Totul despre membri

Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde Florin21 » 14 Aug 2016, 23:22

Nu mai da banii pe scule ieftine si proaste care se strica dupa ce umbli de 2-3 ori cu ele.
O sa ai nevoie pe viitor, atat in casa cat si la masina, de o trusa buna de scule care sa reziste in timp.
Fara a face nici un fel de reclama iti recomand trusa aceasta de scule: http://www.proxxon.com.ro/proxxon-23294 ... iese-.aspx
Pretul poate parea cam mare, dar... nu este printre cele mai mari ca pret, sunt altele cu mult mai scumpe... este ceva mediu, ca pret, in materie de scule profesionale si contine cam tot ce ai avea nevoie pentru inceput, inclusiv tubulare pentru bujii, torx-urile acelea necesare pentru a demonta clapeta de acceleratie... si tot ce mai vrei tu sa demontezi sau sa lucrezi la masina..., e trusa completa si perfecta pentru tine.
Folosesc asa ceva de ani buni si nu am avut probleme... asta dupa ce am cheltuit sute de lei pe scule ieftine si proaste.
Avatar utilizator
Florin21
1nsane Member
 
Mesaje: 7898
Membru din: 10 Iun 2007, 13:47
Localitate: Rm. Valcea
Maşina: Ford Mondeo Mk5, 2.0 TDCi

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde tibegsxr » 16 Aug 2016, 09:16

Confirm treaba cu sculele proaste vs cele de calitate. Diferentele sunt enorme. De ce sa transformi o operatiune de reparatie uzuala intr un calvar ? :)) (de exemplu, eu mi-am luat la un moment dat cheie de bujii - d-aia din auchan - si pe langa faptul ca mi-am facut 1000 de draci, mi-am rupt palmele cu ea, am mai si strambat o, ghici ce? n-am reusit sa scot nici o bujie :))).
Avatar utilizator
tibegsxr
1nsane Member
 
Mesaje: 1197
Membru din: 16 Feb 2009, 17:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2002 FYDD Zetec SE 1.6 16v+GPL
VIN: WF0AXXGCDA2S72546

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde SHELLman_baz » 16 Aug 2016, 14:50

Dar nici sa dai o caruta de bani pe niste scule daca habar nu ai ce sa faci cu ele si o sa le folosesti de 2-3 ori pe an. Pt mici reparatii merg si sculele ieftine.
ps : iti dai seama cate truse de scule iti cumperi din lidl cu 142 de euro ?!
SHELLman_baz
Ford Freak
 
Mesaje: 204
Membru din: 27 Iun 2011, 05:50
Localitate: Iasi
Maşina: Ford Fiesta 11.2006 1.4TDCI 68CP
VIN: WFOHXXWPJH6R40632

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde mikemrk » 16 Aug 2016, 22:32

E de gandit treaba cu sculele. Nu cred ca e prea ok cu cele ieftine, dar nu cred ca o sa dau acum 150 de euro pe scule :)
mikemrk
Ford Freak
 
Mesaje: 116
Membru din: 14 Noi 2015, 09:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK3 - 1.6 ecoboost
VIN: WF0KXXGCBKBJ23202

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde mikemrk » 17 Aug 2016, 09:31

Am fost la un magazin mic de piese auto dar nu aveau spray pentru debitmetru si clapeta de acceleratie. Ce / de unde imi recomandati sa cumpar?
mikemrk
Ford Freak
 
Mesaje: 116
Membru din: 14 Noi 2015, 09:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK3 - 1.6 ecoboost
VIN: WF0KXXGCBKBJ23202

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde Florin21 » 18 Aug 2016, 09:51

Pentru a curata clapeta de acceleratie, IACV si bujii cumpara Decarbusolv. Costa doar 9 - 11 lei si il gasesti peste tot.
Pentru debilmetru cumpara asa ceva: http://shop.advanceautoparts.com/p/crc- ... /7070079-P
Avatar utilizator
Florin21
1nsane Member
 
Mesaje: 7898
Membru din: 10 Iun 2007, 13:47
Localitate: Rm. Valcea
Maşina: Ford Mondeo Mk5, 2.0 TDCi

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde mikemrk » 22 Aug 2016, 20:00

Super. Merci mult, Florin. O sa ma duc zilele astea.

