Totul despre membri

Focus Mk2 2.0 145CP

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 15 Iun 2017, 12:52

De curând mi-am cumpărat o mașină de distracție: un Focus Mk2 din 2006, 2.0 benzină (145CP). Mașina nu era într-o stare foarte bună, dar și prețul a fost pe măsura: 2400 Euro.
La dotări stătea destul de bine: faruri cu Xenon, interior din piele cu scaune încălzite, ESP și climatronic. Am fost surprins într-un mod plăcut de ținuta de drum și de confortul scaunelor: venind de pe Mondeo mă așteptam să fie mult, mult mai rele. Scaunele, în mod special, sunt aproape identice cu cele de piele de pe Mondeo Mk3: confortabile și cu un dram de suport lateral peste cele simple.
Defecte? Destule: motorul consumă mult ulei și merge neregulat, rulmentul dreapta spate defect, aripile atinse de rugină, plăcuțele de frână after-market se manifestă ca niște zurgălăi, parbrizul e crăpat, vreo două becuri arse.
Tot timpul uit să fac poze, așa că nu am poze before/after.
Imagine

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 15 Iun 2017, 13:01

Ce i-am făcut până acum:
- Am înlocuit rulmentul spate și plăcuțele de frână.
- Am schimbat toate lichidele și filtrele (mai puțin uleiul din cutia de viteze, urmează și el).
- Motorul consumă ulei, dar nu scoate tot timpul fumul asociat, așa ca i-am pus inițial ulei Motul 5w30. Pe care l-a consumat în cam 500km. Diagnosticul preliminar, înainte de a desface motorul a fost segmenții de ungere, aparent un defect destul de comun. Am încercat sa pun un ulei mai gros, ca soluție interimara, dar rezultatul e același.
- Am înlocuit bujiile (erau 4 bujii de trei tipuri diferite, vreo două Audi, una VW) cu Motorcraft.
- Am desfăcut galeria de admisie, pentru a o curata, ocazie cu care am eliminat clapetutele (aveau joc pronunțat iar unii suporți erau deja rupți), am înlocuit valva PCV și furtunul care o leagă de galerie, curățat clapeta de accelerație și senzorul MAP. Rezultatul s-a simțit imediat, motorul a început sa devina stabil la ralanti, crește foarte ușor în turații și răspunde în general mai bine.
- Am schimbat toate becurile, cu excepția celor cu Xenon.
- Am înlocuit ceasurile de bord cu unele de facelift (level 2), aduse la zi cu ROM 512.
- Am înlocuit volanul cu trei spițe cu unul cu patru spițe și Cruise control la care am recondiționat pielea. Tot atunci am înlocuit manșonul de la schimbătorul de viteze cu unul de facelift la care, de asemenea, am recondiționat pielea, la pachet cu volanul, nuca de la schimbătorul de viteze și manșonul de la frâna de mana.
- Plafoniera avea deja senzorii pentru alarmă, dar nu și lumini ambientale așa că a fost înlocuită cu modelul de top.
- Masca de la climatronic a fost înlocuită cu modelul oval, pentru facelift „asphalt grey” (prezent pe Trend sau ST), unitatea climatronic de facelift are aceeași culoare.
- Pentru că mi-a fost imposibil sa găsesc butoanele de ESP și încălzire in scaune gri închis și cu iluminare roșie le-am desfăcut și le-am schimbat LED-urile (si vreo două rezistențe, ca să ajungă cu lumina cat mai aproape de nuanța originală)
- Am înlocuit unitatea mașinii (un CD6000 de Fiesta, cred, care nu comunica deloc pe CAN), mai întâi cu un Sony dreptunghiular de pre-facelift, iar în cele din urmă cu un Sony oval, cu DAB. Cu surprindere am constatat o diferență foarte mare între calitatea sunetului la cele doua unități Sony, modelul cu DAB sună chiar foarte, foarte bine.
- Am adăugat un modul Bluetooth (mono, fără USB), maneta cu butonul „Voice” și microfon.
- Butoanele pentru deschiderea geamurilor au fost înlocuite cu modelul pentru facelift, cu iluminare roșie.
- Am înlocuit eleronul standard cu unul vopsit în nuanța mașinii, modelul Titanium.
- Torpedoul a fost înlocuit cu unul care este prevăzut cu deschiderea pentru răcire și cu ornamentul cromat.
- Am adăugat LED-uri cu lumina calda in soclurile pentru lumina de la picioare. Evident, acolo nu era nimic înainte.
- Oglinzile exterioare au fost înlocuite cu modelul facelift, cu pliere, iluminate și încălzire. Pentru moment plierea, semnalizare și iluminarea nu funcționează, dar le am in plan pentru viitor.
- Am adăugat o cheie de tip briceag, nou nouță.
- Capacele roților sunt cele de pe Mondeo, de la roțile de iarnă. Până dă zăpada trebuie să cumpăr un set pentru Mondeo, evident.
- Antena și suportul acesteia erau într-o stare foarte proastă, așa că au fost înlocuite.
- Am avut o idee foarte proastă atunci când am cumpărat de pe Aliexpress duzele de parbriz tip perdea și ornamentele cromate de la grilele de aerisire. Calitatea este proastă, pe măsura prețului. Urmează să le montez pe cele originale.
Imagine

