Totul despre membri

Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 04 Iul 2017, 11:44

Am condus in sfarsit si un leon. Perioada de testare a fost timp de 9 zile, deci ma consider edificat. A fost un 1.2 tsi 110 cp hatch cu numai 500 km la bord.

Impresii:

"+"
1. mai spatioasa la interior
2. portbagaj maricel pentru un hatch. Mi-au intrat fara probleme doua valize mari si chiar aveam temeri ca nu vor incapea
3. start-stop-ul, lasat in voia lui, functioneaza mai silentios decat la focus
4. cruise controlul este amplasat mai ergonomic si mai simplificat decat la focus
5. cutia manuala foarte precisa si cu curse destul de scurte.

"-"
1. in primul rand zgomotul produs de motor. Puteam sa jur ca e un diesel, mai ales in sarcina dar si la ralanti
2. bumber-ele erau criminale atat pentru pasagerii fata cat si cei din spate. Suspensie de carutza, care nu stie sa absoarba diferentele de nivel fara sa scoata pietre de la rinichi, dar care nu exceleaza in curbe;
3. luminile de intalnire mult mai slabe. Cu focus zici ca ai xenoane. La Leon sunt niste faruri banale, de fiesta sa zicem;
4. in depasiri mi-a cam tremurat funduletul. Chiar daca pe hartie motorul are 200 nm, in realitate nu ii simti. E mai fasnet 1.0 125 de la focus;
5. sistemul audio slabut. A trebuit sa dau basii la maxim sa am ceva feeling al melodiei;
6. usile subtirele care lasa impresia de nesiguranta. Nu se compara cu usile focusului, care chiar daca sunt mai greoaie si necesita mai multa forta la manevrare, macar te stii mai in siguranta;
7. portbagajul, desi incapator, are o gura de incarcare destul de inalta si de mica. Nu se compara cu accesul de la break-ul meu!
8. fiind probabil o versiune entry level (chiar daca avea a/c automat), nu avea dimming pentru luminile din bord si nici buton de dezactivare a ecranului central. Ca atare noaptea era destul de neplacut sa iti bata toate luminile din bord in ochi. Nasol rau;
9. La intoarcere fi-miu a vrut sa traga si el un pui de somn. Cuplele centurilor de siguranta din spate sunt iesite mai sus decat bancheta si deranjeaza. Nu poti sa culci un copil in spate, nu mai zic sa-i si pui centura de siguranta. Am renuntat;
10. senzatia de ieftinut lasata de materialele de la interior.
11. tot felul de zgomote ciudate scoase de masina la pornire si nu numai. Unul dintre ele am reusit sa-l depistez, era frana de mana eletrica. Restul nu. Ziceai ca e bantuita.

Din toate cel mai rau m-a dezamagit suspensia neinspirata. Sorry dar nu vad de ce sa cumpar o asemenea masina lipsita de confort pentru toata lumea.

Una peste alta mi s-a reconfirmat ca am facut o alegere inspirata :)
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde sabasanu » 05 Iul 2017, 13:15

Salut,
In primul rand felicitari pentru masina aleasa :)
Astept si eu una foarte asemanatoare( diferentele sunt: cutie manuala, pachet xenon, fara Park Assist si culoare Moondust Silver).
Si mie mi s-a intarit convingerea ca am facut cea mai buna alegere dupa ce am citit topicul tau.
Singurele "emotii" pe care le am sunt legate de jantele de 17, ma tem sa nu fie prea "tari". Tu cum te descurci cu ele? Simti diferenta la confort intre ele si cele de 16?
sabasanu
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 23 Feb 2011, 11:45

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 06 Iul 2017, 07:42

Salut,

Nimic sesizabil intre 16 si 17, asta pentru ca diferenta de carnita de la janta pana in pamant (masurata cu 55/50 ca si procent aplicat la amprenta la sol (205/215) nu este mare. Gumele stock de 17 sunt mult mai inalte decat cele pe 16. Cand le-am montat in primavara a trebuit sa mai invart bine de cric ca sa pot monta gumele de vara.