Inca o chestie: Am verificat nivelul de ulei la rece si este cu mult peste linia aia de sus. Tipul ala de la service nu a pust tot bidonul de 5l, cred ca mai ramasese cea. Stiu ca intra 4.25. Nu ar trebui sa fie la mijloc intre cele 2 linii?
mikemrk
Ford Freak
 
Mesaje: 116
Membru din: 14 Noi 2015, 09:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK3 - 1.6 ecoboost
VIN: WF0KXXGCBKBJ23202

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde FlorinLefter » 23 Aug 2016, 02:30

Salut , frumoasa jucarie ti-ai cumparat . Este asemanatoare cu ce conduc eu momentan(masina parintilor) doar ca a mea e 1.6 101 cp tot ghia 2002 . Mic sfat ai grija la rugina ! A mea a fost mancata de rugina care a aparut peste noapte as putea spune . De cand am schimbat partile ruginite ai mei folosesc : https://www.amazon.com/WD-40-Specialist ... B0083V8KIW Si nu mai au nici o problema sincer iti recomand sa il cumperi si sa il aplici pe masina inainte sa apara primele pete de rugina . Mai bine sa previ ceva decat sa repari . In rest multi km si putine opriri la service
FlorinLefter
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 20 Aug 2016, 02:16
Maşina: Ford

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde mikemrk » 23 Aug 2016, 11:27

Salut si multumesc frumos :). Da, are mici urme de rugina care sper eu ca se vor rezolva in cateva saptamani. O sa ma uit daca gasesci si wd40 din asta pentru rugina. Momentam eu i-am dat cu vaselina pe unde are urme de rugina.

Poti sa faci si tu un topic cu masina, sa o vedem.
mikemrk
Ford Freak
 
Mesaje: 116
Membru din: 14 Noi 2015, 09:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK3 - 1.6 ecoboost
VIN: WF0KXXGCBKBJ23202

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde Florin21 » 23 Aug 2016, 15:17

Majoritatea vaselinelor sunt acide si au ca rezultat accentuarea si grabirea corodarii dupa ce suprafata tratata cu vaselina ramane direct expusa intemperiilor.
Cel mai bun inhibitor pentru rugina la ora actuala este Brunox Epoxy.
Pentru stoparea corodarii si avansarii ruginei recomand tratamentul cu asa ceva...
Fişiere ataşate
SINTO & PRESTO.jpg
Avatar utilizator
Florin21
1nsane Member
 
Mesaje: 7898
Membru din: 10 Iun 2007, 13:47
Localitate: Rm. Valcea
Maşina: Ford Mondeo Mk5, 2.0 TDCi

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde mikemrk » 01 Sep 2016, 15:16

O poza de cand se verifica instalatia de aer conditionat si una cu spray-urile ce au venit astazi.

Am sa curat senzorul maf, clapeta aia de acceleratie si sper ca si valva aia de relanti. Poate si altele.
Fişiere ataşate
20160901_150643.jpg
20160817_164531.jpg
mikemrk
Ford Freak
 
Mesaje: 116
Membru din: 14 Noi 2015, 09:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK3 - 1.6 ecoboost
VIN: WF0KXXGCBKBJ23202

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde mikemrk » 02 Sep 2016, 10:35

Am curatat ieri debitmetrul. Nu se simte nimic schimbat. Oricum parea curat.

Trebuie sa curat maine, cand am timp, clapeta aia de acceleratie (nu cred ca o sa o dau jos totusi), valva aia de relanti si poate ma uit si pe la senzorii aia de la arborele cotit sau de la axele cu came.

