Totul despre membri

Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde nh1980ro » 12 Dec 2016, 10:19

Dieselul in general are un cuplu mare pe o plaja mica de turatii si de aici smuciturile.
nh1980ro
1nsane Member
 
Mesaje: 7190
Membru din: 10 Iul 2014, 22:14
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 12 Dec 2016, 15:10

Personal mi s-a parut ca smuceste mai tare focusul, mai ales in situatia 4-5-4 descrisa de motanelul. alta chestie misto la dsg7 este stationarea la semafor: nu trebuie apasata asa energic frana ca la focus. E un fel de auto-hold cred. La focus se chinuie asa de rau incat o trec in N. Zici ca e o pompa de apa care are debit mare dar e pusa sa mearga la 10% din capacitate.

Una peste alta mi-a placut dar nu atat incat sa schimb ce am. Focus este de departe best-buy in categoria sa.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde iwolffy » 12 Dec 2016, 23:22

DSG7 e o cutie buna pana cand se strica (destul de repede si frecvent). E de evitat. Recall peste recall si forumul specific VW e plin de probleme la cutia asta.

Macar Ford a recunoscut ca nu e in stare sa faca o cutie cu dublu ambreiaj "uscata" fiabila si a pus una AT. Pentru traficul bara la bara e mai buna AT.
Ex '00 Focus 1.8 TDDI
Avatar utilizator
iwolffy
Gold Member
 
Mesaje: 616
Membru din: 11 Dec 2007, 02:21
Localitate: Seattle
Maşina: Golf 7 GTI DSG

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 13 Dec 2016, 09:19

Ford vad ca a scos de tot 6dct250-ul de pe focus, asta dupa ce au reusit sa impace turbatele cu cutiile clasice. Le-a lasat doar pe fiesta, b-max si (cred) ecosport, masini mai usoare cu 300 kg decat focus.

Asa este, cele cu ambreiaj uscat au doar 2 litri de lichid, deci racirea este aproape exclusiv metal-aer, lichidul nu ajuta. In consecinta vara, in oras si cu eventuala incarcatura (4 pers sa zicem) incep sa apara problemele la cele cu ambreiaj uscat.

Clasicele au 7-8 litri de fluid recirculat in permanenta de o pompa, de unde si racirea mult mai eficienta. Important e ca solenoizii sa ramana curati si raciti la o clasica. De unde si nevoia de a schimba lichidul la 70-80 k km.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 14 Dec 2016, 08:46

Si ca sa continui odiseea avantajelor si costurilor cutiilor automate, la powershift-ul umed (6DCT450) costul de intretinere este ceva mai ridicat pentru ca vorbim de 12 litri de lichid care se schimba mort-copt la 60k km. Ok, adica cine tine la garantie. Costul lichidelor per litru e cam acelasi (clasica/pwrshift) si destul de piperat. La 6F35 costul e minim 120 lei (ford motorcraft) de pe ebay, sau varianta "saracului", ravenol FLV pe la 66 lei litrul. Altceva nu se gaseste in piata locala. Mai multe variante la americani (acolo acelasi motorcraft il gasesti cu maxim 8-10 dolari litrul la orice butic, walmart de ex) sau la rusi, o piata mult mai dezvoltata decat la noi dpdv automate. Nu am gasit nici un furnizor SUA care sa aduca in Ro aceste lichide.

De schimbat nu vei putea inlocui niciodata intregul volum pentru ca mai ramane ceva lichid in cutie.

Neaparat schimbat si filtrul de cutie, care nu e capat de tara ca si pret (100-200 lei). Deci implicit trebuie desfacut capacul cutiei, care are vreo 12 suruburi cel putin.

Focusul (6F35) nu are joja de cutie.. Se mai uita omul cum arata lichidul la culoare, daca existau pierderi pe la simering s-ar fi vazut si asta etc. Fiesta sotiei (4F27E) are si e chiar util. Completarea poti sa o faci singur fara sa pierzi juma de zi prin service-uri. La powershift nu stiu cum e.

