Salut!
Nu am mai intrat pe acest subiect.
Să mai împrospătăm jurnalul:
După ulei am schimbat şi amortizoarele spate, am pus Kayaba.
Vinerea trecută am schimbat uleiul (aral) dupa 7k km şi restul de lichide (după 8 ani). În poză nu se vede lichidul de servo, care a venit mai târziu şi a fost marca Wolf.
Opertiunea a fost făcută la mecanic:
Dat uleiul afară, băgat 3L de ulei ieftin, mers 15 min la ralanti şi dat afară.
Pus filtru de ulei Mahle şi ulei Yacco F 5W30.
Uleiul din cutia de viteze mi-a spus că nu poate fi aspirat, aşa că a dat o parte din el afară pe la planetară. A iesit gros şi murdar, vişiniu în loc de ŕoşu. A băgat la loc 1.5L ulei, acum nu mai cârâie când cuplez marşarier. O să încerc eu acasă să îl aspir şi să îi pun un magnet (pentru şpan).
Uleiul de la servo era negru ca cel din motor ( în loc să fie roşu). A spălat instalația cu 1.5l de ulei şi tot nu s-a curătat. O să o mai spăl şi eu o dată.
Antigelul era curat, acum are antigel galben.
Lichidul de frână era curat, i-a băgat dot 5.1. Mi-a aerisit şi ambreiajul. Acum ține mai jos cu 1cm.
Ulei motor Yacco Lube F 5W30
Ulei cutie viteze Yacco BVX 1000 75W90
Ulei servodirecție Wolf VitalTech MultiVehicle ATF
Ulei frâne Yacco R90 DOT 5.1
Lichid răcire Yacco LR Organique - cu termen lung de schimbare - 5ani
Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk