Totul despre membri

Masina mea non-Ford

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Masina mea non-Ford

Mesajde razvanis » 06 Mar 2005, 22:00

Pana acum nu am fost posesor al unui autoturism ford , masina personala este un Peugeot 407 2.0HDI , macar motorul este facut in colaborare cu Ford , deci sunt si eu membru ford-club ... macar cu un surub ...
sheer driving pleasure
razvanis
Incepator
 
Mesaje: 34
Membru din: 03 Mar 2005, 18:45
Localitate: Iasi

Mesajde Silviu.C » 06 Mar 2005, 22:19

Bine ai venit razvanis!! Si inca o data:Sa o stapinesti sanatos!
Silviu.C
Incepator
 
Mesaje: 26
Membru din: 02 Mar 2005, 19:54
Localitate: Buzau

Mesajde razvanis » 07 Mar 2005, 11:28

Bine v-am gasit , merci mult ... am sa vin si cu niste poze , numai sa am timp sa le fac ...
sheer driving pleasure
razvanis
Incepator
 
Mesaje: 34
Membru din: 03 Mar 2005, 18:45
Localitate: Iasi

Mesajde KnupZ » 07 Mar 2005, 11:45

razvanis, interesant ai Peugeot,mai ai cateva suruburi din partea Fordului si mai ai si rank personalizat cu BMW'istu :lol: :lol:

Oricum bine ai venit :)
KnupZ
owned
 
Mesaje: 1089
Membru din: 24 Dec 2004, 02:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde BV75NOR » 07 Mar 2005, 13:56

asta se numeste globalizare...

pe un Forum Ford, un membru cu Peugeot, care are ca rank BMWistu... :lol: :lol: :lol: :lol:
Drive Like a Devil, Feel Like a God !

2004 Ford Fiesta Ghia 1.4 16v
BV75NOR
Petrol Head
 
Mesaje: 562
Membru din: 01 Mar 2005, 14:07
Localitate: Bucuresti - Brasov

Mesajde razvanis » 07 Mar 2005, 19:07

Da globalizare la scara micro ... asta e ... multzam de urari din nou si bine v-am gasit ...
sheer driving pleasure
razvanis
Incepator
 
Mesaje: 34
Membru din: 03 Mar 2005, 18:45
Localitate: Iasi

Mesajde elikratos » 07 Mar 2005, 19:29

Dragilor, in contextul in care universul diselake este absolut comun ptr. Peugeot si Ford (difera capacele de plastic ale motoarelor, ce poarta logo-ul aferent marcii) consider ca razvanis este un membru sadea al forumul nostru... bun venit, stimabile!
12.1992 Ford Sierra Saphire 2.0 EFI RWD (A/C | K&N | Kamei | Borla | RIAL | Simoni Racing | Alpine | Hertz) - DE VANZARE !!!

There's a Ford in your Future !
elikratos
The Tuning Monk
 
Mesaje: 397
Membru din: 16 Feb 2005, 15:26
Localitate: Bucuresti - Brasov

Mesajde razvanis » 07 Mar 2005, 19:53

Salvat de motorash ... am stiut eu ce sa iau asa-i ? Bun motor ... au facut treaba buna inginerii francezi si germani n-am ce zice ... si nu e nici mancacios ...
sheer driving pleasure
razvanis
Incepator
 
Mesaje: 34
Membru din: 03 Mar 2005, 18:45
Localitate: Iasi

Mesajde elikratos » 08 Mar 2005, 09:21

$1 scrie:$2alvat de motorash

Sa stii ca nutresc cel mai adanc respect vizavi de motoarele diesel dezvoltate - covarshitor - de partea franceza. M-am dat suficient de mult cu TDCi-urile de 100, 115 si 130 CP de pe Focus / Mondeo si am fost extraordinar de impresionat de performantze... cuplu, reprize, zgomot/vibratzii reduse s.a.m.d. Ce mai, mi-au placut mult mai mult decat legendarele TDI (desi se pare ca acestea din urma ar fi ceva mai fiabile...)
12.1992 Ford Sierra Saphire 2.0 EFI RWD (A/C | K&N | Kamei | Borla | RIAL | Simoni Racing | Alpine | Hertz) - DE VANZARE !!!

There's a Ford in your Future !
elikratos
The Tuning Monk
 
Mesaje: 397
Membru din: 16 Feb 2005, 15:26
Localitate: Bucuresti - Brasov

Mesajde BV75NOR » 08 Mar 2005, 10:15

apropo de lucruri in comun Ford -Peugeot si antraxul jentilor e identic, ceea ce inseamna ca se pot pune roti de pe una pe alta linistit...
Drive Like a Devil, Feel Like a God !