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 15 Iun 2017, 13:01

Planuri pentru viitor:
- Reparație capitală a motorului: recondiționat chiulasa, segmentare, curățare temeinică.
- Să adaug modulele inteligente si instalația electrică din portiere, pentru a putea activa plierea, semnalizatoarele și iluminarea oglinzilor dar și închiderea/deschiderea geamurilor din telecomandă.
- Să înlocuiesc parbrizul cu unul încălzit, cu protecție IR și senzori de lumină și ploaie. Cu ocazia asta va fi înlocuit și blocul de lumini cu unul cu funcția „Auto”, de facelift – pentru faruri Xenon. Foarte greu de găsit, încă îl caut.
- Bara spate model facelift, cu senzori de parcare așteaptă să fie vopsită și montată, la pachet cu modul pentru senzorii de parcare.
- Partea din față a mașinii ar trebui să se transforme în facelift, la un moment dat, dar pentru moment este OK, chiar dacă aripile au început sa ruginească în partea de jos.
- Consola centrală va fi înlocuită cu o navigație Denso pe care vreau să o transform cu ajutorul unei tablete Android. Ăsta va fi proiectul care mă va ține ocupat la iarnă, până atunci strâng componentele necesare.
- Roți de vară (acum are roțile de iarnă ale fostului proprietar) și jante de aliaj, cred că modelul în Y, R16.

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde alyn_acn » 15 Iun 2017, 14:49

De mult timp nu am mai văzut un asemenea proiect pe forum!
Am văzut mașina la ZCF! intr-adevăr, exteriorul arată cam rău, dar o scoți tu la capăt!
Am avut si eu tipul asta de motor, doar ca era fratele puțin mai mic (1.8) si pot spune ca este un motor destul de bun, doar ca după un anumit nr de km si o exploatare necorespunzătoare, începe sa pape ulei! In rest este un motor destul de vioi, silențios si ușor/ieftin de întreținut!
Ce cutie are, MTX sau IB5?
Bafta!
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3368
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Focus Titanium
VIN: WF0LXXGCBLCE20539

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 15 Iun 2017, 15:05

Mulțumesc frumos, exteriorul este ultima mea grijă, mașina asta este un mediu de test mai mult pentru un motor mai special (peste 200CP) și electronică mai deosebită.
Preocuparea mea principală este să funcționeze corect până la iarnă, cu un minim de confort și ceva chestii estetice - atâta timp cât nu costă mult și nu e nevoie de mult efort.
Am început deja să lucrez la un emulator de CD Changer pentru Sony, Denso și Blaupunkt care să funcționeze cu iPod și urmează proiectul cu tableta Android.
Cutia este clasica MTX75.