Probabil cand voi trece la 225/45/r17 voi simti ceva mai acut gropile, dar crede-ma, fata de un leon cu gume de 16 te vei simti "seic"!! :)

La fosta masina in schimb era o diferenta maricica intre balonul de 195/65/15 si cel de 205/55/16.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 06 Iul 2017, 13:31

Deci vorbim de 5mm comfort suplimentar pentru 16.

Ce nu mi-a mai placut la leon a fost parbrizul foarte apropiat de locurile fata, parca dadeai cu capul in el la fiecare franare.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde dorinelis » 06 Iul 2017, 14:24

Aceeasi senzatie am avut si eu cand am mers cu M3, legat de geamuri, chiar am dat de 2 ori cu capul dar nici nu mi-am dat seama. :)
Avatar utilizator
dorinelis
Gold Member
 
Mesaje: 792
Membru din: 23 Iun 2015, 11:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Mk3 Facelift, 1.5 EB 150 cp Moondust Silver

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde sabasanu » 06 Iul 2017, 15:57

C_R_G scrie:Salut,

Nimic sesizabil intre 16 si 17, asta pentru ca diferenta de carnita de la janta pana in pamant (masurata cu 55/50 ca si procent aplicat la amprenta la sol (205/215) nu este mare. Gumele stock de 17 sunt mult mai inalte decat cele pe 16. Cand le-am montat in primavara a trebuit sa mai invart bine de cric ca sa pot monta gumele de vara.


Perfect :) M-am mai linistit.
sabasanu
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 23 Feb 2011, 11:45

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde Sync » 11 Iul 2017, 07:19

C_R_G scrie:Deci vorbim de 5mm comfort suplimentar pentru 16.

Ce nu mi-a mai placut la leon a fost parbrizul foarte apropiat de locurile fata, parca dadeai cu capul in el la fiecare franare.

Avea ceva gen Active City Stop Leonul ala? :))
Ieri am uitat iar de o bariera automata ca se ridica cu intarziere si mi-a intrat Active City Stop la Focus. Bai frate cat e de indepartat parbrizul la Focus dar chiar era sa ma dea cu capul de el si am 115 kile. Nu stiu cum sunt actionate franele cand intra Active City Stop dar franeaza intr-un mare fel. E a doua oara cand ma scapa de o inlocuire de capota. :)
Sync
Member
 
Mesaje: 315
Membru din: 12 Noi 2016, 20:19
Maşina: Ford Focus Wagon Titanium, 2.0 TDCI PowerShift, Red Race

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 12 Iul 2017, 07:36

Atentie mare cu ACS-ul. Din ce am observat functioneaza numai in linie dreapta, probabil sa aiba timp sa-si faca senzorii socotelile. La giratoriul de la metro baneasa nu a intrat. Nu s-a intamplat nimic dar am franat eu la limita. Sunt bune sistemele astea, dar nu te poti baza pe ele.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 08 Sep 2017, 11:18

in service Neste Chitila de la 08:30 cand am fost programat. Acum jumatate de ora m-a chemat sa-mi spuna ca, logic de altfel, nu are nimic domnu'... In fine, sunt inarmat cu rabdare si pot sa lucrez, deci sunt dispus sa astept.

La 24k km cati are masina, se aude un clonc puternic cand ajung cu volanul intr-o singura pozitie. Cica au tras de articulatii si cica totul e la locul lui. A luat-o iar in teste, abia dupa ce i-am povestit care e simptomul. Deci au preferat sa piarda timp cautand singuri fara sa ma intrebe pe mine, victima colaterala... Le-am spus explicit ca mi se falfaie ca e in garantie sau nu, eu vreau sa stiu ca pot conduce in siguranta si sunt dispus sa platesc si sa nu apelez la garantie atata timp cat se remediaza.

In rest toate bune. Punand in balanta si plusuri si minusuri, daca ar fi sa o iau de la capat, as face aceeasi alegere.

LE: cica nush ce suruburi pe puntea spate slabite... Sa o vedem si pe asta, cum simteam eu in volan, doar la o anumita pozitie a acestuia cand il roteam, ceva ce tine de puntea spate.

