kuga 1 U=15,3V
Buna! Din nou cu vechea problema nerezolvata.
Dupa pornire (de obicei prima a zilei, dar nu e regula), dupa cca 30sec de rulare, toate calculatoarele masinii intra in protectie de supratensiune pe rand. Tensiunea afisata 15,3v. Fenomenul apare cand decelerez. Ca sa pot circula trebuie sa pornesc toti consumatorii mari(faruri,a/c, rezistentele din parbriz si luneta). Dupa un timp cca 5 min functioneaza impecabil. Am schimbat alternator, bordul, computerul ambiental in garantie si recent PCM-ul pe cont propriu. Totul a inceput la 2 ani (Am avut garantie extinsa). Tot au lalait-o pana am iesit din garantie cu problemele nerezolvate, nu-i intereseaza efectiv. Am pus baterie AGM (are voltaj mai mare),care a redus putin intensitetea crizelor. Sunt perioade de ordinul lunilor cand nu are nici un simptom. Are cineva idee ce ar putea fi?
In ce masura e implicat PCM-ul in reglarea tensiunii pe alternator?
Dupa pornire (de obicei prima a zilei, dar nu e regula), dupa cca 30sec de rulare, toate calculatoarele masinii intra in protectie de supratensiune pe rand. Tensiunea afisata 15,3v. Fenomenul apare cand decelerez. Ca sa pot circula trebuie sa pornesc toti consumatorii mari(faruri,a/c, rezistentele din parbriz si luneta). Dupa un timp cca 5 min functioneaza impecabil. Am schimbat alternator, bordul, computerul ambiental in garantie si recent PCM-ul pe cont propriu. Totul a inceput la 2 ani (Am avut garantie extinsa). Tot au lalait-o pana am iesit din garantie cu problemele nerezolvate, nu-i intereseaza efectiv. Am pus baterie AGM (are voltaj mai mare),care a redus putin intensitetea crizelor. Sunt perioade de ordinul lunilor cand nu are nici un simptom. Are cineva idee ce ar putea fi?
In ce masura e implicat PCM-ul in reglarea tensiunii pe alternator?
- miculas
- Incepator
- Mesaje: 5
- Membru din: 26 Dec 2013, 07:40
- Maşina: Ford