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 17 Iun 2017, 22:31

Azi am montat si conectat modulul pentru senzorii de parcare, urmand ca saptamana asta sa montez si bara, cu tot cu senzori. Pentru ca masina nu are precablare, a trebuit sa trag firul de alimentare din GEM si firele pentru MS-CAN, dar nu a fost foarte complicat, in cele din urma.
Ma pregatesc pentru Keyless Go si modulele inteligente pentru usi, acum mi se pare mult mai usor :)

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde ionutz » 19 Iun 2017, 22:17

Pentru keyless entry este nevoie si de yale sau numai de manere? Cea din poza este pentru keyless entry (are mufita verde care se conecteaza la switch-ul de pe maner):
Imagine
Parcul meu auto: Kuga 2.0 TDCi; Escort XR3i Cabrio 130cp; Consul 2300V6; Sierra RS Cosworth 4x4; Scorpio 24v Cosworth Ultima
Avatar utilizator
ionutz
 
Mesaje: 4493
Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0EXXGBBEAA11103

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde The29041993 » 20 Iun 2017, 08:51

Salut,

In primul rand mult success cu proiectul! Imi place sa vad ca alegi "calea" retrofitului in detrimentul improvizatiilor.

Acum, legat de montarea oglinzilor de facelift, am inteles ca iti trebuie modulele +
cablajele din usi pentru facelift, cateva cabluri in plus trase la gem si bineinteles gem de facelift, in cazul tau e bine sa cauti unu full ca sa poti activa si keyless. Nu stiu insa daca pentru coupe se gasesc usor modulele pentru usile de facelift. Din nou s-ar putea sa ai mici probleme cu gasitul yalelor, antenutelor etc pentru keyless.
Daca tot ai mers pe diferite insertii cromate la interior as mai adauga urmatoarele: rama mare schimbator gri, scrumiera gri, rama player gri, frana de mana si pedale de ST iar manerele interioare de la usi inlocuite cu unele facelift gri. Arata muult mai bine decat all black (parere personala).
Am gasit eu un denso ieftin cu sticla de pe ecran crapata, daca te intereseaza pentru proiect da`mi de stire.

Multa bafta in continuare
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 1536
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Bucuresti-Titan / Dambovita- Fieni
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (~130cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 20 Iun 2017, 12:16

Salut,

Multumesc!
Keyless-ul este mai pe la coada, oricum, vreau sa pornesc cu Keyless Go mai intai si de-abia dupa aceea cu Kyeless Entry.
Pe langa instalatia de interior trebuie si cea de bord, dar s-ar putea sa o pot pastra pe cea de pe masina si sa mai fie nevoie doar sa adaug cateva fire. Necesarul ar fi cele trei antene, modulul RKE, butonul de start si blocatorul de volan.
La Keyless Entry se adauga si manerele (usi si portbagaj). Posibil si broastele si instalatia de usi, din ce stiu eu de la Mondeo Mk4. Foarte rare, asa ca mai la sfarsit.
Nu imi place griul acela deloc, de-aceea am mers pe gri inchis :) Chestie de gusturi, dupa cum ziceai si tu :) Pedalele de ST ma enerveaza pe Mondeo, asa ca o sa raman la cauciuc, desi arata mai urat.
Am gasit modulele pentru portiere, am si instalatiile electrice pentru ele, imi mai trebuie doar butoanele de pe usa soferului, modelul pentru facelift (4 pini, comunica pe LIN). Dupa asta trebuie modificate mufele de pe stalpi, sa primeasca MS-CAN si voiam sa combin treaba asta cu instalatia de interior care are mufele pentru Keyless.
Din cate stiu eu (dar s-ar putea sa ma insel) modulele de usi pentru facelift merg pe GEM-ul meu pre-facelift pentru ca ele primesc acelasi mesaj pe CAN.
Este foarte interesant acel Denso, cum fac sa aflu mai multe detalii?