E ceva ciudat la mijloc. Nu pot sa-mi dau seama daca e o problema sau sunt mai multe, dar se pare ca mai am si o problema cu pornirea. Ocazional, dau cam mult la cheie, poate chiar si 2 secunde. Ieri spre exemplu tot asa am dat mai mult (motor nepornit de 2 ore) si a dat sa porneasca, sa auzea ca pornise oarecum dar nu pornise complet, asa ca am mai tinut apasat pe cheie inca putin si a pornit.

E posibil sa fie (si) ceva pe la sistemul de aprindere sau alimentare. Ideea este ca nu are nicio regula.

O sa incerc sa deconectez senzorul de oxigen sa vad cum ruleaza fara.

Problema cu relantiul care oscileaza vad ca e mai mult cand e motorul mai rece.
mikemrk
Ford Freak
 
Mesaje: 116
Membru din: 14 Noi 2015, 09:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK3 - 1.6 ecoboost
VIN: WF0KXXGCBKBJ23202

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde mikemrk » 03 Sep 2016, 13:03

Am curatat si astazi ce am putut pe acolo, dar intr-adevar Florin avea dreptate, nu am sculele potrivite. Porcariile astea pe care le am eu nu rezista sa tragi prea tare de ele, asa ca nu am reusit sa scot senzorii aia de la axul cu came si nici chestia aia de la relanti.

Momentan nu am mai observat sa am asa probleme la pornire cu relantiu, in schimb am o alta problema.

In mers, in timp ce masina este in miscare, daca o scot din viteza ramane turata foarte sus, in functie de viteza ca sa zic asa. Ramane asa turata pana cand rotile se opresc de tot, si atunci relantiul scade la normal.

As scoate sonda aia lambda din fata catalizatorului, dar ma gandesc ca poate mi se aprinde martorul ala din bord si nu mai reusesc sa il fac sa se stinga pana nu o duc pe tester.

Voi ce ziceti?
mikemrk
Ford Freak
 
Mesaje: 116
Membru din: 14 Noi 2015, 09:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK3 - 1.6 ecoboost
VIN: WF0KXXGCBKBJ23202

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde mikemrk » 04 Sep 2016, 01:29

Am descoperit ca si la mine furtunul ala care iese din fata si ajunge in spate (probabil de la asa zisul PCV) este lipit. A dat asa de multa caldura in el, ca s-a inmuiat si practic nu mai trece nimic prin el.

Problema este, cat de greu o fi de schimbat, avand in vedere ca nu prea am scule bune, si de unde cumpar sa inlocuiesc?
mikemrk
Ford Freak
 
Mesaje: 116
Membru din: 14 Noi 2015, 09:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK3 - 1.6 ecoboost
VIN: WF0KXXGCBKBJ23202

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde bricy » 04 Sep 2016, 09:43

"Nu întrebaţi ce poate să facă ţara pentru voi, întrebaţi-vă ce puteţi face voi pentru ţară"
Avatar utilizator
bricy
1nsane Member
 
Mesaje: 3377
Membru din: 11 Sep 2009, 12:15
Localitate: Tecuci
Maşina: Focus 2002 2.0i 131cp Brc
VIN: WF0NXXGCDN1P72637

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde ad1np » 04 Sep 2016, 23:25

Salut,

Sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de multi km fara evenimente.
Pe langa partea de service de care te ocupi in momentul de fata intentionezi in viitor sa modifici ceva la ea ?

Sunt in cautare de o astfel de masina si eu in momentul de fata. Stiu ca o ai de putin timp, dar o recomanzi ?
ad1np
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 02 Sep 2016, 22:43
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde mikemrk » 05 Sep 2016, 12:17

@bricy: Multumesc pentru recomandari. Am vazut ca se gasesc destul de greu aceste furtunase. Pana la urma ma duc in service, nu mai vreau sa tot umblu prin ea.

