My Ford Focus 4 | ST Line
Salutare tuturor,
A venit si ziua in care mi-am schimbat orientarea, am lasat-o pe a` batrana unul mai tanar!
Mi-am luat "la revedere" de la batranica FF3 1.8 TDCI dupa 300.000 km si i-am spus "bine ai venit!" tanarului FF4 1.0 Ecoboost.
Primele impresii dupa 1000km:
Focosul care parea firav inainte de a-l conduce a reusit sa ma surprinda extrem de placut dupa.
1. Designul rupe (sunt usor sub influenta), arata de 100 ori mai bine in fata ochilor decat in poze, atat la exterior cat si la exterior;
1.1 La interior arata foarte bine si se sta foarte confortabil, atat la volan cat si pe celelalte locuri; eu am 188cm iar acum pot spune ca stau si eu confortabil, pozitie joasa fara a regla scaunul pana la maxim in spate. Am ales ST line iar totul la interior este negru, scaune negre cu cusaturi rosii, insertii imitatie carbon, plafon, stalpi, scaune, mocheta, totul negru. Am senzatia ca sunt la cinematograf iar eu sunt singurul spectator in cel mai confortabil scaun.. Nu as fi zis ca negrul are un asemenea efect intr-o masina.
1.2 La exterior am ales ST line, culoarea cerului, jante pe 18. Masina este mult mai scunda fata de vechiul FF3 iar atunci cand urc sau cobor am impresia ca urc/cobor dintr-un Lambo sau orice alta masina cu garda foarte joasa. Garda la sol este acceptabila, va trebui sa am grija la denivelari si borduri mai inalte, sunt sigur ca voi supravietui pe strazile impecabile din RO.
2. Motorul 1.0, 125CP, 170NM (1400 - 4500rpm), transmisie 6+1, m-a impresionat imediat dupa ce am iesit pe poarta dealerului; acum puteti sa ma bateti cu lopata fiindca ma voi ridica si voi sustine in continuare ca motorasul asta este foarte echilibrat si ca nu intamplator a fost premiat in ultimii 6,7 ani.
Nu am pierdut contactul cu realitatea si stiu foarte bine ca exista motoare mai puternice. Sunt genul caruia ii place sa conduca sportiv acolo unde conditiile permi, fara a pune in pericol viata mea si a altora. Am decis sa cumpar 1.0 dupa ce am facut un raport echilibrat calitate/pret vs. nevoile si obiceiurile mele. 90% din timp mi-l petrec bara la bara pe centura Bucurestului casa-servici si invers.
Motorul trage de la turatii joase destul de liniar, ai impresia ca e electrica. Unul dintre prietenii care ma urmau cu o masina cu 500NM si 240CP, a ramas uimit cand a vazut cat de agila este in depasiri si cat de bine sta in curbe. La fel de uimit am fost si eu..
Am facut un drum la munte iar pe viraje este de neclintit, controlul masinii este senzational, am impresia ca sunt pe sine de cale ferata.
Motorul este foarte silentions, chiar si la turatii foarte mari... Cu toate ghilimele de rigoare, motorul suna ca un V8. De asemenea, masina are o aerodinamica foarte buna iar in habitaclu este liniste, indiferent de viteza.. Nu bate, nu trocane.
3. Am cumparat masina cu aproape toate dotarile, asadar mai bine va spun doar cu ce NU este dotata: plafon panoramic, pachet fumatori, suspensie independenta, sistem sunet B&O, etrieri vopsiti si interior cu cusaturi duble rosii..
Zilele astea am testat toate sistemele si asistentii si pot spune ca sunt mega multumit: mentinerea benzii, pilotul automat adaptiv, farurile automate adaptive, asistent parcare, franarea in caz de pericol (pieton, masini, etc). Nu mai detaliez, va voi raspunde punctual la intrebari.
Puncte minus:
Un mic lag/joc la schimbarea vitezelor insa posibil sa nu fiu eu inca obisnuit.. Ramane de vazut daca am eu o problema sau masina.
Cursele levierului de schimbare a vitezelor mi-ar fi placut sa fie ceva mai scurte.
Initial mi-am dorit noua cutie automata in 8 rapoarte, insa fiind la prima generatie, prefer sa stau de-o parte momentan.
Ca o parere generala, daca as fi in situatia in care sa aleg inca o data, as alege aceeasi masina.
ps. Despre consum nu va spun nimic decoamdata fiindca i-am inrosit tobele zilele astea.
Sa ne vedem cu bine pe strazi!
