Ford Kuga 2012, first one in the family!
Salut. Povestea incepe in felul urmator...
Din 2010 posesor de Seat Altea fabricata in 2006, mandru si multumit. Masina ajunsese la o oarece varsta, asa ca impreuna cu sotia am decis sa o inlocuim cu ceva mai nou, mai fancy si neaparat... SUV. Pai doar nu locuim in vreo zona muntoasa, cu dealuri si drumuri sinuoase, unde zapada sau noroiul pot pune probleme iarna, dar e la moda si, peste toate astea, iti ofera o senzatie de siguranta in plus.
Dupa cautari indelungi pe pagini de profil, am ajuns la concluzia ca nu merita sa dai bani pe o masina adusa de prin afara, la care nu o sa stim in vietile noastre kilometrii reali, provenienta, starea tehnica... asa ca am ales sa cautam ceva loco, cu istoric de service verificabil si eventual garantie. Stiam si eu de doi dealeari mari si lati, multibrand. Am fost pe la amandoi, dar unul m-a atras din punct de vedere al pretului si conditiilor de creditare: Tiriac Auto. Aveau pe stoc la Constanta, in regim SH un Hyundai IX35 si un Kuga, mai intr-o parte, de parca ar fi fost renegatul parcului. Nu era, doar ce il primisera si nu intrase inca la vanzare. Am platit instant taxa de rezervare pe masina, iar dupa doua saptamani de hartoage si proceduri in vederea leasingului, am reusit sa intram in posesia ei.
Este vorba de un Kuga fabricat in 09.2011, la momentul achizitiei cu 36456 km la bord, masina de serviciu a directorului de vanzari de la Tiriac Constanta. Ca si echipare, in acte e trecuta Titanium X, dar pe hayon apare doar Kuga. Dotarile sunt:
- Vopsea exterior Frozen White
- Motor 2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C, cutie de viteze manuala, 6 rapoarte
- Tapiterie Airfield / Anthracite (semi-piele)
- Clima dual zone, radio/CD/MP3 player Sony, 8 difuzoare, cu modul bluetooth, comenzi pe volan
- Pilot automat
- Senzori de parcare fata si spate
- Pachet lumini exterior/interior - puddle lights, foot lights, lumini parasolare, faruri Xenon adaptive cu spalatoare faruri
- Parbriz, oglinzi, spalatoare parbriz incalzite electric
- Sistem pornire "Ford Power" cu doua chei Type 3
- Port USB si AUX-in in consola centrala
- Scaune sofer si pasager reglabile manual pe 4 directii si incalzite electric
- 4 geamuri electrice, oglizi retrovizoare laterale electrice rabatabile
- Spatii depozitare mocheta spate stanga/dreapta si sub bancheta spate
- Jante de aliaj 17 inch Style 1, cu cauciucuri de iarna 235/55R17 DOT 2013 Pirelli
- ABS, ESP, etc.
Ca prima impresie, dupa 500 km, consumul in oras e de 8.6 l/100 km, ceea ce este multumitor. Masina se comporta foarte bine. Sunt multumit de cuplul dezvoltat de motor in orice treapta de turatie, incepand de la 1500 rpm, motor silentios, spatiu interior suficient. Nemultumit de un greiere ce imi canta in urechi cand masina este rece, dimineata, undeva in stanga bordului, de faptul ca nu pot sa rabatez oglinzile individual si de lipsa luminilor de zi.
Masina are garantie 1 an, in conditiile de garantie impuse de Tiriac Auto si full Casco la Omniasig (inclusiv dauna la jante). Masina a costat 14000 euro, din care am dat 4000 euro avans, iar leasingul esalonat pe 36 de luni este 380 euro pe luna, inclus Casco.
Competitorul, cum am spus mai sus, era un IX35 full, care avea in plus 45 de cai, cutie automata si incalzire in bancheta spate. Am ales Kuga.
De cand a intrat in posesia mea, masina a primit un polish profesionist insotit de ceruire cu garantie 3 luni la o firma de profil din Constanta si presulete interioare din cauciuc. Urmeaza jante de ST pe 18" cu cauciucuri noi pentru vara, lumini de zi de origine si o folie transparenta amplasata pe bara spate, in zona de incarcare. Cochetez deasemeni cu o navigatie dedicata http://www.navigatii-dedicate.ro/naviga ... ilver.html, despre care astept pareri. Masina este cea de mai jos.
