Totul despre membri

Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 29 Iun 2016, 07:37

Back on track cu consumurile. Cel putin la o prima impresie, nu-i prea place prin oras. Ok, parchez undeva subteran, ok cladirea de birouri e pe un deal, am stat 20 min la un singur semafor, etc., dar totusi. Cand am venit cu ea acasa, consumul de uikend prin brasov era cam de 12. In Buc vad se schimba povestea. Treaba sta asa: pana sa ies din buc aseara consumul mediu ajunsese la 8.7, de la 5.7 dimineata. Aseara cand am parcat-o arata 7.7. Prin regula de 3 simpla, cu distante calculate in google maps, conchid ca a 'supt' 16.8 prin oras (WTF!!) si 5.9 extraurban pe retur. Aviz celor care merg preponderent urban (nu e cazul meu). In dimineata asta, consumul neresetat a mai scazut un pic, la 7.2.

Bottom line: pentru profilul meu de trafic (30% urban, 70% extra-) estimez un onorabil consum mediu de 7.5, culmea, identic cu asteptarile mele in baza datelor de pe spritmonitor. Probabil dupa rodaj mai scade cu 0.2-03, dar nu se stie. La fiesta asa a scazut (de la 8.3 la 8.0), dar era alta tehnologie a aliajelor motorului.

Una peste alta, ma dau jos odihnit din ea, e liniste totala in masina, o reala placere :P

inca o chestie: eu am talpa destul de usoara, deci e un consum optimizat binisor. Poate exista plaje de turatii cu consum mai mic pe care nu le-am descoperit, dar la automata oricum nu prea ai cum sa controlezi treaba asta, eventual doar mixul de viteza si cuplu, in fct de care cutia alege o anumita treapta de viteza.
Fişiere ataşate
consum 28.06.png
(6.57 KiB) Descărcat de 35 ori
IMG_1373 resized.jpg
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde andrei.r » 29 Iun 2016, 08:41

Am observat ca automatele (cel putin astea noi cu dublu ambreiaj, de celelalte nu am condus) au tendinta sa mearga subturat. Am mers ieri cu un VW Caravelle cu DSG: la 75-80km/h, era in D7 si tremura din toate incheieturile (~1200rpm) si nu vroia dom'le sa retrogradeze ;)) ...a trebuit s-o trec in S ca sa faca asta.
Skoda Octavia IV RS+ - 2.0 TSI 245CP - Mamba Green - 2022

Ex:
Ford Focus IV ST-Line - 1.5 Ecoboost 182CP - Dynamic Blue - 2019
Ford Focus III Titanium - 1.6 Ecoboost 182CP - Silver - 2013
Ford Focus II Trend - 1.6 TDCI 90CP - Navy Blue - 2005
Avatar utilizator
andrei.r
 
Mesaje: 1222
Membru din: 13 Iul 2007, 17:17
Localitate: Ingolstadt
Maşina: Octavia RS Plus

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 29 Iun 2016, 08:56

Da, si la asta cu convertizor ramane in a 6-a pana pe la 70kmh, deci vreo 1350rpm, parca se si aude putin ca merge subturat.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 29 Iun 2016, 09:53

dar nimic deranjant, adica nu tremura 'n' sh!t.

Ce ma surprinde placut este reactia cutiei. Daca o calci, nu ai timp sa-ti dai seama ca retrogradeaza. Prima senzatie (inainte de retrogradarea treptei) este ca iei viteza, asta simti ca si sofer, habitaclul fiind destul de bine izolat. Deci nu ai grija asta.
La fiesta statea treaba altfel. Daca ma bagam intr-o depasire trebuia sa apas pedala din timp, sa retrogradeze inainte sa schimb banda, pentru ca nu-mi dau seama daca ma incadrez sau nu. De multe ori o treceam pe manual si retrogradam eu, sa fiu sigur ca o sa fie totul ok. Aici apesi si gata :)

Kickdown n-am dat niciodata, motivul fiind motorul+turbina. Nu ai nevoie de mai mult de 4000rpm (maaxim) sa faci o depasire. Masina se duce, nu sta la discutii.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde Emil_Greus » 29 Iun 2016, 10:07

Poate ca ar fi mai bine ca in oras sa mergi in modul Sport, iar in afara Sport si Drive, dupa preferinte. Cred ca Drive in oras nu e asa de potrivit pentru cutie/motor/turbina.
Binenteles ca merge si in Drive in oras, dar nu stii ce efecte va avea pe timp indelungat.
Banuiesc ca in modul Sport consumul va fi chiar optimizat pentru folosirea in oras, deoarece motorul va fi folosit la turatii putin mai mari in zona de maxima eficienta (poti verifica curbele de putere si cuplu, pentru a vedea exact ce turatie e optima).