Una peste alta costul intretinerii unei automate e similar celei manuale. La manuala schimbi si lichid (ok, 2-2.5 litri) si (atentie) tot ce tine de ambreiaj. La automata doar lichidul.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde nh1980ro » 14 Dec 2016, 11:27

La manuala uleiul e pe viata masinii (deci vreo 10 ani).
nh1980ro
1nsane Member
 
Mesaje: 7190
Membru din: 10 Iul 2014, 22:14
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 14 Dec 2016, 14:05

La fosta, daca nu il schimbam la 50-60 k, incepea sa agate.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde MrCiobi » 14 Feb 2017, 22:20

Foarte tare C_R_G. Am citit tot topicul tau si trebuie sa recunosc ca ma simt foarte implinit cu alegerea facuta (aceeasi masina mai putin pachetul de driver assist si putin mai scurta, varianta sedan). Ai cam raspuns la toate intrebarile pe care le aveam dar nu stiam unde sa le pun. Stiu ca cam tarziu dar felicitari pentru achizitie si multi km fara incidente.
Avatar utilizator
MrCiobi
Incepator
 
Mesaje: 58
Membru din: 28 Ian 2017, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK3 Facelift 1.5 EcoBoost

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 15 Feb 2017, 09:50

Multumesc de urari, asemenea si tie! Avem 18k km pana acum, fara nici un incident. Consumul mediu a ramas pe la 6.8 chiar daca a venit iarna. Asta pentru ca trecerea de la 17 inch la gumele pe 16 a compensat consumul crescut la pornire iarna.

Fiesta sotiei a ajuns si ea la 72k km, la urmatoarea revizie urmand sa inlocuiesc partial lichidul de transmisie. Smecheria e ca lichidul din 4F27E-ul ei arata foarte bine, e ca nou! Nu stiu cum sa procedez sincer... Asta pentru ca stiu ca tot ce este de prima mana nu se compara cu ce cumperi aftermarket. Atata timp cat lichidul e curat, cu siguranta si solenoizii functioneaza corespunzator. Solenoizii au rolul de a magnetiza in mod diferentiat discurile plasate pe axul cutiei in functie de viteza ceruta de convertizorul de cuplu. In momentul in care ei se murdaresc, racirea lor devine defectuoasa (ei fiind componente electrice se incing daca nu ar exista ungere) si implicit incep rateurile la schimbarile de treapta.

O sa mai vorbesc si cu baietii mei din service.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde razvan_b » 19 Mar 2017, 23:07

N-am mai intrat de mult pe aici... tare, cutia powershift inghite 6 litri NU 12!!!! Nu m-am putut abtine... scuze...
razvan_b
Ford Freak
 
Mesaje: 102
Membru din: 20 Sep 2011, 08:13
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo, '12, 2.0tdci, 140cp, PowerShift

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 20 Mar 2017, 16:16

C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde vborcea » 16 Mai 2017, 21:31

Foarte interesant thread-ul.
Ma intereseaza sa achizionez un Focus EcoBoost 1.5 150CP Automata cu padele si aveam nevoie feedback :) asa ca toate informatiile au venit ca o manusa, mai ales ca (inca) am dubii asupra cutiei de viteze automate.

Multumim pentru informatii!
vborcea
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 06 Dec 2013, 21:02
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 18 Mai 2017, 14:58

Salutare,

Atata timp cat nu te "darama" psihologic mersul mai frecvent la pompa, asa cum s-a intamplat unor colegi, automata cu convertizor de cuplu muta aceasta masina in alta clasa. Iar litrul de benzina consumat suplimentar fata de o cutie manuala este compensat cu varf si indesat de intretinerea mai ieftina (lichid schimbat mai rar si lipsa ansamblu ambreiaj) si de ce nu, de un comfort sporit al utilizatorului. Problemele tehnice in cazul unei mentenante corecte nu exista, ca de altfel la majoritatea cutiilor automate clasice.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde alex.haiduc » 19 Mai 2017, 09:08

Eu am observat ca a disparut varianta 1,5 ecoboost si cutie automata din lista de preturi de pe pagina oficiala ford. Acum se gaseste 1.0 125cp cu cutie automata
alex.haiduc
Incepator
 
Mesaje: 50
Membru din: 22 Iun 2015, 14:40
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus Wagon 2015 2.0 TDCI Powershift
VIN: WF06XXGCC6FJ10499

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 19 Mai 2017, 10:21

Daca ai rabdare sa ajungi la pagina a doua, cea cu preturi pentru titanium, vei avea o revelatie :)
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde alex.haiduc » 19 Mai 2017, 12:48

Ai dreptate. Eu m-am uitat la ultima pagina, cea cu performnte si acolo nu apare.
Fişiere ataşate
Screenshot_20170519-134256.png
alex.haiduc
Incepator
 
Mesaje: 50
Membru din: 22 Iun 2015, 14:40
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus Wagon 2015 2.0 TDCI Powershift
VIN: WF06XXGCC6FJ10499