Din 2010 posesor de Seat Altea fabricata in 2006, mandru si multumit. Masina ajunsese la o oarece varsta, asa ca impreuna cu sotia am decis sa o inlocuim cu ceva mai nou, mai fancy si neaparat... SUV. Pai doar nu locuim in vreo zona muntoasa, cu dealuri si drumuri sinuoase, unde zapada sau noroiul pot pune probleme iarna, dar e la moda si, peste toate astea, iti ofera o senzatie de siguranta in plus.
Dupa cautari indelungi pe pagini de profil, am ajuns la concluzia ca nu merita sa dai bani pe o masina adusa de prin afara, la care nu o sa stim in vietile noastre kilometrii reali, provenienta, starea tehnica... asa ca am ales sa cautam ceva loco, cu istoric de service verificabil si eventual garantie. Stiam si eu de doi dealeari mari si lati, multibrand. Am fost pe la amandoi, dar unul m-a atras din punct de vedere al pretului si conditiilor de creditare: Tiriac Auto. Aveau pe stoc la Constanta, in regim SH un Hyundai IX35 si un Kuga, mai intr-o parte, de parca ar fi fost renegatul parcului. Nu era, doar ce il primisera si nu intrase inca la vanzare. Am platit instant taxa de rezervare pe masina, iar dupa doua saptamani de hartoage si proceduri in vederea leasingului, am reusit sa intram in posesia ei.
Este vorba de un Kuga fabricat in 09.2011, la momentul achizitiei cu 36456 km la bord, masina de serviciu a directorului de vanzari de la Tiriac Constanta. Ca si echipare, in acte e trecuta Titanium X, dar pe hayon apare doar Kuga. Dotarile sunt:
- Vopsea exterior Frozen White
- Motor 2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C, cutie de viteze manuala, 6 rapoarte
- Tapiterie Airfield / Anthracite (semi-piele)
- Clima dual zone, radio/CD/MP3 player Sony, 8 difuzoare, cu modul bluetooth, comenzi pe volan
- Pilot automat
- Senzori de parcare fata si spate
- Pachet lumini exterior/interior - puddle lights, foot lights, lumini parasolare, faruri Xenon adaptive cu spalatoare faruri
- Parbriz, oglinzi, spalatoare parbriz incalzite electric
- Sistem pornire "Ford Power" cu doua chei Type 3
- Port USB si AUX-in in consola centrala
- Scaune sofer si pasager reglabile manual pe 4 directii si incalzite electric
- 4 geamuri electrice, oglizi retrovizoare laterale electrice rabatabile
- Spatii depozitare mocheta spate stanga/dreapta si sub bancheta spate
- Jante de aliaj 17 inch Style 1, cu cauciucuri de iarna 235/55R17 DOT 2013 Pirelli
- ABS, ESP, etc.
Ca prima impresie, dupa 500 km, consumul in oras e de 8.6 l/100 km, ceea ce este multumitor. Masina se comporta foarte bine. Sunt multumit de cuplul dezvoltat de motor in orice treapta de turatie, incepand de la 1500 rpm, motor silentios, spatiu interior suficient. Nemultumit de un greiere ce imi canta in urechi cand masina este rece, dimineata, undeva in stanga bordului, de faptul ca nu pot sa rabatez oglinzile individual si de lipsa luminilor de zi.
Masina are garantie 1 an, in conditiile de garantie impuse de Tiriac Auto si full Casco la Omniasig (inclusiv dauna la jante). Masina a costat 14000 euro, din care am dat 4000 euro avans, iar leasingul esalonat pe 36 de luni este 380 euro pe luna, inclus Casco.
Competitorul, cum am spus mai sus, era un IX35 full, care avea in plus 45 de cai, cutie automata si incalzire in bancheta spate. Am ales Kuga.
De cand a intrat in posesia mea, masina a primit un polish profesionist insotit de ceruire cu garantie 3 luni la o firma de profil din Constanta si presulete interioare din cauciuc. Urmeaza jante de ST pe 18" cu cauciucuri noi pentru vara, lumini de zi de origine si o folie transparenta amplasata pe bara spate, in zona de incarcare. Cochetez deasemeni cu o navigatie dedicata http://www.navigatii-dedicate.ro/naviga ... ilver.html, despre care astept pareri. Masina este cea de mai jos.
-
Alexandru Dorin - Incepator
- Mesaje: 12
- Membru din: 11 Feb 2016, 19:10
- Localitate: Constanta
- Maşina: Ford Kuga