Switch to full style
Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

01 Sep 2016, 08:08

Multumesc.

Au venit si senzorii TMPS, oem ford (made in uk), 208 lei bucata de pe altgrad auto. Vreau sa montez deja tot ansamblul (janta, senzori, gume iarna), sa nu am vreo surpriza. In caz de probleme cu senzorii macar pot sa recurg la termenul legal aferent achizitiilor online. N-ar fi prima oara...

Azi am facut 5000 km, cam 2500 km/luna pana acum, dar media va creste. Uleiul se tine ok, il mai las pana la 10k si dupa aia il schimb. Am comandat deja consumabilele pentru o revizie "intermediara" celei de 20k km, ulei Castrol 5W20 si filtre oem ford, mai putin cel de polen.

Legat de consum, in oras (centru, bara la bara) papa in jur de 12%. Consumul mediu afisat curent este 6.5% pe ultimii 200km. Multi disperati prin bucurestiul asta oricum. Zici ca au castigat milionul la loto si se duc sa-si ridice banii.

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

01 Sep 2016, 09:13

Sa ne spui daca iti recunoaste senzorii noi sau nu. Iar daca nu, probabil ca nu sunt stricati ei, ci trebuie 'invatati'.

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

01 Sep 2016, 11:13

Sunt la vulcanizare. Zic baietii ca e posibil sa se dea un pic peste cap, masina citind 8 senzori simultan, cel putin pe perioada cat sunt cu rotile in portbagaj. Revin cu detalii dupa ce depozitez rotile acasa.

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

02 Sep 2016, 10:07

Nu a aparut nici o eroare. Nu stiu motivul, fie pentru ca poate ca sistemul citeste doar senzorii calibrati si memorati, sau pentru ca rotile de iarna aveau presiune apropiata celor de vara, nu stiu. Ideea e ca n-am avut dureri de cap.

Acum legat de procesul de invatare sau alte setari la schimbarea rotilor, in manual scrie asa (dupa aceea interpretez):

La schimbarea jantelor

Atunci când schimbaţi jantele vehiculului, sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri trebuie să calibreze din nou senzorii de presiune în pneuri. Pentru a realiza acest lucru, procedaţi după cum urmează:
1. Asiguraţi-vă că toate pneurile sunt umflate cu o presiune corectă. Dacă nu sunt, umflaţi pneurile cu o presiune corectă. Vezi Specificaţiile tehnice.
2. Parcaţi vehiculul pentru cel puţin 20 de minute.
3. Executaţi procedura de resetare a sistemului de monitorizare a presiunii din pneuri. Consultaţi Procedură de resetare a sistemului de monitorizare a presiunii din pneuri din această secţiune.
4. Sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri va calibra din nou automat senzorii de presiune în pneuri următoarea dată când conduceţi vehiculul timp de aproximativ 15 minute cu peste 40 km/h (25 mph).


Asta e tot. Deci probabil sistemul va citi presiunea din noile pneuri, no questions asked.

Pentru resetare presiune, se face doar cu motorul oprit dar cu butonul de accesorii pornit, din meniul din bordul masinii (nu din ecranul Sync!), la rubrica "Driver assist". Nu mi-ar fi dat prin cap, pentru ca in mod normal acolo sunt setarile aferente optiunii "driver assistant" (BLIS, ACS etc). Nu stiu la cei care nu au aceasta optiune unde poate fi.

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

02 Sep 2016, 11:26

In manual se vorbeste despre aceiasi senzori, cei originali. Nu si daca pui altii.
Eu in rotile de iarna nu am niciun senzor si daca resetez din Driver Assit, cand merg prin oras, nu ma deranjeaza deloc. Dar daca merg constant cu viteza de peste 50-60km/h, timp de cateva minute, imi apare Warning-ul.
Deci mai da-i o sansa...

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

07 Sep 2016, 09:16

asa arata montate. Eu zic ca e bine pentru niste jante de 300 lei bucata :)

Gumele sunt de la fosta masina, Dayton DW510, folosite si anul trecut. Sunt de buget dar au super aderenta indiferent de carosabil. In schimb cam galagioase la temperatura peste 10 grade si totodata se simte si un +0.3l/% consum la pompa (experienta de anul trecut) fata de alte marci premium. In fine, siguranta primeaza, so...


Consum final la pompa dupa 520 km: 6.8 (in bord 6.3). Asteptam cu infrigurare sezonul scolar / universitar...
FiÅŸiere ataÅŸate
IMG_1730.JPG

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

19 Sep 2016, 07:36

O fuga pana la mare pe A2, 550km traseu total, 140kmh cc setat, 7.7% in bord.

