Totul despre membri

Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 25 Feb 2019, 19:13

Mașina aduna km. Între timp, am avut ceva pierderi de ulei pe la turbina. Acum am dat turbina la recondiționat, se va schimba tot miezul (așa cred ca se numește piesa din mijloc). De asemenea se vor schimba conductele de ulei, garniturile de la evacuare, uleiul și filtrul de ulei, pentru a face treaba ca la carte.

Pe lista scurta ar mai fi de schimbat plăcuțele de frâna spate, dar le voi mai lasă 2-3 luni, cred ca mai rezista.

Sper ca după ce fac aceste reparații sa ma pot bucura de mașina fără alte probleme.

Momentan am ajuns la ~106k km.
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 15 Mar 2019, 19:03

Mașina a primit o turbina noua, deoarece galeria de evacuare era defecta și nu poate fi reparata sau găsită separat.

Acum merge bine, voi monitoriza nivelul uleiului in următoarea perioada.

Ultima problema momentan este la senzorul de înălțime spate stânga. Probabil cablajele e defect, voi verifica zilele următoare.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 22 Mar 2019, 20:10

Am rezolvat și cu senzorii de înălțime. Era un fir rupt.

Acum mașina merge perfect, fără nici o eroare in bord.
Imagine


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 23 Apr 2019, 21:16

Zilele astea am schimbat plăcuțele de frâna pe spate. Am pus originale Ford, luate de pe altgrad. Urmează și plăcuțele de pe fata sa fie schimbate după sărbători.

Mașina merge bine, ma bucur in fiecare dimineața când plec cu ea.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 24 Apr 2019, 13:07

IMG_2442.jpg


Au ajuns plăcuțele. Ma așteptam sa aibă și ele șuruburile de la etrier, la fel cum aveau și cele de pe spate.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde sandu_daniel » 25 Apr 2019, 12:11

Salutare. Super masina sa o porti cu placere. Eu am luat kit complet de pe ebay.de (placute fata spate ca ale tale, discurile le am ok). pe fata mi-au venit cu lamele de ghidaj alea din otel si pe spate cu suruburi. Macar lamele daca iti veneau era ok.
Avatar utilizator
sandu_daniel
Member
 
Mesaje: 498
Membru din: 17 Feb 2009, 21:59
Localitate: Udine
Maşina: FORD MONDEO MK3 MK4 MK5 Vignale
VIN: WF0WXXGBBW2P13626

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 20 Iun 2019, 21:27

Mulțumesc pentru urări!

Între timp mașina a mai avut parte de o intervenție: a fost schimbat un capac de etanșare la cutia de viteze, deoarece pierdea ulei. Acum totul e funcțional, fără probleme.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 25 Iun 2019, 19:53

Dupa lunga perioada petrecuta in service, ia venit rândul pentru o spălare.

De asemenea i-am schimbat și plăcuțele de frâna pe fata, sa fim pregătiți pentru concediu.

Km actuali:109k


IMG_2968.jpg
IMG_2969.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
IMG_2967.jpg
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde titocus » 16 Iul 2019, 20:45

Și eu am un un ecoboost de 2 litri. Din fericire nu am avut nici cea mai mica problema. Îți doresc sa nu mai facă nici o figura!
Mondeo mk3 TDDi de 115CP deținut de 15 ani încă rezista!!
Mondeo 3 TDDi, Aquamarine Frost Pearl M/S
Focus 1 1.6 16V, Pacific Green
Mondeo 4 EcoBoost
Focus 3 TDCi
*Ce fac pe acest forum este in totalitate benevol, fara vreun beneficiu.*
Avatar utilizator
titocus
1nsane Member
 
Mesaje: 13312
Membru din: 12 Iun 2006, 15:46
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Mondeo 3 TDDi, Focus 1.6 16V, Mondeo 4 EcoBoost, Focus 3 TDCi

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 17 Iul 2019, 12:14

Mulțumesc! Și eu sper la fel, sa nu mai am reparații costisitoare.