Oricum, ar fi interesat de verificat un consum pe Sport in oras si unul in Drive ;)
Avatar utilizator
Emil_Greus
1nsane Member
 
Mesaje: 1106
Membru din: 15 Iun 2008, 18:11
Localitate: PLOIESTI
Maşina: Ford Expedition Max XLT, 3.5 V6; Ex. Ford Focus, 2008, 1.6 benz+GPL

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 29 Iun 2016, 10:44

eu am ceva dubii cu turatiile crescute dpdv sanatate motor (supape mai ales). Din cate inteleg acumularile de calamina survin in principiu din cauza consumului crescut specific turbatelor la turatii crescute. Inteleg ca de fapt de acolo vine o mare parte din putere, si nu din surplusul de aer. Probabil mersul subturat omoara o clapeta de acceleratie, dar lasa motorul in pace... My 2 cents.

Oricum, daca tot avem jucarii :P , putem incerca si un mers urban in S, traind cu speranta ca nu vom depasi 20% :D

In S cred ca nici nu mai intra S/S in functiune, apropos. O sa verific si asta.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde nh1980ro » 29 Iun 2016, 11:21

Turbina te ajuta in principal la turatii joase, cand ai sarcina mare pe motor si turatii mici. Partea proasta e ca acolo se produce si cea mai multa calamina, iar racirea motorului e spre minim, datorita numarului mic de rotatii ale pompei de apa, care e legata mecanic de arborele cotit.
Motoarele pe benzina sunt pentru turatii mari. Vezi motoarele de F1 care sunt pe benzina si ajung la 15.000rpm (motor de 1.6l).
Ce-i drept, un motor de F1 costa cat mai multe Focusuri la un loc... :D
nh1980ro
1nsane Member
 
Mesaje: 7190
Membru din: 10 Iul 2014, 22:14
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 29 Iun 2016, 11:41

hai ca m-ati convins. Astazi o sa ma intorc spre bordei numai in S... Povestim dupa aia cat e halatu' :)
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde motanelul » 30 Iun 2016, 07:10

Partial adevarat partea cu "calamina"....depunerle sunt acolo pentru ca injectia este directa si nu exista amestec de bbenzina care sa spele coada supapei ......depunerile se fac mai ales in oras cand motorul este incins si il opresti..inevitabil ramane pe coada supapei amestec din camera de ardere si se solidifica acolo, mergand mai turat aduci mai mult aer in camera "spaland " partial supapa, practic ajuti masina sa se curete(nu in sensul rau :) ) , acum revenind la masina.....este exact configuratia care mi-as fi facut-o si eu ....e foooarte faina!
Avatar utilizator
motanelul
Member
 
Mesaje: 362
Membru din: 18 Noi 2014, 11:45
Localitate: Bucuresti/ Paris
Maşina: Golf 1.4tsi dsg 7 Avant ,Chrysler Pt Cruiser Touring Edition

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 30 Iun 2016, 07:31

Salut,

Interesanta explicatia. Cu siguranta motorul e mai fericit daca il tii o idee mai turat, mai ales in oras.