A venit si ziua in care mi-am schimbat orientarea, am lasat-o pe a` batrana unul mai tanar!
Mi-am luat "la revedere" de la batranica FF3 1.8 TDCI dupa 300.000 km si i-am spus "bine ai venit!" tanarului FF4 1.0 Ecoboost.
Primele impresii dupa 1000km:
Focosul care parea firav inainte de a-l conduce a reusit sa ma surprinda extrem de placut dupa.
1. Designul rupe (sunt usor sub influenta), arata de 100 ori mai bine in fata ochilor decat in poze, atat la exterior cat si la exterior;
1.1 La interior arata foarte bine si se sta foarte confortabil, atat la volan cat si pe celelalte locuri; eu am 188cm iar acum pot spune ca stau si eu confortabil, pozitie joasa fara a regla scaunul pana la maxim in spate. Am ales ST line iar totul la interior este negru, scaune negre cu cusaturi rosii, insertii imitatie carbon, plafon, stalpi, scaune, mocheta, totul negru. Am senzatia ca sunt la cinematograf iar eu sunt singurul spectator in cel mai confortabil scaun.. Nu as fi zis ca negrul are un asemenea efect intr-o masina.
1.2 La exterior am ales ST line, culoarea cerului, jante pe 18. Masina este mult mai scunda fata de vechiul FF3 iar atunci cand urc sau cobor am impresia ca urc/cobor dintr-un Lambo sau orice alta masina cu garda foarte joasa. Garda la sol este acceptabila, va trebui sa am grija la denivelari si borduri mai inalte, sunt sigur ca voi supravietui pe strazile impecabile din RO.
2. Motorul 1.0, 125CP, 170NM (1400 - 4500rpm), transmisie 6+1, m-a impresionat imediat dupa ce am iesit pe poarta dealerului; acum puteti sa ma bateti cu lopata fiindca ma voi ridica si voi sustine in continuare ca motorasul asta este foarte echilibrat si ca nu intamplator a fost premiat in ultimii 6,7 ani.
Nu am pierdut contactul cu realitatea si stiu foarte bine ca exista motoare mai puternice. Sunt genul caruia ii place sa conduca sportiv acolo unde conditiile permi, fara a pune in pericol viata mea si a altora. Am decis sa cumpar 1.0 dupa ce am facut un raport echilibrat calitate/pret vs. nevoile si obiceiurile mele. 90% din timp mi-l petrec bara la bara pe centura Bucurestului casa-servici si invers.
Motorul trage de la turatii joase destul de liniar, ai impresia ca e electrica. Unul dintre prietenii care ma urmau cu o masina cu 500NM si 240CP, a ramas uimit cand a vazut cat de agila este in depasiri si cat de bine sta in curbe. La fel de uimit am fost si eu..
Am facut un drum la munte iar pe viraje este de neclintit, controlul masinii este senzational, am impresia ca sunt pe sine de cale ferata.
Motorul este foarte silentions, chiar si la turatii foarte mari... Cu toate ghilimele de rigoare, motorul suna ca un V8. De asemenea, masina are o aerodinamica foarte buna iar in habitaclu este liniste, indiferent de viteza.. Nu bate, nu trocane.
3. Am cumparat masina cu aproape toate dotarile, asadar mai bine va spun doar cu ce NU este dotata: plafon panoramic, pachet fumatori, suspensie independenta, sistem sunet B&O, etrieri vopsiti si interior cu cusaturi duble rosii..
Zilele astea am testat toate sistemele si asistentii si pot spune ca sunt mega multumit: mentinerea benzii, pilotul automat adaptiv, farurile automate adaptive, asistent parcare, franarea in caz de pericol (pieton, masini, etc). Nu mai detaliez, va voi raspunde punctual la intrebari.
Puncte minus:
Un mic lag/joc la schimbarea vitezelor insa posibil sa nu fiu eu inca obisnuit.. Ramane de vazut daca am eu o problema sau masina.
Cursele levierului de schimbare a vitezelor mi-ar fi placut sa fie ceva mai scurte.
Initial mi-am dorit noua cutie automata in 8 rapoarte, insa fiind la prima generatie, prefer sa stau de-o parte momentan.
Ca o parere generala, daca as fi in situatia in care sa aleg inca o data, as alege aceeasi masina.
ps. Despre consum nu va spun nimic decoamdata fiindca i-am inrosit tobele zilele astea.
Sa ne vedem cu bine pe strazi!
-
Motorab - Ford Freak
- Mesaje: 142
- Membru din: 06 Aug 2016, 06:17
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: FF4