Și eu mai am un Mondeo mk3 2.0 tdci, din 2004, momentan are 276000 km și merge foarte bine, fără probleme la injectoare sau turbo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 14 Noi 2019, 21:17

Am ajuns cu bine la 118k km. Urmeaza un schimb de ulei si filtre, saptamana viitoare.
Masina se comporta exemplar, silentioasa si puternica. Inca imi pune zambetul pe fata cand merg cu ea.
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 21 Noi 2019, 11:46

Am facut zilele astea schimbul de ulei si filtre, la reprezentanta ford din Iasi. Cost total: 622 ron.
Masina merge la fel de bine dupa schimb, nu se simte ceva diferit (nici in bine, nici in rau :) ).
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 31 Mai 2020, 22:38

Mai stergem praful de pe aici. Am ajuns cu bine la 122xxx km. Toate bune, fara probleme.
Ma gandesc sa fac o curatare profesionala a interiorului. Sper sa gasesc vreun atelier bun in Iasi.
Fişiere ataşate
IMG_6076[544]1.JPG
WhatsApp Image 2020-05-31 at 20.24.32.jpeg
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde mihaibre » 02 Iun 2020, 17:42

ma bucura cand citesc despre fiabilitatea lui 2.0 ecoboost, am si eu pe focus st. mi se pare motorul ideal din punct de vedere al cilindreei si puterii oferite. al meu va primi o turbina hibrid de la pumaspeed si va ajunge la 350 cp,
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde dorinelis » 02 Iun 2020, 18:10

mihaibre scrie:ma bucura cand citesc despre fiabilitatea lui 2.0 ecoboost, am si eu pe focus st. mi se pare motorul ideal din punct de vedere al cilindreei si puterii oferite. al meu va primi o turbina hibrid de la pumaspeed si va ajunge la 350 cp,


Mi se pare total deplasat sa vorbești de fiabilitate din moment ce în 125k km mașina a avut motorul schimbat o data de la un piston distrus... Poate ne place Ford ca asta avem dar totuși... Fiabilitate înțeleg sa mergi măcar 200k km fără sa ai vreo problema... Nicidecum cu motor schimbat pana în 100k km. Părerea mea.
Avatar utilizator
dorinelis
Gold Member
 
Mesaje: 792
Membru din: 23 Iun 2015, 11:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Mk3 Facelift, 1.5 EB 150 cp Moondust Silver

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 22 Iun 2020, 15:12

Da, au cam dat-o in bara cu fiabilitatea motorului. Acum alimentez doar cu benzina 98/100 si sper sa nu am probleme pe viitor cu motorul.
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 07 Oct 2020, 11:17

Continuam aventura cu forduletul.

Am ajus la ~127k km. Maine aveam programare la reprezentanta pentru revizie motor (ulei, filtre, bujii) + revizia la cutia de viteze, se fac 3 ani de la ultimul schimb si ~57k km.

Dar ... aseara cand dau sa ma pornesc de la serviciu, surpriza: masina a pornit, a mers un pic si gata, nu a mai vrut. S-a oprit brusc motorul. Dau sa o pornesc din nou, parca s-o ia, dar se opreste din nou.

Am citit codurile de eroare cu o interfata ELM:

===PCM DTC P0191:21-26===
Code: P0191 - FRP Sensor Range/Performance

Additional Fault Symptom:
- Signal Amplitude Less Than Minimum

Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module

Freeze Frame :
-LOAD: 0.00 % - Calculated Load Value
-ECT: 18 °C - Engine coolant temperature
-RPM: 0 rev/min - Engine Revolutions Per Minute
-FUELSYS: error - Fuel System Status (Open/Closed Loop)
-SHRTFT1: 0.00 % - Short term fuel trim 1
-LONGFT1: 0.78 % - Long term fuel trim 1
-MAP: 100.0 kPa - Manifold absolute pressure sensor
-VSS: 0.0 km/h - Vehicle Speed
-SPARKADV: 0.00 ° - Spark Advance
-IAT: 17 °C - Intake Air Temperature
-MAF: 0.00 g/sec - Mass Air Flow
-TP: 11.76 % - Throttle Position
-RUNTM: 0 sec - Time Since Engine Start
-FRP: 140.0 kPa - Fuel Rail Pressure
-EVAP_PCT: 0.00 % - Commanded Evaporative Purge
-FLI: 0.00 % - Fuel Level
-BARO: 100.0 kPa - Barometric pressure
-VPWR: 12.16 Volt - Control Module Voltage
-LOAD_ABS: 0.00 % - Absolute Load Value
-TP_REL: 1.18 % - Relative Throttle Position
-AAT: 17 °C - Ambient Air Temperature
-TP_B: 11.76 % - Throttle Position Sensor 2
-APP_D: 8.24 % - Accelerator Pedal Position D
-APP_E: 7.45 % - Accelerator Pedal Position E
-TAC_PCT: 1.57 % - Commanded Throttle Actuator Control
-FF_INF: 0.00 % - Inferred Flex Fuel Percentage
-LONGFT12: 0.00 % - Long Term Fuel Trim (Bank 1, Sensor 2)
-APP_REL: 0.00 % - Accelerator Pedal Position Relative
===END PCM DTC P0191:21-26===