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 19 Mai 2017, 13:30

Acolo nu a aparut niciodata... modelul meu are emisii de 140 ( nu mai e eligibil ptr rabla), prinde suta in 9.4 si consuma in teorie cu 0.5 mai mult decat cea cu cutie manuala. Pe ford.co.uk gasesti.

https://www.ford.co.uk/content/dam/guxe ... -Focus.pdf
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde dorinelis » 07 Iun 2017, 15:43

Salutare, ai schimbat pana acuma becurile phillips? :) Sunt curios cat te-au tinut.
Avatar utilizator
dorinelis
Gold Member
 
Mesaje: 792
Membru din: 23 Iun 2015, 11:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Mk3 Facelift, 1.5 EB 150 cp Moondust Silver

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 07 Iun 2017, 18:26

Nu. Pe fiesta le am de doi ani si nu au cedat.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde dorinelis » 07 Iun 2017, 21:18

Oke, multam! Am vazut ca ai spus in primul post ca ai schimbat becurile stock si eram curios daca au picat cele extreme vision dupa 1 an :), daca au tinut si 2 ani e super bine....dar cum si cat timp e folosita fiesta? In fiecare zi sau la ocazie, cred ca si asta conteaza. Nu sunt hotarat deloc cu ce sa-mi schimb becurile stock, extreme vision am avut pe masina anterioara si din ce-mi aduc aminte primul bec a picat mai devreme de 1 an, ar mai fi osram nightbreaker...sau varianta mai simpla, vision plus.
Avatar utilizator
dorinelis
Gold Member
 
Mesaje: 792
Membru din: 23 Iun 2015, 11:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Mk3 Facelift, 1.5 EB 150 cp Moondust Silver

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 08 Iun 2017, 08:11

Nu prea sunt eu fan philips, dar alternative bune nu prea stiu. Ce cumpar prin casa pica repejor, nu dupa 'jde mii de ore cum se bat ei cu caramida in piept. Cam lesinate la 50 de lumeni cat livreaza, oricum mai bine decat lumanarile stock... O sa incerc si niste chinezarii de 180 lm, poate dau lovitura.

Fiesta merge zilnic cu faza scurta aprinsa in permanenta, cam 18k km pe an.

Pentru cine mai intereseaza, pentru profilul meu de trafic am in continuare un consum mediu de 6.6-6.8. Dar mers anticipativ si relaxat, ca de bizonicsi nu ducem lipsa, ba avem productie in crestere...

Montat si camera auto, meid in ciaina, viofo A119 cu filtru de polarizare. Cost total distractie 600 plus 100 ron microsd-ul. Nu se putea fara filtru pentru ca stalpul A e imbracat in alb care guess what, se reflecta fix in parbriz. Ok camera, foarte discreta, nu se vede nici un fir si nici nu deranjeaza vizual ocupantul locului dreapta. A fost cam greu sa-i gasesc un loc adecvat din cauza senzorilor din parbriz.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde andrei.dudu » 08 Iun 2017, 09:05

f buna camera din ce am vazut review pt youtube. era pe lista mea si cand mi-am luat eu camera, dar nu am vrut sa mai astept dupa ea si am vrut una cu ventuza pt a o putea roti.

eu acum am osram silverstar la 40 ron de pe emag, si am facut jumate de an cu ele. sunt f puternice si desi sunt reglate in 2 service-uri si acum sunt pe pozitia 2 din rotita, tot imi iau flash-uri. lumineaza f bine in lungime dar mai ales in latime.
atasez poza din topicul cu becuri:
Fişiere ataşate
Capture.JPG
Avatar utilizator
andrei.dudu
Gold Member
 
Mesaje: 599
Membru din: 26 Iul 2014, 15:11
Localitate: Craiova
Maşina: Ford Focus Wagon 1.6 Ecoboost 150 - Titanium + optionale
VIN: WF0LXXGCBLEB71588

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 08 Iun 2017, 09:28

Arata beton. De fapt farurile de pe focus sunt super ok configurate, motiv si pentru care ziceam ca strugurii sunt acri legat de xenoanes :)

