Re: Maximus: Ford S-Max 2 (2016) - The Dark Horse
Nu am idee cum au igienizat. Cica au un aparat special pt asta, deci nu cred ca dau cu spray prin aeratoare. Mi-am cumparat o camera endoscopica si am reusit sa ajung cu ea pana pe la radiatorul ala din metal, intrand pe gurile de aerisire centrale (cam 50-80 cm prin tuburile alea pe acolo am navigat cu ea as zice). E cam intortocheat si ma indoiesc ca ar ajunge vreun spray unde trebuie cu adevarat.
Nu a mai mirosit, nici n-am folosit masina asa mult, ca mai avem una iar S-Max-ul a cam facut doar cateva drumuri scurte in ultimele 3 sapt. Eu cred ca mai mult decat igienizarea ar fi contat desfundarea conductelor alora. Nu au zis daca erau infundate, sau cat de infundate ar fi fost, ca le curata cu ceva sub presiune am inteles si nu prea se vede daca era sau nu ceva (ca nu-i ca un dop care sare de acolo).
In schimb miroase in masina a aer statut, inchis. Cred ca trebuie sa mai fac o curatare / hidratare a pielii de pe scaune.
Pielea de pe volan s-a mai "asezat" putin si acum se simte ok. Sa vedem cat o tine totusi.
Urmeaza sa merg la revizia de 90.000 (pe care de fapt o fac la 82000) ca le-am facut si pe celelalte mai repede cu 3000-4000 km decat era necesar.
In urmatorii ani intentionez sa folosesc masina doar pentru drumuri lungi, iar pentru naveta la munca, treburi prin oras sa iau una mai mica. Daca o tin asa cu 30.000+ km / an, intr-un an si ceva o sa ies din garantie inainte de vreme, din cauza kilometrilor. Asa ca poate reusesc sa fac pe la 10-12.000 pe an cu ea in urmatorii 4, si sa ajung la 140.000 cand o implini 7 ani. Macar stiu ca pana atunci am garantie la partile mecanice si electrice. Dupa aia...probabil o s-o vand daca o sa inceapa sa ceara bani pe reparatii.
Nu a mai mirosit, nici n-am folosit masina asa mult, ca mai avem una iar S-Max-ul a cam facut doar cateva drumuri scurte in ultimele 3 sapt. Eu cred ca mai mult decat igienizarea ar fi contat desfundarea conductelor alora. Nu au zis daca erau infundate, sau cat de infundate ar fi fost, ca le curata cu ceva sub presiune am inteles si nu prea se vede daca era sau nu ceva (ca nu-i ca un dop care sare de acolo).
In schimb miroase in masina a aer statut, inchis. Cred ca trebuie sa mai fac o curatare / hidratare a pielii de pe scaune.
Pielea de pe volan s-a mai "asezat" putin si acum se simte ok. Sa vedem cat o tine totusi.
Urmeaza sa merg la revizia de 90.000 (pe care de fapt o fac la 82000) ca le-am facut si pe celelalte mai repede cu 3000-4000 km decat era necesar.
In urmatorii ani intentionez sa folosesc masina doar pentru drumuri lungi, iar pentru naveta la munca, treburi prin oras sa iau una mai mica. Daca o tin asa cu 30.000+ km / an, intr-un an si ceva o sa ies din garantie inainte de vreme, din cauza kilometrilor. Asa ca poate reusesc sa fac pe la 10-12.000 pe an cu ea in urmatorii 4, si sa ajung la 140.000 cand o implini 7 ani. Macar stiu ca pana atunci am garantie la partile mecanice si electrice. Dupa aia...probabil o s-o vand daca o sa inceapa sa ceara bani pe reparatii.
- adipelcz
- Member
- Mesaje: 373
- Membru din: 02 Mar 2009, 14:03
- Localitate: Germania
- Maşina: Ford S-Max 2 (2.0 TDCi 210 CP Powershift, Titanium)