Multumesc frumos!

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 20 Iun 2017, 12:17

@ionutz: da, aproape sigur trebuies si acelea, plus instalatia usii pentru keyless.

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde The29041993 » 20 Iun 2017, 14:41

jeffe scrie:
Este foarte interesant acel Denso, cum fac sa aflu mai multe detalii?

Multumesc frumos!


Poti verifica in privat, am un feeling ca e exact ce cauti. Tribut iti voi cere un pret mai bun cand o fi sa vinzi modulul de clima de acum :))
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 1536
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Bucuresti-Titan / Dambovita- Fieni
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (~130cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde alyn_acn » 20 Iun 2017, 17:08

Modulele de pe uși sunt la fel, indiferent ca e vorba de 2 sau 4 geamuri electrice! Pentru comanda geamuri, poți lua una cu 4 butoane si le scoți pe cele pentru spate! Din ce am văzut pe la ruși, cam asa arată comanda pentru 2 geamuri!
Vorbim doar de Facelift!
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3368
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Focus Titanium
VIN: WF0LXXGCBLCE20539

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 20 Iun 2017, 23:07

uh, super. Multumesc frumos, baieti, ma apuc de treaba :)

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 26 Iun 2017, 11:13

Am mai facut cativa pasi inainte: am montat bara spate de facelift, acum senzorii de parcare functioneaza, dar nu am inca si cablajul pentru lampile de ceata si reverse.
Dupa care am inlocuit instalatia de interior cu una de facelift, echipata pentru keyless. Au fost necesare cateva modificari:
- firele pentru pedalele de acceleratie, ambreiaj si frana s-au mutat de pe dreapta (C112) pe stanga (C118). Am tras cele 6 fire direct de pe mufa ceasurilor.
- instalatia donoare fiind de break a trebuit sa pun un adaptoare pentru lampile spate si sa trag fire separate pentru lampile din bara: break-ul nu are asa ceva, lampile de ceata si reverse sunt integrate cu cele de frana, pozitii si semnalizare.
- cablajul pentru senzorul de ABS dreapta spate e un pic diferit: cel vechi era combinat cu cel de cantar, la facelift sunt separate. Am pus un cablaj simplu de facelift si totul este OK.
- mufele pentru airbag sunt pe stalpul A la break, pe stalpul C la hatch. Am pastrat instalatia intacta si am adaugat cele doua fire torsadate pe instalatia de interior.
- break-ul are plafoniera in portbagaj, a trebuit sa trag firul pentru bec direct de la GEM.
- facelift-ul are senzor pentru usita, dar nu are actuatorul pentru blocarea acesteia. Am sarit peste pasul asta, le configuram pe amandoua saptamana viitoare. Trebuie sa mai trag doua fire pentru actuator si sa montez fizic senzorul.
- am pastrat mufele corespunzatoarelor usilor spate de la break si am extras din ele doar ce ma interesa: difuzoarele spate.
Cand totul a fost OK pe partea asta am trecut la usi, unde treaba a devenit destul de complicata:
- cablajele de usi facelift pe care le aveam erau pentru 4/5 usi: adica portiere mai scurte cu vreo 10cm fata de 2/3 usi. Am pastrat mufa de incuietoare originala, care are si inchidere dubla oricum.
- modulele de facelift sunt de pe o masina de Anglia, si au refuzat cu incapatanare sa fie configurate pentru LHD. Si nu pot fi inversate direct pentru ca au forme diferite. A facut DGAlexandru o minune si am reusit sa le montam corect, inca ne mai gandim cum o sa rezolvam comenzile pentru motorase. Acum comanda "jos" ridica geamurile, si invers. Cel mai plauzibil este sa reconfiguram software-ul. Ramane pe saptamana viitoare.
- eu eram convins ca motorasele sunt identice intre cele doua versiuni (cu si fara module) drept pentru care nu le aveam pregatite. Cele pentru versiunea cu module au un magnetel in interior, care activeaza senzorul Hall montat pe modul.

