My very own Focus - Mk3 Wagon Ecoboost.
Motor 1.0 125CP
Cutie manuala 6 tr
Tempomat
Jante 17"
Scaune Sport Incalzite
Parbriz Incalzit
Clima "bizonica"
Casetofon standard fara Sync bluetooth, etc.
Comenzi pe volan
Faruri cu halogen
Proiectoare de ceata
Aditional a venit la pachet cu un set complet de roti de iarna de 16" si un set de bare Thule Wingbar.
Masina a fost verificata la dealer, nu are nici o problema serioasa (ceva erori, doua becuri arse si cam atat, simering-urile de planetare ar trebui schimbate la urmatoarea revizie).
Varsta: 4 ani jumatate
Rulaj: 60.000km
Avantaj: Cunosc masina de la kilometrul zero si fostul proprietar a avut o grija aproape obsesiva de ea.
Halatul: 9000 EUR
Ce imi place:
Mi-am gasit pozitia confortabila la volan destul de rapid
Suspensia destul de rigida si tinuta de drum
Motorasul de ascutitoare trage fenomenal de bine pentru cilindree asa mica
Scaunele incalzite, bune si zilele astea cand e rece dimineata.
Parbrizul incalzit, bun si antiaburire
Trei prize de alimentare, din care una in portbagaj
Consum decent de 8.6 in orasul numit Bucuresti
Ce nu imi place:
Casetofonul e oribil, ecranul dot matrix e o antichitate si ma face sa ma simt ca in Cielo in 95.
Volan cu lipsa comenzi bluetooth. Si vechiul meu Astra J are comenzile de raspuns si respins apeluri chiar daca a venit fara modul bluetooth si microfon. Cat oare a economisit ford ca sa produca PATRU SKU-uri pentru volane de focus standard in loc de unul singur?
Comenzile de pe volan - un model de neergonomie. Cele de la Astra si chiar de la predecesoarea Ceed ED din familie sunt mult mai practic dispuse.
Baza consolei centrale complet inchisa, fara buzunar, fara priza la baza.
Nu se incuie usile automat
Nu se sting si aprind farurile pe faza scurta cand pun contactul, trebuie sa invart rozeta sufletului de fiecare data.
Upgrade-uri incercate:
Kenwood 9716BTS cu Android Auto - nu a mers pentru ca nu se potrivesc butoanele de deschis usile si avarie in front fascia.
Ce intrebari apar:
1. Am gasit la preturi decente volan cu toate comenzile posibile, head unit Sony cu front fascia si ecran plus cablurile necesare. Nu am descoperit insa daca modelele Sony vin cu modulul de bluetooth si microfon integrat sau nu. Am batut internetul in lung si in lat, sper sa imi spuna vreun proprietar de pe aici.
2. Fara FoCCCus se pot face usile sa se incuie si descuie automat si farurile sa se aprinda si sa se stinga cand scot cheia din contact? Daca nu, recomandati pe cineva care stie sa o faca?
3. Ma tenteaza un head unit chinaware "OEM like" dar mi-e teama de "calitatile" electronicelor de pe Aliexpress. Noroc cu colegul Bogdan posesor de Trendtanium care sper sa ma ajute cu o sesiune de utilizare a unui asemenea device.
Ce as vrea sa fac / Visand la cai verzi pe pereti:
1. Chip tuning la 150 de cai. Citind review-uri de la diversi, vad ca oricum nu ajunge la performante de 1.5/1.6 Ecoboost 150, asa ca ma intreb daca merita.
2. DRL-uri Osram LEDrive, in cazul in care nu se poate rezolva cu faza scurta "opribila" din cheie.
3. Head unit frumos OEM Style care sa aiba macar bluetooth decent, daca nu si Navi/Android Auto.
4. Activat "perks" din FOCCCUS, precum hill hold.
Si poze:
- tatallor
- Incepator
- Mesaje: 39
- Membru din: 08 Dec 2015, 20:17
- Localitate: Book-a-rest
- Maşina: Ford