@ad1np: Multumesc mult. Nu cred ca o sa ii fac prea multe pe viitor. Vreau doar sa merg linistit cu ea.

O recomand pentru ca e mai ieftina decat golf 4, si sunt asemanatoare. Acum depinde foarte mult de ceea ce gasesti si tu. Daca vrei 1.8, asteapta-te la un consum maricel. A mea e posibil sa fie putin dereglata, dar spre exemplu cu ultimul plin (48 de litri) am facut vreo 520 de km, si am mers mai putin de 200 de km in oras si restul in afara. Bine, acum am vazut ca toate benzinarele din perioada aia, cu capacitate de la 1.8L in sus consuma destul de mult.

@bricy: Poti sa ne spui si noua ce consum ai, atat pe 1.6 cat si pe 2.0?
mikemrk
Ford Freak
 
Mesaje: 116
Membru din: 14 Noi 2015, 09:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK3 - 1.6 ecoboost
VIN: WF0KXXGCBKBJ23202

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde mikemrk » 10 Sep 2016, 13:31

Am pus-o pe tester si nu am gasit nimic. In schimb o fisa de bujie era rupta acolo unde ramanea pe bujie.

Ce bujii si fise imi recomandati si mie ? Si de unde sa le cumpar ?
mikemrk
Ford Freak
 
Mesaje: 116
Membru din: 14 Noi 2015, 09:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK3 - 1.6 ecoboost
VIN: WF0KXXGCBKBJ23202

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde Automatistul » 12 Sep 2016, 07:47

Bujii NGK si fise TESLA de la epiesa.ro
Focus mk4, ST-Line 1.0 ecoboost Hybrid 155CP race red - WF0NXXGCHNLK12123
Focus mk3, 1.6 TDCi-DV econetic 95CP moondust silver metallic - WF0LXXGCBLBU56436
ex. Fiesta mk7, 1.6 TDCi 90CP avalon - WF0JXXGAJJ9P28295
ex. Focus mk1, 1.4 Zetec 75CP pacific green - WF0NXXGCDNXS05089

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
Automatistul
 
Mesaje: 3742
Membru din: 11 Iun 2015, 10:29
Localitate: Bistrița
Maşina: FOCUS mk4 ST-Line 1.0 Ecoboost Hybrid 155 HP race red
VIN: WF0NXXGCHNLK12123

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde mikemrk » 12 Sep 2016, 18:06

Deci tot sunt in dilema. Am discutat si cu colegul (Automatistul) dar pana la urma nu am ajuns la o concluzie.

La bujii, distanta oficiala este de 1.3mm. Am inteles ca distanta asta nu mai e ok, pentru ca distrugea fisele mult prea rapid.

Si pe site-ul altgrad am descoperit ( la bujii originale ford ) ca distanta este de 1.1, nu 1.3. http://www.catalog.altgradauto.ro/artic ... _-344.html

Ce recomandati? Ma gandeam sa comand de la altgrad bujii originale, ca trebuie sa fie bune din moment ce sunt facute de producator.
mikemrk
Ford Freak
 
Mesaje: 116
Membru din: 14 Noi 2015, 09:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK3 - 1.6 ecoboost
VIN: WF0KXXGCBKBJ23202

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde tibegsxr » 12 Sep 2016, 18:28

Si astea aveau review-uri bune http://www.autoeco.ro/bujie-ford-focus+ ... a11064164/
Pune linistit de 1.1. Daca nu ma insel, chiar ford a schimbat pe garantie, la masinile cu probleme de aprindere, bujiile punand 1.0 de la 1.3. Sapa un pic pe site- urile din UK si o sa vezi ca pe la ei era la un moment dat la moda sa-si schimbe bujiile de la 1.3 la 1.1 sau chiar 1.0.
Avatar utilizator
tibegsxr
1nsane Member
 
Mesaje: 1197
Membru din: 16 Feb 2009, 17:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2002 FYDD Zetec SE 1.6 16v+GPL
VIN: WF0AXXGCDA2S72546

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde mikemrk » 12 Sep 2016, 18:43

Culmea ca am gasit chiar discutia aia :). Merci frumos.