Drum pana la tara, 120km traseu, 6.3% in bord. Consumul mixt din timpul saptamanii a ajuns la 6.9, dar pompa zice 7.4. A venit toamna :)

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

26 Sep 2016, 19:57

Am aquapel-izat geamurile ambelor masini, inclusiv pe interior. Alta viata...

Ultimii 500km de regim mixt: 7.3%. Deja se prefigureaza regimul de trafic suburban: 1a-a2a bara la bara pret de 20km...

Alti 270km drum la tara, pana in DB si inapoi. Mers asezat, ca de om cu familie si facturi de platit: 5.7%..

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

27 Sep 2016, 06:19

De curiozitate - de ce ai tratat geamul si pe interior?

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

27 Sep 2016, 08:22

mai ramasese substanta si am zis ca mai reduc din condens pe timp de ploaie. Deocamdata sunt foarte multumit, diferenta vazandu-se mai ales pe laterale, unde picaturile nu raman pe geam din cauza vitezei. Ai geamuri laterale curate tot timpul. Iar stergatoarele cam intra in concediu, intensitatea fiind setata pe minim fara probleme.

Smecheria e sa tii aplicatorul intr-o punga in pauze, substanta activa fiind foarte volatila.

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

27 Sep 2016, 09:52

C_R_G scrie:Am aquapel-izat geamurile ambelor masini, inclusiv pe interior. Alta viata...



Dupa ceva informare pe diferite site-uri de detailing de la noi si de afara si ce-i mai important dupa recomandarea unor prieteni care au folosit Aquapel dar si alte solutii (rain-x etc), am aplicat si eu aceasta minunata sol. acum vreo 2 sapt.
Nu exista grad de comparatie pe ploaie, dar astept sa vina si putina geata pe geamuri in anotimpul rece, intelegand ca si acolo are un efect minunat, respectiv curatindu-se mult mai usor. Daca tine si vreo 9--12 luni asa cum mi-au spus prietenii atunci sunt f multumit.
Eu le-am achizitionat de pe amazon.com si am iesit foarte ieftin adica 2,66 dolari/ dispozitiv = 10,6666 lei, fata de 30 - 40 lei / dispozitiv atat cat cer cei care-l comercializeaza la noi.
Mai jos un mic filmulet cu "bucuria" mea
https://www.youtube.com/watch?v=ombpzcELp3w

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

29 Sep 2016, 14:40

Multumim Silviu. La cat costa vs beneficiile aduse, nu incape discutie, merita toti banii. Cam in cat timp ti-a coletul, de la ce vendor si prin ce curier au sosit? Eu am stat 3-4 luni dupa o nuca de schimbator cand am comandat din State.

In alta ordine de idei astazi m-am norocit cu lucrari intre sensuri si cu un accident nasol, astfel ca am mers bara la bara kilometri intregi. Deci a fost inspirata schimbarea de ultim moment facuta pentru a/t.. Consumul mediu a crescut cu 0.1-02 litri, de la 7.0 la 7.2 din cauza traficului.

Avem 7800 km fara surprize. E prematur sa vorbim totusi de fiabilitate, asta poate dupa 150k km... Cutia se comporta ok si pentru maniaci si pentru cei cu familie acasa. Vrei depasire, apesi pedala, nu neaparat pana la fund, si iti retrogradeaza 2 trepte instant (3000-3500 rpm). E adevarat ca transferul de cuplu nu e la fel de instant ca si turatile, deh, e o clasica. Esti intr-o situatie mai "delicata", schimbi pe sport si sub 4000 rpm nu coboara, e alta masina.

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

06 Oct 2016, 07:53

Ultimii 700 km de traseu mixt (65% suburban dn1 si 35% urban, give or take) 6.8%. Un drum la tara intre ilfov si dambovita, fara diferente notabile de nivel, 5.6% mers linistit pentru ca e destul de prost drumul (Lunguletu etc). Am uitat sa mentionez de la bun inceput, benzina numai omv maxx 100 (card) sau ekto 98 cand mi se termina portia de omv. Ekto pun in weekend, avand card lukoil, deci cu 50 bani reducere.

Cam asta e odiseea consumurilor, promit sa nu va mai stresez. Revin eventual la iarna, cand vor fi alte gume si alt regim de temperatura.

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

11 Oct 2016, 14:22

C_R_G scrie:Sumarizez un pic timidul comparativ cu audi a3, care pana la urma e in aceeasi plaja de nevoi adresate clientilor, indiferent de segment..