Ramasesem dator cu detalii legate de consum. Aseara m-am intors exclusiv in 'S' tot orasul, cam 6 km maxim. La iesire din oras consumul neresetat arata undeva pe la 14. Comparand cu zilele anterioare as zice ca nu e rau deloc, adica in nici un caz nu a crescut consumul tinuta fiind in S. In sarcina turatiile nu prea au scazut sub 2000 (minim pe bord am vazut cam 1800), dar e oricum foarte docil la apasarile de pedala. Risti lejer sa rupi aderenta mai ales la plecarile de pe loc, ceea ce mi s-a intamplat, e drept era in panta si pe jos era ud (si turatiile au urcat la 4000 instant). Am incercat sa vad daca reusesc sa reintru din 'manual' (am apasat padela '-' si a intrat pe manual) inapoi in 'S' si nu merge daca tii apasat continuu padela '+'. Parca in manualul utilzatorului asa scria, mai verific o data. Singurul mod sa reintru in 'S' a fost sa trec in D si inapoi in S.

As vrea sa lamuresc un lucru legat de lag-ul cutiei, un aspect foarte important (daca nu cel mai ..) pentru cine vrea sa treaca pe transmisie auto. Aceasta cutie NU are lag, cel putin eu in calitate de umil amator (ok, am vreo cateva sute de mii de km la bord) nu il simt. period.

Revenind la consum, aseara am incheiat traseul inapoi acasa cu 9.5 (resetat inainte sa plec din Buc), dar a fost bara la bara tot DN1, din baneasa (ikea) si pana in balotesti. A fost si unul din motive pentru care am optat pentru auto-, faptul ca traficul se impute pe zi ce trece indiferent de drum. In dimineata asta am resetat iar si am ajuns in Buc cu un 5.9. Media neresetata niciodata (400km) zice 7.5 La pompa nu am ajuns sa verific inca, abia am facut un plin.

Ce genereaza consum marit sunt aceleasi motive ca la orice masina, demaraje repetate (la plecare de pe loc vezi ci 50l/100 consum instant) si viteza sub cea de croaziera. Aerul conditionat are o contributie marginala.

Am constatat ca masina e o idee mai inalta decat fosta, implicit mai spatioasa in zona capului, nu ca as fi eu michael jordan. Recunosc ca am ceva dificultati sa curat zona senzorilor montati pe parbriz din aceasta cauza.

Senzorii de parcare sunt super ok si se imbina frumos cu restul sistemului, in sensul ca daca reduci viteza intra ei in functiune si reduc volumul muzicii daca incep sa bipaie.

Ce vad ca da rateuri e senzorul de proximitate de la manerul usii soferului la inchidere. Nu ma deranjeaza sa folosesc cheia, dar trebuie spusa si asta.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 30 Iun 2016, 08:36

Deci am retinut eu gresit. Treaba cu '+' merge se pare doar la diesel, deci implicit powershift. In cazul 1.5 eb + 6F35 merge doar prin tranzit in D si inapoi in S.


Din manualul utilizatorului:

SelectShift în modul de condus (D):
Furnizează un mod manual temporar de control pentru selectarea treptei atunci când este necesar un răspuns mai solicitant (de exemplu, la tractare sau depăşire). Acest mod menţine o treaptă selectată temporar în funcţie de comenzile şoferului (de exemplu, acţionarea volanului sau apăsarea pedalei de acceleraţie).
SelectShift în modul sport (S):
Furnizează posibilitatea de a selecta manual treapta fără perioadă de întrerupere.
Pentru a părăsi modul SelectShift:
În poziţia de condus (D), mutaţi schimbătorul în poziţia sport (S) apoi înapoi în poziţia de condus (D).
În poziţia sport (S), mutaţi schimbătorul în poziţia de condus (D) apoi înapoi în poziţia sport (S). SAU
Doar în cazul vehiculelor Diesel: apăsaţi şi menţineţi apăsat comutatorul + (dacă este prevăzut) sau schimbătorul + de pe volan (dacă este prevăzut) timp de 3 secunde.