Revin dupa teste.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 19 Dec 2018, 14:06

Nu am mai dat de ceva vreme pe aici. Masina are acum 52k km si merge ca si cum ar fi noua. Cutia e cam "jerky" uneori, dar mi-am dat seama de asta doar dupa ce am tot condus ZF8-ul de la BMW. Deci vorbim de o comparatie incorecta. In continuare consider ca este un best buy in clasa ei si nu numai, un ban bine cheltuit pentru o masina in general. Ok, nu e cine stie ce dpdv motorizare sau dotari de lux, dar la 18Keur cat am dat pe ea nu gaseam altceva sa aiba scaune, volan si parbriz, toate incalzite, cutie automata si 12 senzori de parcare. Pana acum nu s-a stricat nimic. Galagia de care vorbeam mai sus era de la un pivot stanga, caruia i-am schimbat doar bucsa. Defectul l-am constatat la un service de cartier. Am preferat sa cumpar eu piesa si sa stau departe de garantie, pentru ca stiu ca toti se codesc sa onoreze ce au promis.

In weekend conduc niste modele mai atipice, pe care nu le-as cumpara niciodata cu banii mei. Dar e dragut sa incerci :D . Modele testate (toate bmw): X4 2.0d, m550d, X6M, X5M50d, 640d, i8, i3, 420d, 540i, x1 2.0d, 320d gt, 530e (o minunatie de masina pentru cine isi permite), 530d, 540d, x6 3.0d, x5 3.0d. Dintre toate recomand x1, care mi s-a parut cu cel mai bun raport calitate /pret.

E dragut sa faci din cand in cand si suta in 4 secunde, dar intr-un final tot la baba mea ma intorc... Daca ar fi sa reiau decizia, tot la un focus as ajunge.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde dorinelis » 19 Dec 2018, 14:34

Felicitari pentru povestea de succes...pana acuma :), multi km fara probleme sa ai in continuare.
Avatar utilizator
dorinelis
Gold Member
 
Mesaje: 792
Membru din: 23 Iun 2015, 11:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Mk3 Facelift, 1.5 EB 150 cp Moondust Silver

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 05 Sep 2019, 10:23

long time no see, din fericire fara evenimente neprevazute. Totul functioneaza ca acum 3 ani cand am achizitionat-o. Ieri am facut un mic upgrade, de care ma bucur mult pentru ca e foarte util. Ii multumesc lui DexterVio pentru ajutor. Ca in toate domeniile, multi stiu, putini cunosc, iar cand incepi sa le vorbesti de camere OEM care trebuie legate la unitate OEM, retragerea este onorabila...
Fişiere ataşate
20190905_101502.jpg
20190905_101434.jpg
20190905_101418.jpg
20190905_101332.jpg
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde laurentiu7 » 06 Sep 2019, 10:24

C_R_G scrie:
Focusul (6F35) nu are joja de cutie.. la manuala schimbi si lichid (ok, 2-2.5 litri) .....


Salut
Din cate stiu,nici filtru de ulei nu are 6F35. Ai idee cati litri intra ?
Pana la urma care este intervalul de schimb ulei ? Am vazut pe site-uri rusesti recomandarea la 65.000 km sau 3 ani , iar Oficial este lifetime... :shock: in Etis nu apare mentenanta pentru ea , am scris si aici
Multi km inainte fara probleme
1. MK2 Focus 2.0 TDCI 136 HP Ghia, Hydronic Heater. FF2_Black_Panther
2. MK3.5 Focus 1.5 Ecoboost 150 HP Titanium, 6F35 Auto Gearbox.
.........................................
Stergatoare Ford Focus 3
viewtopic.php?f=213&t=130794
laurentiu7
Gold Member
 
Mesaje: 969
Membru din: 15 Dec 2007, 22:57
Localitate: Bucuresti

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 06 Sep 2019, 11:14

Salut,

Nu are cum sa nu aiba pentru ca s-ar depune mizeria pe solenoizi. Exista in continuare frecare intre discurile cutiei, adica uzura normala, de unde si nevoia de a exista un filtru. De asemenea ar trebui sa existe si un magnet lifetime pe fundul baii cutiei, care se curata de pilitura cand se face schimbul.