Tot la forumurile din uk scriau unii ca la 1.0 nu mai e aprinderea la fel de eficienta, si e posibil sa mareasca consumul. E adevarat?
mikemrk
Ford Freak
 
Mesaje: 116
Membru din: 14 Noi 2015, 09:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK3 - 1.6 ecoboost
VIN: WF0KXXGCBKBJ23202

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde tibegsxr » 12 Sep 2016, 20:11

hmm nu vad de ce ar creste consumul. Chiar daca ar creste, ar fi insesizabil. La un moment dat, un coleg spunea ca a observat ca efect a montarii bujiilor de 1.1, temperatura de lucru a motorului a crescut cu cateva grade (nimic grav).
Avatar utilizator
tibegsxr
1nsane Member
 
Mesaje: 1197
Membru din: 16 Feb 2009, 17:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2002 FYDD Zetec SE 1.6 16v+GPL
VIN: WF0AXXGCDA2S72546

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde Automatistul » 13 Sep 2016, 13:46

Nici eu nu vad de ce ar creste consumul. In schimb cred ca micsorarea distantei electrozilor bujiilor are ca efect scaderea eficientei aprinderii,benzina nearsa complet,scadere putere motor,sonda lambda va citi valori ce va duce la comanda amestec necorespunzator.Parerea mea..
La mine sant bujii FoMoCo de 1,3 la al doilea set schimbat si tot asa am gasit pe masina cand am luat-o. Merge bine mersi,la bobina nu s-a umblat niciodata si n-am treaba nici cu fisele.
Dar ce e adevarat, daca sant probleme cu aprinderea incepi sa gandesti altfel..
Focus mk4, ST-Line 1.0 ecoboost Hybrid 155CP race red - WF0NXXGCHNLK12123
Focus mk3, 1.6 TDCi-DV econetic 95CP moondust silver metallic - WF0LXXGCBLBU56436
ex. Fiesta mk7, 1.6 TDCi 90CP avalon - WF0JXXGAJJ9P28295
ex. Focus mk1, 1.4 Zetec 75CP pacific green - WF0NXXGCDNXS05089

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
Automatistul
 
Mesaje: 3742
Membru din: 11 Iun 2015, 10:29
Localitate: Bistrița
Maşina: FOCUS mk4 ST-Line 1.0 Ecoboost Hybrid 155 HP race red
VIN: WF0NXXGCHNLK12123

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde mikemrk » 15 Sep 2016, 17:02

Am schimbat bujiile cu unele FoMoCo si fise tesla. O fisa era vai de capul ei. De schimbat comportamentul nu stiu ce sa zic... Totul cred ca e doar efectul placebo :)).

Tot la custom automotive am fost pentru schimbul de bujii si oamenii mi-au dat si o diagnosticare moca. Nu aparea sa fie decat o eroare P1000, cum ca testul nu a fost complet.

Acum sa vedem, ca am tot fost in teste cu masina asta, si mai mult am umblat la ea in ultimii km. Astept sa mai fac niste drumuri, si sa revin cu pareri legat de consum. De la ultimul plin, a consumat absolut a nesimtire... Cred ca 15-16. Ce-i drept, am cam inceput sa ma cam dau la ea, ca de tras trage bine.
mikemrk
Ford Freak
 
Mesaje: 116
Membru din: 14 Noi 2015, 09:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK3 - 1.6 ecoboost
VIN: WF0KXXGCBKBJ23202

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde bricy » 17 Sep 2016, 23:58

@mikemrk, scuze de intarzierea cu care raspund.
La 1.6 consumul meu in afara e circa 6.5 la 110-120, am avut si mai putin insa la drum de sute de km si nu sarit de 90.
In localitate media e de 11, insa merg foarte putin in oras, nici 100 de km pe saptamana si atunci marea majoritate a drumurilor sunt relativ scurte, iar Tecuci-ul nu e un oras prea complex si oricum evit aglomeratia.