===PCM DTC P008A:21-EC===
Code: P008A - Low Pressure Fuel System Pressure - Too Low

Additional Fault Symptom:
- Signal Amplitude Less Than Minimum

Status:
- DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is On for this DTC
- Test not complete

Module: Powertrain Control Module

Freeze Frame :
-LOAD: 37.65 % - Calculated Load Value
-ECT: 27 °C - Engine coolant temperature
-RPM: 1262 rev/min - Engine Revolutions Per Minute
-FUELSYS: Open Loop - Fuel System Status (Open/Closed Loop)
-SHRTFT1: 0.00 % - Short term fuel trim 1
-LONGFT1: -2.34 % - Long term fuel trim 1
-MAP: 58.0 kPa - Manifold absolute pressure sensor
-VSS: 0.0 km/h - Vehicle Speed
-SPARKADV: -10.00 ° - Spark Advance
-IAT: 22 °C - Intake Air Temperature
-MAF: 11.44 g/sec - Mass Air Flow
-TP: 16.47 % - Throttle Position
-RUNTM: 2 sec - Time Since Engine Start
-FRP: 8450.0 kPa - Fuel Rail Pressure
-EVAP_PCT: 0.00 % - Commanded Evaporative Purge
-FLI: 30.59 % - Fuel Level
-BARO: 100.0 kPa - Barometric pressure
-VPWR: 14.87 Volt - Control Module Voltage
-LOAD_ABS: 45.49 % - Absolute Load Value
-EQRAT11_CMD: 14.890 :1 - Commanded Equivalence Ratio (Air to Fuel Mixture) Bank 1
-TP_REL: 5.88 % - Relative Throttle Position
-AAT: 22 °C - Ambient Air Temperature
-TP_B: 16.47 % - Throttle Position Sensor 2
-APP_D: 8.24 % - Accelerator Pedal Position D
-APP_E: 7.45 % - Accelerator Pedal Position E
-TAC_PCT: 7.84 % - Commanded Throttle Actuator Control
-FF_INF: 0.00 % - Inferred Flex Fuel Percentage
-LONGFT12: 0.00 % - Long Term Fuel Trim (Bank 1, Sensor 2)
-APP_REL: 0.00 % - Accelerator Pedal Position Relative
===END PCM DTC P008A:21-EC===

===PCM DTC P0A0F:68-2C===
Code: P0A0F - Engine Failed to Start

Additional Fault Symptom:
- Event Information

Status:
- DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module

Freeze Frame :
-LOAD: 81.96 % - Calculated Load Value
-ECT: 45 °C - Engine coolant temperature
-RPM: 284 rev/min - Engine Revolutions Per Minute
-FUELSYS: Open Loop - Fuel System Status (Open/Closed Loop)
-SHRTFT1: 0.00 % - Short term fuel trim 1
-LONGFT1: 0.78 % - Long term fuel trim 1
-MAP: 92.0 kPa - Manifold absolute pressure sensor
-VSS: 0.0 km/h - Vehicle Speed
-SPARKADV: 20.00 ° - Spark Advance
-IAT: 24 °C - Intake Air Temperature
-MAF: 3.36 g/sec - Mass Air Flow
-TP: 14.12 % - Throttle Position
-RUNTM: 3 sec - Time Since Engine Start
-FRP: 170.0 kPa - Fuel Rail Pressure
-EVAP_PCT: 0.00 % - Commanded Evaporative Purge
-FLI: 30.98 % - Fuel Level
-BARO: 100.0 kPa - Barometric pressure
-VPWR: 10.91 Volt - Control Module Voltage
-LOAD_ABS: 61.18 % - Absolute Load Value
-EQRAT11_CMD: 14.640 :1 - Commanded Equivalence Ratio (Air to Fuel Mixture) Bank 1
-TP_REL: 3.53 % - Relative Throttle Position
-AAT: 23 °C - Ambient Air Temperature
-TP_B: 14.12 % - Throttle Position Sensor 2
-APP_D: 8.24 % - Accelerator Pedal Position D
-APP_E: 7.45 % - Accelerator Pedal Position E
-TAC_PCT: 4.71 % - Commanded Throttle Actuator Control
-FF_INF: 0.00 % - Inferred Flex Fuel Percentage
-LONGFT12: 0.00 % - Long Term Fuel Trim (Bank 1, Sensor 2)
-APP_REL: 0.00 % - Accelerator Pedal Position Relative
===END PCM DTC P0A0F:68-2C===



Azi am dus-o cu platforma la reprezentanta, sa vedem cu ce ma bucura: vreun senzor, pompa din rezervor sau cea de injectie. Sper sa fie vre-un senzor, ca pompele is cam scumpe.

