Focus mk1 Turnier, the Dark beauty
Totul a inceput in 2013 cand parintii mi-au luat masina, si anume un passat b5.5 1.9 tdi. Ei credeau ca imi fac o surpriza si ma voi bucura maxim de ea, in schimb au ales exact masina care nu imi place ca aspect deloc (nu sariti cu hate, gusturile nu se discuta). Putin dezamagit, tata imi propune sa facem un schimb, sa le las lor passat-ul si sa iau eu masina familiei, un Focus mk1 turnier, 1.4 benzina, 2001, stok doar cu dotarile standard ( geamuri electrice fata, abs, clima, servo). Am fost repede de acord, imi placea masina mult.
Bun, astfel am trecut la modificari, zic ''modificari'' ca i-am umplut luneta de stikere, care dupa o saptamana le-am dat jos si am trecut la treburi mai serioase. Am inceput cu partea mecanica. Am vrut ca mecanic masina sa nu aibe nici o problema. Problema au fost banii, din bursa de la faculta si 4 ore la MC nu prea am pus ns ce piese , asa ca dupa unu/doi ani au inceput sa cada piesele pe rand. La intentiile prietenilor, am incercat sa o vand, satul sa tot schimb piese pe ea. Imi placea prea mult masina, nu prea imi venea sa o dau, nici nu am obtinut cat vroiam pe ea, asa ca cu banii stransi pt a completa sa cumpar alta si cu taxa recuperata am hotarat sa o repar cat de bine se poate foca si sa o folosesc pana ajung la remat cu ea . Am gasit un mecanic foarte bun , mai scump putin dar ofera calitate maxima si termen de executie extrem de scrut, am lasat-o si intr-o saptamana s-au remediat toate problemele mecanice (consum de ulei, directie, ambreaj, cutie, suspensie). Fericit ca masina merge ceas, am mers sa ii fac tabla, care din 2001 a inceput sa se ofileasca . Am gasit un mester care mi-a permis sa il ajut, asa ca in procesul de schimbare praguri si reparat cateva puncte de rugina s-a intins in curatarea ,vopsirea si izolarea dedesuptului si ansamblurile de roti + toate bratele si fiarele de pe dedesupt curatate, tratate si izolate.
Cam asta e masina, si foarte scurtata istoria ei, sarind peste momentele cand diversi ''prieteni'' doctori in ale mecanicii mi-au indoit supape la schimbul distributiei si multe altele
Recent am dat peste topicul cu conversia la Ghia, asa ca am inceput cum e traditia pe topic cu lumini la picioare, lumini bord si bloc de lumini, lumini climatizare, manere usi, oglinda heliomata, si cea mai recenta modificare CB-ul, care e sfant daca ma intrebi .
Urmeaza sa montez maneta stergatoare , oglinzi electrice, paravanturi care sunt pe drum, saptamana viitoare ajung.
Sper ca nu m-am intins prea mult
Bun, astfel am trecut la modificari, zic ''modificari'' ca i-am umplut luneta de stikere, care dupa o saptamana le-am dat jos si am trecut la treburi mai serioase. Am inceput cu partea mecanica. Am vrut ca mecanic masina sa nu aibe nici o problema. Problema au fost banii, din bursa de la faculta si 4 ore la MC nu prea am pus ns ce piese , asa ca dupa unu/doi ani au inceput sa cada piesele pe rand. La intentiile prietenilor, am incercat sa o vand, satul sa tot schimb piese pe ea. Imi placea prea mult masina, nu prea imi venea sa o dau, nici nu am obtinut cat vroiam pe ea, asa ca cu banii stransi pt a completa sa cumpar alta si cu taxa recuperata am hotarat sa o repar cat de bine se poate foca si sa o folosesc pana ajung la remat cu ea . Am gasit un mecanic foarte bun , mai scump putin dar ofera calitate maxima si termen de executie extrem de scrut, am lasat-o si intr-o saptamana s-au remediat toate problemele mecanice (consum de ulei, directie, ambreaj, cutie, suspensie). Fericit ca masina merge ceas, am mers sa ii fac tabla, care din 2001 a inceput sa se ofileasca . Am gasit un mester care mi-a permis sa il ajut, asa ca in procesul de schimbare praguri si reparat cateva puncte de rugina s-a intins in curatarea ,vopsirea si izolarea dedesuptului si ansamblurile de roti + toate bratele si fiarele de pe dedesupt curatate, tratate si izolate.
Cam asta e masina, si foarte scurtata istoria ei, sarind peste momentele cand diversi ''prieteni'' doctori in ale mecanicii mi-au indoit supape la schimbul distributiei si multe altele
Recent am dat peste topicul cu conversia la Ghia, asa ca am inceput cum e traditia pe topic cu lumini la picioare, lumini bord si bloc de lumini, lumini climatizare, manere usi, oglinda heliomata, si cea mai recenta modificare CB-ul, care e sfant daca ma intrebi .
Urmeaza sa montez maneta stergatoare , oglinzi electrice, paravanturi care sunt pe drum, saptamana viitoare ajung.
Sper ca nu m-am intins prea mult
-
sese77 - Incepator
- Mesaje: 23
- Membru din: 05 Apr 2013, 10:38
- Localitate: Cluj-Napoca
- Maşina: Ford Focus Turnier/ 2001 / 1.4 16V Zetec / Benzina
- VIN: WF0NXXGCDN1R50465