Inca o chestie utila pe care n-am incercat-o inca pentru ca nu e cazul (la iarna):

Nota: În condiţii de tracţiune redusă, unele transmisii vă permit să porniţi de pe loc în treapta a doua prin intermediul SelectShift. Pentru a executa această operaţiune, selectaţi modul de condus (D) sau sport (S) şi apăsaţi comutatorul + (dacă este prevăzut) sau trageţi schimbătorul + (dacă este prevăzut) până când pe bord se afişează cifra 2. Vehiculul este acum pregătit pentru a trece în treapta a 2-a.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde nh1980ro » 30 Iun 2016, 11:39

Chestia cu calamina e putin diferita la GDI.
In sensul ca la momentul injectiei, teoretic supapele de admisie si evacuare sunt inchise complet.
Deci, teoretic, pe langa supapele de admisie trece numai aer curat.
Ei, la evacuare in schimb, VVT-ul deschide si supapele de admisie si cele de evacuare, pentru ca aerul curat care vine cu presiune, sa impinga gazele de esapament mai repede afara.
Depunerile de pe supape sunt mai ales datorate vaporilor de ulei care stau pe acolo si nu datorita amestecului.
Dar, daca motorul e foarte cald (mers subturat), sunt mai mari sansele sa ai vapori de ulei, care sa se carbonizeze pe supape (care sunt mult mai fierbinti).
nh1980ro
1nsane Member
 
Mesaje: 7190
Membru din: 10 Iul 2014, 22:14
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde nh1980ro » 30 Iun 2016, 11:43

La Yaris,MMT_ul ala, trecea inapoi in automat, dupa cateva minute si avea o chestie de protectie a motorului, daca turai foarte tare motorul (6000rpm) trecea inapoi in automat si schimba viteza.
Ma rog, nu era tocmai cea mai desteapta cutie, pentru ca in S, schimba doar la 4000rpm, indiferent cat de tare sau incet apasam pe accelratie.
nh1980ro
1nsane Member
 
Mesaje: 7190
Membru din: 10 Iul 2014, 22:14
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 30 Iun 2016, 11:58

in cazul de fata, in situatii normale schimba pe la 2000-2500 in D si pe la 2500-3000 in S. Daca apesi mai tare pedala se duce mai sus in functie de cate muschi ai la pantofi :D
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde nh1980ro » 30 Iun 2016, 14:25

E mai 'smart' inseamna...
nh1980ro
1nsane Member
 
Mesaje: 7190
Membru din: 10 Iul 2014, 22:14
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 30 Iun 2016, 21:09

Finalizata ziua cu 7.2%, pentru aprox 40 km, din care 75% extraurban.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde motanelul » 01 Iul 2016, 08:51

e bun consumul....eu cu golful meu (1.4 tsi dsg 7 tot break ) scot 11 %numai oras iar media pe ultimii 3000 Km(Adica pe ultima luna ) 7.1%, condus 60% in afara orasului
Avatar utilizator
motanelul
Member
 
Mesaje: 362
Membru din: 18 Noi 2014, 11:45
Localitate: Bucuresti/ Paris
Maşina: Golf 1.4tsi dsg 7 Avant ,Chrysler Pt Cruiser Touring Edition

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 01 Iul 2016, 09:08

E mai economic tsi-ul, clar. Si stiam asta inainte sa iau o decizie de cumparare. Nu m-am impacat cu ideea de dsg uscat, cu toate ca probleme apar mai ales in oras vara, deci nu ar fi fost cazul meu.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde motanelul » 01 Iul 2016, 09:17

Eu cand am luat golful am fost prima data tot la ford ...EXACT una ca a ta...dar cand au inceput ca trebuie sa caute...ca dureaza..ca nu avem nici noua nici sh ....ca avem dar e diesel si e mai bun ca benzina (because REASONS...) ca dureaza 2-3 luni am zis Pa(aveam nevoie de masina) ....Focusul era mai ..dinamic ..dar e ok si golful , e destul sa "vars" cainele in stanga si in dreapta prin portbagaj:))...eu oricat de tare as forta-o mai sus de 18-19 nu am reusit sa consuM(si deja aici franele miroseau intr-un mare fel) ....e bine tinand cont ca cealalta masina avea consum numai peste 18-19 :))
Avatar utilizator
motanelul
Member
 
Mesaje: 362
Membru din: 18 Noi 2014, 11:45
Localitate: Bucuresti/ Paris
Maşina: Golf 1.4tsi dsg 7 Avant ,Chrysler Pt Cruiser Touring Edition

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 01 Iul 2016, 10:38

Ma mir ca ai gasit pe stoc pentru ca si eu am cautat cateva luni si prea gaseam cu dsg decat 1.2 110, care mi se parea totusi cam mic pentru un break.

