Focus mk1 2002 1,8 Zetec #Fü(r)IA
Salutare colegi!
Astazi m-am decis si eu sa imi prezint al meu Ford Focus mk1.Este fabricat in 2002,iar la mine a ajuns in luna Iulie 2014.Masina a fost adusa din Germania si cumparata de mine la doar cateva zile dupa ce a trecut granita.Nici curatenie nu apucase omul sa faca in ea.Eu consider ca omul a fost foarte sincer cu mine in ceea ce priveste masina,starea ei si nr.de km la acel moment(undeva la 134 000km).De ce? o sa aflati putin mai jos.
Pot spune ca fost dragoste la prima vedere!!!In acea perioada nu prea cunosteam eu multa mecanica(nu ca acum sunt mare inginer in domeniul automobilelor,dar pentru un om de rand ma pricep cat de cat),asa ca masina a fost aleasa cu inima.Din momentul in care am deschis portiera m-a ,,izbit,, destul de placut culoarea interiorului(pana atunci nu mai vazusem asemenea interior pe un focus mk1)deci un mare +.Proba propriuzisa nu a durat mai mult de cativa km,in care am verificat asa cum am stiut franele,ambreiajul,directia si m-am uitat putin pe sub ea...stiam ca au ceva probleme cu rugina.A fost ceva de genul:vazut-placut-cumparat.
Toate bune,a urmat o revizie destul de ampla,ulei,filtre,distributie,curea+role acesorii,2 bucsi pe spate si o instalatie de GPL Tomasseto secventiala.
Anul urmator s-a intamplat ca sa drumul meu in viata sa ia o alta directie:aceea spre Germania,tara unde locuiesc acum.In acel moment nu stiam ce sa fac cu masina,sa o vand sau sa o iau cu mine nestiind cat timp o sa stau plecat din Romania,asa ca am decis din nou cu inima si am plecat cu masina.Aici am putut conduce masina inmatriculata in Romania cam un an de zile,dupa care a trebuit sa iau din nou o decizie in ceea ce priveste masina:sa o trimit inapoi in tara unde o puteam vinde,sau sa o inmatriculez in Germania.Am ales a 3-a oara cu inima si am inmatriculat-o aici.Cum spuneam mai sus,acum se dovedesc numarul de km avuti,deoarece am fost nevoit sa fac inspectia aici,asa zis-ul TUV.Bine inteles ca am avut ceva emotii,dar totul a decurs bine,a fost si verificata in sistem deoarece am pastrat copiile actelor vechi din Germania.Optic si technic a fost ok,deci am primit hartiile necesare transcrierii.
Azi dupa 5 ani si jumatate masina ruleaza foarte bine,actual peste 220 000 km si muulte momente frumoase,excursii si drumuri lungi avute impreuna.
Masina a avut parte si de cateva schimbari de-a lungul timpului
-Cd player Alpine+statie Magnat si subwoofer Crunch CRB 500
-kit de arcuri sport Eibach+amortizoare stock Sachs
-evacuare completa full inox de la Bastuck
-actual jante Tomason TN1 pe 17 inch
-farui Depo
-o prelungire pentru bara fata de focus mk1 pre facelift(ceva model sport nu stiu exact)
+ service-urile facute la timp si schimbat ce trebuie,cand trebuie.
Aceasta este masina,cu pozele in ordinea evolutiei ei.Sper sa va placa!
Toate cele bune tuturor si sper ca nu v-am plictisit cu aceasta povestioara
Astazi m-am decis si eu sa imi prezint al meu Ford Focus mk1.Este fabricat in 2002,iar la mine a ajuns in luna Iulie 2014.Masina a fost adusa din Germania si cumparata de mine la doar cateva zile dupa ce a trecut granita.Nici curatenie nu apucase omul sa faca in ea.Eu consider ca omul a fost foarte sincer cu mine in ceea ce priveste masina,starea ei si nr.de km la acel moment(undeva la 134 000km).De ce? o sa aflati putin mai jos.
Pot spune ca fost dragoste la prima vedere!!!In acea perioada nu prea cunosteam eu multa mecanica(nu ca acum sunt mare inginer in domeniul automobilelor,dar pentru un om de rand ma pricep cat de cat),asa ca masina a fost aleasa cu inima.Din momentul in care am deschis portiera m-a ,,izbit,, destul de placut culoarea interiorului(pana atunci nu mai vazusem asemenea interior pe un focus mk1)deci un mare +.Proba propriuzisa nu a durat mai mult de cativa km,in care am verificat asa cum am stiut franele,ambreiajul,directia si m-am uitat putin pe sub ea...stiam ca au ceva probleme cu rugina.A fost ceva de genul:vazut-placut-cumparat.
Toate bune,a urmat o revizie destul de ampla,ulei,filtre,distributie,curea+role acesorii,2 bucsi pe spate si o instalatie de GPL Tomasseto secventiala.
Anul urmator s-a intamplat ca sa drumul meu in viata sa ia o alta directie:aceea spre Germania,tara unde locuiesc acum.In acel moment nu stiam ce sa fac cu masina,sa o vand sau sa o iau cu mine nestiind cat timp o sa stau plecat din Romania,asa ca am decis din nou cu inima si am plecat cu masina.Aici am putut conduce masina inmatriculata in Romania cam un an de zile,dupa care a trebuit sa iau din nou o decizie in ceea ce priveste masina:sa o trimit inapoi in tara unde o puteam vinde,sau sa o inmatriculez in Germania.Am ales a 3-a oara cu inima si am inmatriculat-o aici.Cum spuneam mai sus,acum se dovedesc numarul de km avuti,deoarece am fost nevoit sa fac inspectia aici,asa zis-ul TUV.Bine inteles ca am avut ceva emotii,dar totul a decurs bine,a fost si verificata in sistem deoarece am pastrat copiile actelor vechi din Germania.Optic si technic a fost ok,deci am primit hartiile necesare transcrierii.
Azi dupa 5 ani si jumatate masina ruleaza foarte bine,actual peste 220 000 km si muulte momente frumoase,excursii si drumuri lungi avute impreuna.
Masina a avut parte si de cateva schimbari de-a lungul timpului
-Cd player Alpine+statie Magnat si subwoofer Crunch CRB 500
-kit de arcuri sport Eibach+amortizoare stock Sachs
-evacuare completa full inox de la Bastuck
-actual jante Tomason TN1 pe 17 inch
-farui Depo
-o prelungire pentru bara fata de focus mk1 pre facelift(ceva model sport nu stiu exact)
+ service-urile facute la timp si schimbat ce trebuie,cand trebuie.
Aceasta este masina,cu pozele in ordinea evolutiei ei.Sper sa va placa!
Toate cele bune tuturor si sper ca nu v-am plictisit cu aceasta povestioara
- Ionut-Alex
- Incepator
- Mesaje: 13
- Membru din: 24 Iul 2014, 08:48
- Maşina: Ford