Mi-am luat Ford...
Salut.
Am intrat si eu in acest club odata cu achizitia unui Ford Focus...lucru care s-a intamplat ieri...
Ce pot sa spun.. extraordinar..frumos, spatios, tinuta de drum fenomenala....
Cateva cuvinte despre el: Focus Turnier Finesse 1.8 TDCI 85 KW, 2003, gri metalizat (poze am sa postez in zilele urmatoare..daca e cineva interesat sa le vada), "comandat" printr-o cunostinta si adus din Gemania Sambata trecuta. KM: 127.000, pret: 8850 EURO (pret final, inclusiv taxe si inmatriculare). Acum nu am numar.. ca ieri a expirat si astept de la politie certificatul (numerele le am deja rezervate de la vechea masina SOLENZA).
In zilele viitoare voi incepe sa traduc din cartea masinii si din manualul masinii cateva din cele mai importante lucruri de pe acolo. Un lucru este cert: la prima vedere (cu trimitere la cateva topicuri din forum) nu scrie nimic de numarul de KM la care se schimba cureaua de distributie.
Am primit cateva sfaturi, va rog sa ma ajutati si voi...stau in dubii:
1. Sa schimb uleiul.
2. Sa schimb distributia.
Aici am de spus ca masina are revizia facuta la 121.000, am stick lipit pe masina si pe carte, cartonas la motor cu revizia facuta.. unde s-a schimbat uleiul si filtrele si inca ceva la .. partea din fata: "bremskloetze vorn" (sper sa nu fi scris prostii) care in traducerea tehnica ar insemna blocul de frana fata (poate placute??)
Asadar, ce sa fac??? sa schimb sa nu uleiul si distributia??
Ma bate gandul sa pun DURA LUBE! Aici pot spune ca am ceva experienta: Am avut pana cum 2 Solenze (una inca o mai am) la care, la fiecare din ele, la schimbul de 10.000 am pus Dura Lube. La prima chiar am vazut o MARE deosebire: zgomot redus, CONSUM mai mic (am reusit pe un drum de 440 km 5,67% - in carte scria minim 5,6 %), pornirile la rece foarte usoare (acum cateva luni in Bacau au fost -23 grade - porniri fara probleme. La ultima, diferentele nu mai sunt atat de evidente. Sau poate nu-mi dau eu seama, facand o comparatie cu prima si asteptand prea mult sa se intample...Apropos de frig, la una din porniri, lichidul de racire era gelatina.. am verificat.. si dupa ce am pornit, la cateva minute s-a "lichidizat"). Deci...pun sau nu pun Dura Lube?? Mai are cineva asemenea experiente??
Multe salutari,
Ciprian
Am intrat si eu in acest club odata cu achizitia unui Ford Focus...lucru care s-a intamplat ieri...
Ce pot sa spun.. extraordinar..frumos, spatios, tinuta de drum fenomenala....
Cateva cuvinte despre el: Focus Turnier Finesse 1.8 TDCI 85 KW, 2003, gri metalizat (poze am sa postez in zilele urmatoare..daca e cineva interesat sa le vada), "comandat" printr-o cunostinta si adus din Gemania Sambata trecuta. KM: 127.000, pret: 8850 EURO (pret final, inclusiv taxe si inmatriculare). Acum nu am numar.. ca ieri a expirat si astept de la politie certificatul (numerele le am deja rezervate de la vechea masina SOLENZA).
In zilele viitoare voi incepe sa traduc din cartea masinii si din manualul masinii cateva din cele mai importante lucruri de pe acolo. Un lucru este cert: la prima vedere (cu trimitere la cateva topicuri din forum) nu scrie nimic de numarul de KM la care se schimba cureaua de distributie.
Am primit cateva sfaturi, va rog sa ma ajutati si voi...stau in dubii:
1. Sa schimb uleiul.
2. Sa schimb distributia.
Aici am de spus ca masina are revizia facuta la 121.000, am stick lipit pe masina si pe carte, cartonas la motor cu revizia facuta.. unde s-a schimbat uleiul si filtrele si inca ceva la .. partea din fata: "bremskloetze vorn" (sper sa nu fi scris prostii) care in traducerea tehnica ar insemna blocul de frana fata (poate placute??)
Asadar, ce sa fac??? sa schimb sa nu uleiul si distributia??
Ma bate gandul sa pun DURA LUBE! Aici pot spune ca am ceva experienta: Am avut pana cum 2 Solenze (una inca o mai am) la care, la fiecare din ele, la schimbul de 10.000 am pus Dura Lube. La prima chiar am vazut o MARE deosebire: zgomot redus, CONSUM mai mic (am reusit pe un drum de 440 km 5,67% - in carte scria minim 5,6 %), pornirile la rece foarte usoare (acum cateva luni in Bacau au fost -23 grade - porniri fara probleme. La ultima, diferentele nu mai sunt atat de evidente. Sau poate nu-mi dau eu seama, facand o comparatie cu prima si asteptand prea mult sa se intample...Apropos de frig, la una din porniri, lichidul de racire era gelatina.. am verificat.. si dupa ce am pornit, la cateva minute s-a "lichidizat"). Deci...pun sau nu pun Dura Lube?? Mai are cineva asemenea experiente??
Multe salutari,
Ciprian
-
verga_Cip - 1nsane Member
- Mesaje: 12705
- Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
- Localitate: Bacau
- Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005