Ford Focus 2 2005 2.0 Duratec
Salutare,
Dupa un an in care am fost lurker am decis sa imi postez si eu masina. Un Ford Focus 2 Ghia din 2005, 2.0 Duratec.
Fiind la prima masina, cautam ceva distractiv. Am vazut mai multe Mazda MX-5 NB, dar ori aveau rugina, ori erau asa de chele ca nici ABS n-aveau, iar cele ok depaseau bugetul. Tot cautand pe OLX am dat peste acest Focus, care mi-a atras atentia in primul rand prin motorul de 2.0 aspirat. A mers in Germania pana in 2019, cu istoric complet. Am ajuns la 130,000 km exact cand am ajuns acasa cu ea.
Asa arata inainte sa o cumpar:
Masina avea cateva probleme minore: boxele spate mergeau cand voiau ele, un proiector spart. Dupa cateva zile am descoperit ca termostatul era blocat pe deschis, problema care nu stiu daca era mai veche sau daca a aparut de cand a intrat in posesia mea.
Am inceput prin a schimba termostatul, apoi am inlocuit proiectorul spart:
Apoi am cumparat boxele de pe sistemul audio premium
Cand s-a facut putin mai frig am mai descoperit o problema. In intervalul 8-16 grade, motorul porneste, apoi pentru 1-2 secunde scade turatia la 500-600 rpm si da sa moara, dupa care se stabilizeaza si nu mai are nimic. Am incercat sa o rezolv schimband supapa PCV, furtunul care iese din separatorul de ulei si garniturile de la admisie, am schimbat bujiile, resetat calibrarea clapetei de acceleratie, fara rezultat. Inca n-am rezolvat problema, dar m-am obisnuit deja cu ea.
A urmat schimbarea amortizoarelor si flanselor pe fata cu Bilstein si flanse Lemforder.
Prin iarna am mai avut o problema cu vasul de lichid de parbriz. Dupa ce l-am umplut, a inceput sa curga pe undeva si am crezut ca e crapat. L-am scos sa il verific, dar parea ok si m-am apucat sa il pun inapoi, moment in care mi-am dat seama ca am rupt gatul de la pompa pentru spalatoarele de faruri.
Pana la urma am luat un vas cu pompa din dezmembrari, am montat totul la loc, am umplut vasul si ce sa vezi, inca scapa apa, de data asta pe la o garnitura. Dupa ce imi batusem capul aproape o saptamana cu asta mi-am bagat picioarele si nici acum inca nu l-am rezolvat.
In timpul carantinei mi-am facut de lucru si am montat niste ornamente de pedale de ST (chinezesti, evident):
Dupa un an in care am fost lurker am decis sa imi postez si eu masina. Un Ford Focus 2 Ghia din 2005, 2.0 Duratec.
Fiind la prima masina, cautam ceva distractiv. Am vazut mai multe Mazda MX-5 NB, dar ori aveau rugina, ori erau asa de chele ca nici ABS n-aveau, iar cele ok depaseau bugetul. Tot cautand pe OLX am dat peste acest Focus, care mi-a atras atentia in primul rand prin motorul de 2.0 aspirat. A mers in Germania pana in 2019, cu istoric complet. Am ajuns la 130,000 km exact cand am ajuns acasa cu ea.
Asa arata inainte sa o cumpar:
Masina avea cateva probleme minore: boxele spate mergeau cand voiau ele, un proiector spart. Dupa cateva zile am descoperit ca termostatul era blocat pe deschis, problema care nu stiu daca era mai veche sau daca a aparut de cand a intrat in posesia mea.
Am inceput prin a schimba termostatul, apoi am inlocuit proiectorul spart:
Apoi am cumparat boxele de pe sistemul audio premium
Cand s-a facut putin mai frig am mai descoperit o problema. In intervalul 8-16 grade, motorul porneste, apoi pentru 1-2 secunde scade turatia la 500-600 rpm si da sa moara, dupa care se stabilizeaza si nu mai are nimic. Am incercat sa o rezolv schimband supapa PCV, furtunul care iese din separatorul de ulei si garniturile de la admisie, am schimbat bujiile, resetat calibrarea clapetei de acceleratie, fara rezultat. Inca n-am rezolvat problema, dar m-am obisnuit deja cu ea.
A urmat schimbarea amortizoarelor si flanselor pe fata cu Bilstein si flanse Lemforder.
Prin iarna am mai avut o problema cu vasul de lichid de parbriz. Dupa ce l-am umplut, a inceput sa curga pe undeva si am crezut ca e crapat. L-am scos sa il verific, dar parea ok si m-am apucat sa il pun inapoi, moment in care mi-am dat seama ca am rupt gatul de la pompa pentru spalatoarele de faruri.
Pana la urma am luat un vas cu pompa din dezmembrari, am montat totul la loc, am umplut vasul si ce sa vezi, inca scapa apa, de data asta pe la o garnitura. Dupa ce imi batusem capul aproape o saptamana cu asta mi-am bagat picioarele si nici acum inca nu l-am rezolvat.
In timpul carantinei mi-am facut de lucru si am montat niste ornamente de pedale de ST (chinezesti, evident):
- numeprenume
- Incepator
- Mesaje: 24
- Membru din: 25 Mai 2019, 20:47
- Maşina: Ford Focus 2 2005, 2.0 145CP
- VIN: WF05XXGCD55G84518