Ford Focus III (2014) 1.6 TDCI 105 CP ECOnetic
Salutare tuturor,
De câteva zile am achiziționat mașina, adusă din Germania. Este cu nivel de echipare Trend, cu elemente de la Titanium (inițial cei de la service au crezut că este Titanium, dar la interogarea cu testerul a confirmat că este Trend). Dublu climatronic (doream butonul Auto cu care sunt obișnuit, dar nu îmi place că nu pot seta de la șofer simultan ambele zone când vreau), navigație, cruise control etc (nu prea mă interesează restul), dar am remarcat că nu am mânere în plafon în zona din spate. Foarte tare ... e prima mașină la care văd că acele mânere sunt opționale ....
Pe scurt: are 220.000 km verificați la reprezentanța Ford, fără intervenții la caroserie, carte service la zi care corespunde cu înregistrările de la reprezentanța Ford, foarte curată și îngrijită, acestea fiind motivele principale pentru care am cumpărat-o. Ultima mentenanță a fost chiar în luna mai 2019, în Germania, răpindu-mi astfel „plăcerea” de a cheltui ceva după achiziție. Singura cheltuială pe care o voi face va fi să cumpăr anvelope de iarnă, în rest toată mentenanța este la zi, fiind schimbate la ultima servisare și discurile cu plăcuțele de frână.
De ce am ales această motorizare, nu foarte întâlnită la noi (la reprezentanță mi s-a spus că nu a fost comercializată în România, ce există a fost adus numai sh). Am ales-o pentru consumul redus dat de un motor diesel, puterea decentă pentru un condus civilizat și pentru ECOnetic, care aduce un plus de economie la carburantul consumat. Conform datelor oficiale, consumul declarat este de 3,4 la exterior, 4,3 în urban și 3,7 consumul mediu, ceea ce sună foarte bine. Ceea ce va fi în realitate, vom vedea. Deocamdată la un drum de Cluj - Craiova, consumul înregistrat de CB a fost 4,2 (evident cu clima pornită), însă a fost un condus atipic, în care am alergat-o. Sunt foarte curios care va fi consumul la un drum liniștit, 80-100 km/h.
În acest moment, mă deranjează sistemul SS care pare să funcționeze aleatoriu (am citit topicurile pe subiect și urmează să verific bateria și conexiunile ei) și pedala de ambreiaj care ține puțin prea sus (undeva deasupra jumătății cursei). Am întrebat la service dacă este semn de uzură sau dacă se poate regla, răspunsul fiind că nu se poate regla, fiind hidraulic, iar în privința uzurii nu s-au pronunțat clar. Cel puțin au zis că în niciun caz nu trebuie schimbat, ceea ce deocamdată m-a mulțumit.
Ar mai fi și faptul că am chit de reparație și nu roată de rezervă. Prefer roata de rezervă oricând, motiv pentru care voi cumpăra una.
Nu am alte probleme, sper să nu apară, iar dacă mai are cineva această motorizare 1.6 105 CP ECOnetic, mi-ar prinde bine un input pe consum și eventuale probleme apărute.
Câteva fotografii cu mașina. Drumuri ușoare și plăcute tuturor!
De câteva zile am achiziționat mașina, adusă din Germania. Este cu nivel de echipare Trend, cu elemente de la Titanium (inițial cei de la service au crezut că este Titanium, dar la interogarea cu testerul a confirmat că este Trend). Dublu climatronic (doream butonul Auto cu care sunt obișnuit, dar nu îmi place că nu pot seta de la șofer simultan ambele zone când vreau), navigație, cruise control etc (nu prea mă interesează restul), dar am remarcat că nu am mânere în plafon în zona din spate. Foarte tare ... e prima mașină la care văd că acele mânere sunt opționale ....
Pe scurt: are 220.000 km verificați la reprezentanța Ford, fără intervenții la caroserie, carte service la zi care corespunde cu înregistrările de la reprezentanța Ford, foarte curată și îngrijită, acestea fiind motivele principale pentru care am cumpărat-o. Ultima mentenanță a fost chiar în luna mai 2019, în Germania, răpindu-mi astfel „plăcerea” de a cheltui ceva după achiziție. Singura cheltuială pe care o voi face va fi să cumpăr anvelope de iarnă, în rest toată mentenanța este la zi, fiind schimbate la ultima servisare și discurile cu plăcuțele de frână.
De ce am ales această motorizare, nu foarte întâlnită la noi (la reprezentanță mi s-a spus că nu a fost comercializată în România, ce există a fost adus numai sh). Am ales-o pentru consumul redus dat de un motor diesel, puterea decentă pentru un condus civilizat și pentru ECOnetic, care aduce un plus de economie la carburantul consumat. Conform datelor oficiale, consumul declarat este de 3,4 la exterior, 4,3 în urban și 3,7 consumul mediu, ceea ce sună foarte bine. Ceea ce va fi în realitate, vom vedea. Deocamdată la un drum de Cluj - Craiova, consumul înregistrat de CB a fost 4,2 (evident cu clima pornită), însă a fost un condus atipic, în care am alergat-o. Sunt foarte curios care va fi consumul la un drum liniștit, 80-100 km/h.
În acest moment, mă deranjează sistemul SS care pare să funcționeze aleatoriu (am citit topicurile pe subiect și urmează să verific bateria și conexiunile ei) și pedala de ambreiaj care ține puțin prea sus (undeva deasupra jumătății cursei). Am întrebat la service dacă este semn de uzură sau dacă se poate regla, răspunsul fiind că nu se poate regla, fiind hidraulic, iar în privința uzurii nu s-au pronunțat clar. Cel puțin au zis că în niciun caz nu trebuie schimbat, ceea ce deocamdată m-a mulțumit.
Ar mai fi și faptul că am chit de reparație și nu roată de rezervă. Prefer roata de rezervă oricând, motiv pentru care voi cumpăra una.
Nu am alte probleme, sper să nu apară, iar dacă mai are cineva această motorizare 1.6 105 CP ECOnetic, mi-ar prinde bine un input pe consum și eventuale probleme apărute.
Câteva fotografii cu mașina. Drumuri ușoare și plăcute tuturor!
-
TemplarS - Incepator
- Mesaje: 10
- Membru din: 23 Aug 2019, 18:22
- Localitate: Craiova
- Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI 105 CP ECOnetic