Atasez si niste "monstre" deloc artistice ale camerei: (1) cu si (2) fara parasolar, (3) montata si (4) demontata doar cu suport. Se monteaza super usor, stalpul Ase trage un pic (nu de tot, nu e cazul) si se indeasa pe acolo cablul. Alimentarea de la USB-ul din cotiera. Nu se vede nici un fir decat 15 cm la prag pasager (negru pe negru). Super ok pana acum. 1080p cu 60fps e cam marketing, dar 1080p cu 30fps e rezonabil, poti sa vezi numerele de inmatriculare. Nu stiu ce poate noaptea, nu am testat.
Fişiere ataşate
IMG_0022 resized.jpg
IMG_0021 resized.jpg
IMG_0018 resized.jpg
IMG_0017 resized.jpg
IMG_0016 resized.jpg
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 09 Iun 2017, 22:16

Azi am facut ceva mai mult urban, in jur de 40 km. Consum mediu 11.5, viteza medie 15kmh. S/s pornit la semafoare mai lungi. Ma declar multumit.

Ce ma fac cu masina asta ca ma cam ia somnul la volan.. nu glumesc, e chiar o problema.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde jhonutz » 10 Iun 2017, 08:13

Pai ar trebui sa implementeze Ford un sistem de vibratie a centurii de siguranta din cand in cand :D. Pe unele masini am vazut sistemul asta anti sleep :D

Varianta 2: mergi cu geamul deschis noaptea, racoarea face sa treaca somnul
Varianta3: cand simti oboseala,tragi masina pe dreapta si dormi jumatate de ora, face minuni :)
Skoda Fabia 1.6 16V 2008
Ex Ford Focus 1.6 16V 2001
Avatar utilizator
jhonutz
1nsane Member
 
Mesaje: 12445
Membru din: 31 Dec 2009, 12:39
Localitate: Iasi

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde andrei.dudu » 10 Iun 2017, 09:12

Te ia somnul poate pt ca nu ai manuala si nu mai esti angajat in miscatile aferente unei schimbari a vitezei. Daca nu ai copil in masina, sa dai muzica mai tare sau putina racoare cum a zis si jhonutz sau eterna cafea cu pauza aferenta sau pur si simplu pui ambele maini pe volan si te impingi maxim in ele si stai cu spatele fix pe spatar vreo 2 3 minute sau te musti de mana. La mine cand plec noaptea in afara si imi dorm fetele in masina folosesc ultimele 2 variante care dau roade. Era si pe net parca pe promotor un articol despre aceste metode.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Avatar utilizator
andrei.dudu
Gold Member
 
Mesaje: 599
Membru din: 26 Iul 2014, 15:11
Localitate: Craiova
Maşina: Ford Focus Wagon 1.6 Ecoboost 150 - Titanium + optionale
VIN: WF0LXXGCBLEB71588

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 10 Iun 2017, 09:52

Nu tu greieri, nu tu zgomot motor, suspensie de barca dar totusi fara ruliu, nasol :)

Asa este: nefiind antrenat in schimbatul vitezelor, te cam apuca plictiseala (stage 1), care ulterior da intr-o motaiala a naibii de placuta (stage 2) :P

Mai e un motiv: cruise controlul. Au iesit niste studii recente, cica iti scade atentia la volan cu nush cat la suta, 30% parca..
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde andrei.dudu » 10 Iun 2017, 10:59

Da, am vazut si eu acel studiu. De aceea nu il folosesc. E bun doar la revanzare [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Avatar utilizator
andrei.dudu
Gold Member
 
Mesaje: 599
Membru din: 26 Iul 2014, 15:11
Localitate: Craiova
Maşina: Ford Focus Wagon 1.6 Ecoboost 150 - Titanium + optionale
VIN: WF0LXXGCBLEB71588

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde Sync » 22 Iun 2017, 21:53

@C_R_G
Ca alternativa la becurile Philips iti recomand Osram Night Breaker. Am si pe Focus acum si am avut si inainte pe Cruze (de peste 40k km). Mult mai rezistente decat becurile Philips.
https://m.emag.ro/set-2-becuri-auto-cu- ... DY3RLBBBM/
Sync
Member
 
Mesaje: 315
Membru din: 12 Noi 2016, 20:19
Maşina: Ford Focus Wagon Titanium, 2.0 TDCI PowerShift, Red Race

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 28 Iun 2017, 22:17

Multumesc. Am vreo 6 osram nightbreaker unlimited 110% de rezerva luate de la norauto cu aprox 70 lei setul de 2, dar nu s-au ars cool blue-urile inca. Oricum nota 10 pentru halogenele de la focus. Conduc acum un leon cu 500 km la bord si e total pe langa la capitolul lumina.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 7 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 7 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login