Uite exemplu de filtru aici:
https://www.ebay.com/itm/Auto-Trans-Fil ... SwNYFdGmnn

Legat de interval, la Fiesta (4F27E) am schimbat la 77k km si arata destul de bine uleiul (isi pierduse totusi din nuanta de rosu pe care o are de nou), solenoizii erau si ei curati, dar era ceva pilitura stransa pe magnet. Capacitatea e in jur de 7 litri, dar nu poti sa scoti mai mult de 5-5.5 litri decat daca scoti nu stiu ce furtun care duce spre radiatorul cutiei. Eu am 60K km deja si nu simt smuceli sau alte simptome. Probabil ca pe la 80-90 o sa schimb totusi lichidul.

Atentie mare la preturi si furnizori. Norma europeana (WSS-M2C938-A) coincide de fapt cu cea americana (Mercon LV), chiar daca Ford ascunde asta cu buna stiinta. Ca atare exista si alti furnizori cu lichid compatibil cu aceasta cutie, in afara de Motorcraft. Eu am mers cu Motul ATF VI, compatibilitatea (Mercon LV=WSS-M2C938-A) si fiindu-mi confirmata in scris de directorul tehnic Motul Romania. Deci nu mai trebuie sa dati 120-130 lei pe litru, ci numai 50-55 lei pe litru... O mica diferenta, nu?
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde laurentiu7 » 07 Sep 2019, 08:39

Veste buna cu uleiul , multumesc pentru pont.
Legat de filtru asa as fi crezut si eu ca nu se poate fara , dar informatia am confirmat-o din 3 surse diferite , Roadhill, Colina si un user cu experienta de pe forum . Nici aici nu l-am gasit.
1. MK2 Focus 2.0 TDCI 136 HP Ghia, Hydronic Heater. FF2_Black_Panther
2. MK3.5 Focus 1.5 Ecoboost 150 HP Titanium, 6F35 Auto Gearbox.
.........................................
Stergatoare Ford Focus 3
viewtopic.php?f=213&t=130794
laurentiu7
Gold Member
 
Mesaje: 969
Membru din: 15 Dec 2007, 22:57
Localitate: Bucuresti

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 26 Feb 2020, 13:16

In maxim doua luni va trebui sa renunt la focus, urmand sa trec pe electric. Sunt in continuare foarte multumit de masina, nu am nimic de reprosat. Probabil ca va ramane in top dpdv izolatie fonica si confort de rulare, indiferent de masinile viitoare. Pacat ca ford nu investeste in zona BEV-urilor, motiv pentru care s-ar putea sa devina istorie. E o lupta contra-cronometru si altii sunt inainte binisor. Daca este cineva interesat de achizitia masinii peste 2 luni cand ajunge corsa-e, dati un pm.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 22 Mar 2020, 17:59

Am vandut Focus-ul deja. Pret final 10.750 EUR. Cateva zile pana se lanseaza rabla+ sunt pieton / biciclist. Urmeaza sa aleg intre bmw i3 sau opel corsa-e. Bmw i3 e o frumusete de masina, foarte bine inchegata, cu un aer evident de premium, ok si cu ceva tenta de hipster asa. Dar mi-a placut mult sa o testez un weekend, iar autonomia de aprox 280 km e mai mult decat suficienta pentru mine. Problema e cu dotarile destul de meschine. Urmeaza sa testez marti si corsa-e si sa fac o alegere intre cele 2. Dar acest topic poate fi inchis. Multumesc
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 22 Noi 2021, 08:47

Dupa 1 an si jumatate de condus electrica, intru aici si imi pun mainile in cap. Cate probleme poti sa ai la o termica si totusi oamenii se incapataneaza sa cotizeze (din ce in ce mai mult) la service-uri, impozite si taxe, primarie, benzinarie, furnizori piese si tot asa. Va spun sincer, mai degraba m-as face biciclist decat sa imi iau o termica inapoi. Am deja 27k km si economisesc minim 100 eur (minim!) la mia de km, deci vreo 3000 eur tot am economisit. E adevarat, incarc la birou, lidl si panourile solare de acasa (am 8kwp si probabil ca nu ma opresc aici caci mai am loc pe acoperis).

