca o data (dupa 1000km).
Am schimbat becurile de la panoul de clima. a fost destul de nasol. Pentru cine vrea sa o faca: Cumparati "cheite" pentru unitatea radio-cd 6000 si scoateti-o de acolo, apoi puteti scoate si panoul de clima.
Am facut o curatare a injectoarelor cu LIQUI MOLY DIESEL PURGE si un filtru universal de benzina montat pe furtunul de tur. Pot sa spun ca a iesit suficienta mizerie si motorul este mult mai silentios - alta schimbare nu am remarcat.

Urmeaza sa schimb sistemul de franare al puntii spate din tamburi si saboti in discuri si placute.
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 16 Apr 2021, 15:46

Ce inspiratie am avut sa revin aici dupa 1 an de zile :))
Intre timp:
Am pus discuri striate si placute de frana fata ATE
Pe spate am dat tamburii jos si am montat discuri si etriere de Ford Focus 1
Am pus amortizoare noi fata spate cu tot cu flanse, toate de la FORD
Bascule noi TRW
Bielete antiruliu Lemforder
Capete de bara TRW
Am montat intercooler de 1.6TDCI.
Am schimbat jantele si le-am pus anvelope noi Hankook
Mai am de schimbat bucsele la puntea spate si am cam terminat...
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde sandu_daniel » 16 Apr 2021, 21:34

si poze, dovezi martori sa te credem?
Avatar utilizator
sandu_daniel
Member
 
Mesaje: 498
Membru din: 17 Feb 2009, 21:59
Localitate: Udine
Maşina: FORD MONDEO MK3 MK4 MK5 Vignale
VIN: WF0WXXGBBW2P13626

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 17 Apr 2021, 06:28

Să mă crezi? Așa complicat ți se pare întreținerea unui coteț ca Fiesta încât trebuie poze?
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde sandu_daniel » 17 Apr 2021, 07:10

Coteț, panarama, mancatoare de parale oricum ai vrea sa ii zici important este sa îți faci treaba cu ea.
Pe a mea o cheamă Saveta. E o panarama de prima clasa. Când o calc pe unghie se ridica pe tocuri.
Avatar utilizator
sandu_daniel
Member
 
Mesaje: 498
Membru din: 17 Feb 2009, 21:59
Localitate: Udine
Maşina: FORD MONDEO MK3 MK4 MK5 Vignale
VIN: WF0WXXGBBW2P13626

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 17 Apr 2021, 07:46

A mea e un cotet intretinut cu cele mai bune piese si abut grija sa fie perfect tehnic... dar tot un cotet a ramas indiferent de ce i-am facut si m-am cam saturat sa torn bani in ea, nu merita. Primul si probabil ultimul meu FORD.
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde sandu_daniel » 17 Apr 2021, 07:52

Toate sunt la fel. Problema e de la străzile patriei. Poate ar fi cazul sa schimbi cotețul cu un coteț mai mare. Macar când bagi bani sa simți :)
Avatar utilizator
sandu_daniel
Member
 
Mesaje: 498
Membru din: 17 Feb 2009, 21:59
Localitate: Udine
Maşina: FORD MONDEO MK3 MK4 MK5 Vignale
VIN: WF0WXXGBBW2P13626

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 17 Apr 2021, 18:41

La câți bani am băgat în ea nu vreau să o iau de la capăt. Timp de 2 ani de zile nu mai are ce să cadă. Doar 2 tampoane motor au eamas neschimbate și eșapamentul.
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde sandu_daniel » 17 Apr 2021, 22:20

peste doi ani e mai simplu sa schimbe masina pe sofer!
Avatar utilizator
sandu_daniel
Member
 
Mesaje: 498
Membru din: 17 Feb 2009, 21:59
Localitate: Udine
Maşina: FORD MONDEO MK3 MK4 MK5 Vignale
VIN: WF0WXXGBBW2P13626

Re: Fiesta H. (MK6 1.4 TDCI)

Mesajde UNHleaSHD » 04 Iun 2021, 11:59

Intre timp am mai facut una alta.
Am schimbat parbrizul si am pus stergatoare fara rama metalica de la DENSO
Am schimbat uleiul si am pus Delvac 5w40 - motorul este mai silentios.
Am montat cablu de frana de mana de Fiesta ST.
Am schimbat oglinda de pe dreapta cu una de Fiesta Van. E mult mai frumoasa si mai mare.
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford


Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 8 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 8 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login