Acum la 2.0, in oras consumul pe calculatorul de bord e intre 12.5-13, dat in ea nu sare de 14.5
In afara cel mai putin am avut 7 la 110-120 si maxim 8-9 fugarita la cat mi-a permis traficul cu tot cu depasiri periculoase.
Nu e un motor cu care sa poti merge normal, singur cere turatie, spre exemplu; odata am stabilizat viteza la 160 si m-am trezit ca am ajuns la 170, cand nu stiu.
"Nu întrebaţi ce poate să facă ţara pentru voi, întrebaţi-vă ce puteţi face voi pentru ţară"
Avatar utilizator
bricy
1nsane Member
 
Mesaje: 3377
Membru din: 11 Sep 2009, 12:15
Localitate: Tecuci
Maşina: Focus 2002 2.0i 131cp Brc
VIN: WF0NXXGCDN1P72637

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde mikemrk » 18 Sep 2016, 18:10

Sunt bune consumurile, zic eu. Intr-adevar, sa mergi cu acel 2.0 mai mult sa te duci la munca, adica in mare parte in perioada aia de trafic infernal de la ora 6 din Bucuresti, nu prea e combinatie. Dar totusi e masina de cursa lunga.

Am fost si eu la Turnu Magurele saptamana asta. Am umplut rezervorul pana la primul click. Am mers mult pe afara, aproape deloc prin oras. La fix jumatate de rezervor parcsesem 370 de km. Nu stiu daca si urmatoarea jumatate mai tinea tot atat, in conditii asemanatoare de mers, dar asta inseamna un consum de 6.5. Nu m-am dat la ea, dar nici nu am mers cu 80. Mers normal cu 95-100, foarte rar cate o depasire. Am mers destul de mult si cu aerul conditionat pornit.

O poza cu ea in curte, cu soarele spre apus, care se reflecta intr-o culoare foarte placuta ochiului in realitate. :D
Fişiere ataşate
cf.jpg
mikemrk
Ford Freak
 
Mesaje: 116
Membru din: 14 Noi 2015, 09:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK3 - 1.6 ecoboost
VIN: WF0KXXGCBKBJ23202

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde tibegsxr » 19 Sep 2016, 08:43

Cu riscul sa imi sara cativa colegi in cap pe aci.
Sfat: ia in calcul sa o treci pe gpl.
Avatar utilizator
tibegsxr
1nsane Member
 
Mesaje: 1197
Membru din: 16 Feb 2009, 17:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2002 FYDD Zetec SE 1.6 16v+GPL
VIN: WF0AXXGCDA2S72546

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde Florin21 » 19 Sep 2016, 09:30

Eu sunt de acord. =D>
GPL = BRC = cea mai buna solutie. ^^
Avatar utilizator
Florin21
1nsane Member
 
Mesaje: 7898
Membru din: 10 Iun 2007, 13:47
Localitate: Rm. Valcea
Maşina: Ford Mondeo Mk5, 2.0 TDCi

Re: Focus MK1 - 1.8 16V - 2001

Mesajde tibegsxr » 19 Sep 2016, 12:07

ah chiar, are dreptate Florin. Daca ajungi la gandul asta, scoate din calcul instalatiile no name sau entry level gen, frateli, agc (cazul meu). Mergi pe un BRC, Landi Renzo sau macar Tomaseto ca sa nu ai batai de cap.
E a dracu de placuta senzatia cand faci suta de km cu 14 lei :)))
Avatar utilizator
tibegsxr
1nsane Member
 
Mesaje: 1197
Membru din: 16 Feb 2009, 17:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2002 FYDD Zetec SE 1.6 16v+GPL
VIN: WF0AXXGCDA2S72546

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 10 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 10 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 10 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 10 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login