2004 Ford Fiesta Ghia 1.4 16v
BV75NOR
Petrol Head
 
Mesaje: 562
Membru din: 01 Mar 2005, 14:07
Localitate: Bucuresti - Brasov

Mesajde xxdadixx » 08 Mar 2005, 15:48

$1 scrie:$2propo de lucruri in comun Ford -Peugeot si antraxul jentilor e identic, ceea ce inseamna ca se pot pune roti de pe una pe alta linistit...

TRUE! Si sa nu uitam de fratele Citroen
93' Escort XR3i 1.8 zetec DOHC 16v, MOMO / Simota / Simoni Racing /Alpine / Remus/ Sparco/ Hertz/ DLS/ Infinity/ SMC/ Falken/
xxdadixx
Escort Freak
 
Mesaje: 155
Membru din: 09 Ian 2005, 10:06
Localitate: Hunedoara

Mesajde razvanis » 08 Mar 2005, 20:02

Da , fiabilitatea ramane sa fie dovedita , pana acum nu am probleme de nici un fel la motor ...
sheer driving pleasure
razvanis
Incepator
 
Mesaje: 34
Membru din: 03 Mar 2005, 18:45
Localitate: Iasi

Mesajde Silviu.C » 08 Mar 2005, 22:18

Pai ai zis ca ti s-a stricat nu stiu ce valva ,parca de la pompa de injectie.Asta nu tine de fiabilitate?!
Silviu.C
Incepator
 
Mesaje: 26
Membru din: 02 Mar 2005, 19:54
Localitate: Buzau

Mesajde razvanis » 09 Mar 2005, 10:49

Nu , valva de depoluare de la catalizator sau asa ceva nu are treaba cu motorul ... de la filtru de particule ca am pus motorina odata de la petrom si era prea buna ...
sheer driving pleasure
razvanis
Incepator
 
Mesaje: 34
Membru din: 03 Mar 2005, 18:45
Localitate: Iasi

Mesajde BV75NOR » 09 Mar 2005, 12:06

marea inventie - porcarie- cauzatoare de probleme in Romania = FAP...

o mare mizerie pe care iti iau banii si cu care numai probleme ai la noi...bleah...

nu-i motorul de vina, saracul, el isi face datoria, problema e jegul de filtru...
Drive Like a Devil, Feel Like a God !

2004 Ford Fiesta Ghia 1.4 16v
BV75NOR
Petrol Head
 
Mesaje: 562
Membru din: 01 Mar 2005, 14:07
Localitate: Bucuresti - Brasov

Mesajde razvanis » 09 Mar 2005, 15:44

De vina e motorina foarte buna , de la dealer mi s-a recomandat OMV , nu fac reclama si nici nu stiu cat de obiectiva e recomandarea dar , o singura data am pus Petrom si s-a vazut , in rest e totul ok ...
sheer driving pleasure
razvanis
Incepator
 
Mesaje: 34
Membru din: 03 Mar 2005, 18:45
Localitate: Iasi

Mesajde Silviu.C » 11 Mar 2005, 00:17

$1 scrie:$2u , valva de depoluare de la catalizator sau asa ceva nu are treaba cu motorul ... de la filtru de particule ca am pus motorina odata de la petrom si era prea buna ...
Da ,dar tot din cauza MOTORINEI ti s-a intimplat.Eu bag DOAR de la petrom si benzina si motorina si sint destul de multumit.Daca tie nu ti-a priit motorina asta e...dar permite-mi sa am rezervele mele si fata de OMV(am o prietena,sef de statie si sincer mi-a recomandat motorina de la....Lukoil).Asta e...dar nu cred deloc sa-ti fi afectat asa de mult masina ,un banal plin de la Petrom.Dar ,ma rog...
Silviu.C
Incepator
 
Mesaje: 26
Membru din: 02 Mar 2005, 19:54
Localitate: Buzau

Mesajde tonic » 11 Mar 2005, 10:35

si eu bag in masina sotiei (skoda Octavia TDI 90CP) doar motorina de la Perton EURO Diesel si merge super OK (de ani buni). Insa am bagat acum 1 luna motorina de la Petrom SUPER EUR diesel sau asa ceva (oricum mai scumpa) si nu mai mergea bine, aveam probleme la pornire, ziceiai ca se rupe motorul...dupa ce am bagat din nou cea cu care era obisnuita masina a mers iar OK.