Cu ocazia demontarii complete am curatat foarte bine interiorul: era intr-o stare deplorabila. Am mai schimbat si cateva chestii neesentiale:
- maneta pentru frana de mana de facelift, cea originala avea ornamentul cromat mai... altfel.
- mecanismul schimbatorului de viteza de facelift, dupa 02.2009, e o versiune un pic imbunatatita.
- un GEM de facelift (2010) - arata mai bine. Nu este, in schimb, compatibil cu antena de pre-facelift pe care o voi inlocui, sper, saptamna asta.
Imagine
Aici aveam ambele instalatii de interior in paralel si inca mai studiam micile diferente dintre ele.

Toata operatia a durat in jur de 36 ore si nu reuseam sa fac nimic fara DGAlexandru si Ionutz care m-au ajutat enorm. Echipa, dar si satisfactia unui lucru bine facut au facut ca efortul sa para banal.

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde alyn_acn » 26 Iun 2017, 16:01

Dacă tot ai desfăcut pe acolo, mergea si niște folie bituminoasă pentru antifonare!
Sau asta e pentru următoarea postare? :P
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3368
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Focus Titanium
VIN: WF0LXXGCBLCE20539

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 26 Iun 2017, 18:22

Nici nu m-am gandit la izolatie, dar e idee foarte buna si o sa o am in vedere pentru viitor :)
Multumesc!

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde ionutz » 27 Iun 2017, 18:38

Eu am fost "specialist probleme diverse" si responsabilul cu alimentatia.
Parcul meu auto: Kuga 2.0 TDCi; Escort XR3i Cabrio 130cp; Consul 2300V6; Sierra RS Cosworth 4x4; Scorpio 24v Cosworth Ultima
Avatar utilizator
ionutz
 
Mesaje: 4493
Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0EXXGBBEAA11103

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 27 Iun 2017, 21:57

Oh, da, inca imi aduc aminte de gustul limonadei si a saormei de la Dristor. Miam :)

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 02 Iul 2017, 01:02

Azi am reusit sa finalizez modulele de usi (PDM si DDM). Oglinzile se pliaza, semnalizarea functioneaza, puddle light de asemenea. Nu am reusit, in schimb, sa facem sa functioneze corect motorasele pentru geamurile electrice: modelele cu doua usi au macaralele invers fata de cele cu patru usi, si nu am reusit sa convingem modulele de usi sa accepte o alta configuratie. Singura solutie pare sa fie un set de module pentru doua usi. Raman, pe moment, cu sensul motoraselor inversat, pana voi gasi modulele necesare.
Daca tot mesteream am adaugat si luminile de la parasolar, pentru care aveam deja precablare, suportul metalic pentru modulul bluetooth si am inlocuit lucas-urile cu sigle Ghia.
Am adaugat pe lista de achizitii jantele de aliaj, un set de anvelope de vara noi, presurile de mocheta si suportul pentru cotiera de facelift, pe toate le voi monta saptamana viitoare.

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 11 Iul 2017, 23:22

Am reusit, cu greu, sa gasesc un set de module pentru modulele cu 3 usi, le-am montat si totul functioneaza perfect. Ma rog, aproape perfect pentru ca nu am reusit sa activez plierea automata a oglinzilor.
Tot cu greu am gasit si comutatorul de lumini, varianta pentru faruri Xenon si cu functia Auto. L-am gasit doar pentru pre-facelift, asa ca i-am schimbat LED-urile. Rezultatul este foarte bun, zic eu:
Imagine

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 12 Iul 2017, 08:57

Astăzi au venit și butoanele pentru geamuri, varianta cu pliere încorporată.
Imagine
Am testat pe fugă activarea plierii la dublă închidere: nu funcționează.
Procedura e următoarea:
- Contactul pus, comutatorul de reglaj al oglinzilor pe poziția din centru.
- activare Apăsați butonul de reglaj al oglinzilor spre dreapta după care trageți de ambele butoane pentru geamuri pentru a le deschide.
- dezactivare Apăsați butonul de reglaj al oglinzilor spre stânga după care trageți de ambele butoane pentru geamuri pentru a le deschide.

