Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t
Incep prin a prezenta configuratia masinii. Ulterior o sa povestesc un pic despre cum functioneaza combinatia motor+cutie in diverse situatii.
Ford Focus wagon titanium cu urmatoarele:
1. pachet titanium premium (cu navigatie inclusa);
2. pachet iarna;
3. diver assistant (lane assistant, lane keeping, auto high beam, active city stop, rear cross traffic alert care chiar functioneaza). Pachetul nu are si speed sign recognition;
4. asistenta activa la parcare pe care am si testat-o in weekend, un adevarat deliciu;
5. vopsea metalizata Brisbane Brown / Lunar Sky (depinde de piete), optiunea consoartei. Dpmdv ar fi mers si alb fara nici un stres.
Nu are xenon desi mi-ar fi placut. Dar am scos deja H7-urile si W5W-urile stock si le-am inlocuit cu philips extreme vision (6000k) si osram cool blue intense (4300k). Masina are nevoie sa fie bine vazuta in trafic deoarece culoarea o face destul de cameleonica sa zic asa...
Senzorii intra in functiune fara sa-ti bati tu capul. Chiar si in trafic daca e un gigel care iti opreste prea aproape in spate la semafor apare pe ecran. Sau daca treci prea aproape de unul din banda alaturata, la fel, intra in functiune senzorii.
RCTA-ul are o avertizare sonora destul de puternica si isi atinge scopul, acela de a avertiza daca vine o masina din lateral cand iesi de undeva cu spatele.
Ca si consum, primul drum lung (bv-buc) a scos 6.1%, tinem cont de diferenta de nivel dar si de faptul ca e in rodaj. In oras ia cam 12%, iar un consum mixt am vazut ca sta pe la 7.5-8%. Revin oricum pe masura ce intru pe niste trasee mai stabile ca si configuratie.
- C_R_G
- Gold Member
- Mesaje: 743
- Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
- Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
- VIN: WF06XXGCC6GG51998