La ford intr-adevar mi-a iesit pe nas asteptarea, ce-i drept coroborat si cu "ajutorul" oferit de AFM...
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde ddi77 » 04 Iul 2016, 20:49

Daca mergi turat nu ai probleme majore cu depunerile de calamina. Problemele apar la turatii joase, atunci cind nu atingi de exemplu temperaturi de "auto-curatare" a calaminei. Pe de alta parte mai e si inamicul EGR, deci nu doar aer curat. In rest ati facut varza VVTI-ul Toyotei: una-i aspiratul, altul supraalimentatul.
Avatar utilizator
ddi77
1nsane Member
 
Mesaje: 4510
Membru din: 29 Mai 2014, 19:18
Maşina: Ford Diesel Turbo

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde nh1980ro » 04 Iul 2016, 21:09

Majoritatea producatorilor au intr-o forma sau alta VVT. (chiar daca la Ford ii zice VCT)
nh1980ro
1nsane Member
 
Mesaje: 7190
Membru din: 10 Iul 2014, 22:14
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde ddi77 » 04 Iul 2016, 21:14

Am zis eu ca n-au? Doar ca ca japonezii au cam dat ora exacta la acest capitol. Europenii, unii, inca sint la joc de glezne.
Avatar utilizator
ddi77
1nsane Member
 
Mesaje: 4510
Membru din: 29 Mai 2014, 19:18
Maşina: Ford Diesel Turbo

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 04 Iul 2016, 22:29

Deja e neagra teava de esapament, deci ceva e de schimbat, sa zic asa...
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde ddi77 » 04 Iul 2016, 22:56

GDI-ul! Și toți au pus tunurile pe diesel, cînd de fapt și concurenta are emisie de particule din belșug. Așteptăm primul exemplar cu GPF.
Avatar utilizator
ddi77
1nsane Member
 
Mesaje: 4510
Membru din: 29 Mai 2014, 19:18
Maşina: Ford Diesel Turbo

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde nh1980ro » 05 Iul 2016, 10:16

Lasa, lasa....33mg NOx fata de 300 la diesel.
Plus ca la benzina se innegreste doar teava de esapament, nu si bara din spate.
nh1980ro
1nsane Member
 
Mesaje: 7190
Membru din: 10 Iul 2014, 22:14
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde ddi77 » 05 Iul 2016, 10:58

Diesel, E6, 1997 cmc, 78mg NOx. Comparam norme de poluare similare, nu castraveti cu banane. Iar povestea cu bara din spate e in cazul motoarelor si echipamentelor de injectie obosite.
Oricum este cunoscuta problema GDI in ceea ce priveste emisia de particule.
Avatar utilizator
ddi77
1nsane Member
 
Mesaje: 4510
Membru din: 29 Mai 2014, 19:18
Maşina: Ford Diesel Turbo

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde iwolffy » 05 Iul 2016, 11:34

Pe 1.8 TSI de pe Octavia (EU5), atat esapamentul cat si bara spate (era alba) se afumau dupa 1500km indiferent de stilul de condus.

Acum pe Mazda 2 1.5 SkyActiv (EU6 - injectie directa dar fara turbo), esapamentul este curat.

Oricum e super combinatia 1.5 ecoboost + a/t.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ex '00 Focus 1.8 TDDI
Avatar utilizator
iwolffy
Gold Member
 
Mesaje: 616
Membru din: 11 Dec 2007, 02:21
Localitate: Seattle
Maşina: Golf 7 GTI DSG

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde nh1980ro » 05 Iul 2016, 13:38

Chiar si asa de 2x mai multe emisii (in conditii de test!), nu e deloc de neglijat.
nh1980ro
1nsane Member
 
Mesaje: 7190
Membru din: 10 Iul 2014, 22:14
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde ddi77 » 05 Iul 2016, 16:21

În ambele situații condițiile sînt de test, iar benzina are si ea emisii poluante superioare. Tu judeci subiectiv.
Avatar utilizator
ddi77
1nsane Member
 
Mesaje: 4510
Membru din: 29 Mai 2014, 19:18
Maşina: Ford Diesel Turbo

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 24 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 24 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 24 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 24 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login