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde csabyboy » 14 Iul 2017, 17:33

Bravo,frumoasa lucrare.
Modulele clasice am inteles ca nu se pot seta sa mearga inchiderea din cheie...am mai incercat si eu,dar
se pot rescrie softurile din ele(daca dai de cineva care are scula necesara...UCDS parca era)
Daca gaseai ceva module de RS...astea am inteles ca au softul pentru pliere automata.

Daca esti binevoitor,,,sant curios ce minunatie a facut Alex de a reusit sa faca functionale modulele de UK ???
Vreau sa fac si eu o incercare....sa stiu la ce sa ma astept.....mersi anticipat.

O zi placuta si bafta la lucrare...
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=213&t=106611#p1467339
Avatar utilizator
csabyboy
Member
 
Mesaje: 344
Membru din: 22 Oct 2008, 21:30
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Ford Focus,2006,1596,74KW
VIN: WF05XXWPD56J62517

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 14 Iul 2017, 18:05

Salut,
Nici cele de RS nu functioneaza asa, am gasit si eu informatia asta pe forumul de RS, cei de-acolo au cumparat software-ul rusilor de pe ffclub.ru si il instaleaza membrilor din club. O sa incerc si eu sa scriu, totusi, software-ul de RS, dar nu trag speranta sa se intample ceva.
Alex a inversat EEPROM-urile la modulele de UK, hardware-ul este identic (in afara de PCB).
Numai bine!

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 18 Iul 2017, 09:11

Am schimbat si jantele:
Imagine

Imagine
Din pacate piulitele arata urat, am folosit un set vechi pe care il aveam pe-acasa. Am comandat un set nou, asteptam sa vina...

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 18 Iul 2017, 23:46

Cu ajutorul colegului onutcristian, caruia ii multumesc mult, am reusit si eu sa pun ceasurile Level 3.
Imagine

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde The29041993 » 20 Iul 2017, 11:34

Pai nu poti incerca si tu sa scrii softul de la rusi? Adica am auzit ca au reusit si altii, nu stiu daca e asa imposibil.

Faine ceasurile :))
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 1536
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Bucuresti-Titan / Dambovita- Fieni
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (~130cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 20 Iul 2017, 13:08

Nu raspunde rusul care a facut softul :(

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 31 Iul 2017, 10:31

Am reusit sa gasesc si sa montez plafonul negru, pentru Focus ST/RS:
Imagine
A venit cu instalatia electrica, toate ornamentele pentru stalpi si portbagaj dar si cu parasolarele.
Din pacate vanzatorul inca nu a gasit rama plafonierei de la sofer si manerele, dar mi-a promis ca vor veni si ele. Astept cu nerabdare :)

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde jeffe » 03 Aug 2017, 22:37

Am schimbat si modulul Bluetooth cu unul cu USB si A2DP, a venit cu un software vechi (AH) asa ca l-am adus la zi (AV). Acum a aparut meniul BT Audio in optiunile afisate pe Sony dar si vorbeste atunci cand trebuie introdus PIN-ul :).
Imagine

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1262
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Focus Mk2 2.0 145CP

Mesajde alyn_acn » 03 Aug 2017, 23:48

Încă puțin si e full fara trapa! :))
Bafta!
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3368
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Focus Titanium
VIN: WF0LXXGCBLCE20539

Următorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: vdodu şi 5 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 6 utilizatori conectaţi :: 1 înregistrat, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: vdodu şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login