Ciudat nu? :roll:
Ford Taunus L 1971
tonic
Ford Freak
 
Mesaje: 101
Membru din: 24 Feb 2005, 12:13
Localitate: Bucharest

Mesajde razvanis » 11 Mar 2005, 20:00

Da , oricum ar fi tot motorina a fost de vina ... OMV sau Petrom , dar cu OMV merge super ok de cand am luat-o si exact cand am pus Petrom a aparut problema ... coincidenta ?
sheer driving pleasure
razvanis
Incepator
 
Mesaje: 34
Membru din: 03 Mar 2005, 18:45
Localitate: Iasi

Mesajde apex » 12 Mar 2005, 21:46

renault laguna 2, noua, nu a mai vrut sa porneasca desi avea rezervorul plin cu motorina de la omv craiova (statia billa). au venit de la service, au scos un buson de la rezervor si l-au golit. intr-o sticla cu motorina, lasata la soare, s-a depus pe fund un strat de 2 degete de apa.
desi proprietarul a facut scandal, masina a fost desteapta ca nu a pornit dupa mai mult de 3 incercari, altfel ar fi fdistrus injectoarele rau de tot.

singura motorina care e intr-adevar de calitate este cea de la lukoil si mol. asta, in special pt motoarele common-rail 2 ca in rest merge oricare
apex
Incepator
 
Mesaje: 3
Membru din: 10 Mar 2005, 22:11

Mesajde Silviu.C » 13 Mar 2005, 01:25

Deci,vad ca Luckoil e cam cel mai bun de pe piata,cel putin in domeniul dizel.Miram-as totusi ca de la un plin de motorina de la Petrom sa bulesti acea valva.Eu am incercat cam toate statiile peco si....tot la Petrom am ajuns.Dar am o "poveste" destul de interesanta si de la Luckoil.Asa ca ,nu cred ca la Mol,Omv,Agip etc ,este o motorina ABSOLUTA.Ai avut tu ghinionul sa-ti clacheze la Petrom ....asta e.Si mie mi-a clacat la Petrom,dar am bagat si de la Agip,Omv,etc....Acum,pe cine sa dau vina?? Daca s-a dus naibii la Petrom,chiar inseamna ca ei au fost de vina,sau ca mi s-a tras de la cei dinainte???~!~!
Silviu.C
Incepator
 
Mesaje: 26
Membru din: 02 Mar 2005, 19:54
Localitate: Buzau

Mesajde BV75NOR » 14 Mar 2005, 10:31

ciudat rau...nici nu mai stii ce sa crezi...mie tata (e mare dizelist in ultimii 10 ani)...imi spunea ca e si de cum se obisnuieste motorul....cand ii schimbi motorina cu care s-a obisnuit de la inceput poate avea probleme dar e foarte relativa treaba...
Drive Like a Devil, Feel Like a God !

2004 Ford Fiesta Ghia 1.4 16v
BV75NOR
Petrol Head
 
Mesaje: 562
Membru din: 01 Mar 2005, 14:07
Localitate: Bucuresti - Brasov

Mesajde elikratos » 15 Mar 2005, 10:03

Este adevarat... povestea cineva pe vwforum cum a patit-o cu un TDI cand a iesit cu el din tzara: la prima alimentare din Vest initial a "ezitat", apoi s-a obisnuit si mergea cum nu i-a mers niciodata in Ro. La intoarcere, cand a alimentat la mioritici, i-a innebunit motorul si apoi iar si-a revenit la normal. Se pare ca e chestie de ECU. :idea:
12.1992 Ford Sierra Saphire 2.0 EFI RWD (A/C | K&N | Kamei | Borla | RIAL | Simoni Racing | Alpine | Hertz) - DE VANZARE !!!

There's a Ford in your Future !
elikratos
The Tuning Monk
 
Mesaje: 397
Membru din: 16 Feb 2005, 15:26
Localitate: Bucuresti - Brasov

Mesajde Gabii » 15 Mar 2005, 10:48

Am patit si io acelasi lucru cand am venit din concediu din Grecia... In Grecia am alimentat de la pompe aleatoare, m-am uitat sa fie mai ieftina... si masina pe langa faptul ca a mers impecabil, si consumul a fost unul foarte foarte mic. Apoi am ajuns in Bucuresti si am facut plinul de la Mol Colentina... dupa 10 minute a inceput sa se balbaie si sa mearga neregulat la relanty, adica galopa de trei ori si motorul se misca din suporti spre fata, apoi galopa de trei ori spre spate :shock: . Cert e ca eram in drum spre arad deja, si am zis sa ii dau talpa sa ard motorina pe Buc-Pitesti... am tinut-o cu piciorul in podea toata autostrada, am mers cu ea la maxim (pe la 170) cat am avut drum liber... efectiv, am zis ca ori se strica ori isi revine... in pitesti am oprit sa vad ce s-a intamplat... motorul isi revenise :? . cert e ca nu am reusit sa o fac sa consume mai mult de 7,5% cu piciorul in podea :shock: !
Nu sunt mecanic.. doar motociclist, oltcitist, si cate-odata daciot.. in principal sunt pescar de crapi koy cu ochii bulbucati

Honda Dominator NX 650
Dacia 1304 GPL(cotet pe roti)
Oltena 12 TRS 205.000 km (Racheta visinie)
Avatar utilizator
Gabii
Posesor de Ciombelete
 
Mesaje: 135
Membru din: 07 Oct 2004, 07:55
Localitate: Arad


Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 8 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 8 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login