Mecanic de meserie îndrăgostit de mondeode fapt
Ciao la toți; doresc sa ma prezint:
Ma numesc andrea sunt mecanic pe pasiunede o viață si de un an dețin un ford mondeo break mk3 din 2004 130 cai 6 trepte.
Am cumparat masina la 220.000 de km care era varză:
Am făcut injectoare,pompa de inalta,toate bucse spate si bătaie.
Masina mergea super dar sub 1800 de tur e era cam moartă si atunci am intervenit cu îmbunătățiri:
Inlocuit toba centrală cu teava libera diametru 60 in loc de 55
Tăblița cu gaura redusă la diametru 12 la supapă egr.
La 1/2de rezervoare am pus un aditiv stp pentru curată injectoare si 100 de ml de Uleil de amestec.
Autostrada:220 km la ora si acuma incepe sa trage Turbina la 13.00 de ture.
Îmbunătățiri estetice in curs.
Acuma am alt proiect:
Am cumparat pt nevastă un mondeo mk3 din 2004 break cu cutie automată Durashift
Ma numesc andrea sunt mecanic pe pasiunede o viață si de un an dețin un ford mondeo break mk3 din 2004 130 cai 6 trepte.
Am cumparat masina la 220.000 de km care era varză:
Am făcut injectoare,pompa de inalta,toate bucse spate si bătaie.
Masina mergea super dar sub 1800 de tur e era cam moartă si atunci am intervenit cu îmbunătățiri:
Inlocuit toba centrală cu teava libera diametru 60 in loc de 55
Tăblița cu gaura redusă la diametru 12 la supapă egr.
La 1/2de rezervoare am pus un aditiv stp pentru curată injectoare si 100 de ml de Uleil de amestec.
Autostrada:220 km la ora si acuma incepe sa trage Turbina la 13.00 de ture.
Îmbunătățiri estetice in curs.
Acuma am alt proiect:
Am cumparat pt nevastă un mondeo mk3 din 2004 break cu cutie automată Durashift
- mafficini
- Incepator
- Mesaje: 5
- Membru din: 23 Dec 2017, 05:53
- Localitate: MARGINEA (SV) ALBA IULIA BUCURESTI
- Maşina: Ford mondeo mk3 tdci 130 cai ameliorat de mine