Dimineata, pornesc caldura din aplicatie, intru in masina calda si cu geamurile dezghetate, liniste in habitaclu cand o calci, demaraj beton la orice plecare de pe loc, consum mediu 13kwh/100km. Cheltuieli pana acum: 0 impozit auto, 500 lei rca si 600 lei un cauciuc spart de desteptul de mine la intrarea in curte. A, si 10-12 lei pe luna la spalatorie self-wash. Degradare baterie pana acum: 0% (zero, e in parametrii din fabrica, 37.9kw capacitate neta), dar in 80-90% din cazuri incarc la slow charge cu maxim 16a (3.0-3.1kwh). Numai bine va doresc.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 22 Noi 2021, 08:51

Pentru cine este interesat de experienta cu o electrica, am initiat un jurnal de bord aici:

https://forum.softpedia.com/topic/1168953-bmw-i3-120ah/
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde dorinelis » 22 Noi 2021, 10:21

Când nu ai grija incarcarii e ok,tu ești un caz fericit, altfel in nici un caz nu e vreo mega afacere, cel puțin in acest moment... Pentru oamenii care nu stau la casa si nici la birou n-au rezervat vreun loc de încărcat.
Avatar utilizator
dorinelis
Gold Member
 
Mesaje: 792
Membru din: 23 Iun 2015, 11:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Mk3 Facelift, 1.5 EB 150 cp Moondust Silver

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde VIPER » 22 Noi 2021, 11:18

Sa te bucuri de ea.

Cat despre cele scrise, sa nu uitam cat e pretul e achizitie la acel i3 (ca doar nu o sa imi zici sa imi iau Spring ca e tot electrica...). Apoi, unde incarc? Stau la bloc, masina e parcata in capatul blocului. Si cate si mai cate, nu vreau sa isc o polemica termic vs electric. Despre autonomie nici nu ma gandesc sa amintesc. In afara de electricele de peste 50k euro, nici una nu ma duce cu o singura incarcare cei 300km pana la ai mei. Nu zic de mai mult. O fi ea electrica "fara intretinere" dar tot are piese in miscare.

Bafta.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Focus Mk3.5 1.5TDCi 120CP PowerShift 2017
Imagine
Avatar utilizator
VIPER
 
Mesaje: 7385
Membru din: 01 Mar 2007, 23:41
Localitate: Bucuresti, RO
Maşina: Ford Focus Mk3.5, 1.5 TDCi, Titanium

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde dorinelis » 22 Noi 2021, 12:37

CRG, tu la electrica nu platesti impozit, asigurari, current, anvelope, piesele care se vor strica peste cativa ani? Ok, poate ai anumite facilitati sau beneficii la unele din acestea, dar asta e ceva de moment, cand vor fi destui cu electrice n-o sa mai fie nici o facilitate sau scutire de plata. In plus, curentul o sa coste si ala pe termen lung, cazul tau cu producerea lui prin panouri...e fix valabil pentru 0.09% din populatie (zic si eu), adica deloc reprezentativ. Ce vreau sa zic e ca azi daca ai posibilitatile tale...e ok, dupa cum spui si tu, iesi mai bine...dar nu poti judeca lumea pentru ca fiecare are strategia lui in functie de posibilitatile si contextul fiecaruia. Eu unul stand la bloc in acest moment, n-as fi interesat de vreo electrica decat daca ar veni statiile sa ma inconjoare precum benzinariile pe vremuri...altfel ar fi doar o sursa de stres.
Avatar utilizator
dorinelis
Gold Member
 
Mesaje: 792
Membru din: 23 Iun 2015, 11:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Mk3 Facelift, 1.5 EB 150 cp Moondust Silver

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 23 Noi 2021, 18:31

Departe de mine să judec. Vreau doar să aveți toate opțiunile pe masă înainte de luarea unei decizii de cumpărare. I3-ul a costat 24.6keur preț final client, cu 6.5keur peste ce am dat pe focus. Practic recuperez diferența in 2 ani și un pic. E la fel de versatila ca și focusul, reușind să introduc o scară de 2.4m in ea. Dar într-adevăr trebuie să ai bifate în prealabil niște puncte, si anume: să stai la casă și preferabil să fie a doua mașină în familie. Dacă ar fi unica în familie m-aș simți mai confortabil cu un range mai mare decât a mea (250-280km iarna, 320-340km vara). Păcat că ford întârzie tranziția, la ce mașini bune face...
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Anterior

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 12 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 12 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login