+ a3:
suspensii o idee mai moi, ce-i drept triseaza cu jantele de 16'', nu 17'' ca la focus
pozitie de conducere mai joasa, ceva mai sportiva
portbagaj suficient de incapator, chiar daca e sedan
butonul de pe consola centrala destul de util. De asemenea butoanele rotative si la care poti sa dai si click sunt practive
motor fasnet pentru 1.6 tdi. Nu stiu ce putere mai au, nu m-a pasionat aspectul.

- a3:
dieselul, chiar daca nou fluiera la propriu. Si cel de anul trecut facea la fel. Ma zgarie pe dendrite, nu suport...
de la 110-120 kmh in sus oglinzile laterale fac un zgomot de incepi sa verifici daca nu cumva ai lasat geamuri deschise. Foarte neplacut, mai ales pentru nisa de clienti careia i se adreseaza (cred...)

+focus:
ia curbele like no other :)
ajunge la viteze superioare cand nici nu-ti dai seama
rafinat, comod la condus
la fel de bine insonorizat la viteze mici. La viteze mari e chiar mai bine, pentru ca nu exista problema cu oglinda care vajaie.
scaunele mai ergonomice


- focus
spatiul din spate, stie toata lumea.
pozitia de condus inalta, nu foarte sportiva
finisajele in mod evident mai slabe.


Consumul a ajuns la 7.7 dupa ce s-a mai linistit traficul. Atasez si poze noi, cu solutia de depozitare bagaje aleasa (tavita, plasa ancorare, geanta cu velcro pentru trusa, triunghiuri etc).



Salut,

De unde ai luat tavita pentru portbagaj?

Multumesc

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

12 Oct 2016, 11:44

Salut,

De pe rimi.ro Codul produsului a fost "Ford 193114". Pretul 130 lei plus 19 lei livrare. E ok tavita ca si compatibilitate si sunt multumit per ansamblu.
Ca si minus: zona cauciucata si antiaderenta din mijloc e cam sensibila la socuri mecanice, se zgarie cam usor. Deci multa atentie la manevre cu obiecte grele.

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

27 Oct 2016, 08:16

Primul schimb intermediar de ulei ieri la 10k km. Baietii mi-au confirmat ca trebuia schimbat la cum arata uleiul, parca era de diesel. Filtrul de aer motor in schimb arata impecabil, probabil datorita suprafetei marite de filtrare. Masina se aseaza spre un consum mediu de 7.0, adica 7.4 in realitate. Consumul instant depinde destul de mult de suprafata de rulare, crescand simtitor pe ploaie.

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

27 Oct 2016, 09:30

Incearca sa pui filtrul tau de aer .impecabil' lanaga unul nou si vezi daca mai e impecabil sau nu.. :D
Si eu l-am schimbat cam la 11.000km de mers mult prin Bucuresti si parea impecabil, pana l-am pus langa cel nou.

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

27 Oct 2016, 10:45

Eu nu prea merg prin buc. 2/3 e extraurban. L-am schimbat oricum.

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

01 Noi 2016, 07:50

Pregatiri de iarna: ceara meguiars si roti schimbate. Am montat rotile, dus gumele de vara in casa (departe de masina, sa nu inregistreze senzorii de vara la resetare) si am dat reset la TPMS. Mers deja 30 km cu senzorii noi, vad ca nu bazaie nimic in bord. Jantele sunt niste Dezent RN pe 16, 304 lei bucata.
FiÅŸiere ataÅŸate
IMG_1776 cropped.jpg
IMG_1775 cropped.jpg
IMG_1774 cropped.jpg

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

01 Noi 2016, 12:19

Cum e stabilitatea cu jantele pe 16 si 205 fata de 17 ?

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

01 Noi 2016, 13:45

Nu sesizez aproape nici o diferenta. Nu prea o duc in extreme. Oricum cu siguranta e o dif mai mica intre 17->16 decat trecerea de la 16 la 15. Acolo simteam..
Ce pot sa constat e ca volanul se misca mai usor, data fiind latimea mai mica a suprafetei de rulare.

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

22 Noi 2016, 11:51

11800km and still kickin'. Zero probleme pana acum. Cutia este o binecuvantare pe traficul asta. Chiar cobor mai odihnit din masina. Consum mediu dupa 1500km cu gumele de iarna: 6.6. La pompa variaza intre 6.8-7.0. Good! :)

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

22 Noi 2016, 21:35

well, bravos.
eu la 1.6tdci am pe ultimii 175km o medie de 7.8% :)) trec si eu pe benzina, nu se mai poate asa :))

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

22 Noi 2016, 21:55

Shhh! Daca te aude didi...