Numai bine,
Andrei.
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 07 Oct 2020, 11:19

Totusi eu cred ca e senzorul de vina, ca din ce am mai citi pe net, cel putin pompa din rezervor cand pica, intai mai da niste semne. La mine a picat brusc.
Daca era masina acasa, mai faceam eu niste verificari, dar asa, fiind in mijlocul drumului nu am mai stat si nu am vrut sa o duc cu platforma acasa si dupa aceea la service.
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 08 Oct 2020, 10:57

Pompa din rezervor a cedat + cablajul trebuie schimbat, sunt topite mufele.
Cost total: pompa + cablaj + cateva garnituri + manopera = ~3500 RON.
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde dorinelis » 08 Oct 2020, 17:00

O "mare" bucurie ti-a facut. :) Spor la treaba, sa treci cu bine peste.
Avatar utilizator
dorinelis
Gold Member
 
Mesaje: 792
Membru din: 23 Iun 2015, 11:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Mk3 Facelift, 1.5 EB 150 cp Moondust Silver

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 09 Oct 2020, 21:54

Mulțumesc! Trec cu bine, doar ca pe lângă gaura financiară și disconfortul creat de lipsa mașinii, parca simt o dezamagire referitor la forduri.
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde laurentiu7 » 12 Oct 2020, 16:04

Cam devreme intr-adevar , dar astfel de bucurii pot apare oricand din pacate , si la rulaje/vechimi mai mici ...Bafta
1. MK2 Focus 2.0 TDCI 136 HP Ghia, Hydronic Heater. FF2_Black_Panther
2. MK3.5 Focus 1.5 Ecoboost 150 HP Titanium, 6F35 Auto Gearbox.
.........................................
Stergatoare Ford Focus 3
viewtopic.php?f=213&t=130794
laurentiu7
Gold Member
 
Mesaje: 969
Membru din: 15 Dec 2007, 22:57
Localitate: Bucuresti

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde ajaccio » 13 Oct 2020, 12:07

Si cand te gandesti ca sunt o gramada de MK4 2.0 tdci cu peste 300.000km care nu au nicio treaba. La fel si la Focus MK3 sunt o gramada de 1.6 ecoboost cu probleme la motor. Parca lumea cauta banzinare ca sa fuga de "problemele" pe care un diesel le poate avea. Daca te uiti si la VAG e cam la fel situatia, cel putin dupa 2009 tdi-urile au fost mult mai fiabile decat tfsi (1.8 si 2.0). Pacat ca o dau in bara.
FORD Focus MK4 Wagon ST-Line X 1.0T mHEV 155CP M6 - 2022
FORD Focus MK3 Hatch 1.6 Tdci 115cp Titanium - 2014
Avatar utilizator
ajaccio
Ford Freak
 
Mesaje: 197
Membru din: 13 Ian 2008, 03:47
Maşina: FORD Focus wagon ST-Line X 1.0T mHEV 155CP M6
VIN: WF0PXXGCHPNU71317

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 14 Oct 2020, 20:30

Vineri sper sa fie gata.
S-au facut revizia la motor + bujii si revizia la cutia de viteze.
Vedem ce surprize imi mai pregateste forduletul. Uneori parca as vrea sa o vand, dar nu stiu ce alta masina as putea lua cu un pret rezonabil (10-15k) si sa imi ofere puterea si confortul pe care il ofera mondeo.
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde jeffe » 14 Oct 2020, 21:22

Mondeo Mk5? :)
2016 Mondeo Titanium 2.0TDCi 180CP, Powershift, Deep Impact Blue
2016 Edge Titanium 2.0L TDCi 210CP, PowerShift, AWD, Magnetic
2008 Focus Cabriolet Titanium 2.0 Duratec-HE 145CP, MT, Acqua Blue
2015 Ford Mustang 2.3 Ecoboost, AT, Race Red
2014 Ford Mondeo Titanium 2.0 Ecoboost 240CP, Powershift, Blazer Blue
2012 Ford Mondeo Trend 2.0 TDCi 163CP, MT, Lunar Sky
2005 Ford Escape Hybrid 2.3 AT, AWD, Light Tundra
2011 Ford Focus Trend 1.6 TDCi 115CP, MT, Moondust Silver
Mondeo Mk3 2007, Mondeo Mk4 2010, Mondeo Mk3 2001, Mondeo Mk4 2011, Kuga Mk1 2011, Kuga Mk2 2015, Kuga Mk2 2017, Galaxy Mk2 2011, Mondeo Mk5 2015,Focus Mk2 2006, Mondeo Mk4 2009, Kuga Mk1 2012
Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 4784
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk5 2016, 2.0 TDCi 150CP, Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFTXXXXX

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde laurentiu7 » 15 Oct 2020, 07:19

Poti sa-mi dai detalii legat de operatii/costuri legat de revizia la cutia de viteze?
1. MK2 Focus 2.0 TDCI 136 HP Ghia, Hydronic Heater. FF2_Black_Panther
2. MK3.5 Focus 1.5 Ecoboost 150 HP Titanium, 6F35 Auto Gearbox.
.........................................
Stergatoare Ford Focus 3
viewtopic.php?f=213&t=130794
laurentiu7
Gold Member
 
Mesaje: 969
Membru din: 15 Dec 2007, 22:57
Localitate: Bucuresti

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 15 Oct 2020, 14:08

@jeffe sincer nustiu daca urmatoarea va fi tot ford. Cel putin in cazul meu, prea multe au picat la acest numar de km.
Pe langa faptul ca sunt destul de scumpe piesele, si termenul de livrare este mare. Tocmai am primit info de la service ca nu au ajuns piesele si nu voi putea lua masina maine (vineri) si va trebui sa mai astept pana luni. Aproape 2 saptamani pentru o pompa.

@laurentiu, ~1100 ron costa uleiul, filtrul de ulei si manopera pentru revizia la cutie.
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 21 Oct 2020, 13:22

Azi am făcut plinul cu benzina și după ce am mers câteva zeci de metri a început sa miroase a benzina in mașina. Am mai mers un pic, și îmi face semn alt participant la trafic sa opresc. Curgea benzina din rezervor. Am observat ca curge doar cu motorul pornit. Am dus-o iar la reprezentanta cu platforma, au demontat rezervorul și aștept verdictul. Am văzut ca conducta care ieșea din pompa nu era prinsă bine. Sper sa nu fie nevoie de alte piese ca îmbătrânesc așteptând.
Fişiere ataşate
image.jpg
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde andrei911 » 21 Oct 2020, 16:46

Verdictul final: a iesit conducta din pompa de combustibil. Conducta a fost, citez, "recuplata si sigurantata suplimentar pentru a preveni o alta eventuala decuplare". Nu stiu in ce consta sigurantarea suplimentara.

Eu cred ca mecanicul care a montat pompa nu a cuplat bine conducta, astfel nu imi explic (si nici de la service nu mi-au explicat) cum poate sa iasa conducta din pompa noua (mecanismul de siguranta face parte din ansamblul pompei de benzina).

Experienta neplacuta si potential periculoasa. Au curs ~30l de benzina din rezervor, peste teava de esapament.

De la reprezntanta mi-au dat banii cheltuiti pe platforma si benzina (aveam bonul de la benzinarie, unde alimentasem cu ~60l, si in rezervor mai era jumatate), dar atitudinea sefului de service a fost mult sub nivelul asteptarilor.

Ma asteptam cel putin sa-si ceara scuze pentru deranjul pe care mi l-au facut (am pierdut vreo 4 ore + o caruta de nervi).
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
andrei911
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 27 Mar 2012, 20:49
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK4 2.0 EB 240 CP
VIN: WF0EXXGBBECY76037

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 EcoBoost 240 CP

Mesajde laurentiu7 » 22 Oct 2020, 13:21

Cu siguranta cineva nu si-a facut treaba bine, altfel nu ar fi fost nevoie de " sigurantare suplimentara ".
Timp si bani pierduti, atitudine de rahat dar cel mai grav este ca puteai lua foc destul de usor de la cei 30 L pierduti...Foarte neplacut...
1. MK2 Focus 2.0 TDCI 136 HP Ghia, Hydronic Heater. FF2_Black_Panther
2. MK3.5 Focus 1.5 Ecoboost 150 HP Titanium, 6F35 Auto Gearbox.
.........................................
Stergatoare Ford Focus 3
viewtopic.php?f=213&t=130794
laurentiu7
Gold Member
 
Mesaje: 969
Membru din: 15 Dec 2007, 22:57
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 10 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 10 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 10 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 10 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login