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

22 Noi 2016, 22:38

:))

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

23 Noi 2016, 05:04

Stricam ceva statistici? :)

Well, treaba e calculata din piciorus si alte chestii basic: anticipare, lasa-i pe desperados sa-ti taie fata (asta a chiar greu mai ales la ce poate motorasul asta, doar esti barbat...), viteza maxima legal+10 si nu mai mult, mers asezat in general.

Tot statistici: stiati ca 65% din copii ajung sa copieze stilul de mers al parintilor? Eu cred ca intru in cei 35%, ca taica-miu folosea la condus frana de mana mai ceva ca cea de picior... :))

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

24 Noi 2016, 17:05

6.6 consum mediu pe traficul din Bucuresti? Asta e consum extra-urban mai degraba.

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

24 Noi 2016, 18:57

Asa e, 2/3 extra- si 1/3 intra-.

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

07 Dec 2016, 10:14

Am condus saptamana trecuta un audi a3 1.6 tdi cu S tronic (DSG 7). Eu am vrut un bmw 2xx, dar m-am incaltat iar cu acelasi audi, la fel ca in ultimele doua vacante. Vreau sa punctez cateva impresii, cu precadere legate de cutia DSG:

1. dsg 7 nu smuceste asa des ca 6F35. Schimbarea vitezelor se face fara sa sesizezi. plus pentru audi;
2. viteza 1 efectiv nu exista, ea se schimba foarte repede la plecare, e foarte scurta. Dpmdv DSG 7 e mai mult marketing. In realitate sunt tot 6 viteze;
3. cutia retrogradeaza foarte greu, motorul subturandu-se in draci. Nu stiu daca treaba asta e foarte sanatoasa pentru motor si turbina pe termen lung. Plus pentru focus;
4. in general trebuia sa mergi in S ca sa schimbe mai sus, din cauza lipsei de cuplu suficient. Combinatia 1.6 tdi + dsg 7 e destul de puturoasa. Pe de alta parte am mai condus 1.6 tdi manuala si avea zvac, nu ca asta. Concluzia: dsg 7 reduce din puterea motorului destul de mult. Nu am termen de comparatie intre 1.5 eb manual si automatic, dar in nici un caz nu am probleme de cuplu si subturare la 1.5 eb cu 6F35. Minus pentru 1.6 tdi + dsg 7;
5. cutia tinea foarte bine frana de motor. Daca simtea o vale, ramanea in D3 si nu erai fortat sa franezi prea tare. Foarte util avand in vedere ca am urcat si coborat de la 0 la 1900 metri altitudine;
6. nu am simtit nici o clipa smuceli, mai putin cand ma enervam ca nu retrogradeaza si ii dadeam kickdown. Cand m-am intors acasa mi-a luat ceva sa ma ajustez cu pedala mult mai sensibila de la focus (si implicit motorul mai nervos). Oricum, plus pentru audi;
7. motorul destul de galagios, nu prea imi placea sa conduc in S pentru ca te lua durerea de cap. Nu are nici o vina cutia, dar parca varianta asta de caroserie (hb) e mai galagioasa decat sedanurile conduse anterior pe audi a3.


Una peste alta mi-a placut dsg 7 destul de mult, dar in nici un caz nu as opta vreodata pentru combinatia aceasta de motor+cutie, fiind destul de puturoasa in anumite situatii. Si in nici un caz nu as da 7-8Keur in plus pentru aceasta masina vs focus. Nu mi se pare ca ar fi value for money. E o alegere personala pana la urma...

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

12 Dec 2016, 08:45

2-3 comentarii in legatura cu DSG, eu acum avand DSG 7 pe un golf 1.4 tsi 160cp:
1.DSG in mod normal nu smuceste , dar are cateva chestii ciudate...mi se intampla sa zic 1-2 pe luna...daca schimbarea treptei conincide cu momentul in care treci din acceleratie in franare (dar la o acceleratie violenta si o franare foarte puternica ) ...ceva gen 2-3-2 f rapid , o sa se simta o smucitura puternica
2.viteza 1 depinde cum apesi acceleratia ..daca apesi usor la 8-10km/h deja e in 2 ..Daca esti mai energic ...treapta 1 tine normal ...tine cont si de viteza de apasare nu doar de unghiul pedalei
3.da , DSG este calibrat pe D sa tina motorul foarte foarte jos in ture
4.aceleasi lucru ca mai sus ...tine foarte mult de viteza de apasare cat si de unghi
5. SI pe D si pe S face o frana puternica....pe S retrgradeaza foarte frumos
6. Avea padele?
7 DA 1.6 TDI e deranjant pentru cineva care vine dupa benzina(mie imi pare deranjant in general :)) )

Daca ai ocazia ..incearca un TSI+DSG7 (chiar si un dsg 